F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicOh prima, stuur maar wat, dan wil ik vanavond voor/na de race wel een stuk vertalen hoorquote:Joss schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:41:
Iemand zin om een stuk of 10 regels te vertalen voor de Nederlandse F1Time versie? Moet heel de rules/guide/faq vertalen en dat duurt nogal, maar als we het spreiden....
Edit: En toen was het stil
Edit: Mag ook best wat meer zijn dan 10 regels hoor, niet zo'n bezwaar (nee, nu niet al je tekst sturen Joss
Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 03-07-2007 10:03 (12%)
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Komt een PMetje op F1Timequote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:02:
[...]
Oh prima, stuur maar wat, dan wil ik vanavond voor/na de race wel een stuk vertalen hoor
Edit: Mag ook best wat meer zijn dan 10 regels hoor, niet zo'n bezwaar (nee, nu niet al je tekst sturen Joss)
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Edit: zie juist dat ik van de eerste startrij naar de 2 verbannen ben door de 3 mensen die ook in de stand voor mij staan.
Nou ja kijken of mijn strategie nu wel goed uitpakt.
Darkdemoman wijzigde dit bericht 03-07-2007 11:24 (64%)
manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)
Iemand zo handig om er voor te zorgen dat het programma'tje voor F1time te gebruiken is? Het lijkt me alleen al geweldig handig om bijv de tirewear en wear in het algemeen te doorgronden.....quote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:37:
Wel relaxed als zo'n programmaatje de info en data van de site trekt, maar hoeft van mij verder niet eens echt alles optimaal te berekenen.
Dat fingerspitzengefühl bij strategie en het racen maakt de kick van hoog eindigen alleen maar goed.
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Ben terug verwezen naar #4 in de kwali, die gast waarvan ik dacht dat ie geen internet had, heeft net ingelogd en P/W/Q er doorheen geknalt. Helaas, hij staat op pole (maar wel op 3 stops denk ik, ik op 2).
Kun je zelf ook wel berekenen zonder programma, heb inmiddels zelf een redelijke formule gecreëerd door de verschillende races te vergelijken en sindsdien geen klapbanden meer gehad...quote:andrestouwe schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:28:
[...]
Iemand zo handig om er voor te zorgen dat het programma'tje voor F1time te gebruiken is? Het lijkt me alleen al geweldig handig om bijv de tirewear en wear in het algemeen te doorgronden.....
Het enige "probleem" is dat voor al dit soort spul vaak een webserver gebruik + php en mysql. Is alles nog steeds te delen. Ik heb WOS (Web-On-a-Stick, webserver met alles erop en eraan vanaf usb stick), en kan best de lege database delen met de php paginas.
Hoe je het dan aan de praat krijgt zie je dan zelf maar ... meot eerst wat tijd vinden zodat ik de XML kan parsen. Aan de hand daarvan wil ik namelijk alles bijhouden. Moet ook een keer een seizoensovergang meemaken om te kijken wat ze daarmee allemaal veranderen etc.
Verwacht dus op korte termijn niets maar ik vind excel teveel werk
M.A.W. et gaat ngo wel effe duren. Ik ben eerst nog wat aan eht schrijven voor hockeyarena (zelfde opzet ijshockey manager)
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
65536 regelsquote:JesterRace schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:18:
in mysql kan je ook veel meer data kwijt dat dat k*t excel wat maar 65000 regels aankan
Ben benieuwd hoe laag ik vanavond eindig, 19 rijders en ik sta 16e
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, ATI HD 4870OC
Imitation is the sincerest form of flattery
Wel een practise dan? Sta geloof ik inmiddels 4e... maar dat is beter dan m'n gemiddelde Q en dan weeg ik nog veel ook (net als iedereen waarschijnlijk)quote:Grrrrrene schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:09:
Sommigen kwalificeren wel heel laat hoor. Vanochtend stond ik nog 11e, een uurtje terug stond ik ineens 12e. Wie kwalificeert zich nou 5 uur voor de race? En topper McCarlie heeft nog niet eens een warmup gereden.
Edit: En die nrs 1 en 2 zijn flink sneller dan de rest, lijkt me toch niet dat die lui een 3 stopper gaan doen?!
Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 03-07-2007 14:16 (10%)
Je staat 5e en Ryan is inderdaad nog nergens te bekennen bij jullie, geen practice gedaan.quote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:15:
[...]
Wel een practise dan? Sta geloof ik inmiddels 4e... maar dat is beter dan m'n gemiddelde Q en dan weeg ik nog veel ook (net als iedereen waarschijnlijk)
Edit: En die nrs 1 en 2 zijn flink sneller dan de rest, lijkt me toch niet dat die lui een 3 stopper gaan doen?!
Edit: Hmm, was 1 persoon in mijn groep (ex-C2) vergeten. Die is net dus ook begonnen met P/W/Q. Ben benieuwd of ik nog zak van mn 4e plek.
Joss wijzigde dit bericht 03-07-2007 14:22 (12%)
Dank!quote:Joss schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:18:
[...]
Je staat 5e en Ryan is inderdaad nog nergens te bekennen bij jullie, geen practice gedaan.
Verheug me weer op een heerlijke race om 19u, dit keer alle tijd en gehele race aanwezig op de F1Time IRC babbelbox
Op je N95?quote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:22:
[...]
Dank!![]()
Verheug me weer op een heerlijke race om 19u, dit keer alle tijd en gehele race aanwezig op de F1Time IRC babbelbox
Ehhh, Joss, newsflash, ik heb ook nog gewoon een pc hoorquote:
Écht?quote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:35:
[...]
Ehhh, Joss, newsflash, ik heb ook nog gewoon een pc hoor
Jeuj! Die C2er is lekker langzaam
Lekker wat om naar uit te kijken als ik straks wakker ben gelijk kijken. Race is hier midden in de nacht, volgende race ben ik weer gewoon in NL.
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Ik wil maar al te graag een deel van m'n achterstand (11 punten) goedmaken, maar dan wel liever in een rechtstreeks duel
Na ja, in ieder geval good racing all!
Nu eens kijken of Tadas woord gehouden heeft, en de problemen met groep 31+ opgelost heeft, anders wordt het hier weer een sms festival na 15.00 uur(heb het eerste waarschuwende sms'je al binnen
edit: Hulde hulde hulde, het lijkt te werken.........en dan nog krijg ik sms'jes, maar dan van positieve aard...
andrestouwe wijzigde dit bericht 03-07-2007 15:03 (9%)
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Nope, geen practise. Hij heeft nog 3,5 uur, ik kan me toch niet voorstellen dat hij bewust _zo_ laat kwalificeert?quote:Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:15:
[...]
Wel een practise dan? Sta geloof ik inmiddels 4e... maar dat is beter dan m'n gemiddelde Q en dan weeg ik nog veel ook (net als iedereen waarschijnlijk)
Anyway: 12e voorlopig, denk dat het daarbij blijft:
Practise: 23 rijders
Warmup: 23 rijders
Qualification: 23 rijders
Die eerste twee zijn idd verdomd snel, maar met een seconde op de nummer 2 komt Alvear daar in ieder geval mee weg, zo lijkt het. Ook in de warmup was hij een seconde sneller dan de nummer 2 en ik denk toch dat hij daar relatief zwaar was, om z'n brandstofverbruik te bepalen.
Grrrrrene wijzigde dit bericht 03-07-2007 15:05 (13%)
Warmup zegt niks hoor, revs en fuel kunnen heel anders liggen hè.quote:Grrrrrene schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:03:
[...]
Nope, geen practise. Hij heeft nog 3,5 uur, ik kan me toch niet voorstellen dat hij bewust _zo_ laat kwalificeert?
Anyway: 12e voorlopig, denk dat het daarbij blijft:
Practise: 23 rijders
Warmup: 23 rijders
Qualification: 23 rijders
Die eerste twee zijn idd verdomd snel, maar met een seconde op de nummer 2 komt Alvear daar in ieder geval mee weg, zo lijkt het. Ook in de warmup was hij een seconde sneller dan de nummer 2 en ik denk toch dat hij daar relatief zwaar was, om z'n brandstofverbruik te bepalen.
Weet niet of z'n bandjes het gaan redden met die temp (als ie op softs rijdt en een 3 stopper doet), maar lijkt me sterk dat ie dit heeft kunnen doen met een 2 stops strat...
Snap er niks van dat Ryan er nog niet staat, maar aan de andere kant, dan kan ik nog werkelijk op m gaan inlopen joh (moet niet gekker worden in het 1e seizoen C3)...
Reg. datum: 15 februari 2005
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last