RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Ach, zo ging het toch ook met de N93? Had ik ook vrijwel meteen aangeschaft na de release en een paar maandjes later kwamen ze met de N93i. Veel beter design en een paar verbeteringen.quote:zenica schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 13:09:
(...) Volgens mij is N95 sucessvol door dat mensen het graag willen hebben en geld voor over hebben om er onderandere ook mee te kunnen patsen. Als nokia ineens paar manden daarna een betere versie uitbrengt elders denk ik dat wij ons allemaal diep genomen voelen.
Woon nu voor mijn studie 8 maanden in Portugal - en qua UMTS / HSDPA zijn ze hier echt veel verder dan in Nederland. Overal 100% HSDPA bereik. Hoe dan ook - de N95 kan er goed mee overweg - gaat ook heerlijk snel. Weet niet of ze in Nederland nu ook inmiddels overal HSDPA hebben?
Laptop: AMD Turion64x2-56, 240Gb HDD, 2Gb DDR2, 17", Nvidia 7800, WinXP MC = = Communicatie: Nokia N95, Motorola V3x
Een maat van me heeft zich al 1 keer eerder gestoten aan die grap.quote:cool koen schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 20:24:
ok, dan kan ik dus ook naar een NSP, die verzekering dat kost trouwens ook niks extra als ik daarnaartoe zou gaan. Ik heb namelijk naar Belcompany gebeld en die vertelden me dat ik kon kiezen tussen de mobiel naar hun brengen of het via de verzekering, die ik voor de telefoon heb afgesloten, te regellen.
Aanspraak gemaakt op verzekering paar maanden later toestel weer kaduuk , niks geen verzekering meer dus..... gewoon nsp gaan, sneller, garantie, en je verzekering onaangetast
Maaruh ontopic, @Sjengcity hoe wil je het hebben, formaat?
schumi2004 wijzigde dit bericht 13-08-2007 21:55 (4%)
Reg. datum: 09 juni 2006
Reg. datum: 09 juni 2006
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Dit mag toch niet na 5 keer kaartje wisselen? Dan maar naar NSP, kunnen ze meteen de slider ook vervangen.
http://farm2.static.flick...830975_ffa6d366cf.jpg?v=0
http://farm2.static.flick...830975_ffa6d366cf.jpg?v=0
Spreek uw bericht in na de piep. PIEP
het leek mij wel aardig om internet-radio streams op m'n N95 af te spelen,
maar ik krijg het niet voor elkaar.
zie bij voorbeeld www.nederland.fm, hier staan keurig de meest bekende radiozenders,
die dan op je pc via mediaplayer worden afgespeeld.
op m'n Nokia zie ik op de plaats waar het mediaplayervenster is,
een plaatje van een zeilbootje(?),
dus hij mist een plugin.
wat moet ik installeren, om dit werkend te krijgen?
zie bij voorbeeld www.nederland.fm, hier staan keurig de meest bekende radiozenders,
die dan op je pc via mediaplayer worden afgespeeld.
op m'n Nokia zie ik op de plaats waar het mediaplayervenster is,
een plaatje van een zeilbootje(?),
dus hij mist een plugin.
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
@Sjengcity
Doe maar even copy/paste van hieronder de rest volgt nog
(wellicht zijn de meeste al bij jullie bekend maar om het compleet te maken
)
Have fun
Wat simpele shortcuts:
In idle mode druk op:
- # snel switchen tussen "Algemeen" en "Stil" profiel
- 0 om webbrowser te starten
- In plaats van het gehele menu door te lopen om "verzenden" te kiezen volstaat het groene hoorntje ook.
Menu:
- Bladeren door het menu kan ook door middel van de volgende toetsen.

Lettertype aanpassen:
- Blader op je PC naar de map "C:/Windows/Fonts", selecteer de font die je wilt. Let op! wel *.TTF formaat!
- Maak ergens een folder "Fonts", je desktop is wel een mooie plek
- Plaats de font in deze map en doe dit 4 keer en hernoemde files zoals hieronder:
nosnr60.ttf
nssb60.ttf
nstsb60.ttf
S60ZDIGI.ttf
- Maak verbinding met je N95 d.m.v. USB Mass Storage-mode of plaatst microSD in je card reader
- Plaats de 4 files in de map ./resources/fonts (als de map er niet is maak je hem zelf even)
- Reboot N95 en there ya go!
Speciale codes:
*#0000#
- Firmware versie
*#06#
- IMEI
*#2820# (*#BTAO#)
- Bluetooth adres van je toestel
*#62209526# (*#MAC0WLAN)
- Je WLAN MAC-adres (wanneer ingeschakelt)
*#7370# (*#RES0#)
- Reset van je toestel, als code gevraagd wordt is deze meestal 12345
*#7780# (*#rst0*)
- Soft reset van je toestel, is anders dan bovenstaande, deze wist geen contacten enz..
Call key (Green key) + * key + 3 key + power button
- Format van je toestel, deze combinatie uitvoeren bij uitgeschakeld toestel
*#92702689# (*#war0anty#)
- Levensduur van je toestel
Screensavers:
Een video'tje van Nokia himself. Deze 13MB execute laat in ongeveer 13min zien hoe jezelf een screensaver maken kunt en deze te gebruiken in een zelfgemaakte theme
S60_3rd_Edition_FP1_Screensavers_v1_0_en.exe
Doe maar even copy/paste van hieronder de rest volgt nog
(wellicht zijn de meeste al bij jullie bekend maar om het compleet te maken
Have fun
Wat simpele shortcuts:
In idle mode druk op:
- # snel switchen tussen "Algemeen" en "Stil" profiel
- 0 om webbrowser te starten
- In plaats van het gehele menu door te lopen om "verzenden" te kiezen volstaat het groene hoorntje ook.
Menu:
- Bladeren door het menu kan ook door middel van de volgende toetsen.

Lettertype aanpassen:
- Blader op je PC naar de map "C:/Windows/Fonts", selecteer de font die je wilt. Let op! wel *.TTF formaat!
- Maak ergens een folder "Fonts", je desktop is wel een mooie plek
- Plaats de font in deze map en doe dit 4 keer en hernoemde files zoals hieronder:
nosnr60.ttf
nssb60.ttf
nstsb60.ttf
S60ZDIGI.ttf
- Maak verbinding met je N95 d.m.v. USB Mass Storage-mode of plaatst microSD in je card reader
- Plaats de 4 files in de map ./resources/fonts (als de map er niet is maak je hem zelf even)
- Reboot N95 en there ya go!
Speciale codes:
*#0000#
- Firmware versie
*#06#
- IMEI
*#2820# (*#BTAO#)
- Bluetooth adres van je toestel
*#62209526# (*#MAC0WLAN)
- Je WLAN MAC-adres (wanneer ingeschakelt)
*#7370# (*#RES0#)
- Reset van je toestel, als code gevraagd wordt is deze meestal 12345
*#7780# (*#rst0*)
- Soft reset van je toestel, is anders dan bovenstaande, deze wist geen contacten enz..
Call key (Green key) + * key + 3 key + power button
- Format van je toestel, deze combinatie uitvoeren bij uitgeschakeld toestel
*#92702689# (*#war0anty#)
- Levensduur van je toestel
Screensavers:
Een video'tje van Nokia himself. Deze 13MB execute laat in ongeveer 13min zien hoe jezelf een screensaver maken kunt en deze te gebruiken in een zelfgemaakte theme
S60_3rd_Edition_FP1_Screensavers_v1_0_en.exe
schumi2004 wijzigde dit bericht 14-08-2007 06:58 (9%)
Reg. datum: 23 januari 2006
Reg. datum: 23 januari 2006
Over bugs gesproken, kent iemand deze?: ik heb al enkele malen mijn sneltoetsen opnieuw moeten instellen omdat ze 'vergeten' waren. Omdat ik eerdere versie maar kort heb gehad, kan ik niet zeggen of dit euvel; zich pas bijvoorbeeld bij vs 11 of vs. 12 voordeed.quote:Holleboomer schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:22:
[...]
Zolang er weinig bugs zijn komt er geen nieuwe firmware. Tenzij Nokia iets interessants wil toevoegen (zoals gebeurd is met AGPS).
Handig, die kende ik nog niet.quote:schumi2004 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 22:41:
Menu:
- Bladeren door het menu kan ook door middel van de volgende toesten.
[afbeelding]
Hoezo heeft de US versie trouwens andere bandbreedtes? De Europese N95 doet het toch ook daar, dan doet de US N95 het toch ook hier? Of ben ik nou dom?
Goh zeg...quote:Sjengcity schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 06:41:
[...]
Nop ook ik helaas niets kunnen vinden over dat Active Standby Screen helaas want ziet er zeker handig uit!
[...]
NSU = Nokia Software Updater
NSS = Nemesis Service Suite
Dit zijn beide programma's wat je gewoon op je computer installeert en die je gewoon kunt gebruiken met de standaard USB kabel wat bij de telefoon wordt geleverd.
NSU is zoals de naam al zegt om de firmware van de telefoon te updaten, niet meer en niet minder.
NSS geeft je de mogelijkheid om wat meer instellingen te wijzigen zoals onder andere de productcode of bijvoorbeeld het imei nummer.
Voor meer info moet je
[modbreak]Laat `m dat lekker zelf, buiten Tweakers om uitzoeken. Nu maken we het hem wel heel makkelijk. Tevens is het op het randje van wat hier toegestaan is.[/]
Ik zag alleen die afkortingen van NSU en NSS wel vaker voorbij komen maar kwam er niet uit wat er bedoeld werd. NSS had ik wel op Google gevonden maar niets over bekabeling.
Als het voor illigaliteit bedoeld is... begrijp ik best dat er niets uitgelegd kan/mag worden op dit forum.
Dus mijn vraag was echt in alle onschuld gesteld. Jammer dat t zo veel commotie heeft gegeven
Hij gebruikt andere bandbreedtes voor UMTS/HSDPA.quote:IMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:18:
[...]
Handig, die kende ik nog niet.
Hoezo heeft de US versie trouwens andere bandbreedtes? De Europese N95 doet het toch ook daar, dan doet de US N95 het toch ook hier? Of ben ik nou dom?
Jules
Reg. datum: 18 juni 2005
Reg. datum: 18 juni 2005
vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en mezelf een n95 sand besteld, al enkele maanden kat uit de boom aan het kijken ivm welk nieuw mobieltje ik ging kopen
dan maar de n95 uit gebrek aan concurrentie
565 euro uit duitsland , lekker prijsje dacht ik, niet ?
grtzz
grtzz
Damn! en dat om half half 5 s'nachts! De hele nacht ervan wakker gelegen ofzo?quote:av017 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 04:28:
vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en mezelf een n95 sand besteld, al enkele maanden kat uit de boom aan het kijken ivm welk nieuw mobieltje ik ging kopen
grtzz
@Schumi; Thx! Zal het toevoegen!
Whahahaha LOLquote:Sjengcity schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 06:54:
[...]
Damn! en dat om half half 5 s'nachts! De hele nacht ervan wakker gelegen ofzo?
@Schumi; Thx! Zal het toevoegen!
Reg. datum: 11 april 2007
leuk zeg 4gb kaartje +een kaart lezer voor aan de pc voor 69¤¤¤¤¤¤ en of het werkt weet ik nog niet want mijn n95 is nog steeds in herstelling al precies 24 dagen.snifff snifff
Ervaringen
na enkele nuttige ervaringen van robertwebbe en Buffalo_nl
hierbij mijn ervaring met de interne gps, nokia maps en het toestel als geheel.
Voor navigatie in NL gebruik ik nav4all : werkt prima, maar gebruikt wel je gprs verbinding, dus geen optie in het buitenland (ben wel benieuwd naar ervaringen).
Afgelopen weekend naar London geweest via Calais-Dover. Ik heb Nokia Maps gebruikt, eerst via usbcardreader de UK, FR en B kaarten erop gezet en toen : rijden maar. Ik heb er niet voor betaald, dus hij berekent alleen de route, en laat zien waar ik ben : volg de blauwe lijn dus.
Ik vind dit een prima manier van navigeren : door de route opnieuw op te vragen kan je wel naar de aanwijzingen gaan, en daarnaast heb ik er genoeg aan om te weten waar ik ben. Nadeel is wel dat hij in deze modus niet automatisch herberekend als je een andere route neemt.
Let er wel op dat je de gprs verbinding uit hebt staan (tip : ik doe dit door de instellingen te verwijderen, dan is het ook automatisch niet mogelijk, via de verstuurde instellingen-sms die ik bewaar, zet ik in NL weer binnen 3 seconden de gprs instellingen terug) (gprs in buitenland is tussen de 10,- en 20,- per mb afhankelijk van je providor)
Groot voordeel van deze telefoon bleek op 2 momenten:
1- we gingen op zoek naar een oude woning waar iemand vroeger gewoond had : eerst via route berekenen "zoeken op kaart" exact de plek aangewezen waar dat was (straatnaam wisten we niet meer), vervolgens gemakkelijk erheen gereden en daarna uitstappen, lens openschuiven en foto's maken.
2- op de terugweg was er een probleem op de M20 van London naar Dover tussen afslag 12 en 13, ondanks de oorzaak (motor in de fik) wordt in de UK dan wel direct de gehele 3 baans weg afgezet...... Beetje lastig als je de boot wilt halen.
Dus wij eraf op afslag 12 en net als velen door het stadje Folkstone om binnendoor afslag 13 te bereiken.
Dan sta je dus redelijk vast in de file (op de A20). Je zoomt is uit en ziet een andere route door het plaatsje : 1x links, 2 keer rechts en ja hoor : geen file meer gezien! Rustig bij afslag 13 weer een compleet lege snelweg op en makkelijk de boot gehaald. Dit was denk ik met elk navigatie systeem wel gelukt, maar het gemak waarmee het met mijn N95 viel mij erg mee!
gps gegevens applicatie
Dit is de intern meegeleverde gps applicatie op het toestel. Bleek erg handig toen ik vergeten was mijn UK-kaarten - sd kaart in het toestel te doen. Ik had dus geen kaarten meer.... Om toch naar onze slaapplaats te komen via de navigatie van dit toestel puur op richting prima thuis gekomen. Dit is echt een nuttige tool!
Conclusie
Mijn algemene conclusie na 3 maanden : De N95 is een alleskunner, met veel opties. Natuurlijk zijn er betere navigatie apparaten, betere fototoestellen en betere mp3 spelers, maar de combinatie van deze 3 apparaten in 1 betaalbaar apparaat werkt voor mij perfect! Grootste nadelen zitten in het batterij verbruik en het gebrek aan intern werk geheugen waardoor je niet 3 grotere applicaties naast elkaar kan draaien. Groot voordeel is ook het wifi gebruik thuis. Ik lees dat hierover de meningen verschillen, maar even op je mobiel het nieuws, het weer en je mail checken ergens thuis (ipv je pc of laptop te moeten opstarten) vind ik erg prettig.
Ik heb nooit problemen met slider gehad. Het vastlopen gebeurd bij heavy use (veel applicaties en navigatie) ongeveer 2x per maand : even opnieuw opstarten en werkt weer prima.
Voor navigatie in NL gebruik ik nav4all : werkt prima, maar gebruikt wel je gprs verbinding, dus geen optie in het buitenland (ben wel benieuwd naar ervaringen).
Afgelopen weekend naar London geweest via Calais-Dover. Ik heb Nokia Maps gebruikt, eerst via usbcardreader de UK, FR en B kaarten erop gezet en toen : rijden maar. Ik heb er niet voor betaald, dus hij berekent alleen de route, en laat zien waar ik ben : volg de blauwe lijn dus.
Ik vind dit een prima manier van navigeren : door de route opnieuw op te vragen kan je wel naar de aanwijzingen gaan, en daarnaast heb ik er genoeg aan om te weten waar ik ben. Nadeel is wel dat hij in deze modus niet automatisch herberekend als je een andere route neemt.
Let er wel op dat je de gprs verbinding uit hebt staan (tip : ik doe dit door de instellingen te verwijderen, dan is het ook automatisch niet mogelijk, via de verstuurde instellingen-sms die ik bewaar, zet ik in NL weer binnen 3 seconden de gprs instellingen terug) (gprs in buitenland is tussen de 10,- en 20,- per mb afhankelijk van je providor)
1- we gingen op zoek naar een oude woning waar iemand vroeger gewoond had : eerst via route berekenen "zoeken op kaart" exact de plek aangewezen waar dat was (straatnaam wisten we niet meer), vervolgens gemakkelijk erheen gereden en daarna uitstappen, lens openschuiven en foto's maken.
2- op de terugweg was er een probleem op de M20 van London naar Dover tussen afslag 12 en 13, ondanks de oorzaak (motor in de fik) wordt in de UK dan wel direct de gehele 3 baans weg afgezet...... Beetje lastig als je de boot wilt halen.
Dus wij eraf op afslag 12 en net als velen door het stadje Folkstone om binnendoor afslag 13 te bereiken.
Dan sta je dus redelijk vast in de file (op de A20). Je zoomt is uit en ziet een andere route door het plaatsje : 1x links, 2 keer rechts en ja hoor : geen file meer gezien! Rustig bij afslag 13 weer een compleet lege snelweg op en makkelijk de boot gehaald. Dit was denk ik met elk navigatie systeem wel gelukt, maar het gemak waarmee het met mijn N95 viel mij erg mee!
gps gegevens applicatie
Dit is de intern meegeleverde gps applicatie op het toestel. Bleek erg handig toen ik vergeten was mijn UK-kaarten - sd kaart in het toestel te doen. Ik had dus geen kaarten meer.... Om toch naar onze slaapplaats te komen via de navigatie van dit toestel puur op richting prima thuis gekomen. Dit is echt een nuttige tool!
Conclusie
Mijn algemene conclusie na 3 maanden : De N95 is een alleskunner, met veel opties. Natuurlijk zijn er betere navigatie apparaten, betere fototoestellen en betere mp3 spelers, maar de combinatie van deze 3 apparaten in 1 betaalbaar apparaat werkt voor mij perfect! Grootste nadelen zitten in het batterij verbruik en het gebrek aan intern werk geheugen waardoor je niet 3 grotere applicaties naast elkaar kan draaien. Groot voordeel is ook het wifi gebruik thuis. Ik lees dat hierover de meningen verschillen, maar even op je mobiel het nieuws, het weer en je mail checken ergens thuis (ipv je pc of laptop te moeten opstarten) vind ik erg prettig.
Ik heb nooit problemen met slider gehad. Het vastlopen gebeurd bij heavy use (veel applicaties en navigatie) ongeveer 2x per maand : even opnieuw opstarten en werkt weer prima.
.... it's more important to be nice!
Dus ja gaat het 'laatste' deel toevoegen. Ik hoopd at je zeg maar die overmacht houd. Want er zijn vaak moderators die een deel stoppen als die te groot wordt... Maareuh is het niet leuk/handig om een kleine changelog van de firmwares erbij te doen? Dus datum en 'grootste veranderingen'. Vond ik altijd wel fijn bij andere topics... Als je tijd niet bent geweest kan je gelijk zien of je de laatste software hebt.quote:
Reg. datum: 30 mei 2007
Mooi Internet Radio streaming apps voor je N95 is deze: LCG Jukeboxquote:BadMotha schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 22:39:
het leek mij wel aardig om internet-radio streams op m'n N95 af te spelen,
Dat is goed! Ik zal zoveel mogelijk proberen toe te voegen, als mensen nog iedeeën hebben hoor ik het graag. Dat kan hier maar mag ook op de mail zijn als je al info hebt.quote:Mau_Maus schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:23:
[...]
Dus ja gaat het 'laatste' deel toevoegen. Ik hoopd at je zeg maar die overmacht houd. Want er zijn vaak moderators die een deel stoppen als die te groot wordt... Maareuh is het niet leuk/handig om een kleine changelog van de firmwares erbij te doen? Dus datum en 'grootste veranderingen'. Vond ik altijd wel fijn bij andere topics... Als je tijd niet bent geweest kan je gelijk zien of je de laatste software hebt.
De conclusie is dat nokia een veel beter apparaat had kunnen maken met meer intern geheugen,.een betere batterij en natuurlik een beter slider.Maar ja dat zal wel in de volgende foon erop zitten geld moet rollen heeee......quote:Stielsky schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:23:
Ervaringen
gps gegevens applicatie
Conclusie
Wat mij betreft hoef je niet een hele pagina te quoten als het orgineel nog zichtbaar is: zoveel tekst en zo weinig replyquote:gi005 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:35:
[...]
De conclusie is dat nokia een veel beter apparaat had kunnen maken met meer intern geheugen,.een betere batterij en natuurlik een beter slider.Maar ja dat zal wel in de volgende foon erop zitten geld moet rollen heeee......
Wat simpele shortcuts (deel 2):
Kalender:
- # om terug te gaan naar de huidige dag.
- * om te switchen tussen verschillende “views”.
Berichten/Notes (deze kent iedereen wel)
- # vast houden om van numeriek naar alfanumeriek te switchen.
- # om te switchen tussen T9 en normale modes.
- 5 om meerdere symbolen te kiezen in het symbolen menu en deze tegelijk in te voegen.
Multimedia:
- Snelle toegang tot je music player kan door het vasthouden van de multimedia toets
Software:
- Software verwijderen kan door het te selecteren in het menu en dan de “c” toets in te drukken.
- Vast houden van de menu toets geeft toegang tot de “Application manager”
Verberg je Foto’s/Video’s:
- Maak verbinding met je N95 d.m.v. PC Suite.
- Blader via “File manager” naar je memory card en vervolgens “My video”
- Selecteer Video’s of Images afhankelijk van welke je verborgen wilt hebben en “cut and paste” deze in je “My videos” folder.
- Je Video’s of Images zstaan nu in je “My video’s” folder and zijn niet langer zichtbaar via de Gallerij ook niet vanuit de Multimedia key’s.
- Om deze “verborgen” map te kunnen bekijken ga je via je file manager naar de map “My video’s” om de inhoud ervan te bekijken.
Niet echt een save solution maar het werkt
Batterij besparingstips:
Bluetooth:
- Schakel bluetooth uit. Deze kun je snel weer inschakelen/uitschakelen door de rechter functie knop vast te houden en “bluetooth” uit te spreken.
Kalender:
- # om terug te gaan naar de huidige dag.
- * om te switchen tussen verschillende “views”.
Berichten/Notes (deze kent iedereen wel)
- # vast houden om van numeriek naar alfanumeriek te switchen.
- # om te switchen tussen T9 en normale modes.
- 5 om meerdere symbolen te kiezen in het symbolen menu en deze tegelijk in te voegen.
Multimedia:
- Snelle toegang tot je music player kan door het vasthouden van de multimedia toets
Software:
- Software verwijderen kan door het te selecteren in het menu en dan de “c” toets in te drukken.
- Vast houden van de menu toets geeft toegang tot de “Application manager”
Verberg je Foto’s/Video’s:
- Selecteer Video’s of Images afhankelijk van welke je verborgen wilt hebben en “cut and paste” deze in je “My videos” folder.
- Je Video’s of Images zstaan nu in je “My video’s” folder and zijn niet langer zichtbaar via de Gallerij ook niet vanuit de Multimedia key’s.
- Om deze “verborgen” map te kunnen bekijken ga je via je file manager naar de map “My video’s” om de inhoud ervan te bekijken.
Batterij besparingstips:
Bluetooth:
- Schakel bluetooth uit. Deze kun je snel weer inschakelen/uitschakelen door de rechter functie knop vast te houden en “bluetooth” uit te spreken.
schumi2004 wijzigde dit bericht 14-08-2007 11:36 (13%)
Reg. datum: 29 juni 2007
Reg. datum: 29 juni 2007
Je kunt ze dan nog steeds zien via: Videocentr/My Videos.quote:schumi2004 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:21:
Reg. datum: 17 april 2005
Reg. datum: 17 april 2005
Zou dat GPS gewoon al moeten werken als je de telefoon koopt en hem gaat gebruiken? Mijn broertje heeft de N95 nu 2 weken maar krijgt de GPS niet aan de gang...
Mmm vaag, heb de ideeen niet allemaal uitgeprobeerd maar heb verschillende erover gehoord dat het wel hoort te werken.quote:Kweetnieniks schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:32:
[...]
Je kunt ze dan nog steeds zien via: Videocentr/My Videos.
Nou dan maar weg ermee dan maar
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.