Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multi] Pro Evolution Soccer 6 deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last

Reageer Nieuw Topic
Certified nutcase

Ben ik de enige die het instellen van de controls op de PC echt bagger vind?

Ik kan nergens zijn aan welke toetsen mijn controls zijn toegekend...ja...aan PS2 controller keys, maar ik heb er geen PS2 controller aanhangen.

Ik wil gewoon mijn toetsen naar eigen inzicht kunnen instellen, maar ik kan al amper vinden waar de toetsen zich op dit moment bevinden, na heel veel op alle toetsen rammen kon ik er een paar vinden, maar dit schiet echt niet op...

Iemand enig idee?

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Calvin's alter ego !
Reg. datum: 21 september 2000

quote:
dragonspirit schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:28:

Ik kan nergens zijn aan welke toetsen mijn controls zijn toegekend...ja...aan PS2 controller keys, maar ik heb er geen PS2 controller aanhangen.

Ik wil gewoon mijn toetsen naar eigen inzicht kunnen instellen, maar ik kan al amper vinden waar de toetsen zich op dit moment bevinden, na heel veel op alle toetsen rammen kon ik er een paar vinden, maar dit schiet echt niet op...

Iemand enig idee?
Is al minstens 1x langs gekomen, maar nog ff kort:
Bij Player 1 device op -- zetten
Daarna kan bij Keyboard alles instellen als dat nog niet gebeurd is, gewoon op de knop in het plaatje of in de kolom klikken en op je knoppie naar keuze rammen.

Maar misschien is Fifa meer iets voor jou 8)

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Certified nutcase

quote:
HyperMan schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:36:
[...]

Is al minstens 1x langs gekomen, maar nog ff kort:
Bij Player 1 device op -- zetten
Daarna kan bij Keyboard alles instellen als dat nog niet gebeurd is, gewoon op de knop in het plaatje of in de kolom klikken en op je knoppie naar keuze rammen.

Maar misschien is Fifa meer iets voor jou 8)
De game zelf vind ik wel goed hoor.. ;) Het ging me om de controls, dus dank daarvoor..hoe kan ik nu scoren als ik niet eens kan vinden op welke knop ik daarvoor moet drukken.. :P

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Reg. datum: 09 mei 2007

quote:
dragonspirit schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:28:

Iemand enig idee?
Ik heb dus een vergelijkbaar probleem, alleen dan met de Xbox360 Controller (met draad) op de PC. Als ik de knoppen instel zoals zij standaard op de PS2 controller zijn, neemt de Xbox360 Controller deze niet over als het ware.
Om het wat duidelijker te maken:
Ik stel bij de configuratie in dat "X" (van de ps2 controller dus) als een "pass" geldt (op mijn Xbox360 controller is dat dus de "A" of "groen").
Wanneer ik dan ga spelen staat deze plots ingesteld als een "diepe pass". Ditzelfde geldt ook voor de overige knoppen. Ik heb al vele malen de knop-configuratie veranderd, omgedraaid en ge-reset, zonder resultaat.
Verder zijn alle drivers aanwezig voor de controller.

Reg. datum: 27 november 2006

http://uk.ps3.ign.com/articles/797/797221p1.html !!

Konami Unveils Pro Evo 2008
First screens and info point to the most realistic footie game yet.

Konami has lifted the lid on the first details for the next Pro Evo game and has promised that it will be "the closest simulation of real football to date." Pro Evolution Soccer 2008 (working title) will be released on PlayStation 3, Xbox 360, PC, PS2, PSP and DS later this year and boasts what Konami is calling "a revolution in player artificial intelligence" -- dubbed Teamvision, which enables the opposition to learn your style of player and adapt their tactics accordingly.

According to Konami, Teamvision will totally change the way PES fans play the game, because the adaptive AI forces players to constantly rethink their tactics. So, for example, if you prefer to run the ball down the wing and knock in a cross to a tall centre forward like Peter Crouch, your opponent will quickly change their tactics to close down the wide players and mark your hitmen more heavily. Similarly, if your favoured method of defence is to protect the back four with a sweeper -- then the other team will quickly pick up on this and change their attackers to take advantage of your formation.

Naturally the effectiveness of an opponent's change in tactics depends on the team they're playing as: strong international and club squads will be able to counter your tactics faster and more effectively than less skilled clubs, although players will still notice the change in their opponents play if they resort to using the same channels of attack. Likewise, powerful teams can also punish lazy tactical play to devastating effect, so if you lose the ball in your half to Robbie Keane there's a good chance he'll score. However, lose out to a less proficient striker and the odds of them converting the shot are less favourable.

The improved AI changes the way the game is played almost on every level, forcing players to take a much wider view of the game and real use the full width and breadth of their team. As such the pitch scanner plays a much bigger part in the game because it enables players to pick out openings in the defence (if they're skilled enough, obviously) and thread a ball through to an advancing attacker.

Teamvision affects set-plays as well as free play too. Cheap free kicks are a thing of the past because the opposing defence will close down runs faster, which prevents players from passing a ball into the box and tapping a shot in from short range. Naturally there are times when you will scorean easy goal, whether it's from a well-worked passing move or a fizzing direct free kick, but the enchanced AI now means players must think more if they want to consistantly win.

Other improvements promised for PES 2008 includes improved greater close control, so there's more scope for skilled dribbling, tricks and neat inter-player passing moves. Setting up a free-kick isn't quick as restrictive either, whether you're defending or attacking. You can change the number of players in the wall if you're defending or, if you're on the attacking, plan runs more intricately and position specific target men for the kicker to aim for.

However, the most noticeable improvement PES 2008 will offer over its predecessors (apart from Teamvision of course) is the graphics. Konami promises it will be a true next-gen experience, so there will be proper facial animations, shirt pulling and kits that flow and crease as the players run around. Watermarks from sweat and rain appear as the game continues too, bringing the player that bit closer to the action than ever before. All next-gen versions will feature a fully functional edit mode too -- something that was sorely lacking from last year's 360 version of PES 6 -- so players can create there own team and or edit existing ones. As yet there's no word on which licensed teams will feature or indeed what online modes we can expect.

"We have taken a long hard look at what has made the Pro Evolution Soccer series so popular, and where we want to take it next," commented Shingo 'Seabass' Takatsuka, creator of the series and Producer of PES 2008. "With the new Teamvision AI system, we truly believe that we have elevated the game to a new level. The movement of players off the ball, coupled with the total control given to the player, creates the closest simulation of real football to date. We really hope everyone enjoys our evolution. I promise it will be worth the wait." We certainly hope so.

We'll bring you more information on PES 2008 in the coming weeks. For now feast on these screenshots.

PSN: Vlassie1980
Reg. datum: 17 april 2003

Die screenshots zien er wel mooi uit :)
Vooral Ronaldinho is onmiskenbaar. Denk dat ik toch maar een PS3 ga aanschaffen binnenkort om van al die eye-candy te genieten.

Intel Core 2 Duo E6600, EVGA GeForce 8800 GTS 320 MB SuperClocked, 2048 MB PC5300 Kingston, Asus P5B, Creative Audigy 2 ZS, NX Ultra webcam, Inspire T7700 7.1, Samsung Syncmaster 930 BF.

Reg. datum: 10 september 2005

Los van de grafische update ben ik erg benieuwd naar de werking van Teamvision. Zou geweldig zijn als de AI werkelijk jouw kan aanpassen aan jouw speelwijze, waardoor jij op zoek moet gaan naar andere oplossingen.

Nu is het zo als je 1000+ uren hebt gespeeld de mankementen van de AI in PES6 kent en misbruik ervan kan maken om telkens te scoren.

AMD Ahtlon 64 3200+, MSI K8N Neo4 Platinum, Nvidia Geforce 6600 GT, 2x Kingston 512MB, Maxtor DiamondMax Plus 9 120 & 160GB, IIyama ProLite E431S

Hopelijk wordt er ook iets vaker voordeel gegeven bij buitenspel. Soms wordt je er gek van als de de tegenstander constant buitenspel loopt maar de bal niet krijgt. Er wordt dan wel steeds afgefloten.

Calvin's alter ego !

quote:
cheiron schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:06:
Hopelijk wordt er ook iets vaker voordeel gegeven bij buitenspel. Soms wordt je er gek van als de de tegenstander constant buitenspel loopt maar de bal niet krijgt. Er wordt dan wel steeds afgefloten.
Hopelijk doen ze daar wat aan idd, en aan de andere tientallen bugs en fouten. Vooral de keeper is soms erg vreemd bezig.

Ook de interface voor de PC is hard aan verbetering toe, als je de muis optioneel zou kunnen gebruiken zou je veel sneller je formaties kunnen instellen etc. En je hele wedstrijd als replay opnemen zou ook prettig zijn.

Wel raar dat je in dat verhaal van IGN niks leest over de andere aangekondigde verbeteringen, zoals online masterleague, 10vs10 etc

Reg. datum: 31 maart 2007

Geweldig _O_

En hopelijk doet het online gebeuren het gewoon goed vanaf dag 1.

Asus Premium Vista // E6600@3GHz // 8800GTS 640M // 4x1GB Kingston HyperX // WD Raptor 74 2xCaviar 320 Caviar 500 2xMaxtor Diamondmax 200 // Creative X-fi Music // Zalman 9700CNPS // Antec Phantom 500W // NZXT Lexa Blackline

PSN: Vlassie1980
Reg. datum: 17 april 2003

quote:
En hopelijk doet het online gebeuren het gewoon goed vanaf dag 1.
Don't count on it ;)

Intel Core 2 Duo E6600, EVGA GeForce 8800 GTS 320 MB SuperClocked, 2048 MB PC5300 Kingston, Asus P5B, Creative Audigy 2 ZS, NX Ultra webcam, Inspire T7700 7.1, Samsung Syncmaster 930 BF.

Reg. datum: 09 mei 2007

quote:
kicknoize schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:08:
[...]

Ik heb dus een vergelijkbaar probleem, alleen dan met de Xbox360 Controller (met draad) op de PC. Als ik de knoppen instel zoals zij standaard op de PS2 controller zijn, neemt de Xbox360 Controller deze niet over als het ware.
Om het wat duidelijker te maken:
Ik stel bij de configuratie in dat "X" (van de ps2 controller dus) als een "pass" geldt (op mijn Xbox360 controller is dat dus de "A" of "groen").
Wanneer ik dan ga spelen staat deze plots ingesteld als een "diepe pass". Ditzelfde geldt ook voor de overige knoppen. Ik heb al vele malen de knop-configuratie veranderd, omgedraaid en ge-reset, zonder resultaat.
Verder zijn alle drivers aanwezig voor de controller.
Al iemand die mij hier mee kan helpen?

Reg. datum: 22 juni 2007

Voor je het spel start moet je eerst 'settings' opstarten, hier kun je knoppen aan je xbox controller toekennen. Standaard kloppen deze namelijk van geen kant, en komt het groene a knopje dus niet overeen met de x van de playstation controller.
Als je daar hebt gezorgt dat de knoppen overeenkomen met de knoppen op de zelfde plaatst op de playstation controller, kun je in het spel zelf nog aanpassen met welke knop je wilt passen etc.

Gister speelde ik een potje masterleage, ik wil graag alle bekers winnen die er te winnen zijn, en ik miste de d2 league en cup. Met mijn vorige potje ben ik blijkbaar met een 2e plaats gepromoveerd, want alle d1 bekers heb ik al wel :)
Het kampioenschap had ik gister al binnen, en nu speelde ik (voor de 3e keer, want de eerste twee keer crashte pes, wat ik nog nooit had mee gemaakt :S:S) de cup final.
Op een gegeven moment komt de bal op zo'n manier op de lat terecht, dat hij precies weer op de lat stuiterde, en toen nog eens, en toen nog eens, en toen.. dat van de 60e tot de 90e minuut!!!

http://youtube.com/watch?v=_3Ar7egni-g

Uiteindelijk dus met 1-0 gewonnen ;) maar toen crashte pes helaas weer, uiteindelijk heb ik de wedstrijd maar een keer met opzet verloren, omdat ik gokte dat het juich filmpje van deze cup defect was oid, en toen ging het spel idd wel door.
Zit ik nogsteeds zonder die verrekte d2 cup, maar ik heb nu wel een briljant youtube filmpje ;)

Calvin's alter ego !

quote:
jongf7 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:45:

Gister speelde ik een potje masterleage, ik wil graag alle bekers winnen die er te winnen zijn, en ik miste de d2 league en cup. Met mijn vorige potje ben ik blijkbaar met een 2e plaats gepromoveerd, want alle d1 bekers heb ik al wel :)
Het kampioenschap had ik gister al binnen, en nu speelde ik (voor de 3e keer, want de eerste twee keer crashte pes, wat ik nog nooit had mee gemaakt :S:S) de cup final.
Op een gegeven moment komt de bal op zo'n manier op de lat terecht, dat hij precies weer op de lat stuiterde, en toen nog eens, en toen nog eens, en toen.. dat van de 60e tot de 90e minuut!!!

http://youtube.com/watch?v=_3Ar7egni-g

Uiteindelijk dus met 1-0 gewonnen ;) maar toen crashte pes helaas weer, uiteindelijk heb ik de wedstrijd maar een keer met opzet verloren, omdat ik gokte dat het juich filmpje van deze cup defect was oid, en toen ging het spel idd wel door.
Zit ik nogsteeds zonder die verrekte d2 cup, maar ik heb nu wel een briljant youtube filmpje ;)
Ik ben toen ook de d2 misgelopen door 2e te worden (wordt geloof ik blauw aangegeven om te laten zien dat je met die plek ook promoveert)
Ga je nu expres degraderen voor die vrolijke d2 cup? Of ga je em met een nieuw team halen?

Geweldige bug trouwens _/-\o_

Gelukkig was deze bal niet op de lat (nou ja wel op de onderkant) ;)
Keepertje keepertje toch v3

Reg. datum: 13 april 2001

Ik heb sinds dit weekend ook een 360 met pes6 :Y)

+1 Ondergewaardeerd
Reg. datum: 23 november 2004

quote:
Deruxian schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:42:
Ik ben op zoek naar de beste option file van dit moment. Eentje die die hele CL en Uefa cup toevoegt samen met verbeterde gezichten en stadia. Ik ben er zelf al heel wat tegen gekomen maar ik zag door de bomen het bos niet meer. Bij sommige las ik dan weer dat ze problemen zouden veroorzaken en anderen zouden dan weer incompleet zijn.
Is er iemand die een goede recente option file heeft?
Nja, ik heb hier nog geen antwoord op gezien. Iemand die ons hieraan kan helpen?
Zelf gebruik ik deze optionfile, maar ik denk dat deze inmiddels ook niet meer uptodate is? Dat was van november 2006. Inmiddels is er ook toch wel weer wat veranderd op de transfermarkt...

En idd, door de bomen zie je het bos niet echt meer...

DaViDoViTsCh wijzigde dit bericht 28-06-2007 12:13 (3%)

Reg. datum: 18 mei 2006

Weet iemand ook of je op de 360 met zn 2en online kan ??
Reg. datum: 01 november 2006

Is het mogelijk om mijn goals die ik met de PS3 heb gemaakt (PES6) over kan zetten naar de PC? Ik heb bestanden wel op de pc nu... Maar hoe krijg ik toegang op het bestand.. balbla.PSV bestand

+1 Ondergewaardeerd

quote:
DaViDoViTsCh schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:13:
[...]
Nja, ik heb hier nog geen antwoord op gezien. Iemand die ons hieraan kan helpen?
Zelf gebruik ik deze optionfile, maar ik denk dat deze inmiddels ook niet meer uptodate is? Dat was van november 2006. Inmiddels is er ook toch wel weer wat veranderd op de transfermarkt...

En idd, door de bomen zie je het bos niet echt meer...
Gevonden! Hier.

Wat er veranderd is:
This is a new Option file made by 0_text that includes transfers up to 30th JUNE 2007. It includes :
a) Transfers updated on 19/JULY/2007;
b) About 300 CALL-NAMES assigned;
c) 100% of TOTAL GAME with correct names(ex: Kaka, S. Inzaghi, R. Keane, ...);
d) Nationals T-Shirts by MILANISTA V. 3.5;
e) All Classic-Teams edited (LOGOS + KIT);
f) Every Classic-Players have the specific boot;
g) Apps edited;
h) Stats calibrated (credits EREVOS OF V.2, FM 2007, PESSIMI FORUM);
i) Basic Profiles, positions and special abilities (PESSIMI FORUM);
l) New look for MASTER TEAM:
d) EREDIVISE: default;
e) LIGA: Almeria (LOGOS + KITS + PLAYERS), Murcia (LOGOS + PLAYERS) and VALLADOLID (only PLAYERS - no info/material);
f) OTHER LEAGUES A: All Polish League 2006/2007;
g) OTHERS LEAGUES B: (LOGOS + KITS + PLAYERS):
--> Pachuca (MEX) - it will play in FIFA WORLD CHAMPIONSHIP 2007;
--> Melbourne Victory (AUS), Hyundai A-League champion;
--> LA Galaxy (USA), new teams of David Beckham;
--> FC Pas (IRAN), Azadegan League champion;
--> Boca Juniors (ARG) - it will play in FIFA WORLD CHAMPIONSHIP 2007;

h) OTHER LEAGUES C: All Bundesliga 2007/2008 with Duisburg, Hansa Rostok and Karlsuher (LOGOS + KITS + PLAYERS).

VERSIONE 1.1 30th JUNE 2007
1) Transfers on 29th JUNE;
2) Others 30 players edited;
3) Brazil and Argentina (1ST team update to Venezuela 2007);
4) Caens KITTEAMLOGO replaced ALMIENS and in Serie A there's new LOGO for JUVENTUS (KIT edited)
5) Valladolid (New KITTEAMLOGO) replaced Real Sociedad (Zaragoza loaded);
6) 15 call-names added;
7) In Eredivisie, De Graafshap has LOGO and HOME KIT edited and VVV-Venlo has LOGO and a FULL KIT;
9) Edited shoes and added colours (new Ronaldinho's Nike and Classic Diadora);
10) In Serie A, new talents are updated;
11) Added KIT 07/08 (Home - Dortmund, Valladolid, Arsenal, Liverpool, Bayern, Barcelona);
12) Pes-Shop unlocked (no Dog's Head in edit mode, no PES-House in Stadiums select...).
Reg. datum: 19 september 2005

Even een korte vraag, ik heb de legale versie (ofc!) van pes 6 nu heb ik het lange tijd vol gehouden om iedere x de dvd in het laatje te stoppen. Maar is er ook een patch waardoor ik dat niet meer hoef te doen (i.a.w. geen dvd meer nodig heb). Of moet daarvoor de overstap naar het illegale circuit worden gemaakt?

+1 Ondergewaardeerd

Een NO-CD crack/patch zoeken hè... "Lijkt me logisch", aldus Cruijff... :+
Reg. datum: 29 juni 2007

is het nu ook geschikt voor de breedbeeld?

PHP-Dev wannabee...

Even in mijn active topics plaatsen ;)

Gister weer lekker irritatie avondje. In twee wedstrijden én mijn eerste plek in de competitie weggegeven én in de eerste ronde uit de cup gevallen. Kwam maar niet tot scoren en dan uiteraard ééntje tegen krijgen. Controllertje maar even weggelegd om half uur later hem weer op te pakken. En na 3 gewonnen wedstrijden én een gewonnen wedstrijd tegen de nummer één weer gelijk te komen (op 5 tegendoelpunten na) met de nummer één. Heerlijk gevoel ^^ Ken niet veel spellen die me jaar na jaar blijven boeien! Nog een wedstrijdje of 6 tot einde seizoen dus geen puntjes meer verspelen :X

Ebayzo wijzigde dit bericht 04-07-2007 17:02 (8%)

http://www.ebayzo.nl - X360 Live Gamertag: Ebayzo360

Moge de kracht met je zijn...

Mss een idee om eens een GoT-cup te spelen?
Hebben we ook geen gesodemieter met cheaters e.d. en toch eens leuk online ballen?!

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

+1 Ondergewaardeerd

quote:
YaoMing schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:44:
is het nu ook geschikt voor de breedbeeld?
Dude, als je het vorige topic eens goed doorgelezen had, had je best antwoord op je vraag gevonden... Om je op de goeie weg te helpen: lodmixer.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: