Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 Deel 7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
rgmgiesen schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:21:
Hallo,

Ik heb het volgende probleem!! Als ik Route 66 installeer op mijn N95 met fw V12.0.013 en met mijn 1 GB geheugen dan is er niks aan de hand.. en start ik t programma gewoon op!! Maar sinds vandaag heb ik een 4GB micro SD kaart, geen problemen mee.. Telefoon herkent m gewoon als 4GB, maar als ik nu Route66 wil starten geeft ie foutmelding aan van dat "Resource Files are missing please reinstall application"

Terwijl er niks veranderd is!! ik heb kaart opnieuw geformatteerd... alles opnieuw geinstalleerd.. maar t probleem blijft zich voordoen.. maar op t moment dat je de 1GB kaart erin doet, doet Route66 het weer!! Erg vreemd.. t lijkt wel of hij dan niet de gegevens van de kaart inleest ofzo!!

Heeft iemand toevallig enig idee wat dit zou kunnen zijn??

Alvast bedankt!!
Mischien een hele domme vraag, maar had je R66 niet toevallig op je geheugenkaart geinstalleerd ?
Yep, dat was een domme vraag :?

Zie reactie van Sjengcity. Ik vermoed dat het probleem daarmee is opgelost.

dafmay wijzigde dit bericht 14-08-2007 16:32 (6%)

quote:
Albert020 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:22:
[...]

Ja ga ik zeker doen, maar 2 uur is wel erg kort.... :'(
Inderdaad met een autolader heb je dat probleem helemaal niet meer. Ik heb er ook eentje specifiek met dat doel (GPS, en zowieso scherm altijd verlicht) aangeschaft. Ps Ik heb nog een autolader over, mocht je interesse hebben.

dafmay wijzigde dit bericht 14-08-2007 16:30 (7%)

Reg. datum: 03 december 2005

quote:
rgmgiesen schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:21:
Hallo,

Ik heb het volgende probleem!! Als ik Route 66 installeer op mijn N95 met fw V12.0.013 en met mijn 1 GB geheugen dan is er niks aan de hand.. en start ik t programma gewoon op!! Maar sinds vandaag heb ik een 4GB micro SD kaart, geen problemen mee.. Telefoon herkent m gewoon als 4GB, maar als ik nu Route66 wil starten geeft ie foutmelding aan van dat "Resource Files are missing please reinstall application"

Terwijl er niks veranderd is!! ik heb kaart opnieuw geformatteerd... alles opnieuw geinstalleerd.. maar t probleem blijft zich voordoen.. maar op t moment dat je de 1GB kaart erin doet, doet Route66 het weer!! Erg vreemd.. t lijkt wel of hij dan niet de gegevens van de kaart inleest ofzo!!

Heeft iemand toevallig enig idee wat dit zou kunnen zijn??

Alvast bedankt!!
Probeer eens om de 1GB kaart direct naar de 4GB te kopieren (verborgen bestanden even weergeven) als ik me niet vergis had MaMuas hier ook problemen mee.

Eventueel dat een harde reset ook wil helpen want dat was nodig als ik me niet vergis als je R66 opnieuw wilde installeren.

Sjengcity wijzigde dit bericht 14-08-2007 16:32 (77%)

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

Reg. datum: 14 augustus 2007

Heb je de resource files van je 1GB kaart ook verplaats naar die van de 4GB kaart?
Route66 heeft een aantal files op de mSD kaart staan ookal installeer je hem op je internet mem.
(Kan zijn dat iemand anders dit al gepost heeft, ik had even een call...)

-edit- Ja dus... Nouwja beter twee keer informatie dan geen informatie.

MacBook wijzigde dit bericht 14-08-2007 16:47 (12%)

Reg. datum: 29 juni 2007

Gebruikt er hier iemand een Bluetooth toetsenboard? Zoja welk? En wat is jullie ervaring hiermee?

Reg. datum: 19 september 2004

quote:
Sjengcity schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:30:
[...]

Probeer eens om de 1GB kaart direct naar de 4GB te kopieren (verborgen bestanden even weergeven) als ik me niet vergis had MaMuas hier ook problemen mee.

Eventueel dat een harde reset ook wil helpen want dat was nodig als ik me niet vergis als je R66 opnieuw wilde installeren.
He TOP man... het werkt nu weer... Ik had naar mijn weten alle bestanden gekopieerd!! maarja niet de verborgen... hehe nu werkt t weer top!! maar toch stom dat je met nieuwe installatie dit probleem krijgt...

in ieder geval bedankt voor jullie snelle reacties..

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
Sjengcity schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:30:
[...]

Haha mooi me username getikt :P En nee ik had daar geen last van... Was met Maploader van nokia maps, maarja ik snap de verwaring ;)

Ik heb bij mijn N95 een kaartje gekregen "Probeer nokia maps navigation 7 dagen lang gratis"
Dus ik kras die nummer tevoorschijn en typ dat in op de n95. Zegt die "code ongeldig".

Ik wacht wel lekker op tt.

quote:
Realtec schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:19:
Ik heb bij mijn N95 een kaartje gekregen "Probeer nokia maps navigation 7 dagen lang gratis"
Dus ik kras die nummer tevoorschijn en typ dat in op de n95. Zegt die "code ongeldig".

Mischien kan iemand anders hier helpen. Ik weet namelijk dat je niet voor de Benelux-kaart moet kiezen, maar voor een andere. Helaas weet ik zo snel niet welke dat ook weer was...

Intentionally Left Blank
Reg. datum: 04 maart 2004

quote:
Realtec schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:19:

quote:
dafmay schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:32:
[...]

Mischien kan iemand anders hier helpen. Ik weet namelijk dat je niet voor de Benelux-kaart moet kiezen, maar voor een andere. Helaas weet ik zo snel niet welke dat ook weer was...
Western Europe ;)

wimmel_1 wijzigde dit bericht 14-08-2007 19:35 (33%)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

Reg. datum: 26 november 2003

quote:
dafmay schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:32:
[...]

West-Europa!

Jules

quote:
Top :)

Ps Mijn 1000ste post ! d:)b

AKG K701
Reg. datum: 13 augustus 2003

Beetje zinloos om eerst een gps via bt te laten verzenden en dan weer te ontvangen door je eigen telefoon. Dan kun je maarliefst 1 uur TomTom gebruiken O-)

Wacht gewoon op de release van TomTom. Er is al vaak genoeg geroepen dat we hem naar de zomer kunnen verwachten.

<< 40D, 60 Macro, 10-22, 24-70, 70-200, 1.4x, 580EX, GM5540, Vertex 200 AW >>

hmmzz even een vraag ik heb het toestel vanacht opgeladen, was 100% vol
Hele dag aangehad op werk enzo maar niet gebeld, op terugweg misschien 30 minuten gebeld, en batterij is vrijwel leeg :X

is dat normaal? want 30 miunuten + 8 uur standby is wel erg weinig... en nee er draaide niets op achtergrond aan bluetooth enzo...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

quote:
Lord_T schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:11:
hmmzz even een vraag ik heb het toestel vanacht opgeladen, was 100% vol
Hele dag aangehad op werk enzo maar niet gebeld, op terugweg misschien 30 minuten gebeld, en batterij is vrijwel leeg :X

is dat normaal? want 30 miunuten + 8 uur standby is wel erg weinig... en nee er draaide niets op achtergrond aan bluetooth enzo...
Hoe lang heb je de N95 al ? Omdat de batterij na verloop van tijd (enkele weken) sterk verbeterd. Andere mogelijkheid, stond Wlan scanning mischien aan ?

dafmay wijzigde dit bericht 14-08-2007 21:22 (4%)

quote:
dafmay schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:17:
[...]

Hoe lang heb je de N95 al ? Omdat de batterij na verloop van tijd (enkele weken) sterk verbeterd. Andere mogelijkheid, stond Wlan scanning mischien aan ?
heb hem sinds zaterdag... en wlan stond uit..

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

quote:
rgmgiesen schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:13:
[...]

He TOP man... het werkt nu weer... Ik had naar mijn weten alle bestanden gekopieerd!! maarja niet de verborgen... hehe nu werkt t weer top!! maar toch stom dat je met nieuwe installatie dit probleem krijgt...

in ieder geval bedankt voor jullie snelle reacties..
hahaha ja sorry kon geen bericht van je vinden op de laatste pagina dus was ook maar een wilde gok :P (zeg zelf ik zat in de buurt :*) )
quote:
Proficiat! _/-\o_
quote:
Lord_T schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 21:37:
[...]

heb hem sinds zaterdag... en wlan stond uit..
Dan moet je batterij inderdaad nog "leren" of hoe je het wil noemen. De standby tijd wordt de eerste 2 weken ongeveer wel langer.

Real people

Ik ga diehard mijn probleem opnieuw posten, want ik word er gek van. Na lang uitpluizen waar in VREDESNAAM het probleem zit, kom ik toch weer terug bij jullie. Ik hoop dat jullie me alsnog kunnen helpen;

Wanneer ik sms ontvang, zie ik niet meer de naam van de verzender in mijn inbox, maar het telefoonnummer (formaat +31612345678) - zelfs wanneer de verzender in mijn telefoonboek staat! Het gebeurt bij alle nummers.

Iemand een idee waar de fout zit (niet bij dubbele contacten, niet bij het verkeerd opslaan van telefoonnummers in ieder geval)?

Alvast enorm bedankt!!

Anders nog iets?

Reg. datum: 03 februari 2004

quote:
domien-online schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:33:
Ik ga diehard mijn probleem opnieuw posten, want ik word er gek van. Na lang uitpluizen waar in VREDESNAAM het probleem zit, kom ik toch weer terug bij jullie. Ik hoop dat jullie me alsnog kunnen helpen;

Wanneer ik sms ontvang, zie ik niet meer de naam van de verzender in mijn inbox, maar het telefoonnummer (formaat +31612345678) - zelfs wanneer de verzender in mijn telefoonboek staat! Het gebeurt bij alle nummers.

Iemand een idee waar de fout zit (niet bij dubbele contacten, niet bij het verkeerd opslaan van telefoonnummers in ieder geval)?

Alvast enorm bedankt!!
Ja, heb het vermoeden dat jij je contacten op slaat a la formaat 0612345678 en niet +31612345678. De telefoon herkent dit namelijk niet als eenzelfde nummer - kortom: even je contactgegevens veranderen naar het formaat +31612345678.

Edit: of bedoelde je dit al met "verkeerd opslaan van nummers?"

XyberBorg wijzigde dit bericht 14-08-2007 23:50 (3%)

Laptop: AMD Turion64x2-56, 240Gb HDD, 2Gb DDR2, 17", Nvidia 7800, WinXP MC = = Communicatie: Nokia N95, Motorola V3x

Real people

quote:
XyberBorg schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:46:
[...]

Ja, heb het vermoeden dat jij je contacten op slaat a la formaat 0612345678 en niet +31612345678. De telefoon herkent dit namelijk niet als eenzelfde nummer - kortom: even je contactgegevens veranderen naar het formaat +31612345678.

Edit: of bedoelde je dit al met "verkeerd opslaan van nummers?"
Dat laatste inderdaad. Althans, ik denk dat het daar niet aan ligt. Mijn nummers zijn opgeslagen als 00316... Sowieso zou eigenlijk alles moeten werken, natuurlijk; 06, 00316 en +316. Maar dit lost - zoals ik het nu kan zien - niets op.

Update: Lost inderdaad niets op. Ook nummers die beginnen met +316... herkent 'ie niet. Er is gewoon totaal geen link meer met het telefoonboek. Softwareupdate werkte helaas ook niet.

domien-online wijzigde dit bericht 15-08-2007 00:53 (14%)

Anders nog iets?

Reg. datum: 17 juli 2007

quote:
domien-online schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 00:12:
[...]

Dat laatste inderdaad. Althans, ik denk dat het daar niet aan ligt. Mijn nummers zijn opgeslagen als 00316... Sowieso zou eigenlijk alles moeten werken, natuurlijk; 06, 00316 en +316. Maar dit lost - zoals ik het nu kan zien - niets op.

Update: Lost inderdaad niets op. Ook nummers die beginnen met +316... herkent 'ie niet. Er is gewoon totaal geen link meer met het telefoonboek. Softwareupdate werkte helaas ook niet.
Meen me te herinneren dat ik dit probleem ook eens gehad heb. Ik heb toen volgens mij al mijn contacten van mijn SIM-kaar tverwijderd en alleen de contacten in mijn telefoon laten staan. Misschien dat jij nou ook een verkeerd telefoonboek actief hebt staan? Als je nl. nummers op je SIM-kaart van Jeroen B. opslaat als 06blabla en Jeroen B. in je telefoonboek in je telefoongeheugen hebt staan als +316blabla weet de telefoon niet wat ie moet doen en zet 'ie er simpelweg een nummer neer en geen naam.

Reg. datum: 25 april 2007

Ik heb een kaartlocatie uit maps verzonden met email. Het mailtje komt keurig aan bij de ontvanger, maar deze kan de bijlage (*.lmx) niet openen.
Ik begrijp hieruit dat je alleen van telefoon naar telefoon kan werken?
Of is er een programma in omloop waar je dit bestand mee kan openen?

Ben al eventjes wezen zoeken maar wordt nog niet veel wijzer.

Tot nu toe alleen dit gevonden:
http://wubbahed.com/2007/...e-maps-to-your-nokia-n95/

Iemand een idee?

quote:
Barock schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:26:
Ik heb een kaartlocatie uit maps verzonden met email. Het mailtje komt keurig aan bij de ontvanger, maar deze kan de bijlage (*.lmx) niet openen.
Ik begrijp hieruit dat je alleen van telefoon naar telefoon kan werken?
Of is er een programma in omloop waar je dit bestand mee kan openen?

Ben al eventjes wezen zoeken maar wordt nog niet veel wijzer.

Tot nu toe alleen dit gevonden:
http://wubbahed.com/2007/...e-maps-to-your-nokia-n95/

Iemand een idee?
Met welk programma zou je dat bestand dan willen openen? Ik denk zelf dat het alleen bestemd is voor Nokia Maps.

Is er toevallig iemand die bereid is om dat Nokia Filmpje op rapid share te zetten oid dergelijks? Ik heb 1 filmpje wel maar ben die andere met die trommels helaas kwijt :&#039;(

Reg. datum: 25 april 2007

Dat is dus de vraag: Met welk programma dus.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: