Hoofdcategorieën
Topicacties

Xbox 360 defecten topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 13 november 2005

Die van mij heeft dan nu eindelijk na 2 jaar (1500+ uur) trouwe dienst ook endelijk de geest gegeven.

Ik zie nog geen ring, maar hij bleeft hangen in Bioshock dus ik de Sega Rally demo eens geprobeerd en daar blijft hij ook hangen na ca 80 seconden.

Van een kant ben ik wel blij want ik was bijna bang dat het nooit zou gebeuren, van de andere kant moet ik nu een andere verslaving gaan zoeken. Denk dat ik maar eens begin met roken. ;)

Probleem is alleen dat door de week zelden thuis ben en al helemaal niet overdag, nu moet ik dus ergens iemand zoeken die wel thuis is.

Maar goed, dat is iets voor na de kerst, want er voor krijg ik hem toch niet meer weg.

Reg. datum: 19 september 2006

Mijn xbox 360,gaat woensdag opgehaald worden.
Rust zacht.

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

Heeft iemand al negatieve ervaring met de falcon model?

Hij doet het dus niet meer, jammer voor je, maar meld het niet of normaal (al hebben we er überhaupt weinig aan, zo'n mededeling...)

TheZeroorez wijzigde dit bericht 17-12-2007 22:05 (70%)

www.wehaterobots.com

Witness my imperfection!

quote:
yzf1kr schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:01:
Die van mij heeft dan nu eindelijk na 2 jaar (1500+ uur) trouwe dienst ook endelijk de geest gegeven.

Ik zie nog geen ring, maar hij bleeft hangen in Bioshock dus ik de Sega Rally demo eens geprobeerd en daar blijft hij ook hangen na ca 80 seconden.

Van een kant ben ik wel blij want ik was bijna bang dat het nooit zou gebeuren, van de andere kant moet ik nu een andere verslaving gaan zoeken. Denk dat ik maar eens begin met roken. ;)

Probleem is alleen dat door de week zelden thuis ben en al helemaal niet overdag, nu moet ik dus ergens iemand zoeken die wel thuis is.

Maar goed, dat is iets voor na de kerst, want er voor krijg ik hem toch niet meer weg.
Je kan toch UPS bij je werk/opleiding langs laten komen?

vloei·end (bn.), 1 gelijkmatig en harmonisch, zonder horten voortgaand

Mijn mening is een feit.
Reg. datum: 12 april 2000

Ik werd vandaag prettig verrast,buurman had mijn xbox in ontvangst genomen :)
In totaal 8 dagen heb ik hem mogen missen terwijl me 3-4 weken werd beloofd...
Moederbord is vervangen, hopen dat hij het weer lang gaat volhouden!

Maker van newsan Versie 0.87 released. Nu dood verklaard.

quote:
it0 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:23:
Ik werd vandaag prettig verrast,buurman had mijn xbox in ontvangst genomen :)
In totaal 8 dagen heb ik hem mogen missen terwijl me 3-4 weken werd beloofd...
Moederbord is vervangen, hopen dat hij het weer lang gaat volhouden!
netjes, snelle service. hier ook hopelijk.

je kreeg dus je eigen box terug :)

Ik speel nu op de PS 3: FIFA 2008, Call of Duty 4, NBA 2K8, Resistance, Motorstorm / Xbox 360: Project Gotham Racing 4, PES 2008, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted

Reg. datum: 12 juni 2001

Zo die van mij is ook weer terug. Gister stond de postbode aan de deur met het pakketje terwijl ik hem verleden week op de donderdag volgens mij verstuurd hebt. Stond echt te kijken van de snelle afhandeling en levering van mijn 360 zeg, dit had ik niet verwacht na sommige verhalen en zeker niet door de drukke periode nu.

Werkt weer perfect en hopelijk blijft dat ook zo. Ik heb helaas niet het serie nummer opgeschreven maar volgens mij heb ik mijn eigen 360 terug gekregen.

Reg. datum: 30 november 2007

Ik heb sinds kort dat opeens mijn games ermee stoppen. Tijdens het spelen of laden of gesprek ( Mass Effect of AC) dat mijn dvd speler begint te loeien en opeens gewoon stil is en dan krijg ik de error Disk Read failure en dan iets over dat de disc misschien vies is en of ik het later opnieuw wil proberen. Zou dit reden zijn om hem op te sturen? aangezien ik wel gewoon kan spelen alleen af en toe dit gebeurt?

Btw heb mijn Xbox vanaf de 1ste dag dat die uitkwam en heb 1x een nieuwe gehad dus tot nu toe ben ik erg tevreden alleen dit ff niet;)

quote:
Koffiezuiper schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:31:
Zo die van mij is ook weer terug. Gister stond de postbode aan de deur met het pakketje terwijl ik hem verleden week op de donderdag volgens mij verstuurd hebt. Stond echt te kijken van de snelle afhandeling en levering van mijn 360 zeg, dit had ik niet verwacht na sommige verhalen en zeker niet door de drukke periode nu.

Werkt weer perfect en hopelijk blijft dat ook zo. Ik heb helaas niet het serie nummer opgeschreven maar volgens mij heb ik mijn eigen 360 terug gekregen.
Vandaag tussen 12 en 3 uur zouden ze komen,

kijk ik net beneden, zijn ze om 9.45 gekomen, toen er niemand thuis was :(
Leuke 1e ervaring met UPS

Nou gebeld,en 30 minuten later kwamen ze nog een keer.

Mijn 360 is vandaag naar zijn laatste rustplaats gebracht.
Daar mag hij voor altijd gaan slapen , heeft die wel verdiend na 50 games gespeeld te hebben. En heel veel uren later

Mars18 wijzigde dit bericht 19-12-2007 15:55 (13%)

Reg. datum: 09 december 2005

Heb mijne donderdag verstuurd vandaag terug gekregen, zeer snelle service er staat alleen op de tracking sticker een datum 15-12 en op de brief waarop staat wat ze gedaan hebben is other aangekruist. Ik heb een vermoeden dat er niet zoveel gedaan is er zat dan wel een plastic stickertje op de dvd-drive maar daar kan een rrod niet mee verholpen worden :S ben benieuwd hoe lang deze het vol houdt.

Reg. datum: 24 maart 2005

Iemand hier ervaringen met het zelf maken van de 360?

Ik heb hier een 360 staan waar geen garantie meer op zit. Gisteren kreeg hij een RROD, daarna deed hij het wel weer maar ik wil er toch wat aan doen.

Nu zijn er twee x-clamp fixes.

http://rbjtech.bulldoghom...ulldoghome_com/XClamp.htm

en

http://copronymous.com/wp.../05/fix-for-the-3rlod.pdf

Iemand enige ervaring welke het beste werkt?
Want zolang m'n 360 nog niet volledig naar de kloten is kan ik er nog wat aan doen.
Toch wel zonde als deze kapot gaat want ik heb er veel tijd in zitten.

quote:
Jasp0r schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:37:
Iemand hier ervaringen met het zelf maken van de 360?

Ik heb hier een 360 staan waar geen garantie meer op zit. Gisteren kreeg hij een RROD, daarna deed hij het wel weer maar ik wil er toch wat aan doen.

Nu zijn er twee x-clamp fixes.

http://rbjtech.bulldoghom...ulldoghome_com/XClamp.htm

en

http://copronymous.com/wp.../05/fix-for-the-3rlod.pdf

Iemand enige ervaring welke het beste werkt?
Want zolang m'n 360 nog niet volledig naar de kloten is kan ik er nog wat aan doen.
Toch wel zonde als deze kapot gaat want ik heb er veel tijd in zitten.
haha omgebouwd zeker ?
er is nog geen xbox 360 met RROD die geen garantie meer heeft

quote:
yzf1kr schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:01:

Heb ik die van mij net terug gaat jouw xbox kapot...grrr... nja dan nog maar 2 weken wachten voor we halo3 eindelijk uitspelen in campaign... :(

X360: SV1ks / Foto's: FLICKR

quote:
Mars18 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:44:
[...]

haha omgebouwd zeker ?
er is nog geen xbox 360 met RROD die geen garantie meer heeft
haha, haha, haha, omgebouwd ja.

Alleen maar om de patched King Kong disc te booten.

Lees dit maar eens:
Grijs gebied, even weg dus... (let daar voortaan op alsjeblieft)

Overigens heb ik officieel nog gewoon garantie. De 360 is niet gebanned en ik heb de zegel intact. Ik heb alleen geen zin om een godganse hoeveelheid draden los te solderen.

Maargoed als iemand kan reageren met ervaringen met de xclamp fixes zou dat fijn zijn :)
Vragen om mail is niet de bedoeling. Als iets hier niet thuis hoort hoor je er niet naar te vragen, en als iets hier wel thuis hoort (of eigenlijk meer in SPV), mag het lekker hier gepost worden, zodat andere users er ook nog iets aan hebben :)

TheZeroorez wijzigde dit bericht 19-12-2007 17:06 (22%)

Reg. datum: 01 februari 2007

quote:
Ik heb hier een 360 staan waar geen garantie meer op zit.
quote:
Overigens heb ik officieel nog gewoon garantie.
:?

al zou ik voor het eerste gaan

XBL: ViciousNL360

Reg. datum: 26 maart 2002

Meh, had een week lang niet gespeeld en probeer hem net aan te doen, en ja, RROD.

Alle 4 de lampjes branden. De foutcode is 0020, laat dat nou net een code zijn waar de verschillende support fora geen verklaring voor hebben. Verder is deze xbox tweedehands (voor een schappelijk prijsje van een oud huisgenoot overgenomen) en niet omgebouwd oid. Alleen heb ik de garantiebonnen ed. niet meer, ik vrees dat het vragen naar de bekende weg is maar hoogstwaarschijnlijk zal microsoft daar wel om vragen?

Knopssj!

quote:
HendrikN schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:10:
[...]

[...]

:?

al zou ik voor het eerste gaan
Als ik mijn serienummer invul op http://service.xbox.com/ staat er dat ik nog gewoon warranty heb :)

Verder: Ik heb homebrew op mijn 360 draaien, dat is veel werk en daarom wil ik geen nieuwe 360, dan moet alles overnieuw.

De x-clamp fix is dus handig voor mij
quote:
ebborazor schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:29:
Meh, had een week lang niet gespeeld en probeer hem net aan te doen, en ja, RROD.

Alle 4 de lampjes branden. De foutcode is 0020, laat dat nou net een code zijn waar de verschillende support fora geen verklaring voor hebben. Verder is deze xbox tweedehands (voor een schappelijk prijsje van een oud huisgenoot overgenomen) en niet omgebouwd oid. Alleen heb ik de garantiebonnen ed. niet meer, ik vrees dat het vragen naar de bekende weg is maar hoogstwaarschijnlijk zal microsoft daar wel om vragen?
Nee je hebt de bon niet nodig. Ze vragen alleen naar het serienummer achter op de 360.

quote:
Jasp0r schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:47:
[...]

Als ik mijn serienummer invul op http://service.xbox.com/ staat er dat ik nog gewoon warranty heb :)
Ik betwijfel of je met een gemodde xbox echt kan rekenen op garantie, maar goed. Dat je een mod hebt geinstalleerd kunnen ze natuurlijk niet ruiken.

Krijg je trouwens nog een maitje als de xbox terug gestuurd wordt ?
Want trace hem nu bij UPS en daar staat keurig waar die nu is, is dat andersom ook zo ?

quote:
Mars18 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:27:
Krijg je trouwens nog een maitje als de xbox terug gestuurd wordt ?
Want trace hem nu bij UPS en daar staat keurig waar die nu is, is dat andersom ook zo ?
Nee en nee.

Ik heb ook een 360-gerelateerd defect, maar het is niet de console zelf;
sinds vandaag is mijn xbox360 wireless adapter ermee opgehouden. Half september gekocht,
heeft probleemloos gewerkt tot vandaag dus. Viel me op dat ik niet automatisch ingelogd werd op live toen ik de 360 aanzette, bleek er geen verbinding te zijn. Testje gedaan in het system menu, adapter zou disconnected zijn... :( LEDje op de adapter brandt ook niet, zou volgens de handleiding wel moeten branden. Andere USB poorten geprobeerd, geen resultaat. Ligt niet aan de USB poorten, want mijn wired controller werkt er wel in. Morgen MS maar eens bellen, kijken of ze hem om willen ruilen...

Iemand ervaring met een kapotte x360 wifi adapter?
(Je vraagt je af hoe zon ding in hemelsnaam kapot kan gaan...)

estorino wijzigde dit bericht 20-12-2007 00:30 (4%)

Specs Desktop || MacBook C2D 2,16GHz 2Gb RAM (werk) || iPhone 2G 8GB || Xbox 360 || xbox live gamertag

quote:
Oke dan,

Lekker snel die UPS, het pakket is nu al in FRANKFURT, :)

Reg. datum: 30 november 2007

quote:
estorino schreef op donderdag 20 december 2007 @ 00:29:
Ik heb ook een 360-gerelateerd defect, maar het is niet de console zelf;
sinds vandaag is mijn xbox360 wireless adapter ermee opgehouden. Half september gekocht,
heeft probleemloos gewerkt tot vandaag dus. Viel me op dat ik niet automatisch ingelogd werd op live toen ik de 360 aanzette, bleek er geen verbinding te zijn. Testje gedaan in het system menu, adapter zou disconnected zijn... :( LEDje op de adapter brandt ook niet, zou volgens de handleiding wel moeten branden. Andere USB poorten geprobeerd, geen resultaat. Ligt niet aan de USB poorten, want mijn wired controller werkt er wel in. Morgen MS maar eens bellen, kijken of ze hem om willen ruilen...

Iemand ervaring met een kapotte x360 wifi adapter?
(Je vraagt je af hoe zon ding in hemelsnaam kapot kan gaan...)
Ja ik heb hetzelfde probleem gehad, elke USB poort gebruikt en geen werking. Ik had nog ergens een USB HUB liggen dus die aangesloten alle poorten geprobeerd en uiteindelijk bij de 3e poort ging het lampje branden. Ik laat hem nu liggen zoals die ligt, raak het niet aan en doe hem niet in een andere poort en en hij doet het nu weer gewoon :P Dus ik zou eerst proberen met een USB HUB, als je die koopt kan je meestal binnen 2 weken je geld terug krijgen, bij ons bij BCC wel iig :P Dus probeer dat eens en anders inderdaad even met Microsoft bellen ;)

Hoop dat het hielp :)

Ooh en nog een btw, heeft iemand ook last van dat de dvd speler van je Xbox opeens stopt met geluid maken midden in een game wat eindigt in een Disk read error waardoor je terug wordt gegooid naar je Dashboard? Heb het nu al paar keer per dag met Mass Effect en Assassins Creed, maar ook met andere games dus aan de games ligt het niet. Heb hem al schoongeblazen en dergelijke maar zonder resultaat. Weet iemand nog iets hiervoor of moet ik gewoon Microsoft bellen?

Alvast bedankt _/-\o_

quote:
Negative schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:23:
[...]
Ja ik heb hetzelfde probleem gehad, elke USB poort gebruikt en geen werking. Ik had nog ergens een USB HUB liggen dus die aangesloten alle poorten geprobeerd en uiteindelijk bij de 3e poort ging het lampje branden. Ik laat hem nu liggen zoals die ligt, raak het niet aan en doe hem niet in een andere poort en en hij doet het nu weer gewoon :P Dus ik zou eerst proberen met een USB HUB, als je die koopt kan je meestal binnen 2 weken je geld terug krijgen, bij ons bij BCC wel iig :P Dus probeer dat eens en anders inderdaad even met Microsoft bellen ;)

Hoop dat het hielp :)
Bedankt voor de tip, ik heb een USB hub voor bij mijn laptop, die even geprobeerd, maar ook geen respons. Zojuist even met xbox support gebeld, even moeten wachten en daarna heeft een vriendelijke medewerker mijn gegevens genoteerd en toegezegd dat er een nieuwe wordt opgestuurd, zou met 2 a 3 weken uiterlijk moeten arriveren. Wel eerst even moeten uitleggen dat ik alle USB poorten al geprobeerd had enzo, de tips die ook in de manual en online staan. Goed, kwestie van wachten nu en zolang niet online... (tenzij ik een 12m lange UTP kabel dwars door de gang en mijn huiskamer laat lopen... :) )

Specs Desktop || MacBook C2D 2,16GHz 2Gb RAM (werk) || iPhone 2G 8GB || Xbox 360 || xbox live gamertag

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: