Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 juni 2006

quote:
Bakkenes schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:41:
[...]

Dat programmatje voor nieuwe sms, email, etc is erg handig zeg. Maar hoe regel je dat er een snelkeuze 'Nieuw' wordt gemaakt en daarachter dit progje? Bij mij staat standaard links 'Agenda' en rechts 'Contacten' op het startscherm.
quote:
EvertG schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:11:
[...]

Hoe kun je een programma toewijzen aan je softkeys?
Dit topic, post nr. 2, programma'tje #16 ---> 16 - Soft Key Changer here > change & customise your softkey buttons

Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune

Reg. datum: 05 maart 2006

Dit topic, post nr. 2, programma'tje #16 ---> 16 - Soft Key Changer here > change & customise your softkey buttons
[/quote]

leuk... ge- download ,lijkt geinstalleerd te zijn,maar nergens kan ik het programma vinden; waar te zoeken ?

Bij mij werkt hij nu ook, super!

Heerlijk snel ook trouwens. Vlotter als degene op dat filmpje iig!

Ik had nog aan het talen verschil gedacht, maar was er vanuit gegaan dat het met variabellen zou werken.

THX!

[EDIT]
BTW betwijfel ik of je die andere installaties nodig hebt als je gewoon de standaard NL fimware hebt geinstalleerd. Mss ga ik het nog es proberen om allen HTCCube.cab te installeren na een hard reset.

My-life wijzigde dit bericht 25-11-2007 23:11 (32%)

Heerlijk toestel is het toch.. :P

Zit alleen met het probleempje dat op het moment dat als ik de telefoon lock (rode telefoontje tijdje ingedrukt houden) knapt de dataverbinding er ook even uit waardoor mijn internetradio niet meer verder gaat.. :( Iemand een oplossing voor dit probleem? :P

Verder ben ik nog op zoek naar wat extra geheugen, 8GB lijkt me wel wat.. (Sandisk Secure Digital Micro High Capacity 8GB ) echter is deze in alle winkels die ik gevonden heb nog in pre-order.. is er iets bekend over de uitbrengdatum?

nog een vraag

het is leuk om allerlei programmaatjes uit te proberen, nadeel is wel dat deze op allerlei niveaus invloed kunnen hebben. Nu viel mij op dat na een soft reset de" onlangs geopende programma's in het startmenu blijven staan, in mijn herinnering zouden deze na een soft reset verdwenen zijn.....

Wat is juist?

geen spannende vraag, maar toch

Reg. datum: 08 oktober 1999

Vandaag is mij wat opgevallen. Ik merkte allang dat wanneer je via start naar programma's gaat, het scrollen er doorheen erg traag verloopt. Vandaag startte ik eens programma's via het HTC Home menu (starter). Dat is het icoontje rechts naast dat weather icoon. Vanuit daar kun je ook naar programma's. Als ik dat doe kan ik gewoon perfect door de programma's heenscrollen en reageert hij super.

Wat zou dit kunnen zijn?

Holy Cow! - F@H
Reg. datum: 02 november 2002

quote:
Sagaris schreef op zondag 25 november 2007 @ 19:48:
[...]

Thanks. Prima. Bij mij staat alleen nu HTCactionSC... Hoe zorg ik ervoor om net als jou de tekst 'nieuw'' te krijgen? Register verandering?

@rienm: Start -> setting ...dan moet je het zien :)

"I'm tormented by dreams of our death, And grief at what is to come. For in dreams, I have see the heavens falter, And the stars drop from the sky. In my dreams creation ceases without a sound. I have seen the destruction of the way."

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
Zhadum schreef op maandag 26 november 2007 @ 00:51:
[...]

Thanks. Prima. Bij mij staat alleen nu HTCactionSC... Hoe zorg ik ervoor om net als jou de tekst 'nieuw'' te krijgen? Register verandering?
Via Total Commander (of een andere explorer) de shortcutnaam veranderen in \Windows\Start Menu\Programs\

Holy Cow! - F@H

quote:
.KeN. schreef op maandag 26 november 2007 @ 01:09:
[...]

Via Total Commander (of een andere explorer) de shortcutnaam veranderen in \Windows\Start Menu\Programs\
Thanks, ik he het via Advanced Config v1.0 gedaan. Aardig programma. Te vinden in dit topic .

@ Sagaris Welke achtergrond heb je? Ik ben al een tijdje opzoek naar zo iets.

Zhadum wijzigde dit bericht 26-11-2007 01:35 (10%)

"I'm tormented by dreams of our death, And grief at what is to come. For in dreams, I have see the heavens falter, And the stars drop from the sky. In my dreams creation ceases without a sound. I have seen the destruction of the way."

Reg. datum: 10 oktober 2007

quote:
rienm schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:34:
[/quote]

leuk... ge- download ,lijkt geinstalleerd te zijn,maar nergens kan ik het programma vinden; waar te zoeken ?
Na een soft-reset vindt je het terug onder de systeem-tab in "Instellingen"

Reg. datum: 11 januari 2001

quote:
Zhadum schreef op maandag 26 november 2007 @ 01:25:
[...]

Thanks, ik he het via Advanced Config v1.0 gedaan. Aardig programma. Te vinden in dit topic .

Hier staat een nieuwere versie: http://www.freewarepocket...iguration-tools-v1-1.html

:)
Een bedrijf heeft de TYTN 2 in de ruil voor een website en een klein bedragje voor me besteld. Dit heeft ie gedaan bij MCC Nederland. En zo ongeduldig als ik ben.. toen hij bestelde was hij nog niet op voorraad.. :/

Bestelling is vorige week gedaan, iemand enig idee (of kan er iemand kijken bij mcc) wanneer ie weer op voorraad is? O-) Zal wel hard gaan met die dingen..

Daarnaast vraag ik me af of er een manier is om met de htc m'n pc thuis over te nemen. Extern bureaublad? LogMeIn? Ik zag iets van terminal services staan op internet, maar dat is het niet of wel?

Gamepie56 wijzigde dit bericht 26-11-2007 09:49 (11%)

quote:
EvertG schreef op maandag 26 november 2007 @ 08:55:
[...]

Na een soft-reset vindt je het terug onder de systeem-tab in "Instellingen"
mooi niet, onder programma's verwijderen wordt het " Sharky48 Softkey changer " wel genoemd, niet te vinden onder instellingen=systeem; in instellingen= persoonlijk wel " software toets " te vinden, maar dat is standaard... ( Vario III)

dus voor mij blijft de vraag bestaan.
Daarnaast mijn andere vraag, op MDA Vario werden " omlangs geopende programma's verwijderd na soft reset, op de Vario III niet ????

bvd Rien

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
rienm schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:02:
[...]

mooi niet, onder programma's verwijderen wordt het " Sharky48 Softkey changer " wel genoemd, niet te vinden onder instellingen=systeem; in instellingen= persoonlijk wel " software toets " te vinden, maar dat is standaard... ( Vario III)

dus voor mij blijft de vraag bestaan.
Daarnaast mijn andere vraag, op MDA Vario werden " omlangs geopende programma's verwijderd na soft reset, op de Vario III niet ????

bvd Rien
Programma's en functies onder de Soft Keys veranderen kan heel eenvoudig via het register, ik heb daar mijn TaskManager en CommManager onder gehangen, en wel als volgt:

VERANDEREN APPLICATIES ONDER DE SOFT KEYS (Task Manager & Comm Manager):

LEFT:
-1) Ga naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys\112\
-2) Maak een nieuwe STRING VALUE met de naam "Open", en vul bij STRING de waarde "\Windows\TaskManagerApp.exe" in
-3) Geef de (Default)-STRING de waarde "Task Mgr"
-4) Voer tot slot een soft reset uit

RIGHT:
-1) Ga naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys\113\
-2) Maak een nieuwe STRING VALUE met de naam "Open", en vul bij STRING de waarde "\Windows\CommManager.exe" in
-3) Geef de (Default)-STRING de waarde "Comm Mgr"
-4) Voer tot slot een soft reset uit

Know's what he wants.
Reg. datum: 04 juni 2001

quote:
rienm schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:46:
nog een vraag

het is leuk om allerlei programmaatjes uit te proberen, nadeel is wel dat deze op allerlei niveaus invloed kunnen hebben. Nu viel mij op dat na een soft reset de" onlangs geopende programma's in het startmenu blijven staan, in mijn herinnering zouden deze na een soft reset verdwenen zijn.....
Waarom zouden deze verdwenen moeten zijn? Een soft reset stopt alleen de geopende programma's en veranderd niets aan instellingen, programma's e.d.. Dit krijg je alleen met een harde reset.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Ik zit een beetje te twijfelen tussen dit toestel en de Touch Cruise, ik ben erg benieuwd naar wat ervaringen van mensen die het toestel nu een aantal weken/maanden hebben.

- Hoe stabiel is het toestel?
- Hoe veel gebruik je het toetsenbord?
- Hoe degelijk is het toetsenbord?
- Hoe lang doe je met een accu?
- Hoe snel/snappy is de software?
- Hoe bevalt de integratie met Exchange?
- Andere dingen die je wil vermelden ;)

Reg. datum: 16 november 2001

quote:
Gadgeteer schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:48:
[...]

Draai hier tomtom6 op het standaard meegeleverde 1gb kaartje en zonder problemen dus iedere snellere kaart zal snel genoeg zijn denk ik.
Ja, hier ook van het weekend ook een Sandisk 6 GB kaartje gekocht en tomtom6 met benelux plus kaartjes erop geknalt. Werkt als een trein. Helemaal niet langzaam te noemen, ook niet in vergelijking tot de kant-en-klare tomtoms.

Ligt het trouwens aan mij of kan ik alleen TDK nummerinvoer geven via het toetsenbord? Ik krijg de nummertoetsen niet meer op het scherm tijdens een gesprek.

Verder vroeg ik mij ook af of er geen tweak is om de internetverbinding direct na internetgebruik af te kappen om stroom te sparen. Het kan wel via de comm manager, maar dat is weer 3 klikken diep. Kan dit niet automatisch?

Reg. datum: 13 juni 2003

quote:
gerwinbrouwer schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:47:
De gok toch maar gewaagd...Mijn radio rom eerst geüpdate naar 1.27.14.09 en kon nog wel bellen maar geen geluid. Zowel niet via de speaker als rechtstreeks via de foon...Daarna de radio rom 1.27.12.17 geprobeerd en alles werkte weer. Vandaag even de test met de speaker getest en probleem met de speaker lijkt opgelost _/-\o_
Ben goed te verstaan en ook wat ik hoor was duidelijk. Ik zal het deze week nog een aantal keren testen en hou jullie op de hoogte!
Nog verdere bevindingen?

Reg. datum: 11 januari 2001

quote:
eerdepeer schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:45:
[...]

<knip>

Verder vroeg ik mij ook af of er geen tweak is om de internetverbinding direct na internetgebruik af te kappen om stroom te sparen. Het kan wel via de comm manager, maar dat is weer 3 klikken diep. Kan dit niet automatisch?
Kan met KaiserTweak :)

Sir_Killalot wijzigde dit bericht 26-11-2007 11:43 (33%)

Reg. datum: 01 december 2002

Ik heb een nogal "vreemd" probleem sinds vanochtend.
Op mijn werk heb ik wel activesync geinstalleerd op de computer, maar verder ingesteld dat hij niks moet synchroniseren (dit om accu op te laden), nu hing mijn TyTN II vanochtend aan de computer, maar omdat we een korte stroomstoring hadden viel de computer uit.
Sinds dien zit mijn TyTN II ook vast.
Wat ik geprobeerd heb:
Accu eruit, en accu er weer in.. Het soft-reft knopje onderaan..
Dit resulteerd: Ik kan mijn TyTN weer opstarten, kan er ook mee bellen etc...
Maar zodra ik op mijn power knopje druk om het scherm uit te doen (als het ware in stand-by) dan loopt hij 100% vast.
Het groene ledje knippert nog wel om de zoveel tijd, maar als ik bijv. probeer mijn eigen nummer te bellen gaat hij gewoon over (op een andere telefoon) maar op mijn telefoon gebeurd er vervolgens niks.
Ik heb al even in dit topic en andere topics gezocht maar heb hier geen oplossing kunnen vinden.

Iemand misschien enig idee? Of wordt het een hard-reset?

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
Solopher schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:46:
Ik heb een nogal "vreemd" probleem sinds vanochtend.
Op mijn werk heb ik wel activesync geinstalleerd op de computer, maar verder ingesteld dat hij niks moet synchroniseren (dit om accu op te laden), nu hing mijn TyTN II vanochtend aan de computer, maar omdat we een korte stroomstoring hadden viel de computer uit.
Sinds dien zit mijn TyTN II ook vast.
Wat ik geprobeerd heb:
Accu eruit, en accu er weer in.. Het soft-reft knopje onderaan..
Dit resulteerd: Ik kan mijn TyTN weer opstarten, kan er ook mee bellen etc...
Maar zodra ik op mijn power knopje druk om het scherm uit te doen (als het ware in stand-by) dan loopt hij 100% vast.
Het groene ledje knippert nog wel om de zoveel tijd, maar als ik bijv. probeer mijn eigen nummer te bellen gaat hij gewoon over (op een andere telefoon) maar op mijn telefoon gebeurd er vervolgens niks.
Ik heb al even in dit topic en andere topics gezocht maar heb hier geen oplossing kunnen vinden.

Iemand misschien enig idee? Of wordt het een hard-reset?
Dat wordt hard resetten...

Holy Cow! - F@H

quote:
Kan het niet downloaden, lukt t wel bij jou? Zou je eventueel de cab file hier kunnen posten?

Zoen nog steeds de zwarte achtergrond van sagaris :)

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
Solopher schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:46:
Op mijn werk heb ik wel activesync geinstalleerd op de computer, maar verder ingesteld dat hij niks moet synchroniseren (dit om accu op te laden)
Hoe doe je dat precies ? De Schedule-knop is bij mij blanked out en ik kan er nooit op klikken.
Als ik bestanden aan het overpompen ben is het erg vervelend als 'ie daarnaast gaat syncen..

Reg. datum: 01 december 2002

quote:
.KeN. schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:51:
[...]
Hoe doe je dat precies ? De Schedule-knop is bij mij blanked out en ik kan er nooit op klikken.
Als ik bestanden aan het overpompen ben is het erg vervelend als 'ie daarnaast gaat syncen..
Ik heb gewoon ingesteld dat hij niks moet meenemen dus: contacnten, agenda etc.
Dit werkt wel gewoon :) Ik kan er wel bestanden opzetten.

Reg. datum: 18 juni 2006

quote:
Zhadum schreef op maandag 26 november 2007 @ 01:25:
[...]
Tadaa!

http://www.deathace.net/gfx/swish1.jpg
http://www.deathace.net/gfx/swish2.jpg
http://www.deathace.net/gfx/swish3.jpg

Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune

Pagina: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: