Reg. datum: 25 mei 2005
Reg. datum: 28 juli 2005
ah jangan is niet alleen fun om snel te lvlen,ook kwamen er bij de tigers weer oude dingen omhoog toen ik met z1pponl begon , was zoiets als tja weet nog wel dat ik hier met mensen toch wel aardige gesprekken heb gehad,meer als al die andere delen,nja op ijs ook wel maar lang zo erg niet als bij die tigers, toen kon je nog mooi ress roepen ( deed ik ook heel veel,maar ondertussen lag ik dubbel soms van het lachen hoe dom die lui waren
)
maar in dw heb ik ook me lolletjes gehad was ik iets van 55 met de char z1ppo en ging ik altijd keihard weg rennen voor zoon gastje die hunter was hij kon me nooit pakken,maar toch bleef hij achter me aan rennen
of dat ik lv 78 was dat ik lekker ging hunten soms alleen,en toch veel traders neer heb gehaald
allemaal leuke dingen die ik wel heb gedaan,opzig mis ik rpg toch wel een beetje,maar grinden nee dat vind ik niks meer,en wil ik ook nooit meer
maar in dw heb ik ook me lolletjes gehad was ik iets van 55 met de char z1ppo en ging ik altijd keihard weg rennen voor zoon gastje die hunter was hij kon me nooit pakken,maar toch bleef hij achter me aan rennen
allemaal leuke dingen die ik wel heb gedaan,opzig mis ik rpg toch wel een beetje,maar grinden nee dat vind ik niks meer,en wil ik ook nooit meer
Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!
Reg. datum: 20 juni 2006
grinden vind ik nog wel leuk en ik ga het ook meer doen =) ik hoop ooit is lvl 80 te worden.. ohjah en als ik nu ga lvle met een gemiddlede % van 1 per dag dan ben ik over 13 jaar pas lvl 80 OMFG dat is niet normaal meer
xD
Reg. datum: 12 juli 2007
Dat meenje niet niet 1% in 1 dag!!!!
100 dagen voor 1 lvl up is dat egt zo welk lvl ben je nu dan 68 ofzo???
maar gellukig komt dan over een tijdje die lvl 90 cap dan heb je denk ik ook meer questen:)
en kun je harder trainen.
maar ik keek op de site en las dat er nog meer nieuwe delen kwamen:
Taoist World The world of the ascetic based upon Taoism
Heaven Imaginary heaven world
India Climax of Buddhist culture
wat jullie waarschijnlijk ook al lang wisten maar wanneer komen die dan???
100 dagen voor 1 lvl up is dat egt zo welk lvl ben je nu dan 68 ofzo???
maar gellukig komt dan over een tijdje die lvl 90 cap dan heb je denk ik ook meer questen:)
en kun je harder trainen.
maar ik keek op de site en las dat er nog meer nieuwe delen kwamen:
Taoist World The world of the ascetic based upon Taoism
Heaven Imaginary heaven world
India Climax of Buddhist culture
wat jullie waarschijnlijk ook al lang wisten maar wanneer komen die dan???
denk dat het nog wel ff gaat duren,ze willen niet dat sro vergaat ofzo,ik bedoel dat doen al die andere rpgs ook niet,opzig wel goed,zo is de spanning ook hoger,of mensen die gestopt zijn terug keren,want dat zieje wel vaak,op sro is het me wel opgemerkt,dat mensen 69 waren en toen verlopig leavde,en even later weer terug kwam met de 80 cap of wachten op de nieuwe skils en weer terug kwamen + een nieuwe gedeelte er bij...
maja,dat lag gewoon mes in me rug heeft gestoken,en daarnaar gewoon verslaving weg was,vind ik best wel apart,ik bedoel verslavingen kom je niet zomaar van af,maar dit was ploep en ik was het helemaal kwijt en nu zit ik full time cs 1,6 voetbal te spele,wat ik ook gewoon elke dag nu doe,best wel ziek dat je toch iets van rpg over heb genomen ( de langetijd gamen dus ) zelfs een clanserver aangeschaft (weer geld voor internet te verdoen)
maja,dat lag gewoon mes in me rug heeft gestoken,en daarnaar gewoon verslaving weg was,vind ik best wel apart,ik bedoel verslavingen kom je niet zomaar van af,maar dit was ploep en ik was het helemaal kwijt en nu zit ik full time cs 1,6 voetbal te spele,wat ik ook gewoon elke dag nu doe,best wel ziek dat je toch iets van rpg over heb genomen ( de langetijd gamen dus ) zelfs een clanserver aangeschaft (weer geld voor internet te verdoen)
Z1ppo wijzigde dit bericht 23-11-2007 00:41 (4%)
Ahahah, wat vinden jullie van mijn geluk mensen. +7, zonder astral of immo. Heb alleen een lucky stone gebruikt voor +6, was het ook van plan om er 1 voor 7 te gebruiken. Maar heb er geen 1 kunnen vinden, dus geprobeerd en succes!
http://members.home.nl/i....1-23%2019-27-44%5d_84.jpg
http://members.home.nl/i....1-23%2019-27-44%5d_84.jpg
gratz ^^ zo heb ik ook een keer me sword +6 naar +7 gemaakt,wel aantal keer gefaald maar uiteindelijk yes yes ! eindelijk 
maar goed,,
de phy % mag wel wat omhoog niet?
en , str en int vind je niet dat je dat niet hoger moet proberen?
+5 hoeft nou ook weer niet ( is bij mijn set ook niet allemaal gelukt, en wapen en shield )
maar goed,,
de phy % mag wel wat omhoog niet?
Was dus paar uur geleden een beetje aan het knoeien met dat ding, klote assimilation crit verpest van 10 naar 2. Daarna een zooi 30% stones er op gespamt met de hoop op positieve assimilation. En success ^^.quote:Z1ppo schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:02:
gratz ^^ zo heb ik ook een keer me sword +6 naar +7 gemaakt,wel aantal keer gefaald maar uiteindelijk yes yes ! eindelijk
maar goed,,
de phy % mag wel wat omhoog niet?en , str en int vind je niet dat je dat niet hoger moet proberen?
+5 hoeft nou ook weer niet ( is bij mijn set ook niet allemaal gelukt, en wapen en shield )

Witte stats vind ik wel oke zo.. vind je niet? Blue's beetje fixen en that's it denk ik. Langzaam maar zeker, ben er mee bezig.
uiteraad is ok nu
alleen blue nog ff mee bezig houden ^^
hoe gaat het trouwens met thiefs? is dat nog beetje actief,of is dat gewoon aan het vergaan
, . ik vond tiefs toch wel grote rol in sro speelde,maar toen die systeem kwam vond ik het niet echt meer de sro zo als het was maja dat was het al helepoos al niet zelfs voordat die skil cap kwam
iedereen moest maar snel van 70 naar 80 en daarnaar geen kop zig meer laten zien en met skillcap weer snel terug komen,bah
hoe gaat het trouwens met thiefs? is dat nog beetje actief,of is dat gewoon aan het vergaan
iedereen moest maar snel van 70 naar 80 en daarnaar geen kop zig meer laten zien en met skillcap weer snel terug komen,bah
mooie bow !! echt nice =) pwn je een beetje met een bow ? Ik heb zeg maar 0 ervaring met bow maar lvled dat een beetje goed ? of is het echt vervelend ???
Maar Zip die Thiefs zijn op troy nog erg actief hoor =)
Mijn guild leader is nu lv 80 99,99% fulle farmed en hunt nu alleen maar mensen. Hij zei dat er soms echt geen 1 thief was maar andere dagen echt groepen van 30 man. Dus opzich best actief als je het mij vraagt
en kwa bots is het ook weer erg actief niet normaal er valt niet meer te lvlen xD je moet vechten om een mob te krijgen ipv vechten om een mob te killen
.
grtz
Maar Zip die Thiefs zijn op troy nog erg actief hoor =)
Mijn guild leader is nu lv 80 99,99% fulle farmed en hunt nu alleen maar mensen. Hij zei dat er soms echt geen 1 thief was maar andere dagen echt groepen van 30 man. Dus opzich best actief als je het mij vraagt
grtz
mwa bow weet niet of dat beter is,+7 own je wel beetje maar +9 bows kan je goed tanken 
ahja dat zal ook wel niet verandere cliff dat grinden gewoon moeilijk blijft maar het zijn meer van die dingen voor geld
ahja dat zal ook wel niet verandere cliff dat grinden gewoon moeilijk blijft maar het zijn meer van die dingen voor geld
mooi bowtje!! wel jammer van die crit natuurlijk...
ow jah hier is nog een screenshotje van mijn char ^^
mijn char dus :D
ow jah hier is nog een screenshotje van mijn char ^^
mijn char dus :D
of je doet het even niet
pippi nice geshot man =) erg mooi gedaan ziet er goed uit 
clifdon wijzigde dit bericht 24-11-2007 23:41 (21%)
thanks
reflexjes he 
of je doet het even niet
pipi in the mix? haha
Reg. datum: 30 oktober 2007
zo, na een lange tijd (ongeveer een jaar denk ik) ben ik weer ens gaan spelen, maar ik moet zeggen dat het nu wel erg vet is geworden met europe enzo.
maar doen de accounts van voor europe het niet meer of ben ik gewoon gedumpt?
maar doen de accounts van voor europe het niet meer of ben ik gewoon gedumpt?
Reg. datum: 22 september 2006
Niet actieve accounts zonder silk erop worden na 6 maanden automatisch gedelete.
Staat er nog minimaal 1 silk op, dan worden ze nooit gedelete.
Niet actief is niet ingelogd in het spel. Website teld niet mee.
En probeer nu maar eens in te loggen...crowded 24/7
indeed ik moet weer is op mijn stomme geld char inloggen
want anders ben ik dat geld weer kwijt zodra ik silk kan kopen zet ik er voor een aantal dollar aan silk op =)
Hi ben nu lvl 22 was aan het traden heb nauwelijks winst gemaakt en ik heb geld nodig want als ik monster kill verlies ik geld aan pots en krijg nooit goede drops terwijl ik barst van de lucky time items ik snap er niks van hoe kom ik aan geld??
ik weet ook nooit hoe mensen aan geld komen
maar als je mazzel hebt vind je sosun en dan ben je rijk
Alleen heb ik in mijn 80 lvls 1 simpel sosje gevonden... (lvl 16 shield met br 18
)
maar stones en tablets doen het altijd goed met stalle, alleen moet je daar een wat hoger degree zijn wil je verkoopbare tablets vinden.
maar als je mazzel hebt vind je sosun en dan ben je rijk
maar stones en tablets doen het altijd goed met stalle, alleen moet je daar een wat hoger degree zijn wil je verkoopbare tablets vinden.
of je doet het even niet
oh ok, thnx for de infoquote:Glenn3 schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:59:
Niet actieve accounts zonder silk erop worden na 6 maanden automatisch gedelete.
mja, ik was toen toch maar level 37
nu dus weer ens overnieuw begonnen, maar ligt het aan my of gaat t levelen langzamer?
ten eerste,traden is tijd verkloting je verdiend er niet echt veel meer mee als je grindquote:sro-poseidon schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:51:
Hi ben nu lvl 22 was aan het traden heb nauwelijks winst gemaakt en ik heb geld nodig want als ik monster kill verlies ik geld aan pots en krijg nooit goede drops terwijl ik barst van de lucky time items ik snap er niks van hoe kom ik aan geld??
ten tweede,tja waarom zal zo snel geld op zijn door pots?
Tip ga bij lager lvl mobs grinden/farmen en doe de reheal pijl omlaag,dan verlies je ook niet zo snel geld en dropt vaak ook nog beter..
Door het nieuwe party systeem (shared exp) is het redelijk snel levelen.quote:ykz schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:06:
[...]
oh ok, thnx for de info
mja, ik was toen toch maar level 37
nu dus weer ens overnieuw begonnen, maar ligt het aan my of gaat t levelen langzamer?
maar dan moet je echt een volle shared exp party hebben anders gaat het nog van de balle nietquote:Glenn3 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:28:
[...]
Door het nieuwe party systeem (shared exp) is het redelijk snel levelen.
quote:Z1ppo schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 01:05:
[...]
ten eerste,traden is tijd verkloting je verdiend er niet echt veel meer mee als je grind
ten tweede,tja waarom zal zo snel geld op zijn door pots?
Tip ga bij lager lvl mobs grinden/farmen en doe de reheal pijl omlaag,dan verlies je ook niet zo snel geld en dropt vaak ook nog beter..
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.