www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicGrrrrrene wijzigde dit bericht 04-07-2007 11:55 (62%)
Imitation is the sincerest form of flattery
En nee, setups zijn niet tot in de eeuwigheid hetzelfde, maar wel bruikbaar ja. Mijne verschilt met vorig seizoen zo'n 5 tot 20 punten.
En over die monteurs, dat geldt niet voor jouw monteurs hoor
Edit: Ik denk dat je het systeem niet helemaal doorhebt. Als het werkt zoals ik denk dan gaat het zo. De race is afgelopen, je ideale setup wordt berekent aan de hand van JOUW beste onderdelen (dus 60 fw, 62 rw, 60 ae, etc etc). Of je dan nu je 60 fw, of je 57 fw erop zet, maakt niet (veel?) uit. Wanneer je volgend seizoen terugkomt op dat circuit, is je fw misschien wel 75, dan is de ideale setup wél anders.
Joss wijzigde dit bericht 04-07-2007 12:07 (47%)
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Ik heb er niks over teruggezien in de racereportquote:Joss schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:05:
Vleugels veranderen absoluut wél als er water op de baan ligt hoor
Dat dacht ik dus al. Die gegevens zijn dus hoogstens interessant om een gebiedje af te bakenenquote:En nee, setups zijn niet tot in de eeuwigheid hetzelfde, maar wel bruikbaar ja. Mijne verschilt met vorig seizoen zo'n 5 tot 20 punten.
En over die monteurs, dat geldt niet voor jouw monteurs hoorDie zijn misschien 60 ofzo? Het gaat erom dat 1 uur 99 beter schijnt te zijn dan 2 uur 101. Ik merk er weinig van (1%tje minder) dus bij 110 ongeveer zijn ze weer beter dan 99 met 1 uur.
Edit: Ik denk dat je het systeem niet helemaal doorhebt. Als het werkt zoals ik denk dan gaat het zo. De race is afgelopen, je ideale setup wordt berekent aan de hand van JOUW beste onderdelen (dus 60 fw, 62 rw, 60 ae, etc etc). Of je dan nu je 60 fw, of je 57 fw erop zet, maakt niet (veel?) uit. Wanneer je volgend seizoen terugkomt op dat circuit, is je fw misschien wel 75, dan is de ideale setup wél anders.
Imitation is the sincerest form of flattery
Wat zou je in het racereport willen zien dan?quote:Grrrrrene schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:13:
[...]
Ik heb er niks over teruggezien in de racereport
Hoe zit dat nou met die groene en rode pijltjes?quote:Joss schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:27:
[...]
Wat zou je in het racereport willen zien dan?Vleugelverschillen kan je alleen op de Race Weekend pagina terugvinden.
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, ATI HD 4870OC
Streepje is (nog) niet bekendquote:Angeloonie schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:30:
[...]
Hoe zit dat nou met die groene en rode pijltjes?Rood betekend dat je de afstelling hoger moet gooien? En een streepje is goed?
Rood pijltje omhoog is setup te laag
Groen pijltje omlaag is setup te hoog
Ah kijk, ik dacht dat ik met een streepje wel goed zat dusquote:Joss schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:36:
[...]
Streepje is (nog) niet bekend
Rood pijltje omhoog is setup te laag
Groen pijltje omlaag is setup te hoog
Heeft mijn driver reporting skill overigens invloed op die streepjes qua nauwkeurigheid ?
Nauwkeurigheid niet (direct)... wel hoe snel hij info zal geven over de setup.quote:Stealth2000 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:11:
[...]
Ah kijk, ik dacht dat ik met een streepje wel goed zat dus
Heeft mijn driver reporting skill overigens invloed op die streepjes qua nauwkeurigheid ?
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Oeh, shit, dat moest ik nog doen...quote:vinnyb schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:02:
Ik heb mijn vertaling doorgestuurd.. als je nog meer stukjes hebt, roep maar!
Hmmm, vanavond geen tijd, maar zal er morgen dan maar wat aan doen...
Graag gedaanquote:Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:04:
[...]
Oeh, shit, dat moest ik nog doen...![]()
Hmmm, vanavond geen tijd, maar zal er morgen dan maar wat aan doen...
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Ik hoor wel of er nog wat vertaald moet worden.
manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)
Reg. datum: 09 augustus 2005
btw, ik vind 87% DRP niet goed wanneer je de vorige race 96% had, dat betekent dus dat ik hard achteruit ben gegaan dit keer en dat wordt niet geaccepteerd in mijn team
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
Normaal lig op ongeveer 2 seconde achter de top maar nu zit ik ongeveer een tiende achter Ryan McCarlie die nummer 1 is in onze groep
Zo goed waren de ontwikkelingen de afgelopen ronde volgens mij ook weer niet en me driver is niet super veel beter geworden.....rijd nog steeds met marges van 7 tiende op een rondje
Hij presteerd het zelfs om met hardere banden en een lager rev harder te gaan
Grrrr....hij heeft net gekwalificeerd, gewoon een seconde sneller dan ik tot nu toe heb gereden.
Was dus weer valse hoop of er moet een wonder gebeuren tijdens mijn qual
brid wijzigde dit bericht 04-07-2007 17:22 (12%)
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16
Teams accepteren best veel moet ik zeggen... kijk maar naar Ralf Schum... or naar Spykerquote:Wes46 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:10:
Omdat jullie zeggen dat ik beter niet meer setup/tune up test kan doen ga ik nu dan maar een aero test doen. Ik hoop hiermee een goede beslissing te nemen, maar dat zien we de volgende races wel![]()
btw, ik vind 87% DRP niet goed wanneer je de vorige race 96% had, dat betekent dus dat ik hard achteruit ben gegaan dit keer en dat wordt niet geaccepteerd in mijn team
http://www.f1time.com/user.php?user_id=7078
Reg. datum: 09 augustus 2005
ja maar mijn team is niet zoals die van hen....er is 1 groot verschil namelijk, ik zit niet in hun team en wel in me eigen.quote:3xNix schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:20:
[...]
Teams accepteren best veel moet ik zeggen... kijk maar naar Ralf Schum... or naar Spyker
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
Welk een leuke opmerken in practice was ik bezig en kwam tot een DQP van 93%, auto repareren en dacht laat ik er ngo een rondje in een auto met allemaal nieuwe onderdelen uitpersen en niets aan ook maar enige instelling wijzigen en mijn DQP gaat met 2% omhoog.... toch leuk
Maar een hete race 32-38 op old hockenheim, ga het toch op een 3 stopper proberen. Toch nog mijn leerseizoen moet dus kijken welke invloed wat heeft etc om het beter uit te kunnen rekenen etc.
Wat zijn trouwens de beste circuits om wat te testen, ik gebruik de volgende :
{KNIP}
JesterRace wijzigde dit bericht 05-07-2007 14:28 (18%)
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Ehm je DQP schommeld rustig 2% naar boven of beneden, dus lag niet aan je auto hoor... (zou ook wel maf zijn, stap je in een betere auto, wordt je persoonlijk ook beterquote:JesterRace schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 04:09:
Zo net ook mijn verplichtingen gedaan. Met een DQP van 95% gekwalificeerd op de derde plek maar er moeten er nog een paar.
Welk een leuke opmerken in practice was ik bezig en kwam tot een DQP van 93%, auto repareren en dacht laat ik er ngo een rondje in een auto met allemaal nieuwe onderdelen uitpersen en niets aan ook maar enige instelling wijzigen en mijn DQP gaat met 2% omhoog.... toch leuk
Maar een hete race 32-38 op old hockenheim, ga het toch op een 3 stopper proberen. Toch nog mijn leerseizoen moet dus kijken welke invloed wat heeft etc om het beter uit te kunnen rekenen etc.
Wat zijn trouwens de beste circuits om wat te testen, ik gebruik de volgende :
KNIP (exacte data)
Daarnaast zal je voor testen geen specifieke tracks krijgen, maar is wel uitgelegd wat voor soort tracks je kan testen (staat mss zelfs in de TS)... kun je daarna wel invullen welke tracks
Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 05-07-2007 09:44 (3%)
Wil je AUB je bericht wijzigen en de exacte data (dus welke circuits jij gebruikt) eruit halen? We zijn hier op zich best helpend naar elkaar toe, maar we willen wel dat mensen zelf blijven denken, i.p.v. álles opzoeken en vragenquote:
Ik zeg dan ook niet dat je de goede of foute circuits gebruikt, dat is aan jou om uit te zoeken (door meerdere tests op verschillende circuits met elkaar te vergelijken).
Edit: En luuk ook even een editje toepassen
Joss wijzigde dit bericht 05-07-2007 09:37 (4%)
Gisteren trouwens practise gedaan met het volledige Be on Edge team... (ook voor Panther, die nu heerlijk met z'n luie reet ergens tussen de piramides aan het zandhappen is)
Wel grappig om de verschillen dan eens te zien tussen teams die even lang in het spel zitten en de verschillen in setup enzo.
Voor beide wagens een prima setup, beide coureurs een DQP van ong. 93% en vanavond maar eens de boel op de grid neergooien... kijken waar we komen te staan...
Nou kan je een beetje vergelijken wat welke verschillen nu daadwerkelijk kosten he. De coureurs, de ontwikkeling van de auto, de motor. Én, én? Wat zijn de belangrijkste verschillen met je teamie? I guess the driver, right?quote:
Ben ik nog rustig aan het analyseren natuurlijk, maar driver kan het niet echt zijn. Ik heb nml de 3e driver vd groep en Panther de 4e... is maar een heel klein beetje slechter.quote:Joss schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:55:
[...]
Nou kan je een beetje vergelijken wat welke verschillen nu daadwerkelijk kosten he. De coureurs, de ontwikkeling van de auto, de motor. Én, én? Wat zijn de belangrijkste verschillen met je teamie? I guess the driver, right?
Reg. datum: 15 februari 2005
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last