Reg. datum: 21 mei 2007
Reg. datum: 04 mei 2007
Dat is best raar opzich., bij mij zoomt hij wel in na het laden. Ik heb ook sterk het gevoel dat er niets verandert is. Als laatste kan je proberen de hele map "cities te verwijderen"( er staat immers niets relevants in) , maak wel ff een back up van die map;)quote:Mau_Maus schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:18:
[...]
Het enige wat er veranderd als ik dat bestandje weg haal is dat ie niet meer onthoud in welke view je maps hebt afgesloten... Ja je zit de wereld bol, maar inzoomen automatisch doet ie niet... Misschien doet ie dat dan als je een gps verbinding hebt... maar als je dan weer aflsuit begint ie weer standaard daar waar je afgesloten hebt. Dat leuke inzoomen na het laden is gewoon weg in de upgrade betas
Reg. datum: 03 februari 2005
Voor zover ik weet is de N95 een S60 9.2 toestel.quote:Servor schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:30:
Welke Route66 moet je hebben voor de N95? Ik neem aan de 'Mobile S70 v2/3' versie?
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Is niet meer voorradig hoor kijk maar als je hem in de winkelwagenquote:bounzer schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:02:
Mensen, puur ter info; de webshop one2remember heeft de 4gig kaart op voorraad! En ze zijn inclusief verzendkosten ook nog eens de goedkoopste. ¤61,50 incl. verz.
Beter dan Salland waar de indicatie nog steeds op 20 werkdagen staat en ook nog een paar euro duurder is. Doe er je voordeel mee, ik heb hem reeds besteld
edit: zie nu wel dat er een grote kans bestaat dat ik hem pas na hun vakantie binnen krijg.
doet die je *** dit betekend niet voorradig
Nou krijg het zelfde. Hij reset de laatste view, maar heb jij je maps wel ge-update dan? en welke versie heb je dan? Ik heb toch echt sterk het vermoede dat automatisch inzoomen weg is.quote:Kolibrie18 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:34:
[...]
Dat is best raar opzich., bij mij zoomt hij wel in na het laden. Ik heb ook sterk het gevoel dat er niets verandert is. Als laatste kan je proberen de hele map "cities te verwijderen"( er staat immers niets relevants in) , maak wel ff een back up van die map;)
Reg. datum: 18 november 1999
Reg. datum: 18 november 1999
Sorry, ik bedoel Route 66 Mobile 7 S60 v2/3. (Zie site van Route66)quote:bounzer schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:35:
[...]
Voor zover ik weet is de N95 een S60 9.2 toestel.
Gisteren stelde ik deze vraag al, maar aangezien er geen reacties op zijn gekomen bij deze nog een keer: Om op het WLAN van mijn universiteit te kunnen moet ik een beveiligingscertificaat installeren. Ik heb het gedownload (op mijn pc) maar ik heb geen idee hoe ik het installeer op mijn N95. De Nokia Application Installer herkent hem in ieder geval niet. Weet iemand hoe dat moet?
Oh die is er dan ook net, want voor symbian mobile was het een maand geleden nog in progress... Heeft iemand dit al op zijn N95? en weet of je ook kan streamen met dat programma'tje?quote:Davido29 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:32:
[...]
Is dit dan niet wat? http://coreplayer.com/content/view/28/44/
Hmm op http://www.corecodec.com/ staat nog steeds comming soon for symbian, terwijl in de changelog wel over symbian gesproken wordt... naja er komt vast wel weer is een post van
Mau_Maus wijzigde dit bericht 06-07-2007 11:50 (19%)
nou ik had dat zip bestand geïnstalleerd, dat hier ergens op het forum was gepost. Ik had het toen echter op mijn memorykaart geïnstalleerd, wat niet niet goed was. Ik kwam er toen achter dat wanneer ik de memorykaart uit de n95 haalde, dat maps dan wel weer normaal opstartte. Dus dat ie na het laden, inzoomt op de laatste positie waar jij een gps signaal had. Het probleem was echter toen dat ik geen kaarten meer had, aangezien mn memorykaart er uit was. Dus ik heb mappen van mn geheugenkaart eraf gehaald en er weer op gezet, net zolang het weer goed was. Ik heb nu de map "cities " er helemaal niet meer opstaan.
Wat is je versie nummer dan nu?quote:Kolibrie18 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:45:
nou ik had dat zip bestand geïnstalleerd, dat hier ergens op het forum was gepost. Ik had het toen echter op mijn memorykaart geïnstalleerd, wat niet niet goed was. Ik kwam er toen achter dat wanneer ik de memorykaart uit de n95 haalde, dat maps dan wel weer normaal opstartte. Dus dat ie na het laden, inzoomt op de laatste positie waar jij een gps signaal had. Het probleem was echter toen dat ik geen kaarten meer had, aangezien mn memorykaart er uit was. Dus ik heb mappen van mn geheugenkaart eraf gehaald en er weer op gezet, net zolang het weer goed was. Ik heb nu de map "cities " er helemaal niet meer opstaan.
bij mij zegt ie: v.3.0 wk12 b02 ( ik had wel een zwarte wereldbol, vreemd genoeg)
Kolibrie18 wijzigde dit bericht 06-07-2007 11:59 (50%)
Voor mensen die echt goed willen navigeren met nokia maps, moeten gewoon een externe bluetooth gps ontvanger kopen. Ik heb nu sinds kort een Adapt-300. Dit is een heel klein apparaatje, dat binnen 1 minuut een fix heeft. Daarnaast gaat de batterij maarliefst 30 uur mee! Dus als je echt wil navigeren in de auto, moet je dat apparaatje kopen. De interne gps is alleen handig voor als je wandelt, of op de fiets bent. Die bluetooth gps ontvanger is verkrijgbaar volgens mij vanaf ¤69,99 euro. Ik vind namelijk dat we van dat gps-fix gezeik af moeten komen!

Toch nog een vraag over het "onzichtbaar" maken van bestanden in je gallery. Ik heb Y-Browser geinstalleerd, maar kom er niet uit. Je zet het bestand op "Hide" en dan kies je "save", maar ik heb de optie "save" niet, ik kan alleen voor "back" kiezen. Wat doe ik verkeerd??
Reg. datum: 13 juni 2007
Reg. datum: 13 juni 2007
Ik lees op het forum dat ze nu aan het betatesten zijn voor een korte periode.quote:Mau_Maus schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:45:
Hmm op http://www.corecodec.com/ staat nog steeds comming soon for symbian, terwijl in de changelog wel over symbian gesproken wordt... naja er komt vast wel weer is een post van
Zou wel erg mooi zijn als we wmvtjes konden afspelen op de n95 zoals uitzendinggemist etc!
Reg. datum: 29 maart 2005
Reg. datum: 29 maart 2005
Nou, ik heb nog steeds niet het 4GB microSD kaartje wat ik heb besteld bij sallandautomatisering. Duurt nu al een maand!! En de levertijd indicatie wordt ook steeds een week opgeschoven.
Maar dan haal ik hem wel bij de de Phonehouse!
Maar dan haal ik hem wel bij de de Phonehouse!
Dan heb je niet de goede beta update geinstalleerd... je hebt dan nog de 'gewone' en daar werkt dat inzoomen nogquote:Kolibrie18 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:56:
bij mij zegt ie: v.3.0 wk12 b02 ( ik had wel een zwarte wereldbol, vreemd genoeg)
http://www.corecodec.com/products/coreplayer-mobile.htmlquote:rk74 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:40:
[...]
Ik lees op het forum dat ze nu aan het betatesten zijn voor een korte periode.
Zou wel erg mooi zijn als we wmvtjes konden afspelen op de n95 zoals uitzendinggemist etc!
Staat bij Technology bulletpoint:
- Support for CE, Pocket PC, Windows Mobile, Smartphone, Palm, and Symbian
Reg. datum: 29 juni 2007
Reg. datum: 29 juni 2007
Ik probeer nu al een aantal dagen mijzelf aan te melden op Vodafone Life voor het TV abonnement. Ik kom hierbij niet verder dan "Uw betaling wordt verwerkt"
Zijn er hier mensen die dit abonnement hebben afgesloten? Zoja werkt dit redelijk op de N95? Met welk toegangspunt moet je connecten? (Vodafone Live!, Vodafone Live! Streaming of GPRS?)
Zijn er hier mensen die dit abonnement hebben afgesloten? Zoja werkt dit redelijk op de N95? Met welk toegangspunt moet je connecten? (Vodafone Live!, Vodafone Live! Streaming of GPRS?)
Reg. datum: 11 juni 2007
Reg. datum: 11 juni 2007
Vodafone Firmware heb ik nu uitgevogelt dat het niet aan te raden is. Althans volgens Vodafone... wel vreemd maar ze zeggen de firmware ook beschikbaar te gaan stellen als die er is.quote:Wicked-Game schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:57:
Gisteren even weer wat zitten spelen met het apparaat en gaat allemaal super. Toch heb ik wel wat vragen betreffende software.
Is er een mogelijkheid om bijvoorbeeld een back-up te trekken wanneer je bepaald aantal applicaties en instellingen hebt gedaan en je die daarna weer terug kan zetten? Of is dit onmogelijk en dien je bij slecht functioneren van de software de fabrieksinstellingen te laden (lees alles weg, uitzondering op kaartje geinstalleerde onderdelen).
Andere vraag heeft m.b.t. tot certificaten. We hebben hier een exchangeserver, en connectie gaat daar goed heen. Alleen krijg de melding dat de server een bepaald certificaat toestuurt waar de N95 niets mee kan. Genereert dus error en kan daarna niks meer. Ook de WM devices hier in het pand hadden dat probleem maar die hebben nu een certificaat gekregen. Voor symbian ben ik het nog niet tegen gekomen. Misschien een van jullie wel of zijn er oplossingen?
Hoe streamen jullie bijvoorbeeld youtube filmpje die geladen worden vanaf http://m.youtube.com want ook hier doet het weinig als ik een filmpje tijdens het browsen aanklik. Doe ik wat fout of dien ik een andere tool van de telefoon te gebruiken?
Is het mogelijk om Vodafone branded firmware te updaten als Nokia nieuwe update gaat leveren? Of dien ik te wachten op de Vodafone update van die Firmware?
Misschien nu een stomme vraag maar als je de nieuwe Maps update inlaad overschrijft/update die automatisch de ander of dien ik die eerst te verwijderen voordat ik de nieuwe kan installeren?
Maar kan iemand antwoord geven op mijn overige vragen?
En iemand een idee hoe dit bij KPN gaat?? domdomdom, net van Voda overgegaan naar KPN.. ai...quote:hscholte schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:52:
[...]
Bij vodafone kan je voor 7,50 p/m per maand (1e maand gratis) live tv kijken, werkt echt perfect! Hoe dit kan als je geen extra abonnement heb zou ik niet weten....
Je moet idd de S60 3rd edition software hebben.quote:Servor schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:41:
[...]
Sorry, ik bedoel Route 66 Mobile 7 S60 v2/3. (Zie site van Route66)
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Reg. datum: 25 augustus 2002
Reg. datum: 25 augustus 2002
Aangezien dit forum tot nu toe vooral gaat over "ik heb ook een N95 besteld", "mijn N95 is nog steeds niet geleverd", "mijn slider is stuk, balen/ gemaakt, jippie", "welk abonnement is het goedkoopste", "ik vind de N95 in het grijs het mooiste", hierbij voor de verandering een wat meer inhoudelijke post:
1) Na deze update http://tweakers.net/meukt...uite-6.84-release-10.html
en vervolgens een update van "Nokia Software Updater" naar v1.3.84en bleek firmware 12.0.013 (helaas weer zonder changelog/ releasenotes) beschikbaar voor de N95 (RM-159, product:0037158, simlock-vrije "made in Finland"-type).
2) Voor de Tweaker die wil weten wat er in een N95 zit of hoe hij/ zij een N95 kan repareren:
De originele servicemanual (level 1 & 2): *weg*
1) Na deze update http://tweakers.net/meukt...uite-6.84-release-10.html
en vervolgens een update van "Nokia Software Updater" naar v1.3.84en bleek firmware 12.0.013 (helaas weer zonder changelog/ releasenotes) beschikbaar voor de N95 (RM-159, product:0037158, simlock-vrije "made in Finland"-type).
2) Voor de Tweaker die wil weten wat er in een N95 zit of hoe hij/ zij een N95 kan repareren:
De originele servicemanual (level 1 & 2): *weg*
Ginz wijzigde dit bericht 07-07-2007 14:06 (2%)
Jezelf zijn kan jij het beste
Ik moet zeggen dat het de laatste pagina's enorm meevalt hoor, maar goedquote:TweakMij schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:45:
Aangezien dit forum tot nu toe vooral gaat over "ik heb ook een N95 besteld", "mijn N95 is nog steeds niet geleverd", "mijn slider is stuk, balen/ gemaakt, jippie", "welk abonnement is het goedkoopste", "ik vind de N95 in het grijs het mooiste", hierbij voor de verandering een wat meer inhoudelijke post:
Waar heb je die info vandaan?quote:1) Na deze update http://tweakers.net/meukt...uite-6.84-release-10.html
0037158 is het typenummer/Vendorcode van het Sand - Made in Finland model, maar updates gaan op productcodes... Welke productcodes kunnen dan al updaten naar de nieuwe firmware?
Mau_Maus wijzigde dit bericht 06-07-2007 16:00 (12%)
Reg. datum: 26 mei 2006
Reg. datum: 26 mei 2006
inderdaad, na het installeren van de nieuwe Nokia PC Suite, en de nieuwe Nokia Software updater geeft hij aan dat ik mijn N95 kan updaten naar firmware v13 
Backup wordt gemaakt op dit moment en zometeen de update erop.
Ben benieuwd
Ben benieuwd
V13? of bedoel je 12quote:Razor109 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:19:
inderdaad, na het installeren van de nieuwe Nokia PC Suite, en de nieuwe Nokia Software updater geeft hij aan dat ik mijn N95 kan updaten naar firmware v13
Ben benieuwd
Ik had gistere of eergistere de nieuwe PC suite geinstalleerd en softwareupdater geinstalleerd toen nog niks... Maar welke product code hebt je?
Pagina: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 82 83 84 85 last
Dit topic is gesloten.