Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #7
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicImitation is the sincerest form of flattery
Ik herken datquote:j1nx schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:32:
Zeg even snel wat anders, deze kwam ik tegen op het net.
http://www.bigpoint.de/games/f1manager/
Ziet er ook wel erg gelikt uit, alleen mijn duits is net zo goed als mijn chinees. Ken iemand deze? en is het ook in het engels te spelen?
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Reg. datum: 28 november 2002
Op engelse of US site staat geen f1 manager , dus zal wel alleen Duits zijn.quote:j1nx schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:32:
Zeg even snel wat anders, deze kwam ik tegen op het net.
http://www.bigpoint.de/games/f1manager/
Ziet er ook wel erg gelikt uit, alleen mijn duits is net zo goed als mijn chinees. Ken iemand deze? en is het ook in het engels te spelen?
Ziet er visueel lekker uit, maar je wie weet stelt het niet voor. Ze hebben ook een voetbal manager, maar het zal Hattrick nooit verslaan
Het is het laatste. Maar vroeger was het toch het aantal benzine aan het begin van de ronde, en nu is het aan het eind van de ronde.quote:Grrrrrene schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:41:
Hoe bedoel je dat? Komt dat publiekelijk in beeld of kun je dat zelf zien na afloop? Want dat laatst kon altijd al. Je kunt van ieder rondje zien hoeveel je over had
Reg. datum: 06 juli 2006
bij nader inzien een typfoutje gemaakt denk ik of benzinegebruik van vorige race gebruikt
Arghhh STOM !
Rpol wijzigde dit bericht 27-09-2007 18:41 (23%)
Nee, je gebruikt meer als je lichter bent (omdat je dan sneller gaat). Dat is er inderdaad halverwege het seizoen ingebouwd.quote:Rpol schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:39:
huh gebruik je nu ineens halverwege het seizoen meer benzine als je zwaarder bent? gebruikte 4.4 in de WU en nu ineens tijdens de race 5 a 6 liter per rondje. Klopt ook nie echt...
bij nader inzien een typfoutje gemaakt denk ik of benzinegebruik van vorige race gebruikt
Arghhh STOM !
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Reg. datum: 11 juli 2004
Heee brid, val je nu nog steeds mensen lastig met qually?quote:brid schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:26:
Rene, wannneer ga je nu eens qualen???
... and don't i know it ...
brid zat natuurlijk in spanning over z'n bandenprestaties
Imitation is the sincerest form of flattery
We wachten af
Grrrrrene wijzigde dit bericht 27-09-2007 23:50 (21%)
De auto maar weer eens in de top 8 gezet, met een iets wat afwijkende strategie. En nu maar eens kijken of het overeenkomt met de berekening die ik gemaakt heb
Good luck to you all
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Inderdaad en ik wou weten waar ik na m'n gearbox upgrade stond.....maar maakt op het eerste gezicht niet zoveel uit.....sta denk op een lichtere strategie dan de rest.quote:Grrrrrene schreef op donderdag 27 september 2007 @ 20:50:
Tsja, alsof ik heel laat ben ofzoNog _ruim_ binnen de 24 uur voor de race
brid zat natuurlijk in spanning over z'n bandenprestaties
De test vanavond na de race maakt waarschijnlijk meer duidelijk.
De Firestone rijders staan in ieder geval alle 3 bij elkaar
brid wijzigde dit bericht 28-09-2007 08:29 (13%)
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16
Die opmerking 's ochtends van hem, hoort inmiddels bij het topic als een soort van meubilair...quote:
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Anders was het ook een dubbelpost geweest, maar erg netjes hoorquote:
Reg. datum: 02 september 2007
quote:"One of the "red team's" cars spun right in front of me and I had to lift a bit."
Vannacht waren wat mensen mij voorbij gegaan, ik is niet blij!
Het zit weer lekker dicht bij elkaar:
Ik op een voorlopige pole met 1.19.151
Achter me een 1.19.204, nummer 11 een 1.20.058 en de nummer 18 een 1.21.094.
Kroketje is de eerste die echt ver weg staat, jij doet echt iets verkeerd denk ik Randy... Je mist iets, dat lijkt me duidelijk. Je mede-promovendus Mike Uljee staat 7e voorlopig.
Hoe zou ik F1time kunnen vergetenquote:
en ehh..
Hierbij beloof ik plechtig , bij leven en welzijn, mijn taak als "racebegroeter" tot in den eeuwigheid uit te voeren
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Ik hoop echt op een goed resultaat, want als ik niet goed scoor de komende races, zou mijn testwerk wel 's in de verdrukking kunnen komen. Aan de andere kant ga ik er de komende 4 races ook een half miljoen per race op vooruit qua sponsors
Grrrrrene wijzigde dit bericht 28-09-2007 11:11 (10%)
Zouden dan mensen in C3 een aantal rondjes met hogere revs of soft tyres practise doen? Of heeft het een grote invloed dat ik met een auto van 40% rond rij dan
Sony VAIO FS315M | Audigy 2 ZS Notebook
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 37 38 39 40 last