Hoofdcategorieën
Topicacties

Het PlayStation Portable ervaringen Topic deel 21

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 55 56 57 58 last

Reageer Nieuw Topic
have fun :)
Reg. datum: 27 november 2006

quote:
Zamorano schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:10:
[...]

Om eerlijk te zijn zijn er wat mij betreft weinig spellen die echt het kopen waard zijn, laat staan dat je er een PSP voor koopt.

Als ik geen iso's en emulators kon draaien, en de mogelijkheid om er een navigatiesysteem van te maken er niet in zat, had ik het ding allang weggedaan.
Van de spellen die ik heb gespeeld vond ik alleen GTA:LCS en Virtua Tennis 3 de moeite waard om langer dan 10 min. te spelen.
Browse hier maar eens doorheen. Er zijn genoeg spellen voor de psp, alleen het moet maar net je smaak zijn. Er zijn overigens ook spellen van een paar jaar oud, die men misschien vergeten is die de moeite waard zijn ;)

Desenchantee
Reg. datum: 08 april 2004

quote:
Don3k schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:37:
Ik koop hem alleen omdat GT in 2008 uitkomt :D
Da's nog helemaal niet zeker. Dwz: dat ie in 2008 uitkomt dan. Ik herinner me een uitspraak van een hoge pief van Polyphony dat ze er pas mee verder gaan als GT5 af is, en die heeft bij mijn weten nog geen releasedatum. :/

993CC G10
Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
beantherio schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:28:
[...]

Da's nog helemaal niet zeker. Dwz: dat ie in 2008 uitkomt dan. Ik herinner me een uitspraak van een hoge pief van Polyphony dat ze er pas mee verder gaan als GT5 af is, en die heeft bij mijn weten nog geen releasedatum. :/
=.=, maar stiekem koop ik hem ook om hem mooi in het middenconsole van mijn auto als scherm om films/ clips af te spelen te zetten. Scherm is groot genoeg, en de helderheid voldoende. Tenminste toen ik het met de fat van een vriend had geprobeerd.

Don3k wijzigde dit bericht 18-12-2007 14:33 (10%)

She could be you

quote:
bigdaddie schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:58:
[...]

Er zijn genoeg spellen voor de psp, alleen het moet maar net je smaak zijn. Er zijn overigens ook spellen van een paar jaar oud, die men misschien vergeten is die de moeite waard zijn ;)
Er zijn idd genoeg spellen, maar er zitten gewoon weinig spellen tussen waar ik persoonlijk echt warm voor loop.
Reg. datum: 04 oktober 2004

quote:
MarcoM schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:48:
[...]

Ik hoop het ook maar ik ben er bang voor...
GT ?

Nog lang niet denk ik :9
2005 was de planning. Vergeet dat niet, hij zou komen in december 2005. PSP kwam op 1 september.
Was vervolgens uitgesteld en later niet veel meer van gehoord.

PSN: incyi Online: [LBG]

Geen klei...

quote:
inanc schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:51:
3.80 is uit. Iemand al geprobeerd ?

Spelen jullie uberhaupt nog wel is een x op de psp ?
Die mijne ligt al tijdje stof te happen. Ik ga maar weer is killzone overnieuw uitspelen.
Iemand nog tips voor mooie nieuwe goede spellen ?
Ik heb hem binnengehaal. Nu eerst die batterij opladen...
Ik hoop rond een uur of 18:00 of 18.30 met meer info te komen over mijn bevindingen. ;)
She could be you

quote:
inanc schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:56:
[...]

GT ?

Nog lang niet denk ik :9
2005 was de planning. Vergeet dat niet, hij zou komen in december 2005. PSP kwam op 1 september.
Was vervolgens uitgesteld en later niet veel meer van gehoord.
quote:
Gran Turismo voor PSP komt ten vroegste in 2009

Als we Kazunori Yamauchi mogen geloven (en dat doen we, hij is ten slotte de bedenker van Gran Turismo) zal de bekende race-simulator ten vroegste in 2009 naar de PSP komen. Dat komt omdat de man eerst de productie van Gran Turismo 5 achter de rug wil hebben. "Op dit moment ziet het ernaar uit dat Gran Turismo 5 volgend jaar rond kerstmis in de winkels te vinden zal zijn, maar we laten het spel niet gaan totdat het helemaal perfect is.", aldus Yamauchi. Leuk detail: een PSP-versie van Gran Turismo 4 had eigenlijk al in 2005 voor de handheld van Sony beschikbaar moeten zijn. Slecht nieuws dus voor alle liefhebbers van het betere racespel.

Bron
:o
Geen klei...

Mijn bevindingen met versie 3.80:
- Een extra iets met RSS om foto's te bekijken, maar dat zat er geloof ik al in. Ik heb dus niet nieuws hierin kunnen ontdekken.
- OPML formaat voor RSS feeds.
- 2 nieuwe visulaties voor de Musicplayer

En de uiteindelijke webradio.
Na het installeren heb je bij de netwerkopties een pictogram erbij staan met "Meer info over de muziekspeler". En dat leidt je naar een website.
Op die site download je een .prs file die een snelkoppelingsbestand is naar de online web-player.
Hierin heb je alleen maar keuze uit 100-tal kanalen in diverse genres.

De bediening van die webplayer (wat gewoon een HTML-file met wat Flash is) is een beetje onduidelijk. Je hoort allemaal leuke interessante piepjes uit de retro-tijd bij het zoeken naar een station, en met de bewegende schuifbalk kan je een blokje kiezen wat een radiostation voorstelt.
Onderaan staan trouwens de genres verborgen, maar helaas is er niet altijd een radiostation aanwezig in een bepaalde genre.

Ik had meer gehoopt op een vaste applicatie, zodat je ook foto's kan kijken, of internetten tijdens je webradio streaming.

Ik zal eens kijken of die .prs file een XML-achtig bestandje is. Op die manier kan je dan zelf ook eigen software via internet aanbieden en gebruiken tijdens je netwerkverbinding.
Zou wel gaaf lijken.... :D.

Tot zover mijn ervaringen.

Ariën Clay wijzigde dit bericht 18-12-2007 18:22 (4%)

quote:
Ariën Clay schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:20:
Mijn bevindingen met versie 3.80:
- Een extra iets met RSS om foto's te bekijken, maar dat zat er geloof ik al in. Ik heb dus niet nieuws hierin kunnen ontdekken.
- OPML formaat voor RSS feeds.
- 2 nieuwe visulaties voor de Musicplayer

En de uiteindelijke webradio.
Na het installeren heb je bij de netwerkopties een pictogram erbij staan met "Meer info over de muziekspeler". En dat leidt je naar een website.
Op die site download je een .prs file die een snelkoppelingsbestand is naar de online web-player.
Hierin heb je alleen maar keuze uit 100-tal kanalen in diverse genres.

De bediening van die webplayer (wat gewoon een HTML-file met wat Flash is) is een beetje onduidelijk. Je hoort allemaal leuke interessante piepjes uit de retro-tijd bij het zoeken naar een station, en met de bewegende schuifbalk kan je een blokje kiezen wat een radiostation voorstelt.
Onderaan staan trouwens de genres verborgen, maar helaas is er niet altijd een radiostation aanwezig in een bepaalde genre.

Ik had meer gehoopt op een vaste applicatie, zodat je ook foto's kan kijken, of internetten tijdens je webradio streaming.

Ik zal eens kijken of die .prs file een XML-achtig bestandje is. Op die manier kan je dan zelf ook eigen software via internet aanbieden en gebruiken tijdens je netwerkverbinding.
Zou wel gaaf lijken.... :D.

Tot zover mijn ervaringen.
Kan je niet een bestaande radio stream er mee openen :D?
Denk vast niet dat mijn favoriete radio er tussen in staat. Jammer :'(

MacBláát

Heb 3.80 inmiddels ook lopen. Je kunt kiezen uit of Shoutcast of Icecast, twee verschillende radiosets kun je downloaden. Na de update staan de radio's er ook nog niet op. Daarna word je inderdaad via de browser naar een HTML pagina geredirect. Ik zag eerst de stations niet staan, maar dat zag ik pas bij de Help-file :*) Overigens is de performance echt re-te-traag bij webradio (bufferen + afspelen + browsen = :( @ PSP). Er is een grote balk, zoals op de oude radio's, waarbij je nieuwe stations kunt zoeken op volledige random orde. Gelukkig staat bijv. DI.fm wel als tweede bij Techno. Toch niet helemaal wat ik er had van verwacht. Overigens deed Icecast het nog niet bij mij, die webradio wil niet eens laden. Wel krijg je een zwarte pagina zonder gelade images te zien zodra je op Home / Select drukt.

PSN: memrtn

Geen klei...

Zijn er twee versies dan?
dacht dat alles van IceCast was..
Nou ja, dan ga ik ze beide ff downen...

Ah, vandaar die II, ik dacht al "Waar is nummer I dan?"
993CC G10

Hoe is Test Drive Unlimited trouwens? :D Leuk speelbaar op de PSP? Anders koop ik die wel ^^

Don3k wijzigde dit bericht 19-12-2007 08:41 (39%)

Viper...d!ck on wheels...
Reg. datum: 19 september 2000

gaat wel. Ik vond hem eventjes leuk. Maar daarna te langdradig.

Mijn favo racers: WipeOut, RR en MotoGP. Op de psp dan he ;)

AMD Athlon XP 2200+ | Asus A7V 266 | Leadtek GeForce 3 | CTX 17 inch | 512 MB DDR | Seagate 20 GB | MS Intelly Explorer | MS Freestyle Pro | Win XP | PlayStation 2 + Network Adapter

Is er eigenlijk al wat meer info over de gps. Buiten die oude presentatie is er maar weinig rond te vinden.

Reg. datum: 27 februari 2007

Geen prijsverlaging op komst.......

993CC G10

quote:
Guido123 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:57:
Geen prijsverlaging op komst.......
ah jammer, had verwacht dat het na de kerst wel 10% zou dalen :P

MacBláát

quote:
Mantis schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:24:
Is er eigenlijk al wat meer info over de gps. Buiten die oude presentatie is er maar weinig rond te vinden.
Nee, vooralsnog komen de nieuwe accessoires pas volgend jaar. :)

She could be you

quote:
Mantis schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:24:
Is er eigenlijk al wat meer info over de gps.
Ik heb de GPS 290 vandaag binnen gekregen. Eens lekker mee spelen icm Map This!. :)

http://www.jp.playstation.com/store/mediamanager/index.html
Sony PSP Media Manager. Nu gratis !!!
Website is Japans. Software is Engels

SUCCES :D

MacBláát

Ik krijg een error, het zal ook eens niet. Short name failed to load na het installeren.

www.neome.tk

Ik heb maandag een PSP Slim & Lite aangeschaft. Heb GTA Vice City van een vriend geleend om tijdelijk te spelen tot me memorycard ( 4 gb gaming ) binnenkomt. Maar wat me opvalt is dat er echt bar weinig in de doos zit. Ik mis standaard mini-usb kabeltje, tv-out kabeltje...32mb memorykaartje.
Wel erg jammer, maar misschien wel beter zo i.v.m. prijs.

Binnenkort 3.80 - M33 !
( Kun je ook andere radio kanalen luisteren ipv alleen maar sony's )

NeoMe wijzigde dit bericht 19-12-2007 21:53 (8%)

* Asus F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 3 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400RPM * 500 GB WD My Book 7200RPM * MX518 * Xbox 360 + 40 Games * Philips HD-LCD 32'' * HTC Touch Dual * Olympus Mini-S * Mio 200 *

have fun :)
Reg. datum: 27 november 2006

quote:
inanc schreef op woensdag 19 december 2007 @ 18:39:
http://www.jp.playstation.com/store/mediamanager/index.html
Sony PSP Media Manager. Nu gratis !!!
Website is Japans. Software is Engels

SUCCES :D
thanx voor de tip 8)

Reg. datum: 12 juni 2003

Weet iemand of de PSP Extended Life Battery Pack voor de Slim & Light al ergens beschikbaar is in Nederland? Of wat anders goede batterij-uitbreidingen zijn?

Thanks!

Reg. datum: 26 juni 2006

Mensen, speelde laatst fifa 08 online op de PSP maar toen had iedereen een 5 sterren team maar als ik dat team kies heeft het maar bijv. 4.5 ster. Hoe hebben ze dit voor elkaar gekregen? Manager mode en dan team uploaden ofzo?

Bedankt

Intrusion Detection Sorki
Reg. datum: 05 september 2002

topicstarter,
quote:
Let wel op, dat bij nieuwe PSP’s nu altijd versie v2.6 al geïnstalleerd staat!
Het is v3.60 tegenwoordig ;)

You'll notice I'm wearing sunglasses indoors. In real life this would make me look stupid. But because this "is" after all an high-tech forum, they serve to make me appear menacing. (http://specs.tweak.to/9185)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 55 56 57 58 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: