Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 70 71 72 73 last

Reageer Nieuw Topic
By any means necessary..
Reg. datum: 15 januari 2001

quote:
Luusje1987 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 01:48:
[...]

Het is mij helaas ook nog niet gelukt met mn T-Mobile branded K850i :(

EDIT: Wat ik me trouwens nog afvroeg... wanneer je een firmware update uitvoert, gaan dan al je bestanden en instellingen verloren? dus ook foto's, mp3's etc?
Ik krijg met mijn T-Mobile "branded" foon wel netjes te zien dat er geen update beschikbaar is. Dus c indrukken, usb aan telefoon koppelen, en c loslaten zodra dat in het scherm staat.

Ik zie wel dat op davinciteam.com de K850i ge-unbrand en ge un-simlocked kan worden. Sounds nice...

OMX2000 wijzigde dit bericht 06-12-2007 09:54 (8%)

AMD64 3500 Winchester | 2x 512MB Corsair XLPT | Asus A8N SLI Deluxe | XFX Geforce 6600 GT | Antec SX830 | iiYama Visionmaster 17 inch | Canon PowerShot S30 - "Geen volk eerst!!!"

Reg. datum: 22 november 2007

Weet iemand of dit mogelijk zou zijn: ik zou willen dat de synchronisatie met outlook (contact & calendar) automatisch gaat, wanneer ik met bluetooth in de omgeving van mijn laptop kom. Nu moet het SE programma eerst manueel opstarten (ik laat de SE suite niet automatisch opstarten met Windows). Zou dit evt via Windows XP mogelijk zijn, zonder dat het SE programma eraan te pas komt? Heb een HP business laptop, waar bluetooth default opgestart is...

Reg. datum: 22 november 2007

Wat ik me ook nog afvraag: de telefoon vergrendelt zich automatisch. Is het mogelijk om in te stellen hoe lang de telefoon "idle" mag staan (aantal seconden ofzo), vooraleer de auto vergrendeling in werking treedt? Zelfde vraag voor de schermbeveiliging en het donker worden van het scherm ...

Save the vinyl
Reg. datum: 30 november 2000

Mijn vraag: waar komen de branded firmwares te staan?
Kan dit via de site van je provider (en extra tool) of gewoon via SEUS?

Als het te lang duurt voordat T-Mobile de firmware klaar heeft dan ga ik m via Wotan wel unbranden. Heb genoeg van het telkens uitvallen van mn K850.

Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
LittleWhiteDog schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:23:
Wat ik me ook nog afvraag: de telefoon vergrendelt zich automatisch. Is het mogelijk om in te stellen hoe lang de telefoon "idle" mag staan (aantal seconden ofzo), vooraleer de auto vergrendeling in werking treedt? Zelfde vraag voor de schermbeveiliging en het donker worden van het scherm ...
Heb dit ook al gezocht, niet gevonden helaas, vooral het zwart worden van het scherm gaat me iets te snel, screensaver heb ik uitgezet. De automatische vergrendeling heb ik ook uitgezet, heb mezelf aangewend om dit handmatig te doen

Reg. datum: 17 juli 2007

Jongens, twee korte vraagjes:

1) Al nieuws over internetten via Bluetooth via de computer?

2) Al nieuws over een firmwire update?

3) Iemand al de 2GB-kaartje ontvangen van de T-Mobile actie? Ik heb er nog steeds niks over gehoord (drie weken geleden opgestuurd).

Stormbringer wijzigde dit bericht 06-12-2007 13:14 (33%)

MacBook Pro / 2.16Ghz C2D / 2GB / 120GB / X1600 128MB => Line6 Toneport UX2 => Sony 5.1 Surround System

Reg. datum: 07 november 2006

quote:
Stormbringer schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:12:

3) Iemand al de 2GB-kaartje ontvangen van de T-Mobile actie? Ik heb er nog steeds niks over gehoord (drie weken geleden opgestuurd).
2) laatste versie ik heb staan is R1CA037

R1CA037
- Released to SE Service Centres around 25/10/07 (Not generally available)

Improvements / Changes
- The Media player speed has been increased when dealing with many entries.

Bug fixes
- Fixed flash synchronization, preventing photos taken in dark conditions from coming out as very dark or black.
- Prevent some boot issues due to Java Script errors.

Bugs
- Shuffle functionality in the Media Player repeats the same track until you manually skip to the next.

571Pro wijzigde dit bericht 06-12-2007 14:31 (35%)

Reg. datum: 17 juli 2006

quote:
Stormbringer schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:12:

Dat waren er drie ;)

Ik heb bluetoot internet aan de praat gekregen, moet je even een paar posts terug lezen want daarin staat hoe ik het heb gedaan :*)

Ben deze theme tegenkomen bij het zoeken naar compatibele K850i Flashthemes:

http://img255.imageshack.us/img255/1573/vistapackpreviewcopyha3uk7.jpg

http://rapidshare.com/files/74722274/Vista_Pack_v1.2.rar

Die klokken kun je als achtergrond zetten.

wel als volgend:
Je kopieert het hele zootje naar je kaartje (ik had het in overige geplakt)
Hierna open je deze map via bestandbeheer.
Als je die klok neemt dat is een .swf bestand kun je die openen en eerst eens nazien, maar als je gewoon het bestand selecteerd en Opties -> Gebruiken, kun je hem als achtergrond of als screensaver gebruiken.

de oringinele link: http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=18771

571Pro wijzigde dit bericht 06-12-2007 17:51 (6%)

Reg. datum: 11 oktober 2007

Hij is super mooi alleen jammer dat dat flash menu alleen als achtergrond werkt...

die flash menu werken alleen met andere types die een 320*240 scherm hebben zoals de K800i en die moeten dan hun firmware getweaked worden, en moeten die flash menu erin gestoken worden... allé vrij speciaal, en met de K850i werkt die methode nie, die kan rechtstreeks gebruik maken van flash themes, al dat die nog niet te vinden zijn

Reg. datum: 30 september 2007

sorry voor de offtopic vraag: iemand enig idee hoe lang het duurt voor mijn nummerbehoud is goedgekeurd en het nummer is overgezet naar mijn nieuwe contract? dan kan ik mijn laatste ¤1,50 prepaid tegoed nog opbellen/smsen

Reg. datum: 20 oktober 2004

quote:
reAaa schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:32:
sorry voor de offtopic vraag: iemand enig idee hoe lang het duurt voor mijn nummerbehoud is goedgekeurd en het nummer is overgezet naar mijn nieuwe contract? dan kan ik mijn laatste ¤1,50 prepaid tegoed nog opbellen/smsen
Lijkt me dat je dat even bij de shop moet informeren waar je je contract hebt afgesloten ;)

Reg. datum: 30 september 2007

oké! maar moet m eerst nog bestellen haha. zou het eigenlijk gisteren al doen, maar dat is er niet meer van gekomen.

Reg. datum: 31 juli 2004

quote:
NiekyG schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:54:
[...]

Lijkt me dat je dat even bij de shop moet informeren waar je je contract hebt afgesloten ;)
Meestal tot 5 werkdagen
quote:
LittleWhiteDog schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:47:
Weet iemand of dit mogelijk zou zijn: ik zou willen dat de synchronisatie met outlook (contact & calendar) automatisch gaat, wanneer ik met bluetooth in de omgeving van mijn laptop kom. Nu moet het SE programma eerst manueel opstarten (ik laat de SE suite niet automatisch opstarten met Windows). Zou dit evt via Windows XP mogelijk zijn, zonder dat het SE programma eraan te pas komt? Heb een HP business laptop, waar bluetooth default opgestart is...
Kan, google even naar MyPhoneExplorer. Erg fijn gratis programma voor SE.
quote:
LittleWhiteDog schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:23:
Nee, helaas

---

En dan zelf nog een vraagje. Iemand al getest of de microSD van 6 gb en 8 gb het doen in deze telefoon en met redelijke snelheid werken?

ZorBiX wijzigde dit bericht 06-12-2007 22:14 (81%)

Reg. datum: 17 juli 2007

Bedankt jongens! :)

Maar over dat internetten...
quote:
R and B schreef op zondag 02 december 2007 @ 08:49:- Vanuit bluetooth locaties op computer ga je naar de wizard bluetooth apparaat toevoegen
- Volg deze setup en als je bij de beschikbare services aan bent gekomen vink netwerk verbinding aan
- Verbreek dan de verbinding (als die er was) met de computer
- Ga dan vanuit je telefoon naar "Mijn apparaten" en verbind met je computer die nu in de lijst staat
- De computer geeft nu een pop up venster met de mededeling dat je telefoon netwerkverbinding wil
- Vink aan dat je dit altijd wil toestaan(is wel zo handig :P )
- Probeer dan op je telefoon om op internet te gaan met inbouwde browser(het werkt dan nog niet maar hierdoor maakt je telefoon een account aan)
- Als je dat hebt gedaan ga je op je telefoon naar streaminginstellingen
- Bij het tabblad 'lokale verbinding' zal nu de computernaam met bluetooth symbool staan
- selecteer deze en je kunt op internet met de inbouwde browser

Bij mij kon ik toen niet downloaden enzo(update service, track ID enzo werkten daardoor niet) Dit komt omdat de telefoon een dataaccount wil (die had ik allemaal verwijdert zodat ik niet perongeluk op internet kon gaan)

Toen heb ik nog een een fake data account gemaakt bij internetinstellingen(gewoon alleen een naam opgeven voor het nieuwe dataaccount en dan opslaan)
Ik heb ook een Mac, heb er superveel mee geklooid, maar zag vandaag ook bij de Streaming Settings toevallig dat er een nog extra tab was, waar mijn MacBook Pro gewoon staat! En even later lees ik dat ZorBIX hetzelfde had! :p Maargoed, bij mij werkt het internetten niet.

Ik heb dus wel verbinding met de laptop, kan alles sturen en ontvangen, en heb zo'n computert-icoontje boven de telefoon staan. Ook heb ik een GPRS-date account aangemaakt met alleen een naam. Maar als ik het internet op wil, zegt hij "Communicatie-fout. Probeer het opnieuw of neem contact met uw operator."

Iemand ideeën?

MacBook Pro / 2.16Ghz C2D / 2GB / 120GB / X1600 128MB => Line6 Toneport UX2 => Sony 5.1 Surround System

Reg. datum: 17 juli 2006

quote:
Stormbringer schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:20:
Bedankt jongens! :)

Maar over dat internetten...

[...]
Ik heb ook een Mac, heb er superveel mee geklooid, maar zag vandaag ook bij de Streaming Settings toevallig dat er een nog extra tab was, waar mijn MacBook Pro gewoon staat! En even later lees ik dat ZorBIX hetzelfde had! :p Maargoed, bij mij werkt het internetten niet.

Ik heb dus wel verbinding met de laptop, kan alles sturen en ontvangen, en heb zo'n computert-icoontje boven de telefoon staan. Ook heb ik een GPRS-date account aangemaakt met alleen een naam. Maar als ik het internet op wil, zegt hij "Communicatie-fout. Probeer het opnieuw of neem contact met uw operator."

Iemand ideeën?
Heb je je internetverbinding gedeeld? Bij Windows heb je dan bij internet delen ook nog die optie om te selecteren welke verbinding de gedeelde interverbinding krijgt. Als je zoiets ook met de Mac hebt(Zo onhandig dat Apple >:) ) dan moet je de verbinding selecteren van je PAN verbinding. In netwerkverbindingen moet namelijk als het goed is een extra verbinding komen. Naast je internetverbinding en dergelijke moet er nu ook een Bluetooth Pan netwerkverbinding zijn.
Als je aan die punten allemaal voldoet dan zou ik het echt niet meer weten waar het aan kan liggen.

Bij mij was het grootste probleem het nieuwe dataccount met bluetootsymbool en computernaam vinden in de telefoon maar dat heb jij nu ook al gevonden..

Reg. datum: 31 oktober 2007

quote:
571Pro schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:13:
die flash menu werken alleen met andere types die een 320*240 scherm hebben zoals de K800i en die moeten dan hun firmware getweaked worden, en moeten die flash menu erin gestoken worden... allé vrij speciaal, en met de K850i werkt die methode nie, die kan rechtstreeks gebruik maken van flash themes, al dat die nog niet te vinden zijn
kan het kloppen dat die methode met flash themes voor branded toestellen sowieso niet werkt??

Eindelijk! Na een week wachten de blauwe versie (T-Mobile) binnen. :)
Ligt goed in de hand, mooi ding, leuke lay-out: kortom het was het wachten waard.

...maar nu begint het:
- na de eerste keer opstarten zijn de games verdwenen. Goeie binnenkomer.
- synchroniseren via pc: uh-uh. Breekt halverwege het programma af
- een "event" toevoegen aan de kalender slaat 'ie niet op (!)
- BlueTooth connectie met andere (SE!) telefoons.. Herkennen? ja. Overdracht data? No way.
Hij geeft dan een melding dat de verbinding mislukt is :?

Ik ben benieuwd wat ik nog meer tegenkom... :/

De nieuwste software-versie schijnt (pas!) in januari te komen.
Ik heb -uiteraard- al wel de SE update gebruikt: geen enkel verschil.
Iemand een idee of een harde reset überhaupt iets nuttigs gaat doen?

OppositeForces wijzigde dit bericht 07-12-2007 02:12 (10%)

Indo
Reg. datum: 25 januari 2004

quote:
OppositeForces schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 01:54:
Eindelijk! Na een week wachten de blauwe versie (T-Mobile) binnen. :)
Ligt goed in de hand, mooi ding, leuke lay-out: kortom het was het wachten waard.

...maar nu begint het:
- na de eerste keer opstarten zijn de games verdwenen. Goeie binnenkomer.
- synchroniseren via pc: uh-uh. Breekt halverwege het programma af
- een "event" toevoegen aan de kalender slaat 'ie niet op (!)
- BlueTooth connectie met andere (SE!) telefoons.. Herkennen? ja. Overdracht data? No way.
Hij geeft dan een melding dat de verbinding mislukt is :?

Ik ben benieuwd wat ik nog meer tegenkom... :/

De nieuwste software-versie schijnt (pas!) in januari te komen.
Ik heb -uiteraard- al wel de SE update gebruikt: geen enkel verschil.
Iemand een idee of een harde reset überhaupt iets nuttigs gaat doen?
Ja, zeker de hardreset proberen! Schijnt bij veel mensen te werken dus proberen kan geen kwaad :) Wel eerst alles goed opslaan ;)

Oja: de Laser Precision 2 Theme van de T-mobile branded toestellen zijn niet dezelfde als op de nonbranded. Die van de nonbranded werken ook op de accelerometer, die van T-mobile niet (verder zien ze precies hetzelfde eruit!). Ik zal binnenkort die even online zetten.

Ivo NL wijzigde dit bericht 07-12-2007 08:16 (11%)

Point n'est besoin d'espérer pour entreprendre, ni de réussir pour persévérer - Willem van Oranje Touch HD !

Reg. datum: 31 juli 2004

Iemand al gemerkt, dat bij het theme "Laser Precision" in het hoofdmenu elke keer dat je een icoontje verspringt een kleine 'tril' word gegeven? Is zo zacht dat het bij normaal gebruik bijna niet te voelen is, maar als je even naar rechts ofzo ingedrukt houd voel je de telefoon trillen ;p Verder, als je in het hoofdmenu de camera selecteerd, dan komt die tekst erboven met "Cyber-shot" in een ander lettertype dan de rest tevoorschijn, en 'flitst' de tekst even zeg maar. En wat de meesten waarschijnlijk al wisten, vallen bij de achtergrond de blokjes dus naar de richting waarin je je telefoon houd.

Gewoon even wat kleine leuke detailtjes ^^

Hoeblablahoeblabla
Reg. datum: 01 juli 2002

Heeft iemand de goede instellingen voor Orange Music/TV voor mij? Ben naar de Orangeshop geweest, maar daar wisten ze het ook niet precies :?. Moest later maar terugkomen :/. De instellingen van bijv. de k810i pakken helpt ook niet, want dat menu zit anders in elkaar...

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

quote:
Ivo NL schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 08:14:
[...]
Ja, zeker de hardreset proberen! Schijnt bij veel mensen te werken dus proberen kan geen kwaad :) Wel eerst alles goed opslaan ;)
Thanks! Alleen één "probleempje": mijn telefoonnummers opslaan naar mijn pc lukt dus niet (synchroniseren werkt namelijk niet, zie mijn post hierboven). Als het goed is (en DAAR ben ik juist bang voor), staat de back-up van mijn telefoonnummers ook inderdaad op de geheugenkaart...
Ik heb 'm namelijk wel een back-up laten uitvoeren; alleen: als hij al niets opslaat in de kalander, doet íe het dan wel op de geheugenkaart? Bij een hard-rest ben ik alles kwijt (m.u.v. geheugenkaart), toch?

En die "branded" meuk (zoals T-Mobile 's Web 'n Walk): blijft die dan wel bestaan? Of komt daar de "originele" browser voor terug? Dat de instellingen an sich van W'nW weg zijn, maakt me niet uit, alleen vrees ik dat ik veel meer schade aanricht...

Reg. datum: 07 november 2007

Heb maandag software geupdate naar R1CA037 het probleem "bewerking mislukt" in applicatie en games niet opgelost, maar kan nu ook niet meer TV kijken met Orange.
Ben vanochtend naar service-punt SE geweest en K850 opnieuw laten flashen het probleem "bewerking mislukt is nu opgelost, alleen TV kijken met Orange gaat niet meer, heb nu software R1CA037.
Het flashen duurde 15 minuten en zeer goed geholpen bij Reitsma in Utrecht.
Zijn er meerdere die met de nieuwe software geen TV meer kunnen kijken?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 70 71 72 73 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: