Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson K850i Topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 69 70 71 72 last

Reageer Nieuw Topic
Save the vinyl
Reg. datum: 30 november 2000

Ik heb alleen nog maar overdracht geprobeerd via Mass Storage Mode... het probleem is dat mijn kleuren fotos dan zwart/wit worden bij het kopieren naar de PC :s

Bij mij zit de telefoon verder ook vol bugs en loopt ie vaak vast maar Sony Ericsson kennende lossen ze dat goed op in een volgende firmware release (ben ik niet bang voor).

Wat ik erg vervelend is zijn de grote letters in de menus en ook zeker bij het lezen/maken van een SMS. Op de K800i had je (als ik het me goed herinner) een instelling om de lettergrootte aan te passen bij de SMS opties. Die instelling zie ik dus niet meer :(
Ook zie ik geen optie meer om de weergave van je SMS Inbox te veranderen. Ik heb nu telkens een lijn met de eerste regel van de SMS inhoud in beeld.. erg annoying :(

Reg. datum: 29 juni 2007

quote:
ArnoudBM schreef op zondag 25 november 2007 @ 19:48:
[...]

Da's simpel: installeer de bijgeleverde software (Sony Ericsson PC Suite), sluit kabel aan (je moet geloof ik de eerste keer eerst de software installeren voordat je de kabel aansluit, anders herkent je PC de telefoon niet)

Als je de kabel in je telefoon stopt, moet je eerst op de telefoon kiezen met welke van de vier modussen je wilt werken. De eerste optie (telefoon modus) voldoet uitstekend voor het overzetten van foto's.

Klik in het linkermenu van de PC Suite op Files en selecteer vervolgens in het linker- en rechterscherm de bron- en doelmappen. Vervolgens selecteer je de bestanden (in dit geval foto's) die je wilt kopieren naar de andere kant en klik je op de pijl naar links die tussen beide schermen staat.
klaar.

Wil je niet werken met PC Suite, dan kun je bij het aansluiten van de telefoon op de telefoon kiezen voor de vierde optie: Mass Storage Mode (heeft ook een nederlands naam die me even is ontschoten). Daar krijg je nog een extra waarschuwing bij: de telefoon werkt gedurende de sessie niet als telefoon. Klik OK op de telefoon en wacht op het wonder: er verschijnen twee Mass Storage drives in de windows verkenner. Die kun je benaderen als alle andere USB-sticks.
dank je wel
alleen zie die Files nergens staan :'(

quote:
psvrulezzz schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:14:
dank je wel
alleen zie die Files nergens staan :'(
in het menu links onder het kopje Editors.

ff een stukje vliegen

quote:
quinty schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:01:
Ik heb alleen nog maar overdracht geprobeerd via Mass Storage Mode... het probleem is dat mijn kleuren fotos dan zwart/wit worden bij het kopieren naar de PC :s
Da's raar? En op een andere manier bekijken van de foto's of op een andere manier verzenden van de foto's, bijvoorbeeld via Bluetooth?

ff een stukje vliegen

Reg. datum: 07 november 2006

bestaat er ergens al zo'n icoontje voor de K850i met eenzelfde van vorm die de M2 voorsteld?
zoals dees voor de K800i
http://k800.se-info.nl/sesp/K800_icon.jpg

571Pro wijzigde dit bericht 26-11-2007 16:06 (14%)

quote:
571Pro schreef op maandag 26 november 2007 @ 03:54:
bestaat er ergens al zo'n icoontje voor de K850i met eenzelfde van vrom die de M2 voorsteld?
zoals dees voor de K800i
[afbeelding]
zoiets?
SE K850i (Velvet Blue)
SE K850i (Luminous Green)

ff een stukje vliegen

Reg. datum: 13 november 2007

Weet iemand waar ik de pdf file kan vinden voor de gratis 2gb

op sonyericsson.nl geeft de site aan dat de pagina niet bestaat

Reg. datum: 26 november 2007

Ik heb ook het probleem dat ik geen tv kan kijken via KPN Mobiel TV en ook filmpjes van bv m.youtube.com wilt hij niet afspelen. Krijg ik een foutmelding over mediaserver ofzo.
Iemand hier ervaring mee? Ik heb een Hi abbo met onbeperkt internet.

Ik heb zaterdag mijn M2 2Gb kaartje ontvangen.

quote:
Nou, doe mij dan maar een plaatje die je tot icoon verkleind wilt hebben, dan regel ik de rest.

ff een stukje vliegen

Reg. datum: 24 juli 2001

quote:
sebastiaan87 schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:07:
Ik heb ook het probleem dat ik geen tv kan kijken via KPN Mobiel TV en ook filmpjes van bv m.youtube.com wilt hij niet afspelen. Krijg ik een foutmelding over mediaserver ofzo.
Iemand hier ervaring mee? Ik heb een Hi abbo met onbeperkt internet.
Heb je bij:

Instellingen > Tabblad Verbindingen > Streaminginstellingen

wel de goede verbinding ingesteld?

Deze moet volgens mij hetzelfde zijn als die bij internet instellingen.

Reg. datum: 30 september 2007

welke versie levert hi.nl nou? op de website staat zwart en dan links t groene plaatje. voorheen stond er ook 'zwart' maar leverden ze de blauwe versie.

Reg. datum: 02 januari 2006

quote:
reAaa schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:29:
welke versie levert hi.nl nou? op de website staat zwart en dan links t groene plaatje. voorheen stond er ook 'zwart' maar leverden ze de blauwe versie.
Nou.. ik heb m bij hi besteld.. ik krijg m zaterdag binnen.. Ik heb 2 keer gebeld welke versie ik nou krijg: 1e keer zei ie dat ze alleen de blauwe hadden en de tweede zei dat ze die leverden met het groene randje.. dus ik ben benieuwd welke ik nu krijg (hoop de groene ;) )

okidoki, trouwens is het mogelijk om de telefoon te bestellen op mijn vaders naam enz en zijn gegevens aangezien ik nog geen 18 ben. maar hoe zit t dan met het afleveren van het pakketje? dan moet natuurlijk zijn naam eronder? of maakt dat niet uit?

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
reAaa schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:57:
okidoki, trouwens is het mogelijk om de telefoon te bestellen op mijn vaders naam enz en zijn gegevens aangezien ik nog geen 18 ben. maar hoe zit t dan met het afleveren van het pakketje? dan moet natuurlijk zijn naam eronder? of maakt dat niet uit?
Maakt voor het aflever adres volgens mij niet zo zeer uit. Wordt uiteindelijk toch alleen maar naar de postcode en het huisnummer gekeken.

Save the vinyl
Reg. datum: 30 november 2000

Hopelijk komt SE snel met een FW upgrade... ik begin er nu zat van te worden.
Gister en vandaag alweer 3 keer dat de telefoon helemaal wegvalt.
Gister had ik het gevoel dat de K850 dat deed omdat er een SMS binnenkwam, SMS lijkt pleitos te zijn :(

Vandaag eens proberen te bellen/mailen met SE hoe lang het gaat duren tot de nieuwe FW er is.

Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
reAaa schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:57:
Deze pakketjes komen aangetekend aan, wat betekend dat iedere bewoner van het betreffende adres gewoon kan tekenen en het pakketje in ontvangst kan nemen.
Dus als het pakketje aankomt en de naam van je pa staat erop, kun jij gewoon tekenen (of de postbode moet echt een azijnpisser zijn, maar geloof me: het is voor hem/haar meer werk om het pakketje mee terug te nemen en verder afhandelen dus dat zit wel goed ;) )

Mijn K850i had een dikke zwarte streep door het scherm, was nog binnen de 7 dagen dus heb de verlenging geannuleerd en ik ga gewoon opnieuw verlengen, das sneller dan de telefoon ter reparatie opsturen :)

ijskonijn wijzigde dit bericht 27-11-2007 08:54 (13%)

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
quinty schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:25:
Gister had ik het gevoel dat de K850 dat deed omdat er een SMS binnenkwam, SMS lijkt pleitos te zijn :(

Vandaag eens proberen te bellen/mailen met SE hoe lang het gaat duren tot de nieuwe FW er is.
Ik denk dat jij met zo veel fouten in het toestel toch bijna gewoon recht hebt op een nieuwe. Dit zijn namelijke niet allemaal fouten die iedereen heeft en automatisch in de update verbetered worden.

Mijn telefoon is nog nooit uitgevallen en heeft alleen de suffe probleempjes als het geluidsknopje dat niet meer reageert als je een aantal keer van thema verwisseld e.d. :+
Het kan daarom best aan je toestel liggen.

Reg. datum: 23 mei 2006

Ik heb pas een nieuwe auto met een geintegreerde bluetooth carkit. Alleen steeds als ik daarmee verbonden ben geweest en ik wil een gewoon gesprek via de telefoon voeren of beantwoorden, hoor ik iks meer via de telefoonspeaker. Ik ben dan ver genoeg weg van mijn auto dus ik ben niet stiekem nog met de carkit verbonden. Wanneer ik mijn telefoon aan en uit gezet heb kan ik weer gewoon bellen. Nog meer mensen hier last van?

jams wijzigde dit bericht 27-11-2007 13:18 (16%)

K800i
Reg. datum: 11 maart 2004

Ik heb vandaag een mail naar SE gestuurd met alle dingetjes erin waar ik last van heb;
- software verwijderd zichzelf
- software reset zichzelf
- standaard games zijn verdwenen
- standaard software is verdwenen
- mediaplayer heeft moeite met inlezen van bestandsgegevens
- telefoon wordt traag als er een pplivatie draait op de achtergrond
- flits en sluiter zijn niet altijd synchroon
- videokwaliteit is slechter dan die van de K800i

Bovendien mis ik de de play/pauzeknop aan de zijkant meer dan ik had verwacht.

Reg. datum: 29 juli 2003

quote:
quinty schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:25:

Dat probleem heb ik ook, voorals als je ook muziek aan het luisteren bent en dan gaat sms'en.
Soms reageert de telefoon nergens meer op, maar de muziek gaat wel vrolijk door.
Ontvangen SMS is weg, en die je aan het typen was ook.

Maargoed, ik hoorde dat er 10 december een nieuwe firmware komt. De huidige versie is van 22 september, als ik die code 070922 goed interpreteer :P
Ik hoop echt dat alles nu goed werkt, want mn oude K800 was zo veel sneller dan dit ding. Echt niet normaal.
Vooral als je muziek luistert, is ie zo snel als dikke poep. :(
Dan sms ik sneller dan het scherm kan bijhouden.

zal nog maar eens 2 weken wachten tot ik actie ga ondernemen (6). als die nieuwe firmware zoveel goeds belooft overweeg ik evt weer om hem te kopen. hoe zit t eigenlijk met t stof achter de lens? zorgt t voor problemen?

K800i
Reg. datum: 11 maart 2004

Gek genoeg vind ik het toch een geweldige foon tot nu toe. Al die dingetjes zijn kleinigheidjes die wel opgelost worden. Behalve de niet aanwezige playknop aan de zijkant dan ;-)

Reg. datum: 23 november 2001

quote:
Rio schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:26:
Gek genoeg vind ik het toch een geweldige foon tot nu toe. Al die dingetjes zijn kleinigheidjes die wel opgelost worden. Behalve de niet aanwezige playknop aan de zijkant dan ;-)
Dat is inderdaad wel jammer ja, maar gelukkig heb ik een MBW-100 horloge die een play/pause functie heeft.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 69 70 71 72 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: