quote:
Wicked-Game schreef op maandag 23 juli 2007 @ 15:32:
Batterijduur discussie is opzich ook onzinnig, rare alleen is dat ik dus in het weekend 2,5 dag ermee draai. En vandaag zonder iets op de achtergrond te hebben draaien (waarschijnlijk wel maar software die dat niet zag) nog geen halve dag. Dat is beetje irritant soms. Ook ik laad hem vrijwel dagelijks of om de dag op.
Overigens hebben mensen last hier van de verlichting van het toetsenbord bij het tikken van een smsje? Bij mij staat het soms aan soms uit en dan weer aan. Echt heel wisselend. Dit geld ook voor de toetsen voor play, stop etc in de mediamode. Viel me gisteren namelijk op.
Omdat ik eigenlijk ben begonnen over de batterij; ik stoor me er ook niet echt aan alleen is af en toe lastig dat hij geen 24 uur mee gaat op de batterij, ik werk namelijk s'nachts en als je smorgens vroeg op bent en s'avonds nog moet werken is het niet ideaal.
Het verbaast me ook nogal dat de tijd erg uit elkaar loopt van wat mensen hier zeggen, de één haalt 1 dag nog niet eens en de andere 2 a 3 dagen. Zetten de 2 a 3 dagen mensen hun telefoon dan s'nachts uit ofzo?
Nou ja ik ga het komende paar dagen testen, heb hem net van de oplader af gehaald en ga zo hard mogelijk mijn best doen om hem zo min mogelijk te gebruiken, puur om de stand-by tijd te testen.
Over je tobo verlichting, dat kan ermee te maken hebben dat je in een schemerachtige ruimte bent, heb dit soms ook. Dan is het net te donker of net te licht om de verlichting aan of uit te laten.
Sjengcity wijzigde dit bericht 24-07-2007 02:49 (6%)