Reg. datum: 06 augustus 2002
[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 06 augustus 2002
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Reg. datum: 01 oktober 2002
ja weet je wat dat kost!? als ik ga heb ik 4 chars die verhuisd moeten worden PINGGGG ¤120quote:Jorgasme schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 02:58:
[...]
Hail MOAW. Hier heb ik echt wel respect voor, ik ben nog geen 4k morale guardian tegengekomen.
Betreft de kleuters in Bree. Ik zeg niet dat zij niet in op RP server vookomen, maar dat is wel de reden waarom ik Laurelin zit. Veel polite and friendly chars en weinig gescheld en dom geouwehoer. Ik kom ze niet vaak tegen daarom de kleuters en anders gaan we meteen op de ignore list en daar zitten er slechts 3 op bij me.
Wellicht een idee? Server migration?
Aspenráen lvl 50 hunter en Asparwenlyyn lvl 36 minstrel. Ims me maar als je me zietquote:maartend schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 06:16:
[...]
Onder welke naam zit je op laurelin?
Ik zit daar ook; Erawen; hntr, lvl29
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
Nu wel met allebei mn lvl45 Class questen gedaan, kreeg vandaag in CD slime van Helchgam
Heb ook mn 4e Legendary Trait nu, Defence of Middle Earth, +50 all stats buff
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ga maar een keer de ettenmoors in. Die irritante freeps lopen er steeds vaker mee. Dood moeten ze!quote:MOAW schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:21:
Nooit een Trait gezien die zo hete, erg coole naamGrats!
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
vandaag nog wat huiden en hopelijk een shard scoren, dan hopelijk eea verkocht op AH en dan kan ik weer gaan craften
ik wil nog een paar leuke items hebben (kan ik zelf maken) en de trolls deed in sarnur voor een hogere trait en dan ga ik raid doen
hoe krijg je trouwens die 4e legendary trait? heb gisteren mn 3e gefarmd... moet nog wat items voor de class quest en dan kan ik voor 4e legendary gaan...
Legolas_1973 wijzigde dit bericht 12-09-2007 12:20 (44%)
Gisteren met de kinship book 5, tot en met chapter 5 afgemaakt. Book 6 had ik al af, dus het wordt een keertje tijd.
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
ik denk dat je iets fout doet er zijn enkele gebieden waar de pages droppen. als je alle boeken hebt (vrij goedkoop iig op eldar) dan kan je de paginas van die boeken vinden. als je dan in dat gebied gaat hakken waar de pages droppen dan zijn ze vrij rap bij elkaar te rapen hoorquote:dragonspirit schreef op woensdag 12 september 2007 @ 17:35:
Jemig zeg...ik ben al blij dat ik inmiddels twee pages heb van 1 legendary trait...daar heb ik aardig wat voor moeten killen, want het dropt heel weinig. Ben inmiddels ruim level 44 met mijn dwarven minstrel...maar die pages zie ik dus eigenlijk bijna nergens. Wel valt me op dat van Valour's Marches, page 26 heel vaak wordt gevonden (die zie ik namelijk bijna dagelijks worden aangeboden in het trade channel) maar die heb ik zelf dus ook al.
Gisteren met de kinship book 5, tot en met chapter 5 afgemaakt. Book 6 had ik al af, dus het wordt een keertje tijd.Book 7 ben ik expres nog niet aan begonnen, denk ook dat die echt nog wel een tikkie boven mijn level zit.
ff googlen
Reg. datum: 17 oktober 2005
Ik heb de mijne van Final Word (??) op 1 na allemaal van kin gekregen, maar de prijzen op de ah vallen nog best mee (snowbourn)
ik heb alle boeken op AH gekocht en de pages die je kan kopen ook (kan maar van 1 van de 3 boeken) de rest heb ik gefarmd.quote:Freelance schreef op donderdag 13 september 2007 @ 07:31:
er is 1 boek bij waar de pages random van droppen, dus niet in een bepaald gebied. Dus beste kans om die pages te vinden is via de AH / Kin.
Ik heb de mijne van Final Word (??) op 1 na allemaal van kin gekregen, maar de prijzen op de ah vallen nog best mee (snowbourn)
pages voor de minstrel die je niet kan kopen/traden
4 pages droppen in misty mountains van de gobbos van de ingots quest
4 pages droppen in misty mountains van hillmen voor de ingang van helegrod
4 pages droppen van wights in imlad (angmar)
4 pages droppen in de grotten in angmar (waar quest dark revenge zijn enzo)
je kan de 16 bovenstaande pages alleen krijgen als je het boek hebt, het langst heb ik gedaan over de wights de andere had ik vrij vlot compleet.
heb weer nieuw item gecraft voor mezelf en 1 voor AH ben nu helemaal blut dus hoop toch wel dat het 1 en ander verkocht wordt op AH
volgende staat op AH
18% tailoring tool
9 black dye
exquisite radiant hat
exquisite radiant gloves
35 treated black ash
en nog wat goedkope prut
Legolas_1973 wijzigde dit bericht 13-09-2007 10:56 (11%)
Om een voorbeeld te geven, enkele maanden terug kon je voor 50 boiled medium leather zo'n 100-150 silver vangen. Tegenwoordig wordt er vrolijk 300-500s voor gevraagd. Een redelijke armor, die een craftsman zo'n 20 silver aan ingredients heeft gekost, wordt gewoon vrolijk voor 30 goud op de AH gezet. De normale auctions lijken echt verdwenen, grotendeels met dank aan goldsellers.
En dat is nog zoiets. Waarom bakt Turbine niet even een filtertje in op de chats voor goldsellers? Ze hebben hun eigen bedrijfsnaam als banned word ingevoerd, maar goldselling tegen gaan ho maar. Al weken wordt je doodgespamd met mails en IMs door de mensen van gold4power.com. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om bij dat soort URLs gewoon de mail of tell te blocken, en het liefst ook meteen alle aanwezige GMs een notice te sturen dat user "Asoboabdipa" weer goldsites aan het spammen is.
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
dat spammen filteren ben ik met je eens al stel je het wat simpeler dan het is. op het moment dat ze de url gaan filteren zullen ze het anders gaan spellen 1 spatie ertussen en de text lijkt hetzelfde en de filter laat het zien. tevens kan je woorden als power en gold niet filteren natuurlijk dus dat is al lastig. wat ze wel kunnen doen is een spam knop 3x melding = temp ban dan kan een GM het controleren als het echt een spammer is deletequote:MueR schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:29:
Ik vind de auction hall (iig op Snowbourne) tegenwoordig nogal een brakke zooi, om het maar bot te stellen. Er wordt veel te veel geld gevraagd voor items, en er staat zoveel meuk in, dat je bijna niks meer kan vinden of verkopen.
Om een voorbeeld te geven, enkele maanden terug kon je voor 50 boiled medium leather zo'n 100-150 silver vangen. Tegenwoordig wordt er vrolijk 300-500s voor gevraagd. Een redelijke armor, die een craftsman zo'n 20 silver aan ingredients heeft gekost, wordt gewoon vrolijk voor 30 goud op de AH gezet. De normale auctions lijken echt verdwenen, grotendeels met dank aan goldsellers.
En dat is nog zoiets. Waarom bakt Turbine niet even een filtertje in op de chats voor goldsellers? Ze hebben hun eigen bedrijfsnaam als banned word ingevoerd, maar goldselling tegen gaan ho maar. Al weken wordt je doodgespamd met mails en IMs door de mensen van gold4power.com. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om bij dat soort URLs gewoon de mail of tell te blocken, en het liefst ook meteen alle aanwezige GMs een notice te sturen dat user "Asoboabdipa" weer goldsites aan het spammen is.
items met 30 silver aan mats staan voor 30 gold op AH bij jullie
nou ik craft en wat ik niet gebruik verkoop ik op AH voor leuke prijzen kan je vertellen ik ben niet rijk, gisteren met iemand gekletst die 189 gold heeft
maar voordat ze zeuren over prijzen moeten ze voor de grap eens kijken hoeveel geld het kost om Grandmaster te worden en een goeie tool te krijgen (18% of 20%) dan heb je alsnog veel missers omdat de hoogst mogelijke crit chance 35% is.
extra factoren is dat niemand de items zonder crit wil hebben zelfs niet voor een prijs VER onder de craft prijs. dat alles wat je nodig hebt om te craften absurd duur is!
logisch dat je 15+ gold betaald voor een item
Reg. datum: 10 augustus 2007
alvast bedankt!
Had een Elf Loremaster aangemaakt, en mezelf als doel gesteld niet dood te gaan tot level 20. Gisteravond beetje aan het brigand killen geweest in Breeland, toen mn beer ineens 5 Blackwolds mee nam
Ben hard gaan lopen, laat die beer maar doodgaan. Alleen jammer dat ik 7 serious wounds op me had, en mn leechcraft alleen out of combat werkt. Ik ging dood op het moment dat ik uit combat kwam en mn wound wilde healen
Kheb het tot en met level 14 volgehouden. Heb ik in ieder geval het een keer verder geschopt dan "The Undefeated".
heb 2 nieuwe items gecrit voor mezelf heb nu:
alles met rust dye
exquisite galadhrim helm
exquisite galadhrim armour <=== vandaag gemaakt
exquisite galadhrim gloves <=== vandaag gemaakt
fine radiant leggings
fine radiant cloak
fine radiant shoulder guards
fine radiant boots
2 x etched beryl ring
pollished beryl necklace
2 x glittering misty mountain earring (of brilliant weet ik niet meer)
2 x glittering misty mountain bracelet (of brilliant weet ik niet meer)
leuk wapen, schild en pocket item waarvan ik de naam zo niet weet
en een complete set gecritte superior instrumenten
nog een beter wapen en schild laten maken door kinship
en nog een exquisite galadhrim shoulder guard en exquisite galadhrim cloak
mischien dat ik nog wel voor een full etched beryl jewelry gaat al denk ik niet echt dat mn character daar beter van wordt...
Hopelijk (na een maand of 1-2) pak ik de game weer op, maar dan moet ik er nog wel wat voor voelen. Als ik de game opstart krijg ik echt het gevoel van "leuk, maar geen idee wat ik kan gaan doen, dan maar alleen chatten".
Natuurlijk heb ik alles al gehad, heb alleen weinig angmar quests gedaan omdat ik er bored van werd, zelfs zonder die quests haal je makkelijk lvl50. Enigste wat mensen raar vinden is dat ik maar 1 legendary trait heb, ben te lui om te grinden
Enigste waar ik ooit heel erg op me plaat ging was in Helegrod, meteen op de eerste dag dat die in het spel zat. We gingen met 24 man daarheen en spawnde Thorog, en ja hoor! Ik was main tank
1 hit !!!!???quote:MOAW schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:51:
Enigste waar ik ooit heel erg op me plaat ging was in Helegrod, meteen op de eerste dag dat die in het spel zat. We gingen met 24 man daarheen en spawnde Thorog, en ja hoor! Ik was main tank(had toen zo'n 3800 morale) en werd met 1 hit gedood, kreeg meteen een crit hit
Legolas_1973 wijzigde dit bericht 14-09-2007 11:01 (45%)
Angmar heb ik nooit echt overgeslagen, hoewel ik wel moe word van het Imlad en Himbar gebied. Ik heb de Shire altijd overgeslagen. Dat vond ik zo niks, naar mijn gevoel ging het daar alleen maar om spullen en brieven zeulen en food quests.
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
wat dacht je van minstrelquote:Jorgasme schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:01:
Was er geen captain die je kon rezzen?
Angmar heb ik nooit echt overgeslagen, hoewel ik wel moe word van het Imlad en Himbar gebied. Ik heb de Shire altijd overgeslagen. Dat vond ik zo niks, naar mijn gevoel ging het daar alleen maar om spullen en brieven zeulen en food quests.
ps iemand die stats van mirrored ancient steel sword en mirrored ancient steel mace kan plaatsen?
Legolas_1973 wijzigde dit bericht 14-09-2007 11:08 (10%)
Als je de eerste keer Helegrod speelt en je krijgt te maken met een bug die constant add's spawned zijn de captain & minstrels ook zo doodquote:Jorgasme schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:01:
Was er geen captain die je kon rezzen?
Thorog is echt een Bi*ch, hij kan binnen enkele seconden 10 mensen platleggen als je niet weet hoe je het moet aanpakken.
ik moet helegrod nog doen, sterker nog staat op mijn agenda om op korte termijn te doen! dus vertel hoe moet je die pipo aanpakkenquote:MOAW schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:18:
[...]
Als je de eerste keer Helegrod speelt en je krijgt te maken met een bug die constant add's spawned zijn de captain & minstrels ook zo dood
Thorog is echt een Bi*ch, hij kan binnen enkele seconden 10 mensen platleggen als je niet weet hoe je het moet aanpakken.
Owja, en het duurt aardig lang, zo'n 2 á 3 uur voordat je eindelijk thorog kan spawnen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.