Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 54 55 56 57 last

Nieuw Topic
Love my lindsey...
Reg. datum: 23 januari 2002

quote:
gill schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:56:
Zijn er nog mensen die last hebben van het speaker-probleem (niet volledig duplex zijn van de speaker dus) ?

Tot op heden heeft HTC mij niets meer laten weten over hoe ver ze staan met dit op te lossen...

Ik heb momenteel ook het volgende probleem: ik val geregeld weg aan de andere kant van de lijn, terwijl ik iedereen blijf horen, zonder probleem. Het geluid valt niet compleet weg, maar gaat soms heel stil en dan weer terug luid. Het gebeurt niet altijd (soms ganse dag niet), dan in een lang gesprek een aantal keer, en dan de rest van het gesprek niet meer...

Zou dit aan de verbinding kunnen liggen? Of zou er dan aan mijn kant ook een probleem zijn met het horen? Of toch aan de HTC...?
(Provider is Proximus België dus, 3G heb ik uitgeschakeld, maar geeft geen verschil...)
Niemand...?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Beestachtig goed
Reg. datum: 28 januari 2000

quote:
Jep, ikke... maar ik heb het tot nu toe maar 1x geprobeerd... en tot er een oplossing is maak ik denk ik gewoon geen gebruik van de speaker. Ik ben nu veeeel te druk om de rest van dit apparaatje, wat het wel doet, te leren kennen :Y)

Edit: eeh ik heb het over het halfduplexspeakerprobleem

Apie! wijzigde dit bericht 29-10-2007 22:08 (7%)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Love my lindsey...
Reg. datum: 23 januari 2002

quote:
Apie! schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:07:
[...]

Jep, ikke... maar ik heb het tot nu toe maar 1x geprobeerd... en tot er een oplossing is maak ik denk ik gewoon geen gebruik van de speaker. Ik ben nu veeeel te druk om de rest van dit apparaatje, wat het wel doet, te leren kennen :Y)

Edit: eeh ik heb het over het halfduplexspeakerprobleem
En bij het gewoon bellen... nog niet voorgehad dan?
Ben nu momenteel er mee aan het bellen, af en toe gebeurt het weer... moeten ze aan andere kant van de lijn vragen wat ik zei omdat ik zo stil klonk... :(

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Dé man
Reg. datum: 17 mei 2006

Met KaiserTweak is het nu gelukt om het display aan te laten tijdens het bellen, maar is er ook een manier om de cijfers in beeld te houden? Het is zo nog steeds een heel gedoe om op cijfers te drukken tijdens een gesprek. Bedankt ;)

Die ene, met die snor

Reg. datum: 05 december 2004

quote:
Digipics schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:12:
[...]

Dank je Twan voor je reactie.
Had TomTom Home echter al op mijn PC staan, maar het lukt me gewoon niet om TomTom over te zetten op mijn TyTN.
Misschien toch maar eens proberen meteen op de kaart te droppen.
Weet ook niet wat ik verkeerd doe.
Inmiddels toch gelukt om TomTom op mijn kaart te krijgen. Maar nu weer een volgend probleem. Hij "wacht op bruikbaar GPS-signaal".
Moet toegeven het is een geweldig apparaat maar voordat je hem goed werkend hebt.......
Heb de vorige topics ook al even doorgespit en instellingen overgenomen die aan begin van de topics staan mag geen positieve uitwerking hebben.
Iemand een idee?

Reg. datum: 20 april 2007

quote:
Digipics schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:50:
[...]

Inmiddels toch gelukt om TomTom op mijn kaart te krijgen. Maar nu weer een volgend probleem. Hij "wacht op bruikbaar GPS-signaal".
Moet toegeven het is een geweldig apparaat maar voordat je hem goed werkend hebt.......
Heb de vorige topics ook al even doorgespit en instellingen overgenomen die aan begin van de topics staan mag geen positieve uitwerking hebben.
Iemand een idee?
Quick gps openen, op de button 'downloaden' klikken, NAAR BUITEN GAAN en dan TOMTOM opstarten. Na 15 tot 20 seconden zul je toch echt verbinding moeten hebben. Soms heb je geluk en krijg je binnen (als je bij het raam staat) ook een fix.
Zelf heb ik zeer goede ervaringen met navigeren met de interne gps en TomTom. Het moet dus lukken!

Reg. datum: 08 oktober 1999

quote:
Wanneer mijn LCD is gerepareerd zal ik het je laten weten ;)

blijft ook nu voor Oranje
Reg. datum: 16 september 2002

quote:
ByteStore schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:29:
* gmail instellen als pop3 mail lukt niet, hij geeft dan een foutmelding dat hij geen verbinding kan maken.
* DUX hapt dan wel: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13287

Project: Trying to dominate the internet: 0.3%
Current stage: Getting known...

quote:
Bakkenes schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:55:
[...]

Quick gps openen, op de button 'downloaden' klikken, NAAR BUITEN GAAN en dan TOMTOM opstarten. Na 15 tot 20 seconden zul je toch echt verbinding moeten hebben. Soms heb je geluk en krijg je binnen (als je bij het raam staat) ook een fix.
Zelf heb ik zeer goede ervaringen met navigeren met de interne gps en TomTom. Het moet dus lukken!
Thanks!
Hij doet het! :) :) :) :)
:)

Reg. datum: 20 september 2007

quote:
Digipics schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:50:
[...]

Iemand een idee?
Blij voor je dat het gelukt is. Toen ik hem er net op had gezet, heb ik zoals zojuist al is geopperd eerst quickgps geupdate.

Vervolgens heb ik hem op de rand van m'n balkon gelegd. Het heeft echt een hele tijd geduurd voordat ik een fix had (ik meen iets van 20 minuten). Sindsdien werkt het perfect! Zelfs binnen in huis krijg ik een fix, en buiten gaat het gewoon lekker vlot. Ook met de progjes GPS Tuner en Tracky krijg ik binnen in huis gewoon een fix.

Zie deze tekst van pdashop.nl:
In het geval dat u de GPS-ontvanger voor het eerst koppelt of na een lange tijd kan het zo'n 30 tot 45 minuten duren voordat de gps-verbinding tot stand is gebracht. Let op dat de gps-ontvanger zich buiten in de open lucht bevindt. (bron: http://www.pdashop.nl/vragen/44702/155203)

Succes met het verder werkend krijgen.

Edit: zie net dat het je al gelukt was 8)7

Reg. datum: 24 oktober 2005

Als je bij op xda-dev naar de Kaiser-wiki gaat, tref je daar een ftp-link aan. Hier staan oa twee verschillende soorten RadioRoms bij; 1.27.12.11 en 1.27.12.17

Worden ze allemaal af-fabriek geleverd met 1.27.12.11? Hoeft natuurlijk niet, de ene versie kan de een hebben en een andere versie de ander RadioRom.

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Reg. datum: 20 september 2007

quote:
Werkt dat bij jou? Ik krijg alle mail in mijn inbox. Zowel ontvangen berichten als verzonden berichten. Verstuur ik vervolgens een mail, dan zet hij hem netjes in de map verzonden items, maar bij de volgende send/recieve verschijnt het zojuist verzonden bericht ook weer in mijn inbox.

Zelfde probleem heb ik by the way ook als ik gmail als extra account in outlook prop. Zou het iets te maken kunnen hebben met de threaded messages ofzo?

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
Tjado schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:40:
Met KaiserTweak is het nu gelukt om het display aan te laten tijdens het bellen, maar is er ook een manier om de cijfers in beeld te houden? Het is zo nog steeds een heel gedoe om op cijfers te drukken tijdens een gesprek. Bedankt ;)
Linksonder op 'keypad' tikken en drukken maar.
Of bedoel je wat anders :?

Reg. datum: 24 oktober 2005

Hallo mensen,

Het woordenboek dat op de site van DaannO wordt gehost, werkt dat alleen met smssen of ook bij email, Word, enz.???

-link naar AAP-

Mini Poeper wijzigde dit bericht 30-10-2007 01:37 (25%)

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Reg. datum: 05 mei 2004

Ik heb gisteren eindelijk voor het eerst een H (ipv 3G) op mijn toestel gezien. De snelheid was hoger dan normaal (ik heb PIT) en heb een beetje getest. volgens mijn GPRSmeter was mijn snelheid 2118kbps. (ik heb 23xx gezien)
http://www.pe1mvs.nl/thomas/GoT/screencrop.jpg

toen een online speedtest gedaan die op 615 kbps uit kwam.
http://www.pe1mvs.nl/thomas/GoT/speedtest.jpg

Toen nog dat 10Mb .bin bestand bij xs4all gedownload die daar ongeveel een minuuut over deed (1333 kbps). Wat de exacte snelheid is weet ik nu niet precies maar snel is ie zeker (en de accu krijgt het er warm van :P ). Dank aan T-mobile dat ik deze snelheid even mocht testen :) (waarom ik die hoge snelheid (tijdelijk?) heb weet ik ook niet)
sorry dat de afbeeldingen nogal crappy zijn maar ik had geen screenshot programma bij de hand
Reg. datum: 04 december 2000

quote:
peugeot206gt schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:23:
update wat betreft batterij situatie...

Ik heb een manier gevonden om hem lichtjes te laden... via de usb kabel (is het enige wat ik bij me heb) werkt het niet, nu is het echter zo dat als je een hard reset oproept, en je krijgt het scherm of je door wilt gaan, niet doorgaan maar gewoon de kabel erinlaten. ik zie geen oranje lampje branden, maar na 3 uur is de batterij 17%

heeft iemand enige tips, denk dat gewoon mijn usb connector op mijn tytn kapot is. ik blijf echter wel laden op deze manier. Maar ik vermoed dat er niet meer bijkomt.

Mijn vraag, wat kan het nu nog zijn, want de batterij leeft blijkbaar weer maar ik zie geen oranje lampje om te laden. als ik windows start dan laadt hij totaal niet...

TEVENS, kan iemand mij aub. de installer van tomtom sturen van de taster, de europa maps staan op mijn memorystick, maar ik heb het programma niet meer. zoals eerder gezegd, niks illegaals (anders had ik wel lekker een illegale versie gedownload) maar omdat ik op reis ben heb ik de cd niet bij me. ANYONE, zou er ergggg mee geholpen zijn!
Misschien is de usb poort waar je hem mee laad niet helemaal goed meer?
Heb je al op meerdere pc's geprobeerd (of andere poort die aan de voorkant zijn soms met minder goede kabels verbonden in sommige pc's).
Normaal laad zo'n telefoon minstens met 1 ampere en via een usb poort kan i maximaal de helft laden dus dat het langer duurt is vrij normaal. Maar drie uur en dan 17% is wel erg langzaam.
Wat je zou kunnen doen, ergens een ipod oplader zoeken(niet origineel apple, zonder kabeltje) daar zit gewoon een usb aansluiting op en die hebben vaak een wat hoger amperage(1, of 2). Daarmee zou het beter moeten gaan. Tevens als je batterij echt heel leeg is, duurt het vaak al een tijd voordat de telefoon aangeeft dat i laad, omdat hij buiten het normale laad bereik is.

When i'm dead bury me up-side-down, so the world can kiss my ass.
Systeem

Reg. datum: 14 november 2003

quote:
Boekje.. staat ook alles over in hoe je GPS icm tomtom werkend kunt krijgen, dus ook het gebruik van de quickgps feature. Om herhaling te voorkomen dus.
quote:
Mini Poeper schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:24:
Als je bij op xda-dev naar de Kaiser-wiki gaat, tref je daar een ftp-link aan. Hier staan oa twee verschillende soorten RadioRoms bij; 1.27.12.11 en 1.27.12.17

Worden ze allemaal af-fabriek geleverd met 1.27.12.11? Hoeft natuurlijk niet, de ene versie kan de een hebben en een andere versie de ander RadioRom.
Ik zag het idd ook voorbij komen. Las ook iets over een nieuwe ROM, gaat hier om de branded uk versie rom. Maar dit blijkt eigenlijk een oude type te zijn.

Ik heb 1.27.12.11 als Radio versie.

www.rijschool-him.nl

Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
peugeot206gt schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:23:
update wat betreft batterij situatie...

Ik heb een manier gevonden om hem lichtjes te laden... via de usb kabel (is het enige wat ik bij me heb) werkt het niet, nu is het echter zo dat als je een hard reset oproept, en je krijgt het scherm of je door wilt gaan, niet doorgaan maar gewoon de kabel erinlaten. ik zie geen oranje lampje branden, maar na 3 uur is de batterij 17%

heeft iemand enige tips, denk dat gewoon mijn usb connector op mijn tytn kapot is. ik blijf echter wel laden op deze manier. Maar ik vermoed dat er niet meer bijkomt.

Mijn vraag, wat kan het nu nog zijn, want de batterij leeft blijkbaar weer maar ik zie geen oranje lampje om te laden. als ik windows start dan laadt hij totaal niet...

TEVENS, kan iemand mij aub. de installer van tomtom sturen van de taster, de europa maps staan op mijn memorystick, maar ik heb het programma niet meer. zoals eerder gezegd, niks illegaals (anders had ik wel lekker een illegale versie gedownload) maar omdat ik op reis ben heb ik de cd niet bij me. ANYONE, zou er ergggg mee geholpen zijn!
zolang jij kan aantonen dat je de legale versie heb (thuis een serial/bonnetje oid), mag jij een illegale versie van internet downloaden... dan ben je dus niet illegaal bezig....

Beestachtig goed

quote:
gill schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:26:
[...]

En bij het gewoon bellen... nog niet voorgehad dan?
Ben nu momenteel er mee aan het bellen, af en toe gebeurt het weer... moeten ze aan andere kant van de lijn vragen wat ik zei omdat ik zo stil klonk... :(
Nja, nou je het zegt, volgens mij had ik dat gisteravond toen m'n ma belde. Toch eens die setting uitzetten die het stemvolume reguleert. Kijken of dat wat uitmaakt.

Edit: crap, die staat al uit. Toch maar eens in de gaten houden dan.

Is er iemand die ActiveSync 4.1.0 heeft uitgeprobeerd met de Kaiser? Dat is namelijk de enige versie die ze hier op het werk 'ondersteunen', maar die versie is natuurlijk nergens meer te vinden (tenminste, ik vond 'm niet...) en daarom kan ik het zelf niet even testen. Is er anders iemand die AS 4.1.0 nog ergens heeft liggen en het naar me zou kunnen mailen?

Blown past falling sands

Reg. datum: 30 oktober 2007

Ook ik heb sinds kort zo'n geweldig apparaat!
Vraag: ik heb alle telefoonnummers zowel op de TyTNII als op de SIM staan en nu zie ik alle namen dubbel als ik m'n contacten opvraag. Ik kan dit aanpassen via de KaiserTweak (SIM contacts: Hide), maar deze instelling is weer verdwenen als ik de TyTNII uitgezet heb. Hoe kan ik dit definitief aanpassen?

Reg. datum: 04 februari 2002

weet iemand hoe ik het kan verhelpen dat het backlight van mijn toetsenboard uitgaat tijdens het smsén?
als ik open en dicht doe werkt het wel weer..

Beestachtig goed

quote:
remcoXP schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:18:
weet iemand hoe ik het kan verhelpen dat het backlight van mijn toetsenboard uitgaat tijdens het smsén?
als ik open en dicht doe werkt het wel weer..
Weet het niet zeker, maar heb je Settings -> Buttons -Tabblad Backlight al geprobeerd?

Blown past falling sands

Reg. datum: 05 mei 2004

quote:
miltonvv schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:19:
Ik ren een aantal keren in de week en ik wil de TyTN II gaan gebruiken om te loggen hoe ik gerend heb. Kent iemand een progje die je kan gebruiken om de GPS data te loggen/tracken?
Ik gebruik hiervoor VisualGPSce. Dit is een licht programma en freeware! het enige is dat je je log bestand moet omzetten om deze in google earth/maps te zien. (dit is ook makkelijk te gebuiken om een fix te krijgen voor google earth (dan heb je geen last van die timeout)

quote:
twanjeuken schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:22:
[...]

Blij voor je dat het gelukt is. Toen ik hem er net op had gezet, heb ik zoals zojuist al is geopperd eerst quickgps geupdate.

Vervolgens heb ik hem op de rand van m'n balkon gelegd. Het heeft echt een hele tijd geduurd voordat ik een fix had (ik meen iets van 20 minuten). Sindsdien werkt het perfect! Zelfs binnen in huis krijg ik een fix, en buiten gaat het gewoon lekker vlot. Ook met de progjes GPS Tuner en Tracky krijg ik binnen in huis gewoon een fix.

Zie deze tekst van pdashop.nl:
In het geval dat u de GPS-ontvanger voor het eerst koppelt of na een lange tijd kan het zo'n 30 tot 45 minuten duren voordat de gps-verbinding tot stand is gebracht. Let op dat de gps-ontvanger zich buiten in de open lucht bevindt. (bron: http://www.pdashop.nl/vragen/44702/155203)

Succes met het verder werkend krijgen.

Edit: zie net dat het je al gelukt was 8)7
Dank voor je reactie Twan.
Het werkt nu goed en zelfs bij mij binnen in huis.
Greetz

Reg. datum: 03 januari 2003

quote:
Apie! schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:10:
[...]

Nja, nou je het zegt, volgens mij had ik dat gisteravond toen m'n ma belde. Toch eens die setting uitzetten die het stemvolume reguleert. Kijken of dat wat uitmaakt.

Edit: crap, die staat al uit. Toch maar eens in de gaten houden dan.

Is er iemand die ActiveSync 4.1.0 heeft uitgeprobeerd met de Kaiser? Dat is namelijk de enige versie die ze hier op het werk 'ondersteunen', maar die versie is natuurlijk nergens meer te vinden (tenminste, ik vond 'm niet...) en daarom kan ik het zelf niet even testen. Is er anders iemand die AS 4.1.0 nog ergens heeft liggen en het naar me zou kunnen mailen?
sending...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 54 55 56 57 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: