Reg. datum: 11 mei 2007
Asus P5K, Q6600 @ 3.0Ghz, EAH2900XT, Corsair TWIN2X2048, LCPower 850W, Seagate Barracuda 250GB, Samsung Spinpoint 500GB, Arctic Freezer 7 Pro, Samsung Sycnmaster 2693HM
Forum » Telecommunicatie » GSM's » SonyEricsson W910i
Asus P5K, Q6600 @ 3.0Ghz, EAH2900XT, Corsair TWIN2X2048, LCPower 850W, Seagate Barracuda 250GB, Samsung Spinpoint 500GB, Arctic Freezer 7 Pro, Samsung Sycnmaster 2693HM
Voor zover ik weet zijn ze hetzelfde! Maar de W960i heeft nog wifi e.d. erbij, meer een smartphone met uitgebreide muziekfunctie. Het is meer hoeveel geld jij voor een telefoon over hebtquote:Parapluvanhylco schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:51:
kan iemand me precies vertellen wat het verschil tussen de walkmanplayer van de W910i en de W960i? want de W960i lijkt me erg leuk vanwege het touchscreen, maar de shakecontrol en het design van de W910i mogen er ook wezen. Uiteindelijk wil ik de mobiel ook voor het beluisteren van muziek gebruiken en dan is 8GB ook erg fijn. (ik begrijp dat dit soort keuzes persoonlijk zijn, maar tweakers kunnen vaak een onafhankelijk zicht geven)
ik heb zelf de w910 voor een jaar genomen in afwaching van de w960. ik hou het hier zeer goed mee uit en het is een zeer degelijke telefoon met goede walkman functies. je moet je niet te veel voorstellen bij de sens-me en shake-control functies, dat zijn pure gadgets. misschien dat andere mensen deze telefoon er speciaal voor aanschaffen, maar ik gebruik beide functies niet.quote:Parapluvanhylco schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:51:
kan iemand me precies vertellen wat het verschil tussen de walkmanplayer van de W910i en de W960i? want de W960i lijkt me erg leuk vanwege het touchscreen, maar de shakecontrol en het design van de W910i mogen er ook wezen. Uiteindelijk wil ik de mobiel ook voor het beluisteren van muziek gebruiken en dan is 8GB ook erg fijn. (ik begrijp dat dit soort keuzes persoonlijk zijn, maar tweakers kunnen vaak een onafhankelijk zicht geven)
Core2Duo e6600, 2gb ram, 1tb opslag, x1950pro, 20,1" tft en de gebruikelijke zooi, ;) plus Sony VAIO SR19VN (P8400, 4GB, 200GB, ati hd3470 en zooi.)
Core2Duo e6600, 2gb ram, 1tb opslag, x1950pro, 20,1" tft en de gebruikelijke zooi, ;) plus Sony VAIO SR19VN (P8400, 4GB, 200GB, ati hd3470 en zooi.)
als het goed is kun je op de website van sony ericsson gratis een aantal flash themes downloaden, hiervoor moet je wel eerst registreren...quote:Mouki_9 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:16:
Nog iets, ik merk dat als ik in het menu zit en de telefoon dichtklap, dat de keys niet gelocked worden, is er een instelling om dit voor elkaar te krijgen? of in ieder geval een knoppencombinatie om het toestel te locken als het toestel dichtgeklapt is?
Dit vind ik ook een beetje jammer inderdaad, als ik 'm dichtklap, wil ik dat alles afsluit en niet alles open blijft staan. Inmiddels ben ik trouwens al weer gewend aan mijn workaround: voordat je 'm dichtslide alles afsluiten door op de rode ('telefoon op de haak leggen') knop te drukken. Als je namelijk in je 'home' scherm bent en je schuift 'm dicht, dan locken de keys wél direct.quote:Mouki_9 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:16:
Nog iets, ik merk dat als ik in het menu zit en de telefoon dichtklap, dat de keys niet gelocked worden, is er een instelling om dit voor elkaar te krijgen? of in ieder geval een knoppencombinatie om het toestel te locken als het toestel dichtgeklapt is?
Dat is ook als je hebt gebeld, en je de telefoon meteen dicht schuift. Dan wordt er alleen ‘opgehangen’ maar het toestel locked niet. Dit is ook iets wat ik jammer vindt. Je moet nu toch een extra handeling doen, door eerst op het rode telefoontje te drukken.quote:Mad Marty schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:57:
[...]
Dit vind ik ook een beetje jammer inderdaad, als ik 'm dichtklap, wil ik dat alles afsluit en niet alles open blijft staan. Inmiddels ben ik trouwens al weer gewend aan mijn workaround: voordat je 'm dichtslide alles afsluiten door op de rode ('telefoon op de haak leggen') knop te drukken. Als je namelijk in je 'home' scherm bent en je schuift 'm dicht, dan locken de keys wél direct.
even tussendoor, trackid kost geld toch? oftewel het maakt verbinding met internet om er achter te komen welk nummer je luisterd?quote:Buffalo schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:18:
[...]
Dat is ook als je hebt gebeld, en je de telefoon meteen dicht schuift. Dan wordt er alleen ‘opgehangen’ maar het toestel locked niet. Dit is ook iets wat ik jammer vindt. Je moet nu toch een extra handeling doen, door eerst op het rode telefoontje te drukken.
Maar goed, dat zijn kleine dingen en dat went wel. Ik heb het toestel overigens nu zelf 1 week in bezit en ben er echt tevreden over. Vooral bepaalde thema’s zijn echt heel gaaf.
En zo zijn er veel meer dingen die de telefoon leuk maken. Geluidskwaliteit via de oordopjes is ook gewoon goed.
Ik vraag me alleen af: Wat is de functie van het grijzige rondje schuin rechts boven het rode telefoontje?
En nog iets: Over TrackID: Hebben jullie ook het probleem dat, als je een stukje hebt opgenomen, en je een titel en artiest door krijgt, je deze hebt opgeslagen, dat deze daarna weg is bij ‘opgeslagen items’ als je TrackID weer opstart?
Mouki_9 wijzigde dit bericht 14-12-2007 20:34 (52%)
Daar ben ik het niet mee eens, volgens mij heeft ie mininaal de specs als zo'n beetje alle andere recente (duurdere) SE telefoons en die specs vind ik toch wel om over naar huis te schrijven. Ook reageren sommige themes op de bewegingssensor en zijn ze dus niet helemaal hetzelfde als die van de K850i en de K810i enzo. En vooral het nieuwe media-gedeelte vind ik erg netjes uitgewerkt en gebruikersvriendelijk. Het design mag er in ieder geval zeker ook zijn ja...quote:Mouki_9 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:40:
die bedoel ik inderdaad ja, maar aangezien de schermresolutie dezelfde is als die van k850, k810 enzo, denk ik dat theme's e.d. allemaal hetzelfde zijn? verder geen spectaculaire zaken zeker...
de specs van de phone zijn ook niet om over naar huis te schrijven, enkel de design vind ik gelikt.
PSN ID: drT3000 - PS3 Games: MGSIV, GTA IV, R:FOM, Motorstorm, Assassins Creed, Burnout Paradise, Virtua Tennis 3, COD4, PixelJunk Monsters Encore, Go! Sky Diving, LBP, Singstar, TC's Endwar, FIFA09, Resistance2, GT5p
Ja, een paar andere zou leuk zijn. Voor mijn SE K610i ging ik altijd naar een site met allemaal themes voor verschillende SE telefoons. Zaten echt hele gave tussen. Maar ben die website helaas uit het oog verloren.quote:Mouki_9 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:46:
ik heb eigenlijk liever andere flashthemes dan navi
Fotografie | Nikon D80 (D40) | Sigma 18-50 2.8 | Nikon 50 1.8 | SB-800 | SB-600 | Nikon 55-200
dat dacht ik ook net!!Vond dat het speakertje ook al te zacht en verstond de andere ook niet goedquote:Timothy78 schreef op zondag 23 december 2007 @ 10:36:
Zijn er meer W910i gebruikers die het geluid van de speakers tijdens een gesprek zo zacht vinden? Ik kan mijn gesprekspartner alleen goed verstaan als ik in een stille ruimte ben (met maximaal volume). Ook als ik het gesprek op de handsfreespeaker zet is mijn gesprekspartner amper verstaanbaar als ik bv in de auto zit. Als ik muziek afspeel produceert de handsfreespeaker een stuk meer decibel.
Ik kan me herinneren dat ik voorheen een telefoon (weet niet meer welke) heb gehad waarbij ik in een servicemenu het volume van het speakergeluid kon aanpassen (door een bepaalde toetscombinatie in te drukken). Weet iemand of er voor deze telefoon ook zo'n code is? En dan bedoel ik niet de algemeen bekende >*<<*<* toetscombinatie.
Dat hoor ik nog wel, ergens ver weg......quote:M3 SMGII schreef op zondag 23 december 2007 @ 12:01:
[...]
dat dacht ik ook net!!Vond dat het speakertje ook al te zacht en verstond de andere ook niet goedtelefoon van 400eur met zoveel problemen
![]()
muziek gaat idd goed.
Als je belt, hoor je dat ook geen "tuut tuut tuut" totdat de andere opneemt?Bij mij hoor ik dus niks.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last