Hoofdcategorieën
Topicacties

[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 11

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Untouchable
Reg. datum: 14 december 2004

quote:
Tjeemp schreef op zondag 30 december 2007 @ 01:15:
de achtergrond is niet erg handig... de rest is lekker simplistisch, prima natuurlijk, maar dat moet wel op een manier gecompenseerd worden om het toch interessant te houden... ook is niet helemaal duidelijk wat jullie leveren, maak dit duidelijk en ook misschien minder vage menu-items.
De achtergrond is prima en vervult in mijn ogen de compensatiefunctie zoals jij aanhaalt. Dit is echter in een platte screenshot niet meteen duidelijk. Maar als je bijvoorbeeld op de ^ knop naast 'Kromme Gracht, Utrecht' klikt verdoezelt de content en is de foto in volle glorie in beeld. De beelden slaan trouwens op onze invulling van de paginas.
Dat er voor het voor het grote publiek niet duidelijk is wat wij doen is niet erg, als marketeers en 'beslissers' dit maar weten ;)

Reg. datum: 16 januari 2005

juist die doelgroep wil toch in één oogopslag kunnen zien waar ze mee te maken hebben?
en over die menu-items bedoel ik dat daar misschien meer iets concreets zou moeten staan dan "strategie" of "creatie". bezoekers willen gelijk weten wat er op zo'n pagina staat en doelgericht keuzes maken op de website

en over die achtergrond bedoel ik dat die op andere resoluties niet mooi tot zijn recht zal komen, tenzij je hem op een of andere manier weet mee te schalen met de resolutie zonder het beeld te verprutsen. het idee is natuurlijk wel leuk !
Untouchable

De doelgroep weet wel wat er wordt bedoeld met concept, strategie en creatie :). Juist omdat die drie facetten bij elkaar te zien zijn zullen ze snappen dat we het complete traject verzorgen.
Verder probeer ik natuurlijk buiten de betreden paden te blijven met deze website, iets wat ook in ons werk het geval is.

Over dat probleem met resoluties kan ik inkomen. Maargoed dat is iets voor de ontwikkelaar om op te lossen, gelukkig :)

Achtergronden heb ik nu trouwens met content in zwart wit en zonder in kleur. Maakt het wat rustiger.

Thooijs wijzigde dit bericht 30-12-2007 18:58 (9%)

Reg. datum: 13 mei 2007

quote:
Thooijs schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:58:
[...]

De achtergrond is prima en vervult in mijn ogen de compensatiefunctie zoals jij aanhaalt. Dit is echter in een platte screenshot niet meteen duidelijk. Maar als je bijvoorbeeld op de ^ knop naast 'Kromme Gracht, Utrecht' klikt verdoezelt de content en is de foto in volle glorie in beeld. De beelden slaan trouwens op onze invulling van de paginas.
Dat er voor het voor het grote publiek niet duidelijk is wat wij doen is niet erg, als marketeers en 'beslissers' dit maar weten ;)
Ik voorzie ook problemen met de achtergrond, hoe wilde je dat gaan doen op andere resoluties ?
quote:
Over dat probleem met resoluties kan ik inkomen. Maargoed dat is iets voor de ontwikkelaar om op te lossen, gelukkig
En wat ben jij dan ? De designer ofzo ?
Dus jij ontwerpt eerst iets in te hoge resoluties, en daarna moet de ontwikkelaar het veranderen ?
Waarom ontwerp je het dan niet gewoon meteen goed ?

En wat is er met al die witruimte ? :/

Reg. datum: 13 september 2004

Die ontwikkelaars gaan van je houden })
Maar ziet er opzich niet slecht uit! Toch een paar puntjes:

Je uitlijning klopt niet helemaal (lijkt iig niet over nagedacht) Contact staat bv een stuk hoger als "newpuls". Ook de witruimte tussen de titel en de texteronder en het menugebeuren verschelen veel. En Kromme gracht Utrecht staat er ook zo ondergeplakt en nergens mee uitgelijnt. Geen idee of je "guides" gebruikt in photoshop of in een ander programma maar ik zou zeker je uitlijning goed bekijken

Verder ontiegelelijk veel ongebruikte ruimte! Geen idee of je er meer informatie/foto's in gaat verwerken maar je hebt nu nog minder als de helft aan ruimte gebruikt voor je content.

Verder ziet het er wel leuk uit maar nog niet goed over nagedacht uit. Niet bedoeld als bash maar denk dat je over somige dingen mischien nog wat beter over na moet denken

Join or beat me

Untouchable

Tis een wipje heh ;). Ga er morgen weer mee verder en dan post ik wipje2 waarbij jullie je comments weer in terug zien :P

mijn nieuwe website + voorlopige portfolio deel wat online een plaatsje heeft gekregen:

http://www.graphics-factory.nl/

Kornflakes + bier = o.Ø

Mooie site, alleen is het niet toegestaan, de bedoeling is dat je een printscreen plaats ipv een url.
quote:
In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URL's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.
Ik vind de site vooral een beetje zwart en leeg. Ik vind je vorige site mooier persoonlijk, gewoon omdat die meer gevult is.

Na een lange tijd geen photoshop toch zelf maar weer even bzig geweest. Ik vond het tijd voor een nieuwe achtergrond. Ik keek wat rond voor inspiratie, en daar zag ik mijn rode/roze iPod shuffle. Even tut opgezocht en bezig gegaan.

http://arch.kimag.es/share/1065023.jpg
1680x1050

Een enorme muur aan roze. Nog niet af, weet alleen zo even niet wat ik er verder mee moet.

Untouchable

Wipje 2 met o.a. sans serif content, beter uitgelijnd en b/w background staat hierrrr.

Thooijs wijzigde dit bericht 31-12-2007 19:55 (10%)

obey.. OBEY!
Reg. datum: 29 januari 2006

Jeuw, vanochtend nog ff wat inelkaar geprakt voor wat vrienden enzo.
Ik vond 'm eigenlijk best goed gelukt. :)

http://www.shrien.nl/2007_Rien.jpg

quote:
Thooijs schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:55:
Wipje 2 met o.a. sans serif content, beter uitgelijnd en b/w background staat hierrrr.
Resolutie nog steeds niet goed... of heeft je doelgroep allemaal 20 inch of hogere schermen ?

R-Duin wijzigde dit bericht 01-01-2008 13:22 (9%)

Reg. datum: 13 november 2006

quote:
Shrien schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:49:
Jeuw, vanochtend nog ff wat inelkaar geprakt voor wat vrienden enzo.
Ik vond 'm eigenlijk best goed gelukt. :)

[afbeelding]
offtopic:Die gast derde van links bovenaan komt me zo bekend voor. Volgens mij zat ik aantal jaren terug bij hem in de klas. Ben zijn naam vergeten :X

lzfy.deviantart.com

@i intel
Reg. datum: 18 augustus 2007

Ik heb een vraagje, ik ben niet echt een pro, maar ik moet voor een school project bij het logo van het klokhuis veranderen in apple core:
Plaatje op imageshack (popups!)
Ik werk wel eens met photoshop, maar hoe kan ik dit netjes doen?
Bedankt,
(sorry, als dit niet mag)
Vreemde snuiter
Reg. datum: 04 januari 2006

quote:
SirKay schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 14:57:
Ik heb een vraagje, ik ben niet echt een pro, maar ik moet voor een school project bij het logo van het klokhuis veranderen in apple core:
[afbeelding]
Ik werk wel eens met photoshop, maar hoe kan ik dit netjes doen?
Bedankt,
(sorry, als dit niet mag)
je kunt het beste eerst met de clonestamp of een brush het appeltje weg halen en dan netjes het apple logo inplakken.

360: Zabato
There really was a cake.

female fronted metal!

...en het Apple logo kun je wel van Brands Of The World halen, www.brandsoftheworld.com. :)

Dit maak ik en vanaf 09-09 zoek ik er werk in. | Innovation won't save the world.

nu vernieuwd!

na een nachtje niet lekker te hebben geslapen met al het vuurwerk enzo kwam ik ook weer op een ideetje, dus toen ik om 4 uur vanmiddag uit bed stapte ben ik maar is aan de gang gegaan..

hier het resultaat:

http://i17.tinypic.com/86yx6de.jpg
quote:
Kornflakes schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:17:
Na een lange tijd geen photoshop toch zelf maar weer even bzig geweest. Ik vond het tijd voor een nieuwe achtergrond. Ik keek wat rond voor inspiratie, en daar zag ik mijn rode/roze iPod shuffle. Even tut opgezocht en bezig gegaan.

[afbeelding]

Een enorme muur aan roze. Nog niet af, weet alleen zo even niet wat ik er verder mee moet.
erg tof!, ik heb een tijdje terug ook een ipod reeks gemaakt in photoshop, met de video, nieuwe nano en de shuffle.
maar die had ik meer uitgewerkt als een soort van reclame ad met tekst.

bij de shuffle staat bij mij 'who said bigger is better', dat soort gedoe,,

als ik jou was zou ik die dingen in de achtergrond doorzetten en verschillende kleuren erin gebruiken om het was spannender te maken. het ziet er nu namelijk leuk uit maar niet spannend..
verder mooie plaat!

Canon Powershot G9 | Canon 40D | 17-50mm f/2.8 | 50mm f/1.8 Mk1

obey.. OBEY!
Reg. datum: 29 januari 2006

quote:
mavi schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 13:44:
[...]

offtopic:Die gast derde van links bovenaan komt me zo bekend voor. Volgens mij zat ik aantal jaren terug bij hem in de klas. Ben zijn naam vergeten :X
2e foto linker dude ? Roel.
Reg. datum: 07 januari 2006

quote:
Wild_Snake schreef op zondag 02 december 2007 @ 00:08:
[...]

Ziet er gaaf uit!! _/-\o_

Wat je misschien had kunnen doen voor de tekst is ze net als andere tekst, "Live love the music", paralel aan de afbeelding kunnen zetten. Maar misschien ook niet ;)

Ik moet zelf ook eens wat van dat soort afbeeldingen proberen te maken. Zien er altijd gaaf uit.
Enige tips over hoe te beginnen misschien?
ik ben begonnen met eigenlijk alleen die 3 hoofden.. ik had een 'fotoshoot' met die meiden gedaan, en daar 3 foto's van uitgekozen.. die getreshold en daar kwamen die 3 hoofdjes dus uit.. toen die LP en toen begon ik pas met frutsels.. de uiteindelijke vorm kwam pas op het laatst eigenlijk.. en toen heb ik alles met de hand nog ingekleurd :) .

tips..
- Denk niet teveel na voordat je begint.. probeer wel een idee te vormen maar laat je niet beperken door alleen dat idee.. geef je creativiteit ook de vrije loop.

- Veel proberen, oefenen en experimenteren! Deze is ook tot stand gekomen dmv trial and error.. zo werkt het bij mij tenminste.. je probeert iets.. ziet het er mooi uit? nee? opnieuw. etcetc. :)

...

Reg. datum: 13 november 2006

quote:
Shrien schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:33:
[...]

2e foto linker dude ? Roel.
Ik bedoelde de eerste foto.

Link
Snel een website in elkaar gezet voor mijn portfolio. Moet begin februari stage lopen voor een half jaar :'(

lzfy.deviantart.com

@i intel
Reg. datum: 18 augustus 2007

Ik bedoelde het eigenlijk anders, maar heb hem al af, iemand tips? (dit is de dvd-cover, die lettertjes op de achterkant lukken mij niet super.):

Plaatje op imageshack (popups!)

@Pauldegroot: Wow, nice man!

SirKay wijzigde dit bericht 05-01-2008 15:01 (10%)

quote:
SirKay schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 14:57:
Ik bedoelde het eigenlijk anders, maar heb hem al af, iemand tips? (dit is de dvd-cover, die lettertjes op de achterkant lukken mij niet super.):

[afbeelding]

@Pauldegroot: Wow, nice man!
Misschien moet je wat meer kijken naar echte dvd covers.
Die bevel, en die schaduw zou ik maar weg laten als ik jouw was. Ik zie duidelijk dat je nog maar net begint met photoshop, dus raad ik je aan, om veel tutorials te lezen.

pratognist.

http://farm3.static.flickr.com/2079/2168942939_3e425d45b3.jpg?v=0

Verveelde me zwaar de pleuris, dus maar even aan 't spelen geslagen en wat html geklopt. Moet er nog maar een echte site van maken :p

quote:
Simon schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:42:
[afbeelding]

Verveelde me zwaar de pleuris, dus maar even aan 't spelen geslagen en wat html geklopt. Moet er nog maar een echte site van maken :p
Leuk, ziet er netjes uit.

Nu even mierenneuken.
Misschien de bordeau rood kleur van de achtergrond terug laten komen in de header, zodat het overloopt. En persoonlijk vind ik de header iets te hoog. Misschien die iets inkorten ?
Het plaatje in je header past niet zo mooi bij de rest imo, ivm contrast/kleur/vaagheid.

Moet weer weg, dus ik kap het zo even af. Verder ziet het er goed uit !

quote:
Simon schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:42:
[afbeelding]

Hey Eddy Wally. Die heb ik een paar jaar terug toen ie hier in de buurt optrad nog een hand gegeven en een handtekening van gekregen 8)

Over de site:
Tsja, dit is eigenlijk een halve sitecheck op dit moment. Dus post er liever even enkel het plaatje in het groot ipv de link naar de website. ;)

Site er op het eerste gezicht goed uit. Maar als ik dan verder ga kijken dan zie ik toch nog een aantal dingen die verbeterd kunnen worden.

Header is opzich niet te groot, zoals R-Duin al beweerde, maar het is vrij te kaal waardoor ie te groot lijkt. De belangrijke info van de header staat rechts en de rest is enkel background. Probeer de info van rechts eens wat meer over de lengte te smeren in bijv. een 'Z' formatie. Dus bovenste tekst meer naar linksboven de kop van Eddy schuiven en de onderste tekst wat meer naar rechts. Of als je zelf nog iets creatiefs weet, dan moet je dat zeker doen ;)

Menubalk is ook niet al te speciaal. Ik weet zeker dat je creatief genoeg bent, gezien je de kwaliteit van je foto's, om het allemaal net even wat opvallender te maken dan enkel tekst met een dikke border.

Content gedeelte moet nog een hoop aan gebeuren, denk ik. Zo zou iig het breedte van de tekst tot bijna de helft verkleinen zodat het beter leesbaar wordt. Lange zinnen is echt not-done en is dan ook precies te reden waarom veel mensen afhaken als ze zo'n lap tekst voor hun kiezen krijgen.
Misschien kun je het tekstgedeelte van de site splitsen in 2 kolommen.

Verder zou ik de background ietsje donkerder maken. Nu komt het meer over als 'vies' rood en niet echt passend bij het andere rood.

Maar verder is dit wel een aardige poging in ieder geval :)
Tignaddicted!
Reg. datum: 29 januari 2007

http://www.djfreefall.be/Dj%20Koen%2030%20Webflyer.jpg

Nog is een flyer ontwerpje :)

Denief.be I Showcase l Gallery's l Blog

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: