Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia E90 topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 64 65 66 67 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 17 april 2004

quote:
peterrrr schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:05:
[...]

[...]

Beste Daan,

Bij de eerste levering van toestellen blijft deze altijd voor "medewerkers van telefoonwinkels" op 0 staan. Dit komt omdat er in 99 van 100 gevallen veel te weinig binnenkomen, en tevens ze allemaal gereserveerd staan voor diverse telco's.
Weest gerust, na het weekend krijgen de meeste winkels zoals Belcompany (waar je volgens mij zelf werkt) dit toestel uitgeleverd...
volgens mij klopt er niks van al die verhalen: bij alle Belcompany's hebben ze vandaag bericht ontvangen dat de levering is uitgesteld naar weer 31!! Ook de Smartphoneshop twijfelt er aan dat de 2e week van juli haalbaar is.

Reg. datum: 25 mei 2006

:/ Nou.. het prijsvechten is begonnen..... }:O

Reg. datum: 08 januari 2000

quote:
Nitrohoss schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 01:12:
:/ Nou.. het prijsvechten is begonnen..... }:O
Ik weet dat ik af en toe wat vage zooi uitkraam maar deze snap ik al helemaal niet :P

ACSP, ACTC & ACSA certified

Reg. datum: 25 mei 2006

quote:
Ballebek schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 08:11:
[...]

Ik weet dat ik af en toe wat vage zooi uitkraam maar deze snap ik al helemaal niet :P
Beetje een smalende opmerking naar alle verwachtingen... >:) 1 Juli zou het losbarsten.. Er zijn nu idd alleen nog maar mondjesmaat prijzen beschikbaar, laat staan volledige beschikbaarheid. Zelfs op de nokia site staat het ding nog in de "binnenkort" hoek.... :D

Nitrohoss wijzigde dit bericht 03-07-2007 15:49 (8%)

Reg. datum: 14 december 2004

Ook in Duitsland is ie al (mondjesmaat) verkrijgbaar, zie onder meer dit forum.
Op bijvoorbeeld deze pagina zijn mooie afbeeldingen van het toestel te vinden.

Enkele aspecten waar sommige mensen over klagen:
  • Behuizing kraakt soms wat
  • Ruisgeluid bij spraak- of video-opname bij enkelen
  • Camera-toets voelt slapjes en niet fijn-doseerbaar aan, en opent niet de camera-applicatie
  • In dichtgeklapte toestand raakt het toetsenbord soms het beeldscherm aan. Dit geeft geen krassen, maar er komt soms vuil vanaf de toetsen op het scherm terecht
Over het algemeen is men echter wel tevreden, vooral ook over de snelheid van het toestel en over de stabiliteit van de verbindingen. Naast de andere aspecten van het toestel die al bekend waren natuurlijk, zoals het grote scherm bijvoorbeeld.

@Ballebek:
In het Nokia 6630-topic meldde jij dat je een nieuwe Nokia 6630 hebt gekocht voor 50,-. Evenals B0MBACI ben ik wel benieuwd wáár je dat toestel voor die prijs hebt gehaald. Wel makkelijk voor erbij!

quote:
Beuzelarij schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:13:
@Ballebek:
In het Nokia 6630-topic meldde jij dat je een nieuwe Nokia 6630 hebt gekocht voor 50,-. Evenals B0MBACI ben ik wel benieuwd wáár je dat toestel voor die prijs hebt gehaald. Wel makkelijk voor erbij!
Vroeg in de Vodafone winkel of ze nog een goedkoop toestelletje hadden met Symbian zodat ik ieg mijn mail en SSH kan doen als ik op vakantie ben (aangezien ik nu geen toestel had die dat wel kon).
Toen noemde ik ze afzetters omdat ze met een of ander ding aan kwamen zetten van 200 euro prepaid en vroeg of ze niet nog een winkeldochtertje hadden liggen, ja dus een 6630 (stond niet eens meer in het systeem) en bood 50 euro waarop ie verkocht was :)

Hmmm... Het is dat je dan een AZERTY toetsenbord hebt anders had ik zaterdag op mijn lange rit door Duitsland even in München gestopt om er 1 te scoren ;)
Eerst morgen een iPhone in ontvangst nemen (geactiveerd en wel).

Ballebek wijzigde dit bericht 03-07-2007 19:36 (10%)

OK. Het was dus geen algemene aanbieding o.i.d., maar een individueel mazzeltje. :)

Reg. datum: 31 maart 2006

Waarom duurt het zolang voordat je foto's kan posten van de e90 die je al hebt?

@hieronder: Nee die bmaarten had hem toch (athans dat beweerde hij)

Donstil wijzigde dit bericht 06-07-2007 21:39 (33%)

quote:
Donstil schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:25:
Waarom duurt het zolang voordat je foto's kan posten van de e90 die je al hebt?
omdat niemand hem heeft, tenzij hij genoegen neemt met een duits toestel

E51; N95 :-)

Half off-topic, maar toch:
quote:
peterrrr schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:05:
Bij de eerste levering van toestellen blijft deze altijd voor "medewerkers van telefoonwinkels" op 0 staan. Dit komt omdat er in 99 van 100 gevallen veel te weinig binnenkomen, en tevens ze allemaal gereserveerd staan voor diverse telco's.
Zo werkt het bij ons wel, ja.
We kregen bijvoorbeeld ruim 2000 N95's binnen met onze eerste levering, maar die waren allemaal al gereserveerd.
Als een klant dan inlogt, staat er op onze website voor klanten die vóóraan in de lijst met bestellingen staan "levering volgende dag" o.i.d.; voor de anderen: "voorraad = 0, verwachtte levering = (datum)".

edit: vergeten woordje ingevoegd...

MacJohn wijzigde dit bericht 06-07-2007 22:57 (4%)

Reg. datum: 09 juli 2007

Modbreak:
Kopen doen we niet via dit forum. Dat kan via V&A of marktplaats.

TinuX wijzigde dit bericht 09-07-2007 11:00 (76%)

quote:
john-hendriks schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 21:15:
omdat niemand hem heeft, tenzij hij genoegen neemt met een duits toestel
Waar blijft het verslag? >:)

quote:
paar posts hoger staan al wat opmerkingen

quote:
john-hendriks schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:21:
paar posts hoger staan al wat opmerkingen
Het hele topic is een opsomming van opmerkingen.
Ik heb hier nog geen opmerkingen gezien van iemand die het toestel ook zélf in bezit heeft. Aangezien jij nu voor de tussentijd een (voorlopig nog even Duitse) E90 hebt, was ik wel benieuwd naar jouw oordeel. :)

You've g0t mail :D :D

Ik zou wel een review willen schrijven, wie sponsert mij :P Maar zonder gekheid, de prijs van 780 euro is gewoon te veel. En de prijzen gaan pas na een paar maanden omlaag :'(

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Reg. datum: 20 oktober 2004

Sommige mensen hebben meer geld over voor een goede pda/smartphone dan andere mensen. De N95 is ook te duur vind ik, maar toch zijn er genoeg mensen die het toestel kopen.

quote:
Beuzelarij schreef op maandag 09 juli 2007 @ 16:41:
[...]

Het hele topic is een opsomming van opmerkingen.
Ik heb hier nog geen opmerkingen gezien van iemand die het toestel ook zélf in bezit heeft. Aangezien jij nu voor de tussentijd een (voorlopig nog even Duitse) E90 hebt, was ik wel benieuwd naar jouw oordeel. :)
mijn duits toestel is duits gebleven en dus ook in de winkel: men is nog niet in staat de nederlandse taal erop te zetten. Voor de liefhebbers: leverbaar in Enschede!

Reg. datum: 19 juni 2006

Check deze link: http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=1aec439... Een videoreview van de E90 :)

En ja hoor: hij is weer 4 weken uitgesteld, gek genoeg kwam ik vorige week in Duitsland (München) rijendik tegen in de telecomwinkels, welliswaar met AZERTY en Duitse taal :(

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
john-hendriks schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 20:45:
[...]

mijn duits toestel is duits gebleven en dus ook in de winkel: men is nog niet in staat de nederlandse taal erop te zetten. Voor de liefhebbers: leverbaar in Enschede!
Ze kunnen het wel, maar ze weten alleen niet hoe het moet.....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Reg. datum: 17 juli 2007

nou ik heb hem hoor! Met qwerty toetsenbord en wel. Dit bericht is zelfs toegevoegd met het toestel, nadat ik via dit makkelijke toetsenbordje me even heb geregistreerd.
Werkt vergelijkbaar als met mijn 9500 communicator, maar is veeeeeeel sneller op applicatieniveau. Ik volg jullie discussie al een tijdje en heb me ingeschreven bij alle denkbare sites, maar helaas niet leverbaar. Ben ook maar op vakantie gegaan. Zit nu in Rimini italie en heb het gekocht bij de enige electronicazaak in San Morino.

perfect ding! Ga morgen de GPS eens goed uitproberen.

hier dus vollop leverbaar, .... Even een last minute scoren?

quote:
keesgadget schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 23:20:
nou ik heb hem hoor! Met qwerty toetsenbord en wel. Dit bericht is zelfs toegevoegd met het toestel, nadat ik via dit makkelijke toetsenbordje me even heb geregistreerd.
Werkt vergelijkbaar als met mijn 9500 communicator, maar is veeeeeeel sneller op applicatieniveau. Ik volg jullie discussie al een tijdje en heb me ingeschreven bij alle denkbare sites, maar helaas niet leverbaar. Ben ook maar op vakantie gegaan. Zit nu in Rimini italie en heb het gekocht bij de enige electronicazaak in San Morino.

perfect ding! Ga morgen de GPS eens goed uitproberen.

maar ook dus in engels

quote:
keesgadget schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 23:20:
Ik heb de tijd nog, koop hem liever bij mijn favo vrouwelijke telefoonverkoopster O+
Krijg ik extra korting gaan we daarvan uit eten zoals we ieder jaar doen wat begon als een grap...

Reg. datum: 29 mei 2005

quote:
Ballebek schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 07:56:
[...]

Ik heb de tijd nog, koop hem liever bij mijn favo vrouwelijke telefoonverkoopster O+
Krijg ik extra korting gaan we daarvan uit eten zoals we ieder jaar doen wat begon als een grap...
Als het een knappe is zou ik ook wachten, alléén al voor het dessert :P

PC: Dell XPS 710: E6700+4GRam+ 2x320gig Raid0 + 2x 500gig + 8800GTX + XFI 3D audio card + MS Vista Ultimate + Dell 22inch TFT monitor + Lacie Home server + Nokia E90 + HTPC Acer Aspire L5100 + almost Pana PDP TH-42PX85E :)

Reg. datum: 29 mei 2005

quote:
redbull2580 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:30:
[...]

Als het een knappe is zou ik ook wachten, alléén al voor het dessert :P
BTW, ik moet ook nog wachten (tis al 1 maand dat ze zeggen dat hij er zou zijn)
Nu was het 16 july, nu is het al eind deze maand...

Op andere forums lees ik dat er mensen in nigeria en pakistan het toestel wel al te leveren is..
en wij dan? Europa?

PC: Dell XPS 710: E6700+4GRam+ 2x320gig Raid0 + 2x 500gig + 8800GTX + XFI 3D audio card + MS Vista Ultimate + Dell 22inch TFT monitor + Lacie Home server + Nokia E90 + HTPC Acer Aspire L5100 + almost Pana PDP TH-42PX85E :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 64 65 66 67 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: