Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Moge de kracht met je zijn...

quote:
Grrrrrene schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:36:
[...]
Hmm, ben benieuwd wat voor tijden je neerzet. Voorlopig sta ik 5e, maar alle toppers moeten nog :X Als ik maar in de top10 blijf zou dat een record voor me zijn. Als ik de race dan uit kan rijden heb ik zowaar kans op punten. Met 1 puntje kom je nog niet uit de relegation-groep :X
Denk wel dat ik nog voor je kom te staan, maar je staat wel netjes hoor. Vóór die 2 Roemenen, die niet langzaam zijn, en voor die Brit die ook meestal wel redelijk kwalificeerd (voordat ie het vaak verprutst in de race).
Valt me sowieso op dat er veel mensen in onze groep heel snel in de Q zijn, maar in de race heel erg tegenvallen. Kijk maar eens naar hoeveel plaatsen winst/verlies overzicht...
Sta zelf meestal tussen de 5e en 9e plaats, maar met een beetje strategie kan je dan een hoop goedmaken dus...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Underestimate me !!!

Weet niet precies waar het aan ligt, maar het blijkt dat sommige mensen in C3 toch wel HEEEL erg snel zijn.

In G10 zijn 2 gasten bijna 2.5sec sneller dan het hele veld, is dat driver? of gewoon erg dikke upgrades op auto?

Omdat ik vorrig seizoen 3 races heb kunnen doen, heb ik geen optie op een gekozen driver gehad en loop ik redelijk wat achter op auto ontwikkeling... maar 2.5 sec is toch wel erg veel :(

Gelukkig is het meerendeel van C3G10 ook afkomstig uit mijn oude C4, dus hebben we dat allemaal niet.

http://www.f1time.com/user.php?user_id=7078

Reg. datum: 15 februari 2005

Even een klein vraagje tussendoor. Ik heb opzich wel intresse om hier aan mee te doen maar vraag me af of je de gehele race achter je pc moet zitten? Ik heb elke dag wel de tijd om ff aandacht eraan te schenken maar zo'n hele race wordt moeilijk ivm het werk.

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
daroy schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:18:
Even een klein vraagje tussendoor. Ik heb opzich wel intresse om hier aan mee te doen maar vraag me af of je de gehele race achter je pc moet zitten? Ik heb elke dag wel de tijd om ff aandacht eraan te schenken maar zo'n hele race wordt moeilijk ivm het werk.
Live race kijken is een optie, geen must. Het dient ook geen nut, behalve het vermaak. Je kan je dus gerust aanmelden! :)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

quote:
daroy schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:18:
De race is meestal 's avonds, maar het heeft totaal geen zin hem live te volgen (behalve voor de fun natuurlijk, maar het resultaat staat aan het begin al vast, dus of je nu kijkt of niet: het verandert niks).
quote:
3xNix schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:16:
Weet niet precies waar het aan ligt, maar het blijkt dat sommige mensen in C3 toch wel HEEEL erg snel zijn.

In G10 zijn 2 gasten bijna 2.5sec sneller dan het hele veld, is dat driver? of gewoon erg dikke upgrades op auto?

Omdat ik vorrig seizoen 3 races heb kunnen doen, heb ik geen optie op een gekozen driver gehad en loop ik redelijk wat achter op auto ontwikkeling... maar 2.5 sec is toch wel erg veel :(

Gelukkig is het meerendeel van C3G10 ook afkomstig uit mijn oude C4, dus hebben we dat allemaal niet.
Misschien dat ze uit C2 komen of inderdaad een goede coureur hebben? Ik weet ook niet hoeveel dat uitmaakt om een goede coureur te hebben. Ik vind het alleen zo jammer dat je motivatie zo langzaam stijgt. Ik heb 2 races gemist en had daardoor een motivatie van 1. Inmiddels is dat zo'n 27, maar volgens een topic op het forum van F1Time betekent dat dat ik alle skills van m'n driver met 0,27 moet vermenigvuldigen :X Geen wonder dat m'n coureur niet kan racen :D
quote:
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:55:
[...]

Denk wel dat ik nog voor je kom te staan, maar je staat wel netjes hoor. Vóór die 2 Roemenen, die niet langzaam zijn, en voor die Brit die ook meestal wel redelijk kwalificeerd (voordat ie het vaak verprutst in de race).
Ja, ik zat al even te kijken hoe goed degenen zijn waar ik voor sta en ik ben best tevreden voorlopig. Als ik de race uit mag rijden (*duimt*) heb ik best kans om 's een puntje te pakken.
quote:
Valt me sowieso op dat er veel mensen in onze groep heel snel in de Q zijn, maar in de race heel erg tegenvallen. Kijk maar eens naar hoeveel plaatsen winst/verlies overzicht...
Ja, dat heb ik dus ook en ik snap echt niet waarom dat gebeurt. Mijn DRP is in de regel gewoon goed, ik weet hoe ik DQP --> DRP uit moet rekenen zonder grote verliezen (1-2% variatie ongeveer) en mijn setup lijkt me ook wel OK. Qua race tactiek weet ik niet of ik het goed doe, maar meestal zit ik qua aantal stops wel goed (als ik het vergelijk met wie wint).

Aangezien Joss (meer ervaring) dat probleem ook heeft (hij doet Q op pole en zakt terug naar p5 in de race ofzo), denk ik dat het aan de driver moet liggen of een random onderdeel van het spel. Ik snap ook echt niet hoe jij je kunt meten met die ex-C2 figuren :) Niet lullig bedoeld, maar doen zij nou iets fout of heb jij zoveel geluk? Ze zouden beter moeten zijn als je naar de pure getalletjes kijkt, maar vorige race stond je wel mooi 1e :)
quote:
Sta zelf meestal tussen de 5e en 9e plaats, maar met een beetje strategie kan je dan een hoop goedmaken dus...
We zullen zien. Een Q in de top10 heb ik nog niet eerder gehaald in C3 :)

Grrrrrene wijzigde dit bericht 02-07-2007 12:48 (34%)

Imitation is the sincerest form of flattery

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Het is inderdaad lekker close bij ons in de group. Lijkt er zelfs een beetje op dat ik on the pace ben...

Dat verhaal van motivation verklaart trouwens dan ook gelijk waarom die driver van mij niet vooruit te branden is met een motivation 33 en die amper stijgt per race en maar 1 skill per race op bouwt en 3 met testen, zal wel door de leeftijd van 33 jaar komen dat hij niet super snel ontwikkeld.

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

FC Strijen

quote:
brid schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:52:
Het is inderdaad lekker close bij ons in de group. Lijkt er zelfs een beetje op dat ik on the pace ben...

Dat verhaal van motivation verklaart trouwens dan ook gelijk waarom die driver van mij niet vooruit te branden is met een motivation 33 en die amper stijgt per race en maar 1 skill per race op bouwt en 3 met testen, zal wel door de leeftijd van 33 jaar komen dat hij niet super snel ontwikkeld.
De snelheid waarmee motivation omhoog gaat per race is met name afhankelijk van het resultaat. Mijne begon dit seizoen op 40 en is na 5 punten-finishes en 1 uitvalbeurt gestegen naar 78. Misschien klopt het wel dat je coureur daardoor een stuk minder presteert, zou in ieder geval wel mijn afgelope prestaties een beetje verklaren...

quote:
Grrrrrene schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:44:
[...]
Aangezien Joss (meer ervaring) dat probleem ook heeft (hij doet Q op pole en zakt terug naar p5 in de race ofzo), denk ik dat het aan de driver moet liggen of een random onderdeel van het spel. Ik snap ook echt niet hoe jij je kunt meten met die ex-C2 figuren :) Niet lullig bedoeld, maar doen zij nou iets fout of heb jij zoveel geluk? Ze zouden beter moeten zijn als je naar de pure getalletjes kijkt, maar vorige race stond je wel mooi 1e :)
Het verbaast mij ook elke keer hoor. Maar de McCarlie is de enige ex C2 (en kan ik by far niet bijhouden) en die Griek en Alvaer in principe ook niet. De andere oud C3 rijders zijn wel snel in de Q, maar verprutsen vaak hun race. Zo heb ik al een aantal keren (mede door uitvallen en GB-probleem) podium gehaald.

Vooral strat. is daarbij echt belangrijk. Verder heb ik volgens de lijst de op 2 na beste rijder van onze groep (zal ook wel iets helpen) en verder weet ik het ook niet echt hoe het kan...

Je moet dus maar zo denken, als die Luchtloper het kan, zijn er voor mij dus ook nog wel kansen. Teammie Panter doet het ook steeds beter, 3 keer 5e en laatste keer 3e (Q viel hem toen ook wat tegen, maar strat. maakte veel goed)

Edit: @ Joss, hmmm, die van mij begon op 28 ofzo en is inmiddels opgeklommen naar 62 ofzo. Maar de 1e twee race nam het alleen maar af en pas na een DNF is het gaan toenemen... :? Iig gaat het nu prima...

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 02-07-2007 12:58 (7%)

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

quote:
Joss schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:56:
[...]

De snelheid waarmee motivation omhoog gaat per race is met name afhankelijk van het resultaat. Mijne begon dit seizoen op 40 en is na 5 punten-finishes en 1 uitvalbeurt gestegen naar 78. Misschien klopt het wel dat je coureur daardoor een stuk minder presteert, zou in ieder geval wel mijn afgelope prestaties een beetje verklaren...
Dat kan het natuurlijk ook verklaren beste resultaat tot nu toe is p13 en al aardig wat uitval beurten achter de rug

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

quote:
Grrrrrene schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:44:

De race is meestal 's avonds, maar het heeft totaal geen zin hem live te volgen (behalve voor de fun natuurlijk, maar het resultaat staat aan het begin al vast, dus of je nu kijkt of niet: het verandert niks).
Ik werk dus vaker 's avonds dus dat zou evt het probleem zijn geweest. Gelukkig is het dus geen probleem en zal ik me later aanmelden, de firewall op mijn werk blocked helaas de website van F1Time.

Angelina Jolie Addict

Eigenlijk zou er bij het indelen van de groepen duidelijk onderscheid gemaakt moeten worden tussen coureurs die er al meerdere seizoenen in zitten en coureurs die net komen kijken. Ik sta nu constant achteraan omdat de coureurs boven mij 1) een veel betere auto hebben omdat ze 1,5 seizoen langer mee doen en 2) een betere coureur hebben.

Ik sta nu met mijn beste afstelling e.d. gewoon 2,5 sec achter op de #1.

Maar goed, hopelijk degradeer ik ook weer meteen naar C4, want dit slaat nergens meer op :+ Dit seizoen gewoon lekker m'n auto ontwikkelen en het seizoen er na in C4 of C3 wat beter mee kunnen doen hopelijk, ook omdat ik een nieuwe driver zoek :Y)

Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, ATI HD 4870OC

Schiet me nog een vraagje te binnen. Als ik en een vriend van mij ons registreren, kom je dan ook bij elkaar in de groep zodat je samen een team kan hebben? Heb gelezen dat het toch handig kan zijn om een team te hebben.

Ik denk dat je net zo goed in C3 kunt blijven, want ook in C4 heeft men volgend seizoen een bult meer ervaring, maar je mist daar 1 sponsor. Ik denk dat het ook leuker en leerzamer is om in C3 te blijven, maar goed, als ik degradeer naar C4 is dat geen ramp inderdaad, financieel maakt het wel wat uit ja :)
quote:
daroy schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:31:
Schiet me nog een vraagje te binnen. Als ik en een vriend van mij ons registreren, kom je dan ook bij elkaar in de groep zodat je samen een team kan hebben? Heb gelezen dat het toch handig kan zijn om een team te hebben.
Misschien als je direct na elkaar registreert, maar volgens mij is daar geen garantie voor :) En sowieso is de kans aanwezig dat jullie niet naar dezelfde groep promoveren volgend seizoen, als je al promoveert natuurlijk.

Grrrrrene wijzigde dit bericht 02-07-2007 13:34 (48%)

quote:
Grrrrrene schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:33:
Misschien als je direct na elkaar registreert, maar volgens mij is daar geen garantie voor :) En sowieso is de kans aanwezig dat jullie niet naar dezelfde groep promoveren volgend seizoen, als je al promoveert natuurlijk.
Dus je kan/moet elk seizoen een nieuwe teammaat zoeken als er 1 van de 2 promoveert.

Ben nu nog vooral bezig met informatie verzamelen over het spel maar moet zeggen dat ik het behoorlijk interessant en uitdagend vind. Ben benieuwd hoe het me af zal gaan...

Reg. datum: 17 juni 2002

Ik heb bij mij in de groep een Roemeen zitten die constant een sec of 2 sneller is dan de rest.
er staat nu een klein interviewtje op de site. hij heeft een hoop getest met zijn motor, en is dus zo veel sneller dan de rest.
Ik denk dat ik ook maar wat meer ga testen om zo beter te worden.

Ik haal nu trouwens met mijn DQP steeds vaker de 95 % of hoger.

manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Darkdemoman schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:48:
Ik heb bij mij in de groep een Roemeen zitten die constant een sec of 2 sneller is dan de rest.
er staat nu een klein interviewtje op de site. hij heeft een hoop getest met zijn motor, en is dus zo veel sneller dan de rest.
Ik denk dat ik ook maar wat meer ga testen om zo beter te worden.

Ik haal nu trouwens met mijn DQP steeds vaker de 95 % of hoger.
Test jij niet dan?

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Wetenschap is dronkenschap

quote:
3xNix schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:16:

Ik herken het, zit ook in G10 en het lukt maar niet om boven P14 te kwalificeren en in de race met wat mazzel naar P10 maar verder is het allemaal ruk. Wat wil je met een 52/120 driver :'(

quote:
Heel af en toe, zag er eerst het nut er niet zo van in maar doe het nu steeds vaker.

@Joss: ik heb je SP gebruikt om op Gamez.nl ook een topic aan te maken om zo nog meer nederlanders te krijgen voor dit zeer verslavende spelletje.

manager of the Skywalker Sharks (Hattrick)VIII 101 | F1Time - Michel Schatens (C3G5)

FC Strijen

quote:
Darkdemoman schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:22:
[...]

Heel af en toe, zag er eerst het nut er niet zo van in maar doe het nu steeds vaker.

@Joss: ik heb je SP gebruikt om op Gamez.nl ook een topic aan te maken om zo nog meer nederlanders te krijgen voor dit zeer verslavende spelletje.
Zonder toestemming? :( Nee grapje ;) Is goed :)

Bij mij wordt er weer erg lang gewacht met de practice/warmup/quali. Nog maar 13 in practice van de 25 die er gebruikelijk rondrijden, waarvan 9 ook de w/q hebben gedaan (ik niet, wil eerst de snelheid van mn concurrenten afwachten) :)

De boer dat is de kerel...

quote:
Darkdemoman schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:22:
[...]

je moet ff wat tekst bijwerken, knippie/plakkie van gamez.nl:

Wil je graag de races van andere GoTers live volgen? In dit stukje vind je hoe laat welke races beginnen, in het volgende stukje kun je zien wie in welke groep zit.
O-)

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

quote:
andrestouwe schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:43:
[...]

je moet ff wat tekst bijwerken, knippie/plakkie van gamez.nl:

Wil je graag de races van andere GoTers live volgen? In dit stukje vind je hoe laat welke races beginnen, in het volgende stukje kun je zien wie in welke groep zit.
O-)
Hmmz, kan de pagina niet openen op m'n werk, maar mag toch wel aannemen dat alle gegevens van de GoTers niet mee overgenomen zijn?! (zou een beetje overdreven zijn)

De boer dat is de kerel...

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:49:
[...]

Hmmz, kan de pagina niet openen op m'n werk, maar mag toch wel aannemen dat alle gegevens van de GoTers niet mee overgenomen zijn?! (zou een beetje overdreven zijn)
Zo op het eerste gezicht niet, de regels die ik post, mogen er eigenlijk wel vanaf.....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

quote:
andrestouwe schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:52:
[...]

Zo op het eerste gezicht niet, de regels die ik post, mogen er eigenlijk wel vanaf.....
sorry, ik dacht dat ik alles van GoT eruit gehaald had, maar dat had ik over het hoofd gezien.
Maar het is nu aangepast.

Ik sta nu 2de bij de Q met 2 sec achter de nr 1 en de nr 3 heeft bijna 2 sec achterstand op mij.
Dus dat zal wat worden morgen.

Darkdemoman wijzigde dit bericht 02-07-2007 15:13 (16%)

Hmm, mijn Q is bij nader inzien best goed :D Die da Silva staat maar vlak voor mij \o/

Niet te enthousiast worden natuurlijk, m'n driver valt na 5 ronden racen in slaap, maar goed, het is iig een goede ontwikkeling :)

Edit: Damn, weer een plekje naar achteren :/

Grrrrrene wijzigde dit bericht 02-07-2007 15:34 (9%)

Underestimate me !!!

quote:
B-Force schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:58:
[...]

Ik herken het, zit ook in G10 en het lukt maar niet om boven P14 te kwalificeren en in de race met wat mazzel naar P10 maar verder is het allemaal ruk. Wat wil je met een 52/120 driver :'(
/comfort

Aaawww, ik dacht dat ik het zwaar had :X

Ik sta wel tussen de oud C3ers in... maar is puur geluk door uitval van ex C2 en oud C3 dat ik 3e of 4e word.

Ik vind dat ik altijd voor pole en podium moet gaan, dus top8 qualify en 4-8 finish is een teleurstelling omo :D

3xNix wijzigde dit bericht 02-07-2007 17:34 (10%)

http://www.f1time.com/user.php?user_id=7078

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: