Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 82 83 84 85 last

Nieuw Topic
M'n WLAN lijkt nu goed te werken dankzij de tip eerder in dit topic. Super. Morgen nog verder proberen.

Ander vraagje: is er in de webbrowser een manier om snel naar het begin of eind te springen van een textarea als je er op klikt? Stel dat je op een webpagina een invoerveld hebt (zoals hier op GoT het invoerveld voor een reactie) en daar staat veel tekst in, dan duurt het een eeuwigheid om naar het begin of eind te scrollen met de cursor-toets. Is er een snelle manier om naar het begin of eind te springen (zoals je op de PC op Ctrl+Home of Ctrl+End zou drukken)?
MiniB :P
Reg. datum: 04 februari 2001

Ik probeer al een tijdje mijn N95 te syncen middels bluetooth. Echter krijg ik mijn Belkin Bluetooth dongle niet werkend met Nokia PC suite.

Heb gemaild met de Belkin helpdesk (volgens mij ook een niet al te snugger persoon):

"Thanks for contacting Belkin. Unfortunately we do not support PC Sync."

Welk merk bluetooth dongle werkt zekerweten in combinatie met mijn N95?

Ow Crap

Reg. datum: 23 januari 2006

quote:
Mau_Maus schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:07:
[...]

Het was een metafoor. Bedoelde een gratis signaal ermee. Maps heeft alleen evrbidning nodig voor bijv. een kaart als je ergens bent waar je nog geen kaart van hebt op je telefoon. En/of steun bij een route. (kleine kaart updates ofzo)
Toch heb ik nog geen idee hoe dat werkt. Ik ga over enkele weken naar Wales, heb het gebied op mijn N95 al een beetje bekeken, maar betekent dat dan dat die kaarten in het geheugen zitten en zich niet meer laten verdringen door andere kaarten? Ook ìk heb groot ontzag (lees angst voor torenhoge datarekeningen) voor UMTS gebruiken in het buitenland. Oriënteer me zelfs al op WiFi-hotspots op mijn vakantiebestemming. Wie legt me iets over het beheer van maps uit? Of waar kan ik het vinden?

Reg. datum: 24 oktober 2006

download gewoon de wales map via Map Loader en zet in Maps de internet verbinding uit op je telefoon. Ben je van alles af

Waarom kijk je niet in het boekje of de site van nokia zelf? Of lees de vorige delen. Staan duidelijken verschillen in van elk onderdeel van de navigatie

Mau_Maus wijzigde dit bericht 03-07-2007 00:11 (39%)

Reg. datum: 26 november 2003

quote:
interneth schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:47:
[...]

Toch heb ik nog geen idee hoe dat werkt. Ik ga over enkele weken naar Wales, heb het gebied op mijn N95 al een beetje bekeken, maar betekent dat dan dat die kaarten in het geheugen zitten en zich niet meer laten verdringen door andere kaarten? Ook ìk heb groot ontzag (lees angst voor torenhoge datarekeningen) voor UMTS gebruiken in het buitenland. Oriënteer me zelfs al op WiFi-hotspots op mijn vakantiebestemming. Wie legt me iets over het beheer van maps uit? Of waar kan ik het vinden?
Zorg gewoon dat je dataverbinding niet gebruikt wordt in het buiteland (kan je instellen of zelf voor kiezen). Daarnaast laad je de map van Wales via de computer op je telefoon, zo kan er niets fout gaan.

Jules

Reg. datum: 01 maart 2005

Eindelijk is Mail for Exchange er voor de N95. De geruchten dat het er nooit zou komen, omdat de N95 geen 'bussiness' toestel is, zijn hiermee ontzenuwd.
Ik heb het geïnstalleerd. Straks op het werk nog even de juiste instellingen er in en dan moet duidelijk zijn of het echt werkt.

Reg. datum: 30 mei 2007

quote:
jreijmer schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:23:
[...]

Dat heb ik gedaan, heb bij 7 verschillende winkels een order geplaatst. Niet leverbaar :) en nee, ga niet ebay op duiken. Geen goede ervaringen mee (niet persoonlijk gelukkig).

Dus, voordat je mensen bestookt met "lees eerst ff goed dit forum door, daar staat zat in" is het misschien gewoon weg handiger om behulpzaam te zijn. Krijg je positievere reacties van :) echtwaar.. dat helpt ^^

Anyways. Bedankt voor de "tip"
Als je de 4 Gb kaart echt wilt hebben stap je even de Phonehouse binnen. Daar liggen ze op voorraad a 79,- per stuk. Dat is duurder dan de webwinkels maar die zouden ook 25 euro kunnen vragen want leveren doen ze vooralsnog toch niet.

Ook ik ben overigens van mening dat je niet goed gelezen hebt. De zoekfunctie doet soms wonderen maar oplossingen wilt men kennelijk alleen kant-en-klaar aangerijkt krijgen. IMHO

Reg. datum: 29 maart 2005

quote:
Morris66 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 08:21:
[...]

Als je de 4 Gb kaart echt wilt hebben stap je even de Phonehouse binnen. Daar liggen ze op voorraad a 79,- per stuk. Dat is duurder dan de webwinkels maar die zouden ook 25 euro kunnen vragen want leveren doen ze vooralsnog toch niet.

Ook ik ben overigens van mening dat je niet goed gelezen hebt. De zoekfunctie doet soms wonderen maar oplossingen wilt men kennelijk alleen kant-en-klaar aangerijkt krijgen. IMHO
Gisteravond weer een email ontvangen van Sallandautomatisering.nl dat de levertijd indicatie nu 05-07-2007 is.

Het was eerst 22-06-2007, toen 29-06-2007 en nu is het gewoon weer opgeschoven. Niet normaal dat het op zo'n manier gaat. Maargoed, heb ik hem vrijdag nog niet binnen dan eis ik mijn geld terug en ga ik naar de Phonehouse.

Dan maar 14 euro meer betalen. Ik moet hem toch hebben voordat ik op vakantie ga.

Reg. datum: 30 mei 2007

quote:
lauw8 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:03:
[...]
Dan maar 14 euro meer betalen. Ik moet hem toch hebben voordat ik op vakantie ga.
Dat is idd niet leuk maar ik had het er graag voor over. Die extra Gb's heb je echt hard nodig op dit supertoestel. :) En daar wilde kon ik echt niet weken op wachten.

Morris66 wijzigde dit bericht 03-07-2007 09:07 (8%)

Moge de kracht met je zijn...

Ok, heb het proggie Super! om m'n filmpjes om te zetten, maar na het omzetten heb ik alleen geluid en geen beeld. Ik mis dus ergens een codec, staat wel op automatisch downloaden bij WMP, maar dan geeft ie een fout bij het halen van de codec.

Is er iemand bij wie het al wel draait die mij kan helpen of een linkje kan geven?

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

I love my Pleo!

quote:
Eggy schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:33:
[...]

Het is wel een progje waar je even aan moet wennen :p

Ik ben zelf ook aan de slag gegaan met Illustrator voor een thema. Het heeft wel wat tijd gekost om bijvoorbeeld die 300+ icoontjes te maken maar ik ben al een redelijk eind. Alles bestaat enkel uit vectoren:

Ik moet nog wel een aantal dingen aanpassen en wat bugs fixen maar dat kost nu eenmaal wat tijd :p
Dat ziet er super gelikt uit zeg!
Alleen heb ik een probleem: ik kan het niet installeren.
Klopt het dat het bestandje slechts 100kb is?
Zodra ik erop klik springt hij er meteen weer uit!

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

Reg. datum: 11 juni 2007

quote:
erikd_o schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 06:32:
Eindelijk is Mail for Exchange er voor de N95. De geruchten dat het er nooit zou komen, omdat de N95 geen 'bussiness' toestel is, zijn hiermee ontzenuwd.
Ik heb het geïnstalleerd. Straks op het werk nog even de juiste instellingen er in en dan moet duidelijk zijn of het echt werkt.
Ga dit zometeen even in me pauze proberen. Is wel een ideaal tooltje lijkt mij. Overigens zijn er hier mensen die een virusscanner hebben draaien? Is dit wel aan te raden, lijkt mij namelijk dat het veel resources gebruikt.

En als jullie er 1 gebruiken welke is dan aan te raden?

Reg. datum: 08 juni 2007

Als je nog een aantal programma's voor je N95 wilt hebben moet je *knip* maar eens een kijkje nemen.

Een geweldigge verzameling van allemaal gratis programma's. Meeste wel even zelf signen.

Modbreak:
Al zijn er wellicht ook legale applicaties aan te treffen, illegale software blijft niet toegestaan.

Eggy wijzigde dit bericht 03-07-2007 12:32 (34%)

Moge de kracht met je zijn...

quote:
Franciscusm schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:40:
Als je nog een aantal programma's voor je N95 wilt hebben moet je *knip* maar eens een kijkje nemen.

Een geweldigge verzameling van allemaal gratis programma's. Meeste wel even zelf signen.
Ehm, denk niet dat al deze proggies even legaal zijn... dus niet helemaal de bedoeling op GoT

Eggy wijzigde dit bericht 03-07-2007 14:23 (9%)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Reg. datum: 17 maart 2006

quote:
Franciscusm schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:40:

Laat dat signen op het moment nou net het probleem zijn :'(

Eggy wijzigde dit bericht 03-07-2007 14:22 (10%)

Reg. datum: 08 juni 2007

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:47:
[...]

Ehm, denk niet dat al deze proggies even legaal zijn... dus niet helemaal de bedoeling op GoT
Oh was ik me even niet van bewust. Ik laat wel aan een mod over of deze link gewist moet worden of niet. Zover ik kan zien staat er namelijk ook een hoop legaal spul tussen.

Ik ben gistere bezig geweest met het programma MyCast van orb, en het werkt best simpel. Alleen is het nu zo dat ik eigenlijk op geen een manier voorerlkaar krijg om mp3's te streamen, ook online radio los van MyCast lukt niet echt. Ik zie altijd alleen loading bij de realplayer.

Ik heb zelf aantal divx filmpjes die ik wil streamen via wifi naar me woonkamer alleen heeft realplyer geen goede codes hiervoor dus kan die het ook niet afspelen, is het mogelijk om een andere player te seleceteren voor streaming?

HD4870X2 powering my rig!
Reg. datum: 01 april 2002

quote:
VIPAlex schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 10:52:
[...]

Laat dat signen op het moment nou net het probleem zijn :'(
Neem eens een kijkje in de startpost :)

MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | HD4870X2 @stock | Dell 2709w 27" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5

Reg. datum: 17 maart 2006

Bedoel je dit:

Signen
Voordat je sommige software kunt installeren op je N95 moet je het eerst 'signen'. Als je wilt weten hoe dat moet, neem dan hier een kijkje: http://blog.isquare.nl/?p=216
met dank aan Poeh

Die had ik namelijk al gevonden maar er blijkt een probleem te zijn op die website. Als ik een request uitvoer krijg ik de melding die op het blog ook meerdere keren vermeld staat...balen :|

VIPAlex wijzigde dit bericht 03-07-2007 11:10 (16%)

Reg. datum: 19 oktober 2006

quote:
VIPAlex schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:07:
Bedoel je dit:

Signen
Voordat je sommige software kunt installeren op je N95 moet je het eerst 'signen'. Als je wilt weten hoe dat moet, neem dan hier een kijkje: http://blog.isquare.nl/?p=216
met dank aan Poeh

Die had ik namelijk al gevonden maar er blijkt een probleem te zijn op die website. Als ik een request uitvoer krijg ik de melding die op het blog ook meerdere keren vermeld staat...balen :|
Klopt, dit speelt al sinds zaterdag. :X

Robert Webbe

quote:
erikd_o schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 06:32:
GROTE dank Erik, hier was ik al een tijdje naar op zoek. Ik had RoadSync ook al gekocht maar die beviel me toch niet, hij liep toch soms vast. Nu maar hopen dat deze wel stabiel blijft doordraaien.

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

Robert Webbe

Er zijn weer geruchten over een nieuwe sofware release 12.0.013:)

http://symbianguru.typepad.com/welcome/images/2007/06/20/screenshot0001.png

Ik heb nog geen officiële changelog kunnen vinden maar mijn belangrijkste wens is in ieder geval blijkbaar vervult, quickfix! Net als in de Nokia 6110 Navigator krijg je nu vier methodes voor plaatsbepaling:

http://symbianguru.typepad.com/welcome/images/2007/06/20/screenshot0004_2.png http://symbianguru.typepad.com/welcome/images/2007/06/20/screenshot0005.png

Het rechtse plaatje slaat dus op de optie Assisted GPS. Misschien wat verwarrend met Network based. In het geval van de N95 is 'Network based' dus de informatie die uit het mobiele netwerk wordt ontvangen (op basis van kruispeilingen van verschillende zenders), helaas stuurt geen enkele Nederlandse operator dit naar je. Vodafone heeft het wel maar stelt dit dus niet beschikbaar aan haar eindgebruikers, alleen voor dit soort gevallen.
In dit geval wordt er in iedere paar dagen een paar kilobyte gedownload waarin staat waar de GPS satelieten zich precies bevinden op welk tijdstip. Hierdoor is er aanzienlijk sneller een fix te behalen.

And now we will wait....

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

Goo goo g'joob
Reg. datum: 13 september 2003

quote:
Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 09:28:
[...]

Dat ziet er super gelikt uit zeg!
Alleen heb ik een probleem: ik kan het niet installeren.
Klopt het dat het bestandje slechts 100kb is?
Zodra ik erop klik springt hij er meteen weer uit!
Thanks.

Ik heb vanochtend toevallig net het bestand ge-update (aantal bugs verholpen en het een en ander toegevoegd). Wellicht dat je hem net op het verkeerde moment gedownload hebt. Het .sis bestand in het zip pakket is inderdaad zo'n 91 KB groot. Bij het installeren op je telefoon zal dit zo'n 500+ KB zijn, die SVG bestanden zijn namelijk allemaal vrij klein.

Het bestand zou in ieder geval moeten werken... Mocht iemand hier mijn thema gebruiken, er is dus een update:

http://tn3-1.deviantart.com/fs17/300W/i/2007/179/2/3/Ayofe_Theme_for_Symbian_S60v3_by_eggy.png

Eggy wijzigde dit bericht 03-07-2007 12:38 (21%)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Reg. datum: 18 oktober 2006

nice theme, ik gebruik het ook

jezus, wat wordt ik schijtziek van die nps

die in Nijkerk ging mij vertellen dat het zo hoort, maar hij verwachte wel nieuwe sliders volgende week.... GEK HE!!

is er geen mogelijkheid die sliders thuis opgestuurd te krijgen? is zo 'met een een tor m5 in te prikken ja

HD4870X2 powering my rig!
Reg. datum: 01 april 2002

quote:
deTuinman schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:43:
nice theme, ik gebruik het ook

jezus, wat wordt ik schijtziek van die nps

die in Nijkerk ging mij vertellen dat het zo hoort, maar hij verwachte wel nieuwe sliders volgende week.... GEK HE!!

is er geen mogelijkheid die sliders thuis opgestuurd te krijgen? is zo 'met een een tor m5 in te prikken ja
In Den Haag kunnen ze het helaas nog niet |:(
De monteurs zijn nog niet getraind hierin en dus moet het toestel worden opgestuurd en dan duurt het minstens 3 weken 8)7
Dus schiet niet echt op nee. Dan maar na de vakantie wat regelen.

Dit was bij de DMS2000 overigens.

MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | HD4870X2 @stock | Dell 2709w 27" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5

Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 82 83 84 85 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: