Hoofdcategorieën
Topicacties

Axxion navigatie systeem (actie Kruidvat)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

Reageer Nieuw Topic
Geluk = gelul met een k
Reg. datum: 15 januari 2004

quote:
Heb jij dit zelf al geprobeerd of hoop je dat andere het voor je proberen :+
maar serieus is hier iemand die dit al heeft geprobeerd ?

Compromis ?! Hoezo heb ik het mis dan? | Specs

Reg. datum: 29 december 2006

quote:
Ik ben ook er benieuwd of iemand die al draaiende heeft op de Axxion.
In elk geval bedankt voor de info! :)

AKA CamelSushi
Reg. datum: 16 februari 2006

1 ding is zeker, ik heb nu een mooi systeem die niet meteen de Destinator Software opstart maar mooi in een explorer MET taakbalk. Het mooie is dat de Destinator Shell dus weg is maar je kan het programma nog wel gewoon openen. Als het goed is kan je vanuit hier een hele hoop dingen doen, het is als het ware een PDA ipv een PNA :) . Daar ga ik dit weekend eens naar kijken.

PC: Fujitsu Siemens Laptop; GSM: SAMSUNG E900; CAMERA: PANASONIC DMC FZ7; CAR: Opel Corsa C 1.6 Sport

AKA CamelSushi

Is er nou niemand die het ook geprobeerd heeft? Als ik het topic terug lees tel ik toch wel een handje vol mensen die geinteresseerd zijn?!? Of niet soms? :+

Ik heb een backup gemaakt van wat er nu opstaat en daarna heb ik Destinator verwijderd. Ik ga binnenkort proberen destinator 6 erop te zetten.. ik ben benieuwd!!!

PC: Fujitsu Siemens Laptop; GSM: SAMSUNG E900; CAMERA: PANASONIC DMC FZ7; CAR: Opel Corsa C 1.6 Sport

Mijn Axxion doet het nog steeds probleemloos.
Hij verwijst bijv. wel eens naar een paralelweg, terwijl de hoofdrijbaan beter is.
Maar gelukkig kan een mens ook nog zelf denken.
De verkeerde kant ben ik nog niet op gestuurd door de Axxion.

Ik ga, nav de dingen die hierboven al eens zijn genoemd, wel speuren naar Destinator6 kaarten.

Misschien heeft iemand een tip? Dan hoor ik die graag.

Gr!

Think Different

quote:
nickvanozzie schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:58:
Is er nou niemand die het ook geprobeerd heeft? Als ik het topic terug lees tel ik toch wel een handje vol mensen die geinteresseerd zijn?!? Of niet soms? :+

Ik heb een backup gemaakt van wat er nu opstaat en daarna heb ik Destinator verwijderd. Ik ga binnenkort proberen destinator 6 erop te zetten.. ik ben benieuwd!!!
Ik heb gisteren mijn Axxion ook omgetoverd van een PNA naar een PDA.
Echter, het installeren van zowel TomTom 5, TomTom 6 of Igo wil maar niet lukken.
Ik krijg ook geen foutmelding tijdens de installatie maar verder doet hij ook niets.
Destionator 6 moet ik nog proberen maar ik heb mijn twijfels...

Nikon D50 | 18-200 VR -- Xbox Live Gamertag: Chaser2600

Prettig Chaser dat je dat in elk geval wilt delen hier. _/-\o_
Daar kan een ander in elk geval voordeel van hebben.

Ik heb Destinator PN Europa inmiddels op dvd.
Weet iemand of die überhaupt op de Axxion kan? :?
En is de PN de laatste versie, of is dat 6? :?

Mijn Axxion (standaard) werkt nog zonder echte problemen.
Ik vind het een goede (opruimings) aankoop. :)

Reg. datum: 28 januari 2007

Ik heb het geprobeerd maar met me stomme kop heb ik de taakbalk verborgen dus ik dacht ff hard resetten en dan gewoon weer proberen

maar helaas nu kan hij alleen maar werken als ik de Dshell en destinator opnieuw installeer
alleen als ik hem nu softreset kan ik weer het bovenstaande doen om hem weer aan de praat te krijgen kan iemand mij helpen

Dat klinkt niet zo goed in elk geval.
Ik zou echt niet weten wat je nu zou kunnen doen.
Hopelijk een andere lezer wel.
Suc6!

AKA CamelSushi

quote:
Laarzenfreak schreef op zondag 28 januari 2007 @ 13:58:
Ik heb het geprobeerd maar met me stomme kop heb ik de taakbalk verborgen dus ik dacht ff hard resetten en dan gewoon weer proberen

maar helaas nu kan hij alleen maar werken als ik de Dshell en destinator opnieuw installeer
alleen als ik hem nu softreset kan ik weer het bovenstaande doen om hem weer aan de praat te krijgen kan iemand mij helpen
Als je een harde reset uitvoert dan is je "customisation" weg. Daarbij komt ook dat je register niet gereset wordt en dus heb je niks meer aan je apparaat.
Om dit te maken moet je een harde reset uitvoeren en dan de reset knop voor 20-30 seconden ingedrukt houden. De timing moet je zelf maar even uitzoeken, dat heb ik nog niet helemaal onder de knie maar het heeft mij wel al een paar keer geholpen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Anders weet ik het ook niet meer. Succes!!

Reg. datum: 10 februari 2006

Ik heb dit al eerder gevraagd; weet iemand van jullie wlek type/merk accu in dit apparaat zit? Mijne doet het niet meer, maar ik wet niet welke accu hier in past!

Bikkel124,
Dat zou ik echt niet weten.
Ik ga er van uit dat je de Axxion al geopend hebt dan?!?

quote:
Pedor schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:30:
Bikkel124,
Dat zou ik echt niet weten.
Ik ga er van uit dat je de Axxion al geopend hebt dan?!?
Ik denk dat ik het probleem al heb opgelost, de Lenco NAV 400 is identiek aan de axxion, dus heb ik bij de technische dienst van Lenco een nieuwe besteld! Ik heb de batterij nog niet, maar ik ga er voor 99,9% vanuit dat het nu wel goed komt!

Andere vraag, wie kan mij vertellen of ik de kaarten van Destinator 6 op mijn Axxion aan het draaien krijg? Ik heb deze kaarten en ik ben zeer benieuwd of ze werken op de Axxion. Moet ik dan, op een of ander manier, eerst destinator 6 op de Axxion zetten, of kan ik alleen gebruik maken van de kaarten?

quote:
bikkel124 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 14:46:
[...]

Ik denk dat ik het probleem al heb opgelost, de Lenco NAV 400 is identiek aan de axxion, dus heb ik bij de technische dienst van Lenco een nieuwe besteld! Ik heb de batterij nog niet, maar ik ga er voor 99,9% vanuit dat het nu wel goed komt!

Andere vraag, wie kan mij vertellen of ik de kaarten van Destinator 6 op mijn Axxion aan het draaien krijg? Ik heb deze kaarten en ik ben zeer benieuwd of ze werken op de Axxion. Moet ik dan, op een of ander manier, eerst destinator 6 op de Axxion zetten, of kan ik alleen gebruik maken van de kaarten?
Kijk even op de voorgaande pagina 7. Chaser2600 schrijft er iets over.

Ik zoek zelf ook nog Dest6.

Verder: heeft iemand al ergens van die passende folie gevonden/gekocht die je op de display kunt plakken?

Gr.
;)

Think Different

quote:
[...]

Ik zal je het zoeken besparen ;)

De Destinator 6 kaarten werken prima met de software die op de Axxion geinstalleerd is (Destinator 5?).
Je kunt dus de kaarten van Destinator 6 kopieeren naar een SD kaartje waarbij ik de zelfde map structuur aan heb gehouden als het kaartje dat bij de Axxion zit.

Nikon D50 | 18-200 VR -- Xbox Live Gamertag: Chaser2600

Thnx.
Heb de kaarten vanuit de afzonderlijke "maps" die op de cd's stonden, overgezet op mijn sd.
Zonder de structuur in die betreffende land-map aan te passen.
Ben benieuwd.

Nogmaals dank voor de melding.;)

quote:
[...]

Ik heb dus nu de batterij van Lenco ontvagen en dit is inderdaad dezelfde als van de Axxion :) Zelfs het nummer komt overeen!

Nu even een andere vraag: ik heb op een 2 GB SD kaart heel Europa erop gezet en deze staan er ook goed op, maar mijn Axxion ziet ze niet allemaal :'( Kan een Axxion wel een 2 GB SD kaart aan? Of kan ik het beter over twee x 1 GB SD kaarten verdelen?

Ik ben tevreden over de kaarten die ik van Destinator6 op de Axxion heb gezet.
Werkt prima. :)

Goed om te lezen dat de Lenco batterij gewoon in de Axxion kan. Je weet immers maar nooit. _/-\o_

Om van de Axxion ook een pda/mp3/viewer te maken, durf ik nog niet aan.
:?

Hoe het zit met de SD card 1of 2 G; ik zou het niet weten.
Wel weet ik dat je als je Benelux hebt en je zet ook Duitsland er op, dat je dan ook EUroads(hoofdwegen) er op moet hebben staan. Dan loopt de kaart gewoon door.
Ik heb dat allemaal op een 512cardje staan.

Gr. ;)

Reg. datum: 21 juni 2007

hallo

ik vandaag bij een autoverzekering van het kruitvat de axxion navigatie systeem THUIS ontvangen
heelaas zat alleen het navigatie disply en wat toebehoren in de doos
maar geen NAVIGATIE SOFTWARE(NAVATEQ WESTEUROPA)installatie en software op 2 CD's. en de SD CARD-128MB

WIE KAN MIJ AAN DEZE TOEBEHOREN HELPEN
EVT TEGEN VERGOEDING

Reg. datum: 10 mei 2005

gewoon contact opnemen joh

ik heb ook de navigatie thuis ontvangen vandaag en bij mij zat er wel alles bij maar kreeg het apparaat niet opgeladen.
dus die gaat terug

ze zijn er tenslotte om je te helpen

veel succes ermee

groeten gerrie

Reg. datum: 29 juni 2007

hallo hier nog iemand van de kruidvat actie.kreeg vorige week mijn navi, ontbrak de sd kaart en de cd roms. en volgens mij was ie al gebruikt. terug gestuurd mdat hij de gps niet pakte. kreeg hem vandaag weer terug, exact dezeflde maar met sd kaart en externe antenne. buiten pakt hij wel signaal, maar de ene keer sterk, en dan weer zwak. kan ik dit verhelpen met een antenne op het auto dak. en de croms heb ik nog steeds niet. heeft iemand die voor mij?
groetjes en alvast bedankt.

Reg. datum: 01 juli 2007

quote:
nickvanozzie schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:24:
[...]

Als je een harde reset uitvoert dan is je "customisation" weg. Daarbij komt ook dat je register niet gereset wordt en dus heb je niks meer aan je apparaat.
Om dit te maken moet je een harde reset uitvoeren en dan de reset knop voor 20-30 seconden ingedrukt houden. De timing moet je zelf maar even uitzoeken, dat heb ik nog niet helemaal onder de knie maar het heeft mij wel al een paar keer geholpen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Anders weet ik het ook niet meer. Succes!!
Het was mij ook gelukt. Echter ook een harde reset gegeven. Nu krijg ik hem niet meer aan de praat. Timing klopt blijkbaar niet. Een harde reset is toch de batterij even uit en aan zetten?

Ik heb het opgeslost zodat hij weer opstart:
indien update axxion fout gaat of hij start niet meer op:
1. installeren registry workshopnld (trial van torchsoft)
hiermee kun je de registry van de axxion aanpassen
2. in registry HKLM/init launch60 launch.exe invullen.
reset geven en voila!

Tomtom installeren lukt me echter nog niet.

jaapvanvugt2 wijzigde dit bericht 02-07-2007 22:38 (7%)

Reg. datum: 25 september 2003

Ik heb het nu zover dat de axxion opstart met total commander, een soort van explorer. Ook heb ik TomTom 6.02 handmatig geïnstalleerd (de cab met cabmanager openen en dan de bestanden naar de juiste locatie kopiëren). In het register heb ik de koppeling naar my documents gewijzigd naar sdcard\mydocuments, zodat tomtom de map op de sd kaart ziet. TomTom start keurig op en vindt de kaart. Hij vindt echter geen sateliet. Wel zegt TomTom: kan geen signaal ontvangen (is dus wel de goede com-poort) want bij een andere com-instelling zegt hij: geen gps apparaat.
Met Sirftech (een programma om gps instellingen te wijzigen) kan ik wel de gps openen, maar geen instellingen wijzigen, althans, ik zie niet dat er iets gebeurt als ik daar op "set" tap.
Is er iemand anders die TomTom 6 werkend heeft op z'n axxion? Graag zou ik nog horen hoe ik het gps-signaal in TomTom werkend krijg, dat is de enige hindernis die nog rest...

Falconz: ik ben vandaag de hele dag bezig geweest om tomtom 5 erop te zetten. Installeren lukt wel maar het beeldscherm ligt helemaal overhoop als ik tomtom start, niet mee te werken.

Ook nog destinator laatste versie erop gezet en die werkt wel. Is alleen wat traag. Wel leuk trouwens: ik doe een harde reset maar laat kaartmateriaal van laatste versie staan: blijkt ook te werken met destinator versie 5.1.83 (standaard).

Dus ik heb nu wel de laatste kaarten van de benelux, in ieder geval iets opgeschoten dus.

De reden dat ik graag tomtom wil is trouwens zodat ik voor de motor vooraf routes kan inladen die je op internet kan downloaden, dat lukt me helaas niet met destinator.

groeten en succes met hobbyen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: