Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 137 138 139 140 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 11 januari 2001

quote:
marco899 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:22:
Update voor office mobile is uit. Leest nu ook docx bestanden: http://www.microsoft.com/...e2-42f0-ba32-69bb7e9a3814 Vreemde is alleen dat ik bij installatie de melding krijg dat ik al een nieuwere versie bezit.
Komt omdat 6.1 al op de TyTN 2 staat :)

Sir_Killalot wijzigde dit bericht 29-11-2007 20:43 (92%)

Reg. datum: 16 mei 2003

Ik wordt helemaal gek van mijn Tytn 2 - Parrot 3200 combinatie...
Als ik gesprekken ontvang is het maar afwachten of ik het geluid over de speakers krijg of dat ie binnenkomt op de tytn...Ook bij uitgaande gesprekken gebeurt dit. Als een gesprek al "staat" trek ik dan meestal de connector even uit de parrot en vervolgens weer erin. Na restart neemt ie het gesprek dan weer over en loopt het alsnog over de speakers....
Verder gebeurt het tijdens het gesprek geregeld dat de Parrot als het ware reset,... met een harde tik gaat ie dan uit en restart ie.
Iemand een soort gelijke combinatie die wel werkt??

Overigens doet de Parrot het prima met de Samsung E530 van m'n vrouw en met mijn oude Nokia...en de Parrot is ook al geheel vervangen. Graag advies!
Thanks

BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

quote:
Toine76 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:22:
(...) alleen kon ik dan niet harder rijden dan 80 anders hoorde ik geen flikker meer.......... :(
Met wie bel jij dan :?

Heej, nieuw hier, ga volgende week mijn htc tytn 2 bestellen bij vodafone icm onbeperkt internet (Ben benieuwd wanneer ik de eerste waarschuwing krijg dat ik teveel online ben geweest) Maar ik had nog een paar (rete simpele) vraagjes die ik niet kon terugvinden..
Het is toch mogelijk om Msn te installeren op je htc eh? :? en als je vodafone onbeperkt internetblox hebt wat is dan de gemiddelde tijd die je online kunt zijn voordat je over je "onbeperkt"limiet heen bent? Alvast bedankt, echt zin in mn gsm na alle reacties hier :9~ !
owjah ps. wat moet je invullen bij de tomtomsite als je kaarten wilt kopen op deze link (toch?)
http://www.tomtom.com/products/maps/select.php

Don-Marc wijzigde dit bericht 29-11-2007 22:34 (12%)

1ste vraag: Ja

2de vraag: Ligt eraan hoeveel je de verbinding gebruikt (max ligt rond de 250MB)

Sir_Killalot wijzigde dit bericht 29-11-2007 22:35 (87%)

Reg. datum: 15 februari 2000

quote:
Don-Marc schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:27:
Heej, nieuw hier, ga volgende week mijn htc tytn 2 bestellen bij vodafone icm onbeperkt internet (Ben benieuwd wanneer ik de eerste waarschuwing krijg dat ik teveel online ben geweest) Maar ik had nog een paar (rete simpele) vraagjes die ik niet kon terugvinden..
Het is toch mogelijk om Msn te installeren op je htc eh? :?
zit er standaard al op, maar je kunt evt nog een nieuwere versie installeren.
quote:
en als je vodafone onbeperkt internetblox hebt wat is dan de gemiddelde tijd die je online kunt zijn voordat je over je "onbeperkt"limiet heen bent?
ligt eraan hoeveel je download uiteraard.

The problem isn't easy access to guns, but easy access to oxygen.
Certain people shouldn't be breathing. -- Don Feder

(ノ゚-゚)ノ⑨) PSN ID: Atomsk73

Reg. datum: 13 juni 2002

quote:
nl_umpire schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:40:
Er is dus ook geen scrol-menu aan de rechterkant te vinden wat verticaal wel het geval is
Kan dit anders worden ingesteld?
Ik vermoed dat je HTC Home hebt aan staan. Deze wil standaard geen scrollbalk aan de zijkant.
Dit kun je wijzigen:
Ga naar HKLM\Software\Microsoft\Today\Items\HTC Home en wijzig Type in 4.
Poweroff en poweron.

Reg. datum: 08 februari 2006

quote:
wens schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:48:
[...]
Ik vermoed dat je HTC Home hebt aan staan. Deze wil standaard geen scrollbalk aan de zijkant.
Dit kun je wijzigen:
Poweroff en poweron.
euhm hoe kom ik daar, heb dat ding net dus ik moet ff op weg worden geholpen:)
thx

Compal IFL90: 15.4" 1680x1050 - T7500 / 8600M GT 512MB / 160GB 7200rpm @16MB / 4096 MB | nl_umpire goes Olympics 2008 (Olympic Tennis Event)

quote:
wens schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:48:
[...]

Dit kun je wijzigen:
Poweroff en poweron.
Maar is er wel ruimte voor een scrollbalk naast HTC Home? :)
Reg. datum: 03 oktober 2007

quote:
wens schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:50:
[...]

Je hebt je headset dus met je TyTN II gepaired.
Dit betekent niet dat hij vanzelf je geluid naar je headset stuurt, als die in de buurt is.
Heb je mijn suggestie wel geprobeerd? De actie via CommManager en de keuze voor "Set as Wireless Stereo" zorgt er juist voor dat het geluid naar je headset gestuurd wordt.
En als dit werkt, dan kan ook de snelkoppeling zijn werk doen....

De snelkoppeling kan in 2 formaten:
53#"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe" -a2dp:1
of
53#"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe" "-a2dp:on"
Het nummertje vooraan is niet van belang.
Beide snelkoppelingen werken bij mij.
Helaas hij pakt het nog steeds niet :'(
ik heb wel een ander idee
kun jij je snelkoppelin niet op internet posten zodat ik hem kan downloaden en installeren.
ik snap het niet wrom hij het niet doen ik doe precies zoals jij het aangeeft

MCPeuter

Ik heb last van een erg vreemd probleem en wellicht kunnen jullie helpen.
Een vriend van mij heeft een HTC P3600 met een Telfort internet abbonnement, hij kan daardoor eenvoudig Youtube filmpjes streamen middels Coreplayer + Flashbundle (u allen bekend neem ik aan).

Ik maak gebruik van de TyTn II met dezelfde Coreplayer en Flashbundle i.c.m. een KPN Surf en Mail totaal echter lopen bij mij de filmpjes absoluut niet vloeiend in tegenstelling tot mijn vriend.

Ik dacht dat KPN en Telfort op hetzelfde netwerk zaten? We hebben nl. beide Hspda verbinding (of 3g) , we kijken naar dezelfde film en dat alles op dezelfde plek. Toch loopt het bij mij voor geen meter en bij hem vloeiend.

Kan dit aan de ROM liggen? Ik zit er namelijk over te denken om mijn ROM te updaten. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?

Hier (Xda developers) dacht ik een leuke ROM gevonden te hebben, wie wil meepraten?

We are the 'all-singing all dancing' crap of the world

Reg. datum: 18 september 2005

van de kpn site :

Surf & Mail Totaal met een UMTS toestel...onbeperkt surfen en mailen op je mobiel in Nederland voor een vast bedrag van ¤ 9,95 per maand zonder extra kosten
mogelijk in combinatie met ieder KPN Mobiel en KPN Flexibel abonnement
downloadsnelheid 128 kbps
uploadsnelheid 64 kbps
KPN hanteert een
fair use policy

Eos 450d + EF-S 18-55 IS + EF-S 55-250 IS (beginner dus)

Lekker Fris
Reg. datum: 27 juni 2004

quote:
troyk schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:47:
Ik heb last van een erg vreemd probleem en wellicht kunnen jullie helpen.
Een vriend van mij heeft een HTC P3600 met een Telfort internet abbonnement, hij kan daardoor eenvoudig Youtube filmpjes streamen middels Coreplayer + Flashbundle (u allen bekend neem ik aan).

Ik maak gebruik van de TyTn II met dezelfde Coreplayer en Flashbundle i.c.m. een KPN Surf en Mail totaal echter lopen bij mij de filmpjes absoluut niet vloeiend in tegenstelling tot mijn vriend.

Ik dacht dat KPN en Telfort op hetzelfde netwerk zaten? We hebben nl. beide Hspda verbinding (of 3g) , we kijken naar dezelfde film en dat alles op dezelfde plek. Toch loopt het bij mij voor geen meter en bij hem vloeiend.

Kan dit aan de ROM liggen? Ik zit er namelijk over te denken om mijn ROM te updaten. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?

Hier (Xda developers) dacht ik een leuke ROM gevonden te hebben, wie wil meepraten?
Nee, deze ROM wat jij aangeeft is voor de TILT (Amerikaanse versie) en moet je niet gebruiken, deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=347431 is inderdaad erg goed snel en gemakkelijk in gebruik. Ik ben er heel tevreden mee. Belachelijk dat de er nog geen nieuwe Officiële rom is gelanceerd.

Succes met updaten,

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

MCPeuter

quote:
-nickx- schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:47:
[...]

Nee, deze ROM wat jij aangeeft is voor de TILT (Amerikaanse versie) en moet je niet gebruiken, deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=347431 is inderdaad erg goed snel en gemakkelijk in gebruik. Ik ben er heel tevreden mee. Belachelijk dat de er nog geen nieuwe Officiële rom is gelanceerd.

Succes met updaten,
Bedankt voor je antwoord. Denk je overigens dat mijn Youtube probleem te maken kan hebben met de ROM versie? Of ligt het louter bij de provider ? Als dat zo zou zijn vind ik het nog altijd vreemd omdat Telfort en KPN beide van hetzelfde netwerk gebruik maken.

Vervolgvraag: Kan ik gewoon het exe bestandje aanklikken en 'gaan met die banaan' ? Of moet ik mijn toestel eerst CID unlocken met Hardsspl ? Enig idee?

quote:
troyk schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:02:
Bedankt voor je antwoord. Denk je overigens dat mijn Youtube probleem te maken kan hebben met de ROM versie? Of ligt het louter bij de provider ? Als dat zo zou zijn vind ik het nog altijd vreemd omdat Telfort en KPN beide van hetzelfde netwerk gebruik maken.
Zie eens hier meneer : the_nowhereman in "HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 6"

7153-3112-9672-4711

quote:
wens schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:50:
[...]

Je hebt je headset dus met je TyTN II gepaired.
Dit betekent niet dat hij vanzelf je geluid naar je headset stuurt, als die in de buurt is.
Heb je mijn suggestie wel geprobeerd? De actie via CommManager en de keuze voor "Set as Wireless Stereo" zorgt er juist voor dat het geluid naar je headset gestuurd wordt.
En als dit werkt, dan kan ook de snelkoppeling zijn werk doen....

De snelkoppeling kan in 2 formaten:
53#"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe" -a2dp:1
of
53#"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe" "-a2dp:on"
Het nummertje vooraan is niet van belang.
Beide snelkoppelingen werken bij mij.
A2DP Toggle progje werkt bij mij als een trein en is precies wat ik zocht. Ik heb een Logitech HS200 en als ik de headset aanzet wordt hij wel als headset gezien maar niet als stereo apparaat.

De A2DP today plugin werkte meteen goed, maar vond de balk te omslachtig. Dus heb ik bovenstaande shortcut gemaakt en die werkt prima. Enige 'probleem' dat ik nu heb is dat het icoontje van de shortcut zo lelijk is. Ik start hem vanuit HTC Home en ik zou graag een ander icoontje hebben. Weet iemand hoe ik dat kan bewerkstelligen?

Verlanglijstje: SW:TFU, CoD5:WaW, GH4, The Conduit, PES2009 - Most wanted: The Conduit

MCPeuter

quote:
van de TELFORT site meneer:

Met Telfort surf & mail onbeperkt heeft u de volgende voordelen:

Onbeperkt mobiel internetten (surfen op het internet, e-mailen of chatten).
Hoge snelheid: maximaal 128 kb/sec* upload- en downloadsnelheid.
Geen onvoorziene kosten. U betaalt een vast bedrag per maand.
Internetten via uw telefoon of PDA.

Ergo: Lees mijn vraag nogmaals en concludeer dat we beide zelfde snelheden hebben maar andere performance? Niet om je af te katten, maar volgens mij praten we langs elkaar heen.

Streaming video bij KPN/Hi (dus misschien ook Telfort?) kost nog wel 25 cent per minuut :/

Staat bijna niks over op de site, alleen op de KPN/Hi wap portal staat wat info in het kosten menu.

(misschien is het al opgeheven maar daar ga ik nog even over bellen)

Sir_Killalot wijzigde dit bericht 30-11-2007 11:36 (25%)

quote:
troyk schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:24:
[...]

Ergo: Lees mijn vraag nogmaals en concludeer dat we beide zelfde snelheden hebben maar andere performance? Niet om je af te katten, maar volgens mij praten we langs elkaar heen.
Excuus, ik was er niet van op de hoogte dat Telfort de zelfde snelheid aanbied....

quote:
crusader1983 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:00:
[...]
Helaas hij pakt het nog steeds niet :'(
Je focust enkel op de snelkoppeling.
De snelkoppeling kan alleen zijn werk doen als je headset gepaired is met het juiste profiel: wireless stereo. En nadat dit juist gedaan is, moet je Wireless Stereo nog activeren.
In al je reakties op mijn posts vertel je niet of dit wel gedaan is.

Als je je stylus op je gepairde headset houdt, krijg je dan de mogelijkheid om "Wireless Stereo" aan te zetten? Je moet dan een icoontje in je balk bovenin krijgen....

wens wijzigde dit bericht 30-11-2007 11:52 (9%)

quote:
Deddiekoel schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:13:
[...]
Enige 'probleem' dat ik nu heb is dat het icoontje van de shortcut zo lelijk is. Ik start hem vanuit HTC Home en ik zou graag een ander icoontje hebben. Weet iemand hoe ik dat kan bewerkstelligen?
Zo zou het moeten werken:
Plaats een ico bestand op je TyTN II en wijzig de snelkoppeling:
53#"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe, <pad naar je ico bestand>" -a2dp:1

Know's what he wants.
Reg. datum: 04 juni 2001

quote:
Sir_Killalot schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:42:
[...]

Komt omdat 6.1 al op de TyTN 2 staat :)
Zij het slechts gedeeltelijk want OneNote staat dus niet op je Tytn. Maar op xda is hier wel een oplossing voor te vinden.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Reg. datum: 27 oktober 2007

quote:
Sir_Killalot schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:35:
Streaming video bij KPN/Hi (dus misschien ook Telfort?) kost nog wel 25 cent per minuut :/

Staat bijna niks over op de site, alleen op de KPN/Hi wap portal staat wat info in het kosten menu.

(misschien is het al opgeheven maar daar ga ik nog even over bellen)
Ik heb getest afgelopen maand door
- 2 minuten Audio Stream te luisteren
- You Tube filmpje te bekijken

Geen van beiden staat apart op de factuur van die periode.

Heb KPN gebeld om te vragen hoe dit kan. Kreeg een heel vaag antwoord en kreeg de indruk dat dit allemaal niet zo strak bekeken wordt door KPN.

Gebruik nu deze maand volop youtube, ik laat het wel weten als ik ineens wel bij moet betalen.

Benny Jolink wijzigde dit bericht 30-11-2007 13:24 (8%)

Reg. datum: 27 oktober 2007

quote:
Crusader schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:49:
[...]

Mijn ervaring is precies andersom. USB kabel duurt langer met laden. Brodit doet het vrij rap.
Beaam

quote:
Benny Jolink schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:21:
[...]

Ik heb getest afgelopen maand door
- 2 minuten Audio Stream te luisteren
- You Tube filmpje te bekijken

Geen van beiden staat apart op de factuur van die periode.

Heb KPN gebeld om te vragen hoe dit kan. Kreeg een heel vaag antwoord en kreeg de indruk dat dit allemaal niet zo strak bekeken wordt door KPN.

Gebruik nu deze maand volop youtube, ik laat het wel weten als ik ineens wel bij moet betalen.
Das mooi, wanneer komt je volgende factuur? ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 137 138 139 140 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: