quote:
peugeot206gt schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:23:
update wat betreft batterij situatie...
Ik heb een manier gevonden om hem lichtjes te laden... via de usb kabel (is het enige wat ik bij me heb) werkt het niet, nu is het echter zo dat als je een hard reset oproept, en je krijgt het scherm of je door wilt gaan, niet doorgaan maar gewoon de kabel erinlaten. ik zie geen oranje lampje branden, maar na 3 uur is de batterij 17%
heeft iemand enige tips, denk dat gewoon mijn usb connector op mijn tytn kapot is. ik blijf echter wel laden op deze manier. Maar ik vermoed dat er niet meer bijkomt.
Mijn vraag, wat kan het nu nog zijn, want de batterij leeft blijkbaar weer maar ik zie geen oranje lampje om te laden. als ik windows start dan laadt hij totaal niet...
TEVENS, kan iemand mij aub. de installer van tomtom sturen van de taster, de europa maps staan op mijn memorystick, maar ik heb het programma niet meer. zoals eerder gezegd, niks illegaals (anders had ik wel lekker een illegale versie gedownload) maar omdat ik op reis ben heb ik de cd niet bij me. ANYONE, zou er ergggg mee geholpen zijn!
Misschien is de usb poort waar je hem mee laad niet helemaal goed meer?
Heb je al op meerdere pc's geprobeerd (of andere poort die aan de voorkant zijn soms met minder goede kabels verbonden in sommige pc's).
Normaal laad zo'n telefoon minstens met 1 ampere en via een usb poort kan i maximaal de helft laden dus dat het langer duurt is vrij normaal. Maar drie uur en dan 17% is wel erg langzaam.
Wat je zou kunnen doen, ergens een ipod oplader zoeken(niet origineel apple, zonder kabeltje) daar zit gewoon een usb aansluiting op en die hebben vaak een wat hoger amperage(1, of 2). Daarmee zou het beter moeten gaan. Tevens als je batterij echt heel leeg is, duurt het vaak al een tijd voordat de telefoon aangeeft dat i laad, omdat hij buiten het normale laad bereik is.