Hoofdcategorieën
Topicacties

[Algemeen] AMD nieuws en discussietopic - Deel 17

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 december 2006

toch denk ik dat het niet die 5000+ is .. maar een Ati product vanwege de rode kleuren en het is een Ati site.. wachten tot er wat op de pagina verschijnt :9

Athlon X2 5600+

quote:
Astennu schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:10:
[...]

Tja ik begin te denken dat ze nog wel eens gelijkt kunnen hebben. Hopelijk durft AMD het niet te doen want het zou belachelijk zijn.
Of AMD moet nog een nieuwe stepping hebben gemaakt van de 65nm anders krijgen je hem niet hoger dan de 90nm, de 3Ghz is wel de max voor de 65nm. Zijn er echt niet veel die hoger komen, en dan nog kan de 90nm veel hoger dan 3.0Ghz. Daarom kan het er bij mijn nog niet in, zolang ik niks van AMD zelf heb gehoord.

Ik geloof niet dat ze daarom die site hebben, hebben ze toch ook niet gedaan met de X2 6400+ en die is wel wat sneller en meer high-end. Maar je weet maar nooit met die pipo's daar op de marketing afdeling. :P
Reg. datum: 02 januari 2001

quote:
Crp schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:19:
toch denk ik dat het niet die 5000+ is .. maar een Ati product vanwege de rode kleuren en het is een Ati site.. wachten tot er wat op de pagina verschijnt :9
Anandtech ook even in de gaten houden:

"With that in mind, we are going to provide a very early look at the feature set and a few benchmarks that show its potential. The BIOS is still maturing and based upon the improvements we have seen over the last five releases, this chipset is looking more and more like a winner, especially in a DDR3 configuration. We just hope retail boards make it in time for the launch date; if not, we will have a lot of nice graphics to look at and will then move on to a very interesting product launch from the guys in green on the 25th."

-= HD4870 X2 =-

Tja nieuwe stepping van de K9 geloof ik niet in. Ze kunnen beter die tijd steken in de Phenom cpu's en zorgen dat die eerder klaar zijn. Dus ik geloof niet in een nieuwe stepping. En dat heeft ook alleen maar nut als i bv 4 GHz kan clocken dan kan het heel leuk zijn en koop ik er ook zeker een maar daar geloof ik helemaal niet in :D
quote:
EaS schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:23:
[...]

Anandtech ook even in de gaten houden:

"With that in mind, we are going to provide a very early look at the feature set and a few benchmarks that show its potential. The BIOS is still maturing and based upon the improvements we have seen over the last five releases, this chipset is looking more and more like a winner, especially in a DDR3 configuration. We just hope retail boards make it in time for the launch date; if not, we will have a lot of nice graphics to look at and will then move on to a very interesting product launch from the guys in green on the 25th."
Dit stukje ging toch over de X38 van Intel ? Weet iemand wanneer die NDA verloopt ? meestal toch rond een uur of 15:00-16:00 ?

Astennu wijzigde dit bericht 25-09-2007 14:27 (57%)

Sys -=System Specs=- -LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!!- 3DMark 2003 Score = 30869

quote:
Astennu schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:26:
Dit stukje ging toch over de X38 van Intel ? Weet iemand wanneer die NDA verloopt ? meestal toch rond een uur of 15:00-16:00 ?
Het artikel, dit niet:
  • a very interesting product launch
  • from the guys in green
  • on the 25th

Athlon X2 5600+

quote:
Astennu schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:26:
Tja nieuwe stepping van de K9 geloof ik niet in. Ze kunnen beter die tijd steken in de Phenom cpu's en zorgen dat die eerder klaar zijn. Dus ik geloof niet in een nieuwe stepping. En dat heeft ook alleen maar nut als i bv 4 GHz kan clocken dan kan het heel leuk zijn en koop ik er ook zeker een maar daar geloof ik helemaal niet in :D
Nee ik ook niet, daarom vind ik het vreemd dat ze een 65nm OC cpu neerzetten die waarschijnlijk niet tegen de 90nm cpu opkan.

En ik blij erbij dat de 790FX en zijn broertjes misschien uitkomen, dat staat al tijden vast voor rond 25e en is naar mijn mening groter nieuws dan een 5000+ bl.

quote:
EaS schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:29:
[...]

Het artikel, dit niet:
  • from the guys in green
  • on the 25th
Nieuwe chipset ?

-= HD4870 X2 =-

quote:
EaS schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:29:
[...]

Het artikel, dit niet:
  • from the guys in green
  • on the 25th
Nee weet ik maar aan de hand daar van probeer ik me te bedenken of dit dan over die RD790 gaat of mogelijk toch iets anders.

Sys -=System Specs=- -LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!!- 3DMark 2003 Score = 30869

quote:
quote:
Astennu schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:48:
[...]

Nee weet ik maar aan de hand daar van probeer ik me te bedenken of dit dan over die RD790 gaat of mogelijk toch iets anders.
Misschien makkelijk om tot die conclusie te komen, omdat die opmerking gemaakt is in een artikel over een chipset. Maar wat het wordt? We shall see. :) (Een unlocked 5000+ lijkt me niet, aangezien de 'black edition' 6400+ ook al unlocked is, zo'n 5000+ zou zelfs de aandacht van die ene pagina nog niet verdienen).

You got n00bsticked.
Reg. datum: 12 februari 2005

Jongens, doe eens rustig!

We kennen de reputatie allemaal van Fuad, so don't sell the bear before it was shot ;)

Edit:
quote:
Astennu schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 08:51:
Bah dat noem ik nog eens flut. Ook al zijn ze hand picked 3.4 is echt wel de limmit op Air. En dat kan niet op tegen een 3000 MHz C2D. Als dit zo is ga ik ze echt wel een mailtje sturen dat ik zwaar teleurgesteld ben. Niet dat het helpt maar dat zou ik niet vinden kunnen. Zo'n commotie om een oude cpu met unlocked mutipler 8)7 .
Ik zag ergens een review van een handpicked 6400+ die al 3.5GHz haalde, dus... ;)

Jejking wijzigde dit bericht 25-09-2007 15:32 (70%)

DPC - WCG, 'cause we are worth it! Jij toch ook?

Reg. datum: 18 november 2002

Heeft iemand bwt al enig idee wanneer er losse Turion 64 / X2 procs hier op de markt zullen komen?

Ik heb heel het net afgezocht maak kan buiten Newegg geen reseller vinden en wil een mobile sempron 3600 (s1) gaan vervangen door een T64 2.2ghz of een x2 T64.

E4400 @ 2808Mhz - Asrock Conroe865PE - G.Skill F1-3200PHU2-2GBZX - Sapphire 1650Pro AGP DDR3 256mb - Tagan Easycon 530W

Modder eter :P

Niet lijkt me.. De Turions zijn al bijna 2.5 jaar op de markt en nergens te koop. Ook de X2 is er al 1.25 jaar en dus ook nergens te vinden. Hooguit 2e hands uit kapotte laptops en dus bij newegg. Denk dat je ze verder niet gaat vinden aangezien ze toch in laptops komen en de markt veel te klein is voor het vervangen van laptop CPU's als dit niet bij aanschaf wordt gedaan.
-= HD4870 X2 =-

quote:
Jejking schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:31:
Jongens, doe eens rustig!

We kennen de reputatie allemaal van Fuad, so don't sell the bear before it was shot ;)

Edit:

[...]

Ik zag ergens een review van een handpicked 6400+ die al 3.5GHz haalde, dus... ;)
Op lucht ? en wat voor een voltage ? ik had het eigenlijk over stock volts en air cooling. Want die C2D Quads halen dan de 3600. Of dat er veel zijn die dat kunnen weet ik niet. Maar een 3.5 Ghz K9 op Air is zo i zo erg knap.

Trouwens, wat ze bij Anandtech nog meer schrijven (medewerker zelf):

"Still fresh in my memory also. ;-) Yes, the dates are set, the only one that might move a day or so is the second P35 article for late next week. AMD is going to have a Phenom/RD790 preview that I might have to attend next Thursday. Otherwise, the dates are good this time. Email me and I will explain the situation."

Edit: Lijkt dus op RD790 lancering met een Phenom preview (@3GHz?)

EaS wijzigde dit bericht 25-09-2007 16:24 (6%)

Reg. datum: 04 maart 2002

AMD Athlon X2 4850E 2x512kb @ 2500MHz | Gigabyte GA-MA790GP-DS4H | 2x 2GB Kingstone HyperX DDR2-800 | Onboard HD3300 + 128Mb Sideport | WD Raptor 74Gb 10.000RPM | WD Caviar SE16 250Gb 7.200RPM | Windows Vista 64-bits

-= HD4870 X2 =-

quote:
EaS schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:04:
Trouwens, wat ze bij Anandtech nog meer schrijven (medewerker zelf):

"Still fresh in my memory also. ;-) Yes, the dates are set, the only one that might move a day or so is the second P35 article for late next week. AMD is going to have a Phenom/RD790 preview that I might have to attend next Thursday. Otherwise, the dates are good this time. Email me and I will explain the situation."

Edit: Lijkt dus op RD790 lancering met een Phenom preview (@3GHz?)
Alleen dan dus de vraag hoe het kunnen we die 3 GHz kopen ? nja als we een 2,5 kunnen kopen vind ik het ook al toppie.

Nov komt ook de RV670 als het goed is dus dan is het heeft compleet voor de kerst verkopen :P

quote:
Stephan224 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:12:
[...]

Wat wil je hiermee nou precies zeggen???
mijn excusses het was een reply op de post van Astennu ;)
quote:
Astennu schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:53:
[...]

Op lucht ? en wat voor een voltage ? ik had het eigenlijk over stock volts en air cooling. Want die C2D Quads halen dan de 3600. Of dat er veel zijn die dat kunnen weet ik niet. Maar een 3.5 Ghz K9 op Air is zo i zo erg knap.

-= HD4870 X2 =-

ja mooie oc's ik zag het. Bedankt voor de link. Erg lekker voor een K9 core. Ben benieuwd wat die K10 cores kunnen als je die gaat overclocken :P

-= HD4870 X2 =-

Damm wanneer verandert die website nou. Er is nog steeds niets bekend....

Zal ik het maar verklappen dan?
quote:
Hello,

I want to let you know that today AMD introduced its second Black Edition processor. The AMD Athlon™ 64 X2 processor 5000+ Black Edition is an affordably-priced, dual-core processor targeted to the consumer channel, boasting a customizable clock multiplier for tunable performance, enabling mainstream end-users to reap the benefits of setting their own speed limits.

The AMD Athlon 64 X2 processor 5000+ Black Edition allows AMD to offer channel partners a unique solution that provides value and increased options for customization to end-users. Priced at $136 1k unit, the latest Black Edition is the first processor of its class to be made available with a customizable clock multiplier, which enables amateurs and value-conscious enthusiasts to maximize the performance of their desktop computers.

Whether building a new machine or upgrading their current processor, mainstream end-users have access to enhanced power, platform longevity, and exceptional entertainment capabilities, especially when combined with the ATI Radeon™ HD 2000 series graphics solutions and AMD 580x or upcoming 700 series chipsets.

For additional information including special promotion details and product specifications, please visit www.amd.com/blackedition.

Please let me know if you have any questions.

Best regards,
Kirsten Potter,
On behalf of AMD Public Relations
Hoop gedoe om niets dus, tenzij er straks nog een aankondiging achteraan komt.

Professioneel Hyves-weigeraar

-= HD4870 X2 =-

Dat mag ik echt voor ze hopen want als dit het gene is waar deze text op slaat:
quote:
Dare to feel your heart pound, your pulse race, and your breath catch in your throat? To open yourself up for a jolt of sheer adrenaline that just might eat you alive? To bring home a beast that’s leaping and snarling on the end of its leash?

Like Mother Nature, AMD has a dark side — and on September 25, 2007
it will be revealed to the world.

So what it really comes down to is, do you dare?
Mogen ze zich diep gaan schamen. Want wat hebben we hier aan ? noppes nada. Welke C2D je ook pakt is sneller als je beide overclockt. De enige dingen die echt zo'n bewoording waar zijn zijn: Phenom, RD7xx en RV670 of R680.

Mja nu maar hopen dat het meer is dan dat anders voorzie ik dat AMD veel gezeik over zich heen gaat krijgen. En dat is dan ook helemaal terecht. Ik AMD fan maar zo iets vind ik niet kunnen. Zelfs de 6400+ had niet zo'n launch :D En dat is al meer nieuws dan een 5000+. Want wie wil er nu nog een K9 als Phenom er aan komt :P

Astennu wijzigde dit bericht 25-09-2007 23:27 (18%)

Reg. datum: 04 maart 2002

Als dit inderdaad alles is dan is het een storm in een glas water geweest. Ik begin steeds meer vertrouwen te verliezen in AMD. Eerst beloven dat de Phemon beter wordt dan wat Intel te bieden heeft en vervolgens stapt de commercieel medewerker ineens op vlak voor de introductie. Daarna een bericht over een financiele injectie van de overheid.... Dit begint toch wel wat te zeggen over de gang van zaken in Duitsland.

Als AMD fan begin ik de toekomst steeds duisterder in te zien.

Misschien, heel heel misschien komt er nog wat in de komende minuten, de site staat nog steeds op zwart (bij wijze van spreken)

http://amd-member.com/campaigns/black/

AMD Athlon X2 4850E 2x512kb @ 2500MHz | Gigabyte GA-MA790GP-DS4H | 2x 2GB Kingstone HyperX DDR2-800 | Onboard HD3300 + 128Mb Sideport | WD Raptor 74Gb 10.000RPM | WD Caviar SE16 250Gb 7.200RPM | Windows Vista 64-bits

Reg. datum: 04 april 2000

quote:
Wouter Tinus schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:15:
Zal ik het maar verklappen dan?

[...]

Hoop gedoe om niets dus, tenzij er straks nog een aankondiging achteraan komt.
Had ik vorige week al verklapt :) maar ja, de meeste blijven hopen he.
The Source in "[Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - D..."

Athlon X2 5600+

Jammer, daar zit ik niet op te wachten. Ik wil de nieuw 7 serie zien, en hoop is een mooi ding houd je op de been als AMD fan. :+

En een Phenom kon ook niet, maar de 7 serie moet er toch echt aankomen rond de 25e maar die hoop is nu dus weg door een stomme 5000+ waar niemand op zit te wachten.

Edit/
Nu ben ik toch wel benieuwd of hij ook hoger klokt dan een 5600+ bijvoorbeeld.

mad_max234 wijzigde dit bericht 26-09-2007 01:16 (12%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: