Hoofdcategorieën
Topicacties

FGS feedback topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 04 oktober 2006

In dit subforum gaat het voor een groot deel over test- en showcases. Vaak meer dan 'toevallig de x mooiste foto's', er wordt wel degelijk gepoogd om wat plaatjes te kiezen die een duidelijke link met elkaar hebben.

Waar wil ik naartoe? Het samenstellen van een test- of showcase is een vak apart. Is er niet iets mogelijk als een topic voor photopicking, waarbij je b.v. een link naar een gallery geeft en anderen in een reactie nummers strooien van hun favorieten of een suggestie doen waarom welk type foto's aardig bij elkaar past?

Het in de smaak vallen van foto's is een kwestie van... smaak! Je kán je laten lijden door de voorkeuren van anderen bij het samenstellen van zo'n case. Er zullen vaak genoeg prachtige foto's de case niet halen omdat jij als een van de weinigen 'm niet voldoende waardeert.

Ik zie het niet voor me dat dit subforum wordt overspoeld met afzonderlijke topics over dit onderwerp, maar misschien is er wel draagvlak voor 1 topic waarin dit aan de orde kan komen? Als je dan alleen de eindresultaten wil zien, sla je dat topic gewoon over.

Gezien de hoeveelheid input vrees ik dat het alsnog een stille dood gaat sterven. Jammer maar helaas, we tried :)
TurboCharged Supra Driver
Reg. datum: 05 juni 2001

Hoe zit het eigenlijk met de opdracht van deze week ? Normaliter is die er maandag 's morgens meestal wel al. Tis nu al (technisch gezien) donderdag en er is nog geen topic

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Vandaag @ kraagjes.nl:
Reg. datum: 18 september 2001

Euhm. Volgens mij zijn we dat allemaal vergeten :D :X

Nieuwe staat nu alsnog @ Foto-opdracht week 50 - "Snapshot", beter laat dan nooit toch ;)
In elk geval een makkelijke opdracht voor de gemiddelde fotograaf :P
Zijn er nog "hete schoten" van de maand december 2007?

Wait...what?

da's een mix geworden van december en januari en staan bij deze klaar.

Hit that button there...
The one that just says "Wrong"

Mooi beter laat dan niet :).

Voor de weekopdrachten misschien enkele ideeën?

- voor de 100ste opdracht: "100" (døh);
- De markt;
- Door katte-ogen;
- Staal
- De fotograaf
- Een letter uit het alfabet ("C" bijvoorbeeld)

Ik heb vluchtig door de opdrachten van het verleden heengekeken, maar het kán zijn dat er toch een dubbele tussenzit welke ik gemist heb... Mocht ik nog andere creatievere uitspattingen hebben, zet ik ze er wel bij.

Wait...what?

dank!
staan genoteerd.

Hit that button there...

Nu met icon

Ik zie nu pas dat ik een hotshot ben. Ik wil alleen even zeggen dat ik zeer vereerd ben. Wat een verschrikkelijke post dit maar ja je bent vereerd of niet natuurlijk

Canon gear: 400D | 10-22 | 70-200 2.8 IS | 50 1.8 | Schrijft voor Photofacts, nederlands grootste weblog over fotografie. Foto's op Flickr!

Reg. datum: 02 april 2004

quote:
Mobyrick schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:48:
Ik zie nu pas dat ik een hotshot ben. Ik wil alleen even zeggen dat ik zeer vereerd ben. Wat een verschrikkelijke post dit maar ja je bent vereerd of niet natuurlijk
Wanneer open je een felicitatieregister? ;) Misschien handig als je even vraagt of ze je nick erbij zetten, want hij lijkt nu gemaakt door "Testcase".

Nu met icon

Nou bij deze dan: kan mijn nick bij het hotshots topic? Iedereen heeft deze er netjes bij maar bij de mijne is iets mis gegaan. Bij voorbaat dank.

Edit:
quote:
littlejoannes schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:28:
Ik vind het solotestcase topic een beetje dumperig overkomen de laatste tijd, met alleen een foto plaatsen en weinig commentaar op voorgaande foto's. Het stimuleert niet echt om op de geplaatste foto's te reageren. Wellicht een verzoekje in het modwaarschuwingsveldje om ook eens wat te zeggen op de voorgangers?
Staat dit nog in de planning want ik vind dit ook een zeer frustrerend punt namelijk.

Mobyrick wijzigde dit bericht 13-02-2008 19:57 (65%)

Canon gear: 400D | 10-22 | 70-200 2.8 IS | 50 1.8 | Schrijft voor Photofacts, nederlands grootste weblog over fotografie. Foto's op Flickr!

quote:
ja dag!

Nikon: D3;
17-35mm f/2.8; 35mm f/2; 50mm f/1.4; 80-200mm f/2.8; 85mm f/1.8; Micro 105mm f/2.8;
SB-800; SB-600; SB-24; SU-800
Sigma: Fisheye 15mm f/2.8

quote:
Simon schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:09:
Spits?

't mag van mij wel wat uitdagender
't Lijkt mij een leuk onderwerp omdat het vrij breed is, denk aan de ochtendspits, spits qua vorm, krant :p enz. Je kan er veel mee, juist uitdagend om met wat orgineels te komen!

En gezien het gemiddelde aantal inzendingen denk ik dat een onderwerp waar je wat meer mee kan geen slechte zaak is...
pratognist.

nee, juist 't brede niet cryptische maakt 't in mijn ogen simpel.. iets cryptisch wat op meerdere wijzen interpretabel is.. dat moet je hebben. krijg je ieders kijk :)
en 1 foto in t topic...

www.ThomasvanderWillik.com Canon Eos 40D, EF 17-40mm f/4L USM, EF 35mm f/2, EF 50mm f/1.8 II, EF 70-200mm f/4L USM, EF 85mm f/1.8 USM, Speedlite 430EX

Wait...what?

er zijn weer nieuwe hotshots. Geen nominaties deze maand, dus alles naar eigen inzicht. Voel je vrij om commentaar te leveren.

Ik kreeg een verzoek van YouKnow om een ieder die in de Hotshots staat een DM/mail/PM te sturen.
Als ik eerlijk moet zijn, zie ik dat niet zo zitten, tenzij meerdere mensen dit een goed idee vinden.
Enjoy.

Hit that button there...

quote:
YellowCube schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:58:
er zijn weer nieuwe hotshots. Geen nominaties deze maand, dus alles naar eigen inzicht. Voel je vrij om commentaar te leveren.
Shit, totaal vergeten, sorry :X Meestal probeer ik toch wel wat in te zenden :)
quote:
Ik kreeg een verzoek van YouKnow om een ieder die in de Hotshots staat een DM/mail/PM te sturen.
Als ik eerlijk moet zijn, zie ik dat niet zo zitten, tenzij meerdere mensen dit een goed idee vinden.
Enjoy.
Lijkt me een pak onnodig werk :)
Ik zal ook weer eens nominaties gaan aandragen. Ben een tijdje rustiger bezig geweest, maar heb weer nieuwe energie gevonden :)

En DM/mail/PM lijkt mij niet nodig hoor YC. Dat kunnen de mensen wel zelf in de gaten houden. Zeker gezien het feit dat hier de nieuwe hotshots keurig worden aangekondigd. :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: