Reg. datum: 09 juli 2003
Reg. datum: 09 juli 2003
Ik heb dezelfde monitor.... de problemen die jij tegenkomt heb ik niet.quote:dUMBIe schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:05:
Hallo Tweakers,
Ik heb vorige week een 2232BW gekocht maar ik ben er tot nu toe nogal ontevreden mee en ik zit er aan te denken om de monitor terug te brengen, Maar ik wil eerst even weten als jullie het zelfde probleem hebben als mij of dat het aan mijn monitor ligt.
Als ik zit te gamen of een film zit te kijken dan lijkt het beeld net 16bit kleuren terwijl hij wel op 32bit kleuren staat, Ook heb ik bij bijna elke site als ik scroll een heleboel gekke kleuren wat wel te verhelpen is door de Brightness en Contrast op 85/75 te zetten. Als ik RTA uitzet worden de 16bit kleuren ook iets minder maar ik zie het dan nog wel een beetje, Ook rekt het beeld afentoe uit naar rechts zodat je het afsluit kruisje van windows niet meer kunt zien. En als laatste heb ik ook nog gekke blauwe donut vormige figuren dat lijkt in mn monitor te zitten (soort BB).
Maarja laat het a.u.b. even weten als jullie ook zulke problemen hebben want dan weet ik als ik hem terug kan brengen of dat het gewoon de monitor zelf is, Ik had hiervoor een 940BF en had namelijk nergens last van.
Met vriendelijke groet,
Arnold Vink
PS. Ik weet dat dit niet het samsung vragen topic is maar ik kon er zo 123 even geen vinden
Het enige wat ik zie is de BB maar dat hadden de voorgangers ook .... de kleuren zijn prima
en het contrast ook. Ik heb hem wel op DVI aangesloten.
Contrast heb ik op 60 staan de brightness op 30.... prima beeld.