| Op zoek naar erotische schilderijen? | Fiesta XR2I opknappen! | Join Whatpulse AMD! |
Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 14
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Nieuw Topicik heb mijn oude laptopje gespoten, vinden jullie het wat?

en zo ziet hij er van binnen uit

"Kip" is al jaren mijn bijnaam, vandaar dat het nu ook op m'n laptopje staat
Kip has spoken...
Blog | Meer informatie over waterkoeling ? | te koop
X360 gamertag:markster360
system specs
In beschrijving van de pomp staat dat ie niet op zijn kop mag hangen.quote:TRG schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:06:
Foto's:
DDC pomp opgehangen tussen 2 5.25" rails van de kast met een hoop rubberen tussen stukjes van zalman harde schijf koelers.
[afbeelding]
Weet niet waarom maar staat er niet voor niets bij d8 ik zo.
Wel leuk gedaan verder!
WinnieXX wijzigde dit bericht 07-07-2007 18:48 (12%)
Nissan Primera 1.6LX TE KOOP!!

Deze is net wat luidruchtiger, maar ach, er valt mee te leven.
| Op zoek naar erotische schilderijen? | Fiesta XR2I opknappen! | Join Whatpulse AMD! |
Hoe komt het aan dat rode kleurtje? Staat wel vet.
๏̯͡๏) Specs ๏̯͡๏) Longcat is loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooong
Jup, VF700 Fatal1ty ( dus roodquote:leonpwner1 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 20:30:
MooiIs dat nou een vf700 op je CPU gemod?
Update:
Temps met orthos en fan op 5 volt: 38 graden.
Omdat het deze koeler isquote:leonpwner1 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 20:30:
MooiIs dat nou een vf700 op je CPU gemod?
Proudly powered by Debian & Gentoo
Mwa, mss is het in rl wel mooi, maar zo vind ik er niets aan, miss een leuk motiefje erop spuiten ofzo?quote:denaamisArjan schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 22:38:
Ik heb laatst ook een kleine modactiviteit verricht,
ik heb mijn oude laptopje gespoten, vinden jullie het wat?![]()
[afbeelding]
en zo ziet hij er van binnen uit
[afbeelding]
"Kip" is al jaren mijn bijnaam, vandaar dat het nu ook op m'n laptopje staat
Maar echt?
Reg. datum: 21 maart 2006
In rl ziet hij er wel tof uit, maar eigenlijk wil ik hem nog met hoogglans lakkenquote:Mwa, mss is het in rl wel mooi, maar zo vind ik er niets aan, miss een leuk motiefje erop spuiten ofzo?
het is wel een toshiba, een satellite PRO 460CDT. 166mhz. Niet snel, maar loopt onder windows 98 superquote:denaamisArjan toevallig een toshiba tecra van rond de 133 mhz? ligt ook nog in me kast
Kip has spoken...
Daar staan tot nu toe mijn mod ideën en dergelijke.
Ik ga een appart topic openen nadat ik op vakantie ben geweest....
Tot die tijd doe ik het hier
http://www.silent-hardware.nl
Reg. datum: 26 juli 2005
De bewuste mega irritante koeler:
En daarna het resultaat (let niet op de onafgewerktheid. Het is mijn grafische kaart en dat ding hangt op de kop dus ik zie de koeler toch nooit
Wat vinden jullie er van?
Of gewoon hoe ze echt heten:quote:[b][message=28323899,noline]The_Zeroorez schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:39
Klopt, het zijn aarde-magneten. Zie ook: www.instructables.com/id/EEZ1HB9F2FRVD47/ [small]Beetje in Jip- en Janneketaal uitgelegd daar, maar.. You get the idea
neodymium Magneten.
Zijn vrijwel sterkste magneten waar een normaal mens aan komt. We hebben voor een project op de TU/e een paar van die dingen gepakt, en ze zijn echt sterk!!!
Onze exemplaren waren ongeveer 7x2x1cm en als er twee op elkaar zaten kreeg je ze niet zonder hulp(middel) van elkaar af!!
Op marktplaats zag ik laatst iemand die neodymium magneten aanbood met een trekkracht van meer dan 100kilogram. Dan betekend dus dat als je er twee op elkaar zet, je ze echt niet meer van elkaar af krijgt.
Zijn prijzig, maar in verhouding (prijs/kracht/fun) redelijk te doen.
Maar ff ontopic, mooi blauw kastje op vorige pagina
Ik krijg morgen mijn Acryl binnen, + waterslangen en komende weer ergens mijn ledjes.
Dan wordt het een eigen case bouwen uit Acryl,en daar een laptop mobo+shit in bouwen.
Met waterkoeling!!
Hehe, wordt nu stressed max 55C, terwijl hij 100C mag, dus beetje overkill, maarjah. Ik moet toch wat he met mijn allereerste casemod
Ralph,
Ah, wist ik niet.. Nooit echt in verdiept ofzo..quote:Sibylle schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 01:14:
[...]
Of gewoon hoe ze echt heten:
neodymium Magneten.
Schroevendraaier en met z'n 2en en het zou wel moeten lukkenquote:Zijn vrijwel sterkste magneten waar een normaal mens aan komt. We hebben voor een project op de TU/e een paar van die dingen gepakt, en ze zijn echt sterk!!!
Onze exemplaren waren ongeveer 7x2x1cm en als er twee op elkaar zaten kreeg je ze niet zonder hulp(middel) van elkaar af!!
Op marktplaats zag ik laatst iemand die neodymium magneten aanbood met een trekkracht van meer dan 100kilogram. Dan betekend dus dat als je er twee op elkaar zet, je ze echt niet meer van elkaar af krijgt.
Zijn prijzig, maar in verhouding (prijs/kracht/fun) redelijk te doen.
Ik ga vanmiddag een VF700-Cu op m'n 7900GT zetten
Q.E.D.
Daarna moet ik er zelf nog een aantal gaten in boren om de plaat mee vast te zetten. Zodra dit allemaal gebeurd is, zal ik zeker een foto van het resultaat laten zien.

Het geheel is ondertussen lekdicht
De finale van de BEP Modding Trophy is begonnen!
Hoe dik is dat plastic ?
Blog | Meer informatie over waterkoeling ? | te koop
Reg. datum: 11 oktober 2001
Deze mod heb ik aan het begin van het jaar gemaakt, met de bedoeling om een stille maar ook zo'n koel mogelijke pc te krijgen. Dit alles in een midi tower, dit is na mijn mening dan ook aardig gelukt.
Met deze onderdelen ben ik begonnen voor me waterkoeling set.

Dit is het totale plaatje, hoe het er nou uit ziet met me bureau erbij.

Binnenkort zal ik een verhaaltje maken wat ik precies allemaal heb gedaan, voor degene die vast al meer foto's willen zien klik klik hier
Hier wat foto's

Het enige wat ik waarschijnlijk binnenkort nog ga veranderen is die onderste CCFL-balk ietjes lager hangen, zodat deze achter de zwarte rand valt zeg maar.
Het lijkt me niet echt mooi om er nog leds in te zetten, dan moet je ook weer een bult draden afvoeren enzoquote:JL.nl schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 15:16:
mooi ding hoormisschien nog een ideetje om tussen die spijlen een ledje te plaatsen in de grondplaat. Maar dan wel om en om omdat hij dan naar mijn mening te overbelicht wordt
Dankjequote:
De finale van de BEP Modding Trophy is begonnen!
Anyway, van 1,5 mm alu geklust, buigen ging (met behulp van wat crea-bea tools) best redelijk

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.