Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 12 februari 2000

Zal me ook eens melden en laten weten dat ik F1time heb ontdekt :)

Kwam halverwege het vorige seizoen binnen en dat was dramatisch zeg maar .. maar nu in Class 4 Group 15 (P. de Jong) gaat ie redelijk goed als ik dat mag zeggen, momenteel #3 in de ranking en de laatste races in ieder geval een aantal podia en 1 maal winst. Tevens bij een team aangesloten van een spanjaard die dezelfde resultaten als ik boek ongeveer en we staan in de team ranking van de groep dus op #1.

Zit alleen een vervelende griek in de groep die elke keer weer sneller is en het enige wat ik kan hopen is dat ie uitvalt :+

Voor vanavond ziet 't er weer goed uit : momenteel #2 in Qualify (hopen dat 't zo blijft) en mijn teammaat op #3 (dacht ik ...)

Happy racing and good luck voor iedereen !

PS. Ook bij ons loopt de activiteit erg terug, als we 10 deelnemers hebben is het veel :(

PC dood! Lang leve de laptop van de baas ...

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:07:
[...]

Nette tijd hoor Brid...
Heb de auto van mezelf er niet voor kunnen zetten :(
Heb de auto's van Panter en mezelf keurig achter elkaar gezet op de grid, 6 en 7 (voorlopig)
Snap het niet echt, want DQP en afstelling waren prima, maar snelheid valt tegen. :?

Maar zal weer een spannende race worden! (heb nu 2 wagens i/d strijd)
Misschien dat je rijders aan het etteren waren, die van mij had zich ook zowat met een 1:09.847 gekwalificeerd. Gelukkig deed hij de laatste 2 ronden iets beter z'n beste waardoor er een goede tijd uit kwam.

In de race zul je me trouwens wel weer inhalen, die van mij rijd niet constant snel, wil af en toe 3 a 4 ronden achter elkaar een seconde laten liggen.

P.s. kan je de race van Panther niet een beetje saboteren, zodat ik de cup ronde win :9

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

Moge de kracht met je zijn...

Sorry Brid, ben ik toch ff te eerzuchtig om van je te willen winnen joh ;)

Verder ben ik ook heel benieuwd hoe en wat deze race. Heb nml zelfs net een upgrade voor de banden gehad en weet dus niet pcies meer hoe lang ze nu mee kunnen (jaja, langer..)

En ga deze race dus een grote gok doen om er eens een 2-stopper op mediums op los te laten (hopen dat dat gaat lukken...)

Vond het alleen wat lullig om voor Panter echt risico te nemen, dus die heb ik op een wat meer conservatieve strat. gezet (dus dan is er nog kans voor je Brid)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Reg. datum: 15 februari 2005

Voor mij gaat het ook een probleem worden. Ben van 15 juli tot 26 juli op vakantie en mis hierdoor de races op de 17e, de 20e en de 24e zeker. Of ik nog tijd genoeg heb om de race van de 27e voor te bereiden hangt er ook maar vanaf...

Wat een gedoe allemaal in die vakantie periode zeg.

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

Ik zie een hoop mensen met problemen wat betreft vakantie... vandaar dat ik mezelf aanbied om één account te beheren. Als het voor meer dan 3 races is, wel eerst even een bevestigingsmailtje van Jon dat het toegestaan is of niet.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

Euh, je moet sowieso Jon inlichten. Ik mag Hans vd Net's account 2 races beheren, ik hoop dat hij voor die tijd terug is, want hij ging weg zonder te zeggen voor hoelang ik op zijn account moet letten :X Waarom is er eigenlijk niet een vakantiemode-setting ofzo, dat je niet meedoet aan races, maar ook geen motivatie en geld verliest? Dat sponsorcontracten doorlopen e.d.?

Grrrrrene wijzigde dit bericht 06-07-2007 10:39 (29%)

Imitation is the sincerest form of flattery

Ik zou graag willen dat je mijn account doet beheren Joss maar ik denk dat er mensen die hoger staan dan mij daar meer recht op hebben. Ik kan dit seizoen toch niks verliezen aangezien ik pas net ben ingestapt.

Hoop dat nog wat meer mensen zich aanbieden :)

Biertje ???

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:25:
Sorry Brid, ben ik toch ff te eerzuchtig om van je te willen winnen joh ;)

Vond het alleen wat lullig om voor Panter echt risico te nemen, dus die heb ik op een wat meer conservatieve strat. gezet (dus dan is er nog kans voor je Brid)
Dat zijn de goede berichten, nu maar hopen dat ik zelf niet te veel risco heb genomen met de fuel.

Jij zelf hebt dan trouwens wel een snelle tijd gereden met maar 0.2 langzamer, mijn team genoot staat met ongeveer de zelfde strategie 0.8 achter me.

Tijden liggen trouwens wel allemaal erg dicht bij elkaar deze race, tussen p4 of p12 zit maar 1 sec

brid wijzigde dit bericht 06-07-2007 10:48 (33%)

F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
f1competitie.nl - D2G16

FC Strijen

Weet ik Grrrrrene, maar ik weet niet precies wat Jon denkt/zegt over meer dan 2 races.

Vakantie-sitter nodig
Wes46
daroy

Bereid te sitten
JossNL
brid (C4 only)

Joss wijzigde dit bericht 06-07-2007 10:51 (4%)

quote:
Joss schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:45:
Weet ik Grrrrrene, maar ik weet niet precies wat Jon denkt/zegt over meer dan 2 races.
Hij zal toch ook wel weten dat mensen in de zomer op vakantie gaan en dat dit in veel gevallen langer is dan een weekje?

Hoop dat het niet zoveel uit zal maken anders schiet het ook niet echt op met me teampje. Wat voor een nadelen heeft het om een race te missen eigen? Geen inkomen, geen verbetering van de coureur?

Biertje ???

Heb m'n eigen vakantie al gehad voor dat het seizoen weer begon.
Wil best wel een paar races op een C4 account passen

F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
f1competitie.nl - D2G16

FC Strijen

quote:
daroy schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:50:
[...]

Hij zal toch ook wel weten dat mensen in de zomer op vakantie gaan en dat dit in veel gevallen langer is dan een weekje?

Hoop dat het niet zoveel uit zal maken anders schiet het ook niet echt op met me teampje. Wat voor een nadelen heeft het om een race te missen eigen? Geen inkomen, geen verbetering van de coureur?
Geen inkomen, wel kosten (coureur, designer, director, suppliers), drop van motivatie en vorm bij director en coureur.

Vakantie-sitter nodig
Wes46
daroy

Bereid te sitten
JossNL
brid (C4 only)

Edit: Trouwen René... in de regels staat:
# he maximum length of time an account can be covered for is 30 days, if you are going away for longer than that then you must find an extra person or persons to cover the extra time, and all of this must be included in the Email to a GameMaster.
Zei Jon wat anders?

Joss wijzigde dit bericht 06-07-2007 10:59 (28%)

Als brid op mijn account wil letten zou dat wel heel mooi uitkomen. Moet er dan ten aller tijden en mail naar een gamemaster gestuurd worden?

FC Strijen

quote:
daroy schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:01:
Als brid op mijn account wil letten zou dat wel heel mooi uitkomen. Moet er dan ten aller tijden en mail naar een gamemaster gestuurd worden?
Jij moet een ingame mailtje naar Jon Payton sturen, met daarin de naam van diegene die jouw account over gaat nemen en voor hoelang je weg bent. Ook diegene die het overneemt moet een mailtje sturen.

(Mailtje = PMetje)

quote:
brid schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 10:38:
[...]
Dat zijn de goede berichten, nu maar hopen dat ik zelf niet te veel risco heb genomen met de fuel.

Jij zelf hebt dan trouwens wel een snelle tijd gereden met maar 0.2 langzamer, mijn team genoot staat met ongeveer de zelfde strategie 0.8 achter me.

Tijden liggen trouwens wel allemaal erg dicht bij elkaar deze race, tussen p4 of p12 zit maar 1 sec
Hmmm, wel matig, slechtste Q dit seizoen van mij...
posities 10 en 11 inmiddels, hopen dat de strat. dan maar zal werken en de racepace een beetje goed komt. Staat idd wel dicht bij elkaar (slechts 0,3 sec met nr 6)... Ach is iig goed voor de spanning tijdens de race.
Wordt weer gezellig lullen en schelden op F1Time IRC :P (of niet dan, Joss)

Edit:
quote:
Joss schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:06:
[...]
Ook diegene die het overneemt moet een mailtje sturen.
Dat is minder belangrijk hoor, heb ik ook niet gedaan bij Panther, was wel ok

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 06-07-2007 11:08 (13%)

FC Strijen

Gezellig altijd :9 Schelden ook altijd (in mijn en René's geval :9 ) De mail van de sitter is minder van belang inderdaad, maar beter voorkomen dan.... ;)

Reg. datum: 15 december 2004

@JOSS: je kunt mij uit de startpost halen, ik ben helaas genoodzaakt te stoppen met f1time.

De doodeenvoudige reden is tijdgebrek, ik ben +/- 3 uur kwijt per race om alles in te stellen en alles bij te houden (je doet iets goed of je doet het niet :) )

Ik had van te voren verwacht dat het minder tijd zou kosten, en door andere werkzaamheden ben ik nu te lang van huis om hier tijd voor over te hebben. Jammer want het is een leuk spelletje, ik had het ook wel redelijk in de smiezen, maar was wel een beetje jammer dat ik maar 1 van de 5 races heel aan kwam. (3x revs 100 is 4 mechanische problemen, 1x revs 95 engine opgeblazen)

Iedereen hier verder succes gewenst, en vooral mijn teammaatje die ik zo toch wel enigszins in de steek laat, maar het is helaas niet anders.

VI.776 Sportclub Rijssen (766340)

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

Nou, ik heb wat biedingen uitgebracht op de drivers market. Er zijn een paar top-drivers die echt onbetaalbaar zijn voor mij (2,5M per race, right :X), maarja, wat wil je et > 300 DRP :X

Ja, volgens mij gaan we weer schelden vanavond, Joss :P

Imitation is the sincerest form of flattery

Biertje ???

quote:
daroy schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:01:
Geen probleem zal je ff mailen in f1time

F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
f1competitie.nl - D2G16

FC Strijen

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:20:
Nou, ik heb wat biedingen uitgebracht op de drivers market. Er zijn een paar top-drivers die echt onbetaalbaar zijn voor mij (2,5M per race, right :X), maarja, wat wil je et > 300 DRP :X

Ik heb ook ieder seizoen pech op de markt hé. Weer kutcoureurs (maakt mij dan niet zo veel uit. Hoogste met een DRP van 275). Ik moet wel een nieuwe director en designer hebben en guess what? 5 actieveligen ook, en der is maar 1 designer boven de 75 en maar 1 director boven de 75. Belachelijk :(

Reg. datum: 06 december 2000

* Stealth2000 zoekt ook nog steeds een accountsitter voor 3 races (10 juli t/m 19 juli). Maakt me niet uit wie, als ik elke race maar gewoon uitrij zodat ik wat inkomsten heb en de vorm van mijn driver niet vernaggel.

@Joss, vertaalde tekst komt er vanavond aan. Heb/had het wat druk met vakantie voorpret :P

FC Strijen

quote:
Stealth2000 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:37:
* Stealth2000 zoekt ook nog steeds een accountsitter voor 3 races (10 juli t/m 19 juli). Maakt me niet uit wie, als ik elke race maar gewoon uitrij zodat ik wat inkomsten heb en de vorm van mijn driver niet vernaggel.

@Joss, vertaalde tekst komt er vanavond aan. Heb/had het wat druk met vakantie voorpret :P
Vakantie-sitter nodig
Wes46
Stealth2000

Bereid te sitten
JossNL

Ik zou hem kunnen overnemen (mail staat in mn account hier).

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:20:

Oeh, die driver wil ik! (oh nee, mijne heeft nog een contract voor volgend seizoen...)
Enne, ik scheld waarschijnlijk vrolijk mee (vanaf mn 11e startpositie) >:)
quote:
Oh, die ja :z , zal ik vanavond ook wel ff voor de race mijn deel doen, heb je die ook weer... O-)

Angelina Jolie Addict

quote:

Ik heb me ook al aangeboden om je te helpen hoor..

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, ATI HD 4870OC

FC Strijen

quote:
Angeloonie schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:48:
[...]

Ik heb me ook al aangeboden om je te helpen hoor..
Mij of Stealth? :P

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: