Ach, het mooiste vind ik wel weer dat je nu op de forums alweer geklaag hoort over mensen die de andere kleuren mooier vonden en de huidige weer veels te saaiquote:Boeboe schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:58:
[...]
Iets zegt me dat jij niet met een babyblauw schip hoeft rond te vliegen.
Overigens, hoeveel werk kan het nou zijn om die kleur aan te passen? 1 enkele kleurwaarde aanpassen en je bent klaar: geef me eens een enkele reden waarom ze het NIET zouden aanpassen als het zoveel mensen tevreden kan stellen? Het is niet alsof het het oplossen van de andere problemen in de weg zou komen.
[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 93 94 95 96 last
Nieuw TopicBerichten: 64
Reg. datum: 24 maart 2007
Hoef idd niet met een babyblauw schip rond te vliegen, aan de andere kant, rondvliegen in asgrauw (caldari) en roesbruin (Minmatar) is dat nou zoveel beter? Nee, doe mij dan maar babyblauw. Maar over een kleurtje hoor je mij niet klagen. Het gaat me om het spel.
Baal er wel van dat diegenen onder ons die crashen in premium (1000enden) het nog steeds met 1 onzinnige dev reply moeten stellen.
Meerdere dev replies in een onzinnig kleurtopic EN actie. Krom? of niet. Dat bedoelde ik met prioriteiten stellen. De crashers worden gewoon genegerd.
Voor mij resulteerd dit in het niet spelen van EVE en een soort EVE moeheid. Log nu alleen maar in om skills te wisselen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een uitbreiding?
Ja ik weet het, ik kom erg zeikerig over. Terwijl ik juist altijd degene ben die erop wijst dat verandering altijd goed (vooruitgang) is en bugs onvermijdelijk zijn, maar dit gaat me gewoon tever.
/Edit: Crash trouwens niet alleen meer in premium, ook in classic.
Heb net 3 mensen naar EVE gebracht met de belofte van prachtige graphics en goede gameplay/PvP. Ook zij crashen en ik vermoed dat ze het om die reden al gauw op zullen geven.
Weinig. daarom gaf ik redwing voorheen al gelijk in hetzelfde argument.quote:Overigens, hoeveel werk kan het nou zijn om die kleur aan te passen? 1 enkele kleurwaarde aanpassen en je bent klaar: geef me eens een enkele reden waarom ze het NIET zouden aanpassen als het zoveel mensen tevreden kan stellen? Het is niet alsof het het oplossen van de andere problemen in de weg zou komen.
Baal er wel van dat diegenen onder ons die crashen in premium (1000enden) het nog steeds met 1 onzinnige dev reply moeten stellen.
Meerdere dev replies in een onzinnig kleurtopic EN actie. Krom? of niet. Dat bedoelde ik met prioriteiten stellen. De crashers worden gewoon genegerd.
Voor mij resulteerd dit in het niet spelen van EVE en een soort EVE moeheid. Log nu alleen maar in om skills te wisselen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een uitbreiding?
Ja ik weet het, ik kom erg zeikerig over. Terwijl ik juist altijd degene ben die erop wijst dat verandering altijd goed (vooruitgang) is en bugs onvermijdelijk zijn, maar dit gaat me gewoon tever.
/Edit: Crash trouwens niet alleen meer in premium, ook in classic.
Heb net 3 mensen naar EVE gebracht met de belofte van prachtige graphics en goede gameplay/PvP. Ook zij crashen en ik vermoed dat ze het om die reden al gauw op zullen geven.
ZenTex wijzigde dit bericht 19-12-2007 15:13 (8%)
Reg. datum: 05 april 2004
wacht maar tot we aan de 50 duizend users zitten dan loopt alles de soep in en is jita niet meer betreedbaar.
yar.jpg keeps you through the day : mmorpg eve-online
en het verschil met nu is?quote:angel00008 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:12:
dan loopt alles de soep in en is jita niet meer betreedbaar.
Reg. datum: 14 oktober 2005
dat je er nog wel in kunt, maar daarna niet meer uitkomtquote:
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs
zie onderquote:
ik moet zeggen als ik erheen ga is het altijd wel redelijk rustig en is het in het system ernaast kopen en dan snel erin en als een idioot docken en weer als een mafioso eruitquote:GamemasterByte schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:50:
[...]
dat je er nog wel in kunt, maar daarna niet meer uitkomt
ze zouden eigenlijk gewoon ergens anders ook nog een trading hub moeten maken net zoals je bv in ours hebt.. beetje assets verdelen en dan komt het wel goed.. paar van die chinezen in ours vastzetten en dan komt het wel goed (no flame intended)
edit :
tevens loopt mijn game pc nu kwa fps trager als met de clasic mode voorheen (zelfs met settings omlaag)
op mijn laptop wist ik dat ik geen premium kon draaien maar zelfs met de classic mode ben ik +- 5 fps kwijt geraakt en is het spel echt niet meer zoals het was..
ik hoop dat er zeker nog wel wat hotfixes uitkomen want echt relax even doe ik niet meer..
en ik kan ook mn schepen niet meer draaien in station op de laptop
angel00008 wijzigde dit bericht 19-12-2007 16:07 (22%)
Reg. datum: 31 mei 2005
Reg. datum: 31 mei 2005
Vertel ze gewoon dat dat gefixed gaat worden (ga ik eeniedergeval vanuit).quote:Edit: Crash trouwens niet alleen meer in premium, ook in classic.
Dat is ook de enige reden dat ik eve ben blijven spelen na trial, ik ben zon 3 maanden geleden begonnen, toen server er om de 2 uur een uur uit lag. Werd je ook gek van, maar met de wetenschap dat het normaal gesproken niet zo was ben ik toch door gegaan.
Ik heb geen last van crashes, en zover ik weet niemand in onze corp.
Komt waarschijnlijk omdat ze nog niet kunnen vinden wat er aan de hand is en dus ook weinig toe kunnen voegen. Zowiezo begint CCP meestal pas te reageren tegen de tijd dat ze weten wat het probleem precies is. Waarschijnlijk dus gewoon ff afwachten en dan komt het vanzelf weer goedquote:ZenTex schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:09:
Pffft. Wat is het nou voor moeite om te zeggen "we zijn ons bewust van het probleem en er word aan een oplossing gewerkt". Zelfs CCP doet dat normaal. Een sticky in de desbetreffende fora's om 5 threads per pagina die hierover gaan te voorkomen?
Dat en de fora's zijn op dit moment 1 grote chaos met de issues van post trinity. Het zou me niets verbazen als het probleem weliswaar bekend is maar dat nog geen enkele dev erop is gezet om of het probleem te onderzoeken, of om zelfs maar de community te informeren.
Dat en de fora's zijn op dit moment 1 grote chaos met de issues van post trinity. Het zou me niets verbazen als het probleem weliswaar bekend is maar dat nog geen enkele dev erop is gezet om of het probleem te onderzoeken, of om zelfs maar de community te informeren.
ff over het "wel kleurtjes, geen fixes" geklaag... je wil geen designers aan de game code lopen rommelen 
Ze zei:"Kom je langs vanavond, er is niemand thuis!", dus ik kwam langs en inderdaad, er was niemand thuis, de trut!
Reg. datum: 23 oktober 2000
Reg. datum: 23 oktober 2000
Punt is dat die Trinity patch gewoon nog net voor kerst erdoor is gedrukt zonder goed getest te zijn want je maakt mij niet wijs dat je normaliter nog zoveel bugs laat zitten.
Zo, heb net mijn trial account omgezet naar een paid subscription.
Zijn er hier mensen die ook de direct debet optie gebruiken om te betalen? En zo ja, werkt het goed?
Was nu voor de 2e keer de trial aan het spelen en heb besloten om er toch maar eens wat meer tijd in te gaan steken.
De echte basics heb ik nu denk ik onder de knie, al blijft me het gevoel bekruipen dat ik nog maar net aan de oppervlakte van het spel heb gesnuffeld.
Ik denk dat m'n goals in het spel zullen liggen in combat missions en misschien wat pvp.
Ik heb gekozen voor een Caldari warrior/soldier? omdat dit ras en class me daar het meeste geschikt voor leek. Is dit een goede keuze?
Nog wat vraagjes.
Hoe belangrijk is minen? Ik heb me hier nog niet mee bezig gehouden maar zie iedereen het wel doen.
Kun je goed meekomen zonder te minen? Zoniet kan iemand me dan in het kort uitleggen wat ik er mee kan en moet?
Ook niet geheel onbelangrijk, zijn er coorps die jullie me kunnen aanraden?
Zoals ik al zei, ik wil me voornamelijk focussen op combat/pvp en zal qua speler waarschijnlijk in de casual categorie vallen.
Zijn er hier mensen die ook de direct debet optie gebruiken om te betalen? En zo ja, werkt het goed?
Was nu voor de 2e keer de trial aan het spelen en heb besloten om er toch maar eens wat meer tijd in te gaan steken.
De echte basics heb ik nu denk ik onder de knie, al blijft me het gevoel bekruipen dat ik nog maar net aan de oppervlakte van het spel heb gesnuffeld.
Ik denk dat m'n goals in het spel zullen liggen in combat missions en misschien wat pvp.
Ik heb gekozen voor een Caldari warrior/soldier? omdat dit ras en class me daar het meeste geschikt voor leek. Is dit een goede keuze?
Nog wat vraagjes.
Hoe belangrijk is minen? Ik heb me hier nog niet mee bezig gehouden maar zie iedereen het wel doen.
Kun je goed meekomen zonder te minen? Zoniet kan iemand me dan in het kort uitleggen wat ik er mee kan en moet?
Ook niet geheel onbelangrijk, zijn er coorps die jullie me kunnen aanraden?
Zoals ik al zei, ik wil me voornamelijk focussen op combat/pvp en zal qua speler waarschijnlijk in de casual categorie vallen.
Raar is zo gek nog niet
Reg. datum: 31 oktober 2004
Er zijn genoeg anderen die minen dus je hoeft niet echt zelf te minen.
Ik denk zelf dat je via missie's nog meer binnen haalt als minen.
Vooral als je voor pvp gaat.
Voor een corp kan je beter zoeken op corp boven in.
Anders komt er allemaal spam op het forum
.
In EVE heb je ook channels waar je het kan vragen.
Ik denk zelf dat je via missie's nog meer binnen haalt als minen.
Vooral als je voor pvp gaat.
Voor een corp kan je beter zoeken op corp boven in.
Anders komt er allemaal spam op het forum
In EVE heb je ook channels waar je het kan vragen.
minen is zeker geen must om te overleven. zeker niet als je missies runt en pvp doet (winst haal je dan door fittings van je vernietigde vijand of missies met de loot/bounty
minen is meer als je je echt casuel wilt gaan chatten in een corp en je meer in de industriele kant gaan begeven (bouwen/research etc)
over corps tja er zijn er inmiddels alweer zoveel geweest ik zit nu in mindstar voorheen in leap alleen ging die corp in mijn ogen de verkeerde kant op en ben ik daar dan ook weggegaan om een grotere/sterkere alliantie te joinen die wel duidelijke goals hadden (all is dat nu met de bob/mc war beetje verneukt..) maar ach even wachten tot de stof weggeblazen is.
minen is meer als je je echt casuel wilt gaan chatten in een corp en je meer in de industriele kant gaan begeven (bouwen/research etc)
over corps tja er zijn er inmiddels alweer zoveel geweest ik zit nu in mindstar voorheen in leap alleen ging die corp in mijn ogen de verkeerde kant op en ben ik daar dan ook weggegaan om een grotere/sterkere alliantie te joinen die wel duidelijke goals hadden (all is dat nu met de bob/mc war beetje verneukt..) maar ach even wachten tot de stof weggeblazen is.
Gebruik zelf ook direct Debit, met wisselend resultaat.
Bij m'n 1e acount werkte het vlekkeloos. Bij m'n 2e acct ging het echter mis en kreeg ik een vage errorcode. Dit werd echter verholpen voor het aflopen van de tijd van die acct en voor de moeite kreeg ik dus 2 weken gratis speeltijd.
Over minen, je kunt het even proberen, De caldari cruiser "osprey" is de koning der non-dedicated mining scheepjes met een mooie mining bonus. Zo kun je zien of je het langer dan 1 uur uithoudt, wat mij dus niet lukt, en met mij 90% van EVE.Echter de inkomsten zullen tegenvallen want diegenen die wel mijnen hebben allemaal perfekte mining skills en vliegen Hulks, dit is de enige manier om minen profitabel te maken.
En hoe belangrijk minen is? Extreem belangrijk, het is het levensbloed van EVE. De grondstoffen van alles wat je in EVE tegenkomt Zonder minen geen schepen en geen T2 items, geen POSes niets behalve rat loot. Okee, in de drone regions droppen de rats ook grondstoffen maar dat even terzijde.
Ik heb zelf ook een perfect miner trouwens, en zelfs een hulk, maar dat zijn dus weggegooide skills want minen vindt ik dus oersaai. Die char houdt zich nu bezig met productie, research, refining en salvaging bezig.
Voor corps: Er zijn 1000en corps met elk een eigen identiteit, er jouw 1tje aanraden is moeilijk want de keuze van een corp is hangt af van je eigen voorkeuren. Als je in een corp zit die jou niet aanspreekt kan dat je hele EVE ervaring verpesten.
Lees even de EVE-O forums door onder corp recruitment, zo word je een stuk wijzer.
Bij m'n 1e acount werkte het vlekkeloos. Bij m'n 2e acct ging het echter mis en kreeg ik een vage errorcode. Dit werd echter verholpen voor het aflopen van de tijd van die acct en voor de moeite kreeg ik dus 2 weken gratis speeltijd.
Over minen, je kunt het even proberen, De caldari cruiser "osprey" is de koning der non-dedicated mining scheepjes met een mooie mining bonus. Zo kun je zien of je het langer dan 1 uur uithoudt, wat mij dus niet lukt, en met mij 90% van EVE.Echter de inkomsten zullen tegenvallen want diegenen die wel mijnen hebben allemaal perfekte mining skills en vliegen Hulks, dit is de enige manier om minen profitabel te maken.
En hoe belangrijk minen is? Extreem belangrijk, het is het levensbloed van EVE. De grondstoffen van alles wat je in EVE tegenkomt Zonder minen geen schepen en geen T2 items, geen POSes niets behalve rat loot. Okee, in de drone regions droppen de rats ook grondstoffen maar dat even terzijde.
Ik heb zelf ook een perfect miner trouwens, en zelfs een hulk, maar dat zijn dus weggegooide skills want minen vindt ik dus oersaai. Die char houdt zich nu bezig met productie, research, refining en salvaging bezig.
Voor corps: Er zijn 1000en corps met elk een eigen identiteit, er jouw 1tje aanraden is moeilijk want de keuze van een corp is hangt af van je eigen voorkeuren. Als je in een corp zit die jou niet aanspreekt kan dat je hele EVE ervaring verpesten.
Lees even de EVE-O forums door onder corp recruitment, zo word je een stuk wijzer.
Ik kan EvE-University wel aanraden, is een beginners corp waar o.a lessen worden gegeven voor al de dingen die je in eve kan doen, erg leerzaam.
Ben zelf een ex-member, erg aardig volk daar. Was alleen een tikkie te carebear voor mij.
www.eve-ivy.com/
Ben zelf een ex-member, erg aardig volk daar. Was alleen een tikkie te carebear voor mij.
www.eve-ivy.com/
* ZenTex slaat zichzelf op z'n voorhoofd.
Hoe kon ik EVE-uni nou vergeten? domdomdom. Inderdaad de beste corp/alliance voor de beginnende speler. Die helpen je wel op weg want de alliantie staat in het teken van newbs op weg helpenh in EVE.
Maar carebear? de iets gevorderden kunnen toch doorstromen naar de "ivy-league" waar pvp les gegeven wordt? Regelmatig hebben ze lowsec tours of 0.0 incursions. Niet echt carebear dacht ik zo.
Hoe kon ik EVE-uni nou vergeten? domdomdom. Inderdaad de beste corp/alliance voor de beginnende speler. Die helpen je wel op weg want de alliantie staat in het teken van newbs op weg helpenh in EVE.
Maar carebear? de iets gevorderden kunnen toch doorstromen naar de "ivy-league" waar pvp les gegeven wordt? Regelmatig hebben ze lowsec tours of 0.0 incursions. Niet echt carebear dacht ik zo.
99% er van is mission's mining belt hunting en dat soort meuk.quote:ZenTex schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:27:
* ZenTex slaat zichzelf op z'n voorhoofd.
maar je moet ergens beginnen. Je kan niet zo makkelijk van uit je newb ship een pvp zone in 0.0 in vliegen
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
kan wel de vraag is alleen hoe je eruit komtquote:Shunt schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:46:
[...]
99% er van is mission's mining belt hunting en dat soort meuk.
maar je moet ergens beginnen. Je kan niet zo makkelijk van uit je newb ship een pvp zone in 0.0 in vliegen
ik ben wel eens in 0.0 geweest met me noob schip om te minen.
kwam er ook uit.
Heb zelf geprobeert om te docken in een station en vragen waarom ik er niet in kon
.
Kreeg wel leuke reacties terug.
Het was ook best makkelijk om terug te komen.
Heb zelf t2 spullen uit een vreck gehaalt.
Ik heb me noob net genoeg geld gegeven om een clone te verhuizen aan de rand van 0.0.
En heel de tijd heen en weer vliegen.
Misschien wel eens grappig om met ze alleen een noob starten en dan proberen om zo ver mogelijk in BoB space te gaan.
kwam er ook uit.
Heb zelf geprobeert om te docken in een station en vragen waarom ik er niet in kon
Kreeg wel leuke reacties terug.
Het was ook best makkelijk om terug te komen.
Heb zelf t2 spullen uit een vreck gehaalt.
Ik heb me noob net genoeg geld gegeven om een clone te verhuizen aan de rand van 0.0.
En heel de tijd heen en weer vliegen.
Misschien wel eens grappig om met ze alleen een noob starten en dan proberen om zo ver mogelijk in BoB space te gaan.
Reg. datum: 30 mei 2005
Reg. datum: 30 mei 2005
of je wel of niet in .0 space komt hangt heel erg af waar je heen gaat en hoe.
Vlieg je bv. naar Venal of Fountain heb je niet echt super veel problemen totdat je in de NPC stations komt,
richting systemen vliegen als hophip (aridia) is ook niet moeilijk, gate camps richting delve vallen ook reuze mee,
ga je naar het zuiden, en dan vooral daar rechtsonderin (sys naampjes vergeten:S) dan ben je de sjaak, direct na dt staan daar al gatecamps tot dt. die is echt niet te doen, alleen drone regions zijn daar redelijk rustig kwa gatecamps.
(ps. vliegen door 0.0 is 100% veilig, het springen in 0.0 daarintegen niet;P)
Vlieg je bv. naar Venal of Fountain heb je niet echt super veel problemen totdat je in de NPC stations komt,
richting systemen vliegen als hophip (aridia) is ook niet moeilijk, gate camps richting delve vallen ook reuze mee,
ga je naar het zuiden, en dan vooral daar rechtsonderin (sys naampjes vergeten:S) dan ben je de sjaak, direct na dt staan daar al gatecamps tot dt. die is echt niet te doen, alleen drone regions zijn daar redelijk rustig kwa gatecamps.
dat ligt er natuurlijk ook weer aan waar je in de drone regions bentquote:Tjirp schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:18:
of je wel of niet in .0 space komt hangt heel erg af waar je heen gaat en hoe.
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?! mijn specs
Zojuist met eve begonnen
Heeft iemand misschien een duidelijke(NL) beginnersguide ? Ik moest namelijk meteen rass/class/skills enzo iezen en heb geen idee wat ik nu gekozen heb 
veritas, aequitas
In het nederlands heb ik niet voor je maar deze site vond ik zelf erg goed
http://hammer-eve.blogspot.com/
http://hammer-eve.blogspot.com/
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 93 94 95 96 last
Dit topic is gesloten.