Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 (8GB) - Deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 398 399 400 401 last

Nieuw Topic
Daftpunk Ownz Ya!
Reg. datum: 23 oktober 2001

Is die batterij nu zo'n probleem met deze gsm? Ik lees dat hij wel op 6uur leeg kan zijn met wat gps/mailen/internet/muziek/... Ik weet dat dat uitzonderlijk is. Maar liefst zou ik toch 2 dagen moeten kunnen werken/surfen zonder maar te moeten kijken naar de batterij indicator.

Deze gsm heeft de meeste features en tevens klein. Een duidelijke winnaar, enkel die batterij?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Reg. datum: 07 juni 2004

6 uur??
Met bepaalde applicaties 3 uur. :-)

Reg. datum: 26 november 2003

quote:
CoolHead621 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:29:
[...]

Ik haal 174,6KByte/sec (1397kbps)

Op een Linksys WRT54G
Ik haal 176,8 Kbyte/sec (=1414 kbps) via Vodafone HSDPA. Binnenkort/nu wordt het vodafone netwerk geupgrade naar 3,6Mbit dus zou theoretisch 450 Kbyte/sec mogelijk zijn. Schat dat dit +- rond de 300 Kbyte/s zag liggen.

Jules

Reg. datum: 23 juli 2007

ik haal max 184.0Kbyte/sec (1472kbps) met een asus w500g deluxe. :D

Overigens is het mij gelukt om me product code te veranderen met nemesis
en te updaten zonder enige problemen tot nu toe.

@gijsgijzen r66 werkt ook op v11 heb ik zelf ervaren .

En als er hier iemand is die een korte handleiding kan maken hoe je quake moet installeren
zou ik dat helemaal geweldig vinden _/-\o_

|| | N95 | | PS3 PSN: legendx2 | ||

Daftpunk Ownz Ya!
Reg. datum: 23 oktober 2001

quote:
patrickt35 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:03:
6 uur??
Met bepaalde applicaties 3 uur. :-)
3uur op een gsm van 650euro (hier toch).
Schandalig. Dan maar wachten op N95 8gb ofwel gewoon een e65 halen. :)

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Reg. datum: 11 april 2007

Verlede week haalde ik mijn oude ericsson 550 uit de kast die er al 9 maanden lag.Tot mijn grote verbazing gaf de batterij nog de volle pot.De vrouw gebruikt hem nu al 5 dagen en die is nog altijd half vol .

quote:
multipasser schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:08:
[...]

Ik heb het dan bv over filmen. Ga nu eens een videocamera halen, hoelang kan je daarmee filmen?
Koop eens een TomTom, hoelang kan je dan navigeren zonder op te laden?

Dus ik snap nooit waarom iedereen over die batterij zit te zeuren.

Reg. datum: 20 augustus 2007

Ik ben vandaag overgegaan van Orange naar Hi...
Maar het probleem nu is, ik kan geen afleverrapporten meer ontvangen. Bij een verstuurde sms blijft hij op onderweg staan terwijl hij al is afgeleverd...
Is dit nou het probleem van mijn Operator of ligt het aan me telefoon?

Ik snap niet dat iedereen hier zeurt over de batterij
Want als je hem gewoon gebruikt voor te bellen kan hij makkelijk 2/3 dagen mee.
Maarja als je GPS/surfen doet dan is het anders.
Want een laptop zonder stroom doet het ook niet 6uur of een PDA die actief worden gebruikt.
en nu de 8gb versie eris zal die wss nog langer mee doen dus dan moet je op die w8en
Maar ik snap dus het probleem niet is het zo moeilijk om hem ff in de autolader te doen tijdens werk sochtends.Of snachts ff in de lader te zetten.

@ patricht35 je was me net voor :P

legendx2 wijzigde dit bericht 05-09-2007 22:19 (3%)

Tukker
Reg. datum: 26 februari 2006

quote:
mitchi3 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:17:
Ik ben vandaag overgegaan van Orange naar Hi...
Maar het probleem nu is, ik kan geen afleverrapporten meer ontvangen. Bij een verstuurde sms blijft hij op onderweg staan terwijl hij al is afgeleverd...
Is dit nou het probleem van mijn Operator of ligt het aan me telefoon?
Dit heeft te maken met Hi.
Hi is niet in staat om deze dienst standaard te leveren. Als je een ontvangst rapport wil, zet dan voor elk sms: *0#

Fc Twente: "Hartverwarmend was de ereronde van de thuisclub, die bij de aftocht werd bedolven onder onvoorwaardelijke liefde."

Reg. datum: 29 augustus 2002

quote:
Holleboomer schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:12:
[...]

Ik haal 176,8 Kbyte/sec (=1414 kbps) via Vodafone HSDPA. Binnenkort/nu wordt het vodafone netwerk geupgrade naar 3,6Mbit dus zou theoretisch 450 Kbyte/sec mogelijk zijn. Schat dat dit +- rond de 300 Kbyte/s zag liggen.
Ik haal 197,4 Kbytes/sec met een belkin F5D7231df4

XBOX 360 | NINTENDO Wii | DELL XPS M1710 | NOKIA N95 | PIONEER PDP-LX6090

Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
Robbie T schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:25:
[...]

Dit heeft te maken met Hi.
Hi is niet in staat om deze dienst standaard te leveren. Als je een ontvangst rapport wil, zet dan voor elk sms: *0#
Oke bedankt!!
Heb me N95 net 2 dagen terug van reparatie..
Was bang dat ik hem weer weg moest brengen en 3 weken kwijt zou zijn...

Reg. datum: 11 april 2007

quote:
legendx2 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:18:
Ik snap niet dat iedereen hier zeurt over de batterij
Want als je hem gewoon gebruikt voor te bellen kan hij makkelijk 2/3 dagen mee.
Maarja als je GPS/surfen doet dan is het anders.
Want een laptop zonder stroom doet het ook niet 6uur of een PDA die actief worden gebruikt.
en nu de 8gb versie eris zal die wss nog langer mee doen dus dan moet je op die w8en
Maar ik snap dus het probleem niet is het zo moeilijk om hem ff in de autolader te doen tijdens werk sochtends.Of snachts ff in de lader te zetten.

@ patricht35 je was me net voor :P
Volgens mij gebruikt me vrouwtje snacht de trilfuctie .....Want anders kan het ni zijn dat me batterij zo snel leeg is.

Reg. datum: 05 september 2007

quote:
legendx2 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:25:
ik haal max 184.0Kbyte/sec (1472kbps) met een asus w500g deluxe. :D

Overigens is het mij gelukt om me product code te veranderen met nemesis
en te updaten zonder enige problemen tot nu toe.

@gijsgijzen r66 werkt ook op v11 heb ik zelf ervaren .

En als er hier iemand is die een korte handleiding kan maken hoe je quake moet installeren
zou ik dat helemaal geweldig vinden _/-\o_
Installeren Quake:

(hou deze volgorde aan, heb het ook een aantal keer geprobeerd op mijn N95 v11 voordat ik doorhad dat de volgorde belangrijk was...)

TG = Telefoon geheugen
EG = Extern geheugen oftewel: Memorycard

1. Zoek de installfiles van Quake Shareware of Quake Full
2. Maak op je EG (dus niet TG) in de root een folder met de naam 'quake1' aan.
3. Kopieer de folder 'ID1' van het origineel spel naar de zojuist gemaakte map 'quake1'
( Indien je shareware = ID1/PAK0.PAK, full = ID1/pak0.pak & ID1/pak1.pak )
4. Installeer 'PIPS_S60' link: http://koti.mbnet.fi/hinkka/pips_s60_wp.sis
5. Installeer 'quake_v6_FPU' link: http://koti.mbnet.fi/hinkka/quake_v6_FPU.sisx op het EG

Voila! In je Applicaties staat nu het quake logo. :9

OSX or Ubuntu, or none

quote:
gi005 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:04:
[...]

Volgens mij gebruikt me vrouwtje snacht de trilfuctie .....Want anders kan het ni zijn dat me batterij zo snel leeg is.
of je laat je wifi aanstaan (klavertje4 ergens rechtsboven in je scherm?) of je gps staat aan (zou raar zijn) of je webbrowser staat op nu.nl en ververst elke 2 minuten...
Of je koopt een steely dan met trilfunctie ;)

Mini IC2 media server | Mini Work Station | iBook | g3 iMac voor de leuk | Dreambox

@ Mar10us

bedankt hier zat ik op te w8en mooie en duidelijke handleiding _/-\o_

maare heb jij toevallig ook dat je het pistool niet helemaal ziet en dat elk toets bijna schieten is 8)7
voorderest zeker wel lachen welke spellen volgen ?

legendx2 wijzigde dit bericht 05-09-2007 23:53 (54%)

quote:
Holleboomer schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:12:
[...]

Ik heb het over een Wlan verbinding. En dan zal dit wel het hoogst haalbare zijn, aangezien mijn verbinding 8000kb/s is.

Nu heb ik natuurlijk www.speedtest.nl ook niet zo hoog zitten :)

Reg. datum: 03 september 2007

Afgelopen zaterdag N95 gekregen via post bij Hi. Maandag was de camera stuk en de software vastgelopen..... :'( Met Hi gebeld, die stuurden me door naar de Hi-winkel in de stad. Die wisten eigenlijk niet wat ze moesten doen en stuurden me door naar BC van KPN . Fietsen met dit pokkeweer |:( . Bij de BC zeiden ze: Bij de Hi winkel werken losers, ze moeten je sowieso als je toestel binnen 8 dagen na ontvangst stuk gaat, een nieuwe geven.

Ik weer naar de Hi winkel, en daar vertelden ze me doodleuk dat ze dat alleen het geval was als je hem daar ook werkelijk in die winkel had gekocht. 8)7

De wegen van Hi zijn ondoorgrondelijk. Maar iig, het pakket weer opgestuurd en nu maar weer afwachten...

Iemand trouwens ook al meegemaakt dat de camera vastliep? Of is dit "once in a lifetime".

PS: die twee dagen dát ik er ff mee kon spelen.... echt een gadget!

Reg. datum: 31 januari 2007

Wat is er nu van waar dat je 2 jaar garantie zou hebben op deze telefoon? Dit vertelde me namelijk een medewerker van een NSP.

E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz

quote:
friendlyfiend schreef op donderdag 06 september 2007 @ 00:06:
Afgelopen zaterdag N95 gekregen via post bij Hi. Maandag was de camera stuk en de software vastgelopen..... :'( Met Hi gebeld, die stuurden me door naar de Hi-winkel in de stad. Die wisten eigenlijk niet wat ze moesten doen en stuurden me door naar BC van KPN . Fietsen met dit pokkeweer |:( . Bij de BC zeiden ze: Bij de Hi winkel werken losers, ze moeten je sowieso als je toestel binnen 8 dagen na ontvangst stuk gaat, een nieuwe geven.

Ik weer naar de Hi winkel, en daar vertelden ze me doodleuk dat ze dat alleen het geval was als je hem daar ook werkelijk in die winkel had gekocht. 8)7

De wegen van Hi zijn ondoorgrondelijk. Maar iig, het pakket weer opgestuurd en nu maar weer afwachten...

Iemand trouwens ook al meegemaakt dat de camera vastliep? Of is dit "once in a lifetime".

PS: die twee dagen dát ik er ff mee kon spelen.... echt een gadget!
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met een T-Mobile toestel.
Scherm defect, gebeld met de klantenservice van T-Mobile, en die miep vertelde me vrolijk dat ik hem in een T-Mobile shop kon ruilen.
Eenmaal in de shop vertelde de medewerker dat dit niet mogelijk was.

Hij gelijk after-sales gebeld, en kreeg de medewerker persoonlijk aan de telefoon. Met als gevolg dat ze de dag erna het toestel aan de deur kwamen ruilen.
En voor het ongemak 1 maand gratis abbo.

quote:
Spurlie schreef op donderdag 06 september 2007 @ 00:12:
Wat is er nu van waar dat je 2 jaar garantie zou hebben op deze telefoon? Dit vertelde me namelijk een medewerker van een NSP.
De Europese wetgeving verteld dat je als consument recht hebt op 2 jaar volledige garantie op de door hem of haar aangekochte artikelen.
Hier kan geen enkele fabrikant onderuit.

Veel winkel medewerkers vertellen je nog het verhaaltje van 1 jaar, maar dit is absolute onzin.

Reg. datum: 03 september 2007

quote:
patrickt35 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 00:12:
[...]

Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met een T-Mobile toestel.
Scherm defect, gebeld met de klantenservice van T-Mobile, en die miep vertelde me vrolijk dat ik hem in een T-Mobile shop kon ruilen.
Eenmaal in de shop vertelde de medewerker dat dit niet mogelijk was.

Hij gelijk after-sales gebeld, en kreeg de medewerker persoonlijk aan de telefoon. Met als gevolg dat ze de dag erna het toestel aan de deur kwamen ruilen.
En voor het ongemak 1 maand gratis abbo.
Nou, bij Hi dus niet.. Misschien ben ik dan ook wel weer veel te soft en had ik op mn achterste poten moeten staan in die winkel, maar ok.

Maar ik zal morgen wel ff bellen over de overlast, misschien sleep ik er ook nog wat korting uit ;)

Reg. datum: 03 februari 2005

Zijn er hier mensen die Emoze werkende hebben? (gratis push-mail voor Symbian)

De applicatie 'hangt' bij mij voortdurend en krijgt het maar niet voor elkaar mijn mail binnen te halen.

Mijn instellingen:

Bij Login:

Service Mode: Outlook Web Access
OWA Username: mijn inlognaam (gedeelte voor de @)
OWA Password: mijn password met inloggen
OWA Domain: hier heb ik mijn volledige emailadres ingevuld
OWA URL: hier heb ik http://mail.home.nl ingevuld
Save Password: Yes

Bij Connections:

Server IP/Name: ecs.emoze.com
Accespoint: T-Mobile Internet
Auto start: No

Het initializing Push loopt bij het opstarten netjes door tot 100%, eronder staat 'Connected', maar verder kan ik er niks mee. Test mailtjes komen niet door en ik kan niks versturen of bekijken. Wat zie ik over t hoofd?

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Tweaker Dealer
Reg. datum: 12 februari 2004

quote:
multipasser schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:08:
[...]

Ik geloof niet dat je nu met de N95 8GB versie veel langer kunt werken ondanks grotere batterij, ik gok een uurtje langer ;)

AKG K701
Reg. datum: 13 augustus 2003

quote:
schumi2004 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:06:
[...]

Ik geloof niet dat je nu met de N95 8GB versie veel langer kunt werken ondanks grotere batterij, ik gok een uurtje langer ;)
Imo is die grotere accu van de 8Gb alleen maar om te compenseren voor de hardware die daarin zit. Ik verwacht al helemaal niet dat die veel langer mee zal gaan. Eerder net zo lang.

Blijf de normale N95 veel mooier vinden als die 8 Gb. Maarjah, dat is persoonlijk.

<< 40D, 60 Macro, 10-22, 24-70, 70-200, 1.4x, 580EX, GM5540, Vertex 200 AW >>

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 398 399 400 401 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: