HBO werk- en denk niveau is wel in orde, maar mis echter de papieren. Ik heb een MBO4 opleiding gedaan in de administratie en ben daarna full time gaan werken (heb me laten verleiden door het geld

). Doordat ik bij een jong en groeiend bedrijf zat ben ik toch de IT-kant opgerold en heb me daar een paar jaar mee bezig kunnen houden en uiteindelijk runde ik onze IT services afdeling.
Het ontbreken van de papieren is me toch een slap in the face geweest bij sollicitaties en ik ben dan ook van plan om in februari een deeltijd opleiding BI te gaan doen.
Via een ex-collega, die cluster leader is bij Financial Services, heb ik via een achterdeurtje een gesprek weten te krijgen. De manager die het gesprek afnam, schatte me op senior consultant. Hij heeft me, tijdens het gesprek al, een salarisaanbod gedaan op niveau 14 (consultant niveau). Ik ga hier wel op achteruit, maar hier staat wel weer iets tegenover; Doordat ik de papieren en wat kennis voor m'n toekomstige functie mis, willen ze me in 1,5 jaar opleiden tot business analist. Dit zou erg fijn zijn, want dan zou ik theoretisch gezien niet per sé die hbo opleiding hoeven doen (wat ik eigenlijk zelfs dan nog zou willen doen denk ik). Maar goed, hier ga ik me pas druk om maken als ik die assessment doorkom
Ik ga de avond ervoor gewoon vroeg naar bed en zie woensdag wel wat er op me afkomt. Moet ik natuurlijk niet mezelf vergeten mee te nemen
* Sjent is excited