Hoofdcategorieën
Topicacties

SonyEricsson W910i

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 01 juli 2004

quote:
MarcoC schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:06:
[...]
Camera is even bagger hoor, alleen nog meer bagger aangezien de resolutie hoger is. Het komt niet in de buurt van de K800i.
? is het dan echt zo dat ze met opzet de camera's voor de w serie slechter maken ofzo? lijkt me vaag, camera op w960 is ook best goed. Lijkt me dat de w890 dezelfde krijgt toch?

En waarom denk je dit? er is toch nog geen review van ofzo?

jap85 wijzigde dit bericht 24-11-2007 19:38 (6%)

Reg. datum: 11 september 2003

quote:
jap85 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:38:
[...]

? is het dan echt zo dat ze met opzet de camera's voor de w serie slechter maken ofzo? lijkt me vaag, camera op w960 is ook best goed. Lijkt me dat de w890 dezelfde krijgt toch?
Nope, geen autofocus. W-serie camera's zijn idd met opzet slechter. W960 camera is wel goed trouwens.

MarcoC wijzigde dit bericht 24-11-2007 19:39 (4%)

quote:
MarcoC schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:38:
[...]

Nope, geen autofocus. W-serie camera's zijn idd met opzet slechter. W960 camera is wel goed trouwens.
Echt gierig dit van SE, je moet dus kiezen, of je neemt een telefoon die optimaal voor muziek is maar dan heb je een kutcamera, of een je neemt een cameratelefoon zonder speciale muzieksoftware, of je neemt een w960 van 600 euro met een touch screen waar je misschien helemaal geen behoefte aan hebt (in mijn geval dus).

Je zou bijna naar Nokia overstappen :X

jap85 wijzigde dit bericht 25-11-2007 14:34 (3%)

Reg. datum: 08 november 2007

Heb je al eens gekeken naar de K850i? Die heeft namelijk de beste camera to-date bij een SE én een Walkman v3 speler. Die lijkt me voor jouw wensen het beste. Je moet wel van het design houden.

The Truth
Reg. datum: 03 maart 2006

Heeft iemand de w910i via t-mobile besteld? En zo ja.. gooien ze er nog t-mobile zooi op in het menu enzo?

PSN ID: drT3000 - PS3 Games: MGSIV, GTA IV, R:FOM, Motorstorm, Assassins Creed, Burnout Paradise, Virtua Tennis 3, COD4, PixelJunk Monsters Encore, Go! Sky Diving, LBP, Singstar, TC's Endwar, FIFA09, Resistance2, GT5p

quote:
itsoutthere schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:02:
Heeft iemand de w910i via t-mobile besteld? En zo ja.. gooien ze er nog t-mobile zooi op in het menu enzo?
Ik heb de W910i gekregen van T-Mobile. Er zit geen zooi in het menu en dergelijk. Alleen ene link naar Web 'n Walk. Verder merk je niet eens dat hij van T-Mobile is. Op het uiterlijk zit een T-Mobile logootje, maar ook die valt eigenlijk niet op.
yo/wassup

Pfff, mn w910 is nu al ruim een week weg voor wat ik zie als factory-defect.. Balen. (Reboots)... Niet echt fijn dus.

Fotografie | Nikon D80 (D40) | Sigma 18-50 2.8 | Nikon 50 1.8 | SB-800 | SB-600 | Nikon 55-200

The Truth

quote:
jlkiller schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:31:
[...]

Ik heb de W910i gekregen van T-Mobile. Er zit geen zooi in het menu en dergelijk. Alleen ene link naar Web 'n Walk. Verder merk je niet eens dat hij van T-Mobile is. Op het uiterlijk zit een T-Mobile logootje, maar ook die valt eigenlijk niet op.
tnx voor de snelle reactie, dan ga ik hem deze week ook maar eens halen.

PSN ID: drT3000 - PS3 Games: MGSIV, GTA IV, R:FOM, Motorstorm, Assassins Creed, Burnout Paradise, Virtua Tennis 3, COD4, PixelJunk Monsters Encore, Go! Sky Diving, LBP, Singstar, TC's Endwar, FIFA09, Resistance2, GT5p

Blues Rocks!!!

Mijn vrouw heeft ook gedoe met haar telefoon:
http://www.mobileplanet.com/ft.aspx?k=100720&page=1

Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.

yo/wassup

quote:
Da's hetzelfde probleem dat ik heb. Het lijkt erop dat de GSM module herstart. Want het nieuwe toestel herstart niet helemaal, je hoeft niet te kiezen voor gsm of voor vliegtuigmodus. Mijn toestel is nu ruim een week op reparatie, omdat ik hem te laat terug bracht. Dus wacht daar niet te lang mee.

Fotografie | Nikon D80 (D40) | Sigma 18-50 2.8 | Nikon 50 1.8 | SB-800 | SB-600 | Nikon 55-200

quote:
timmay_x schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:05:
Heb je al eens gekeken naar de K850i? Die heeft namelijk de beste camera to-date bij een SE én een Walkman v3 speler. Die lijkt me voor jouw wensen het beste. Je moet wel van het design houden.
Wel naar gekeken, lijkt me ook wel wat, maar ik lees in het K850 topic niet al te positieve dingen over die nieuwe touch knopjes. En ik vind het wel jammer dat er geen walkman software op zit, maar misschien is die mediaplayer ook wel afdoende. Maarja ik wacht zowieso wel even af, zit nog niet echt te springen om een nieuwe telefoon ofzo dus :)

Reg. datum: 08 november 2007

quote:
jap85 schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:22:
[...]

Wel naar gekeken, lijkt me ook wel wat, maar ik lees in het K850 topic niet al te positieve dingen over die nieuwe touch knopjes. En ik vind het wel jammer dat er geen walkman software op zit, maar misschien is die mediaplayer ook wel afdoende. Maarja ik wacht zowieso wel even af, zit nog niet echt te springen om een nieuwe telefoon ofzo dus :)
Ik probeerde te zeggen dat die walkman software er wél op zit >:)
zie hier: http://nl.youtube.com/watch?v=G9uptNQHKLo

Reg. datum: 07 februari 2002

Iemand een idee hoe je uit kunt schakelen dat verzonden sms beichten worden bewaard in de verzonden item map?
Ik wil deze berichten niet bewaren.

kuka wijzigde dit bericht 28-11-2007 12:12 (14%)

ASUS P5N32-E, Q6600, 2x Scythe S-FLEX 120MM 1600rpm, Kingston 2GB 800MHz DDR2, Asus GeForce 8800 GTS 640MB, Zalman ZM600-HP 600W, CoolerMaster Gemini II, RAID 3x Seagate Barracuda 7200.10 500GB SATA-II, Samsung SH-D163A, Samsung SH-S203B

The Truth

quote:
kuka schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:11:
Iemand een idee hoe je uit kunt schakelen dat verzonden sms beichten worden bewaard in de verzonden item map?
Ik wil deze berichten niet bewaren.
geen idee... ik verwijder ze gewoon regelmatig

Reg. datum: 27 maart 2002

zit zelf ook aan deze tel te denken. heb nu de nokia 6300. is op zich een mooi toestel, maar met weinig extra's. tevens lijkt het scherm van de SE een stuk groter en dat lijkt me ook wel prettig.

zijn er dingen die de nokia wel kan en de SE niet??

degged wijzigde dit bericht 05-12-2007 15:31 (0%)
Reden: typo

wie het laatst lacht..... is traag van begrip

Reg. datum: 24 februari 2004

quote:
timmay_x schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 01:07:
[...]

Over die klok, geen idee. Zoek ik namelijk ook. Net als de optie om de lijst berichten in je inbox alleen als afzender weer te geven ipv ook met korte samenvatting van het bericht. Iemand die al gesignaleerd?

Verder, het probleem met dode bestanden is simpel op te lossen door netjes de Sony Ericsson Media Manager te gebruiken bij alles, na het transferen het programma sluiten en daarna netjes onderin beeld voor "hardware veilig verwijderen" kiezen. Dat deed et em bij mij!
dat zou erg mooi zijn, misschien als ik ze nu eerst terug plaats en dan op deze manier verwijder dat het dan wel goed gaat!?

iemand enig idee hoe ik aan die muziekbestanden kan komen? kan een van jullie de originele muziek anders uploaden ofzo? of is er soms een website?

bedankt alvast :)

The Truth

quote:
Barthlon schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:02:
[...]

dat zou erg mooi zijn, misschien als ik ze nu eerst terug plaats en dan op deze manier verwijder dat het dan wel goed gaat!?

iemand enig idee hoe ik aan die muziekbestanden kan komen? kan een van jullie de originele muziek anders uploaden ofzo? of is er soms een website?

ik heb de mijne al verwijderd helaas...

Reg. datum: 16 juni 2003

quote:
Barthlon schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:02:
[...]

Je kunt je registreren op de Sony Ericsson website en daar kun je alle muziek die er origineel op zat gewoon gratis downloaden.

Zie http://www.sonyericsson.c...iew/w910i?cc=nl&lc=nl

DPC_Bl44t: #20 @ D2OL - #249 @ FaD
Hercules - Dionysos - Thor - Apollo
Rail Away!

Reg. datum: 06 april 2006

Ik las onderandere bij Mobile-Review en Gsm-Arena dat de geluidskwaliteit van de walkmanfunctie nogal tegenvalt. Zijn er meer mensen die dit vinden? Dit zou dus betekenen dat de walkmanfunctie samen met de Shake en Sense-me ook maar een gadget is geworden. Ik zit hier dus een beetje mee, ik vind em er super uitzien en lekker werken. Maar als je em niet als walkman gebruikt kan je dan niet beter iets anders kopen? Of zijn de andere functies zo goed dat dit helemaal niet uitmaakt.

quote:
-Azhrarn- schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:29:
Ik las onderandere bij Mobile-Review en Gsm-Arena dat de geluidskwaliteit van de walkmanfunctie nogal tegenvalt. Zijn er meer mensen die dit vinden? Dit zou dus betekenen dat de walkmanfunctie samen met de Shake en Sense-me ook maar een gadget is geworden. Ik zit hier dus een beetje mee, ik vind em er super uitzien en lekker werken. Maar als je em niet als walkman gebruikt kan je dan niet beter iets anders kopen? Of zijn de andere functies zo goed dat dit helemaal niet uitmaakt.
ik vind zelf (en nu vergelijk ik vooral met mijn voorgaande w800i) dat het geluid uit het speakertje nogal bagger is, nogal schel. het geluid met koptelefoontje op is echter super. nu reken ik mij niet onder de echte "audiofielen", maar het is echt gewoon top geluid :)

wees daar vooral niet bang voor zou ik zeggen.

quote:
Mad Marty schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:02:
[...]

Je kunt je registreren op de Sony Ericsson website en daar kun je alle muziek die er origineel op zat gewoon gratis downloaden.

Zie http://www.sonyericsson.c...iew/w910i?cc=nl&lc=nl
ha bedankt! ik merk nu alleen dat sinds ik er muziek heb opgezet en er af heb gehaald dat ik geen last meer heb van spooknummers. het enige jammere nu nog is dat ik "pop piano" en "sony ericsson" gewoon niet kan verwijderen, maar dat zal wel zo blijven.

Reg. datum: 03 februari 2001

quote:
Barthlon schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 00:15:
[...]

ik vind zelf (en nu vergelijk ik vooral met mijn voorgaande w800i) dat het geluid uit het speakertje nogal bagger is, nogal schel. het geluid met koptelefoontje op is echter super. nu reken ik mij niet onder de echte "audiofielen", maar het is echt gewoon top geluid :)

wees daar vooral niet bang voor zou ik zeggen.
Hier kan ik mij volledig bij aansluiten. Het speakertje nogal bagger noemen is misschien wat overdreven, maar echt goed klinkt het niet nee. Het geluid via de koptelefoon is prima, ik gebruik hiervoor de sennheiser CX300. Mijn i-pod nano heb ik al sinds ik deze telefoon heb niet meer gebruikt.

Reg. datum: 19 maart 2002

is er niet meer info over dat ding? bij andere se topics heb je altijd codes om de firmware e.d. te checken, bepaalde known issues e.d. Of is deze phone gewoon niet zo populair?

Core2Duo e6600, 2gb ram, 1tb opslag, x1950pro, 20,1" tft en de gebruikelijke zooi, ;) plus Sony VAIO SR19VN (P8400, 4GB, 200GB, ati hd3470 en zooi.)

Reg. datum: 23 december 2006

quote:
Mouki_9 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:14:
is er niet meer info over dat ding? bij andere se topics heb je altijd codes om de firmware e.d. te checken, bepaalde known issues e.d. Of is deze phone gewoon niet zo populair?
volgens mij bedoel je deze:
Secret Menu: -> * <- <- * <- *
(-> means press joystick, arrow keys or jogdial to the right and <- means left.)
You'll see phone model, software info, IMEI, configuration info, sim lock status, REAL time clock, total call time and text labels.
You can also test your phones services and hardware from this menu (main display, camera, LED/illumination, Flash LED, keyboard, earphone, speaker, microphone, radio and vibrator tests)

Reg. datum: 19 maart 2002

die bedoel ik inderdaad ja, maar aangezien de schermresolutie dezelfde is als die van k850, k810 enzo, denk ik dat theme's e.d. allemaal hetzelfde zijn? verder geen spectaculaire zaken zeker...
de specs van de phone zijn ook niet om over naar huis te schrijven, enkel de design vind ik gelikt.

Core2Duo e6600, 2gb ram, 1tb opslag, x1950pro, 20,1" tft en de gebruikelijke zooi, ;) plus Sony VAIO SR19VN (P8400, 4GB, 200GB, ati hd3470 en zooi.)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: