Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 09 augustus 2005

quote:
klopt ik sta nu al meer dan 10 punten voor dus ik kan me ook wel wat permitteren :+

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

Ik vind het eigenlijk echt te belachelijk voor woorden dat hier niet sneller door Tadas wordt ingegrepen. Straks kom je met 170 miljoen winst in de C3 en kan je met die nieuwe veranderingen een goede auto en goede staff kopen (waar ik al seizoenen loop te ontwikkelen).

Maargoed, fijn voor jou natuurlijk :P

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Joss schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:04:
Ik vind het eigenlijk echt te belachelijk voor woorden dat hier niet sneller door Tadas wordt ingegrepen. Straks kom je met 170 miljoen winst in de C3 en kan je met die nieuwe veranderingen een goede auto en goede staff kopen (waar ik al seizoenen loop te ontwikkelen).

Maargoed, fijn voor jou natuurlijk :P
Je zeurt :P Ik zou in ieder geval niet met hem willen ruilen :)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

FC Strijen

quote:
Marzman schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:06:
[...]

Je zeurt :P Ik zou in ieder geval niet met hem willen ruilen :)
Tuurlijk zeur ik. Ik wordt nu al voorbij gereden door ex-c4ers die een seizoen lang geld opgepot hebben en nu meteen de duurste engine/gearbox/tyres kunnen kopen, met de beste coureurs en iedere race test ernaast. Laat staan hoe dat volgend seizoen is....

quote:
Joss schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:10:
[...]

Tuurlijk zeur ik. Ik wordt nu al voorbij gereden door ex-c4ers die een seizoen lang geld opgepot hebben en nu meteen de duurste engine/gearbox/tyres kunnen kopen, met de beste coureurs en iedere race test ernaast. Laat staan hoe dat volgend seizoen is....
misschien kom ik jou dan volgend jaar nog wel tegen, als ik je een rondje inhaal :9 :P 8)7 8)7

Moge de kracht met je zijn...

quote:
Joss schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:10:
[...]

Klopt ergens idd wel, beetje scheef is het wel idd.
Mss toch wel een idee om eerst maar eens een goed belasting systeem te gaan maken en dan pas naar die andere zaken te gaan kijken, want anders zijn die zaken die de boel uitdagender moeten maken meteen de oorzaak dat alles helemaal ongelijk wordt...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

Ik ben het helemaal eens met Joss, ergens klopt dit gewoon niet natuurlijk. Wes46 maakt bijna automatisch 12M winst per race, gewoon door mee te doen. Aan het eind van het seizoen heb je dan 17*12 = 204M winst. Daarvoor kun je je fabriek ontzettend ver uitbreiden, de beste coureur, c.director en designer uit de markt pikken met goede aanbiedingen, vastleggen voor 3 jaar, je auto met de nieuwe regels volgend jaar met grote stappen vooruit helpen (meerdere tests tussen races)... Tenzij al dat geld in het off-season wordt afgenomen (zal wel niet), is dat gewoon niet eerlijk voor andere C4'ers die met jou mee promoveren uit een competatievere C4-groep, om nog maar te zwijgen over menesn als ik die 4 races hebben gereden in C4 en met een bijna onontwikkelde auto in C3 terecht zijn gekomen.

Maar Tadas laat dat ook niet zomaar toe. De nieuwe belastingen die aangekondigd zijn gaan ook over je bezittingen, dus je ontkomt er niet aan dat je volgend seizoen ontzettend veel belasting moet gaan betalen.

Imitation is the sincerest form of flattery

Reg. datum: 06 december 2000

Eigenlijk zouden de inkomsten dus gekoppeld moeten zijn aan de prestatie. Halverwege eindigen met 30 actieve managers zou wel wat meer mogen belonen dan 2e worden van de 3.

Maar als je overgaat van C4 naar C3 dan houd je dus al je design en staff ? Dan is het inderdaad wel lekker om daar veel geld en tijd in de steken !

ik begrijp wat jullie bedoelen maar daar kan ik toch ook niets aan doen, geloof me ik had liever dat ik in een groep van 30 rijders moest rijden dan met z'n 3en want dat is echt niets aan. :X |:(

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Stealth2000 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:16:
Eigenlijk zouden de inkomsten dus gekoppeld moeten zijn aan de prestatie. Halverwege eindigen met 30 actieve managers zou wel wat meer mogen belonen dan 2e worden van de 3.

Maar als je overgaat van C4 naar C3 dan houd je dus al je design en staff ? Dan is het inderdaad wel lekker om daar veel geld en tijd in de steken !
In procenten is halverwege komen bij 30 actieve managers of tweede worden bij 3 actieve managers hetzelfde dus dan zou het hetzelfde beloond moeten worden. Niet meer dus :)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

FC Strijen

quote:
Wes46 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:18:
ik begrijp wat jullie bedoelen maar daar kan ik toch ook niets aan doen, geloof me ik had liever dat ik in een groep van 30 rijders moest rijden dan met z'n 3en want dat is echt niets aan. :X |:(
We geven jou toch niet de schuld, we misbruiken/gebruiken jou alleen als voorbeeld :P

quote:
Joss schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:24:
[...]

We geven jou toch niet de schuld, we misbruiken/gebruiken jou alleen als voorbeeld :P
klopt, maar even dat jullie niet denken dat ik het nog leuk vind ook om zo te winnen 8)7

FC Strijen

quote:
Wes46 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:26:
[...]

klopt, maar even dat jullie niet denken dat ik het nog leuk vind ook om zo te winnen 8)7
Dat vind je wel >:) :P

De boer dat is de kerel...

quote:
je vind het niet leuk om zo 4e te worden.... maar 1e worden zo wel.... B) :P

ff bij de weg, weet iemand hier hoe het nu zit met die verrekte markt?

andrestouwe wijzigde dit bericht 01-07-2007 23:02 (14%)

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Car Modeller

quote:
lameeuw schreef op zondag 01 juli 2007 @ 09:02:
[...]

Hmm, C4G6..... zit ik ook in :)

Snap er geen bal van, DQP van 93% en nog steeds 2,8 secs langzamer dan de nummer 1 in de kwalificatie.... snap veel maar dat dus niet :P Najah, hopen op wederom mensen die zonder benzine komen te zitten >:) misschien dat er dan weer een podium plaats in zit :P
Lameeuw ik wist dat er ook was ik ben Leander Mutsaers en dus diegene achter wie je staat... had ook gereageerd op je oproep om teamgenoot te worden :)

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

FC Strijen

quote:
andrestouwe schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:59:
[...]

je vind het niet leuk om zo 4e te worden.... maar 1e worden zo wel.... B) :P

ff bij de weg, weet iemand hier hoe het nu zit met die verrekte markt?
Niemand weet dat, nouja...Één persoon (Tadas), maar die zegt natuurlijk niets.

Ehm, maar komt er dan een apart vakje bij m'n designer waar ik hem verlenging kan aanbieden? Of doe je dat bij market?

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

Nou mensen net even gekwalificeerd. 3 van 13 zoverre maar alle toppers moeten nog. Nja we zien wel weer. DQP is wel weer goed voor elkaar en aan de rijder kan het niet liggen dus verwacht deze race als niks raars gebeurd wel punten.

Maargoed zal dit komende week allemaal niet meer mee maken. Zal vanaf nu ruim 8-9 dagen weg zijn naar het zonnige Egypte. Zijn we wel weer aan toe. Tot die tijd neem Luuk het voor me waar(met toestemming uiteraard). Dus mocht dat ik een race winnen :P Dan moet je Luuk maar even uitlachen ;)

tot wederzien :D

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

FC Strijen

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:52:
Ehm, maar komt er dan een apart vakje bij m'n designer waar ik hem verlenging kan aanbieden? Of doe je dat bij market?
Ik dacht dat ik wel duidelijk was: NIEMAND weet het, op Tadas na.

quote:
Joss schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:27:
[...]

Ik dacht dat ik wel duidelijk was: NIEMAND weet het, op Tadas na.
Je personeel een contractverlenging aanbieden is niks nieuws, dus dat had je eventueel kunnen weten. De markten zouden onderhand wel 's mogen starten inderdaad, dat je je iig alvast kunt oriënteren, maar zoals gebruikelijk blijft het weer stil en heeft men ambitieuze plannen waar ook niet iedereen even blij mee is.

Tim M.

Ik zit nog steeds een beetje te piekeren waarom ik nou afgelopen race weer gecrashed ben. Alles ging gewoon prima, totdat die knakker ineens die auto in de bandenstapel parkeert. Dit is dus de tweede keer in 3 races, beetje veel toeval hoop ik maar... Als het de volgende race weer gebeurd, doe ik toch iets fout lijkt me.

Om die crashes te voorkomen ben ik de coureur z'n concentration aan 't trainen. Dat lijkt me de enige relevante stat hiervoor. Verder reed ik in beide races dat ik crashte met vrij veel revs.Crashen is niet alleen klote voor je race, maar ook daarna. De helft van je onderdelen kapot, heel je vervang/reparatie plan in de war.

Randomness is wel leuk in zo'n spel, maar als het je ff tegenzit is t flink balen.
FC Strijen

quote:
Grrrrrene schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:31:
[...]

Je personeel een contractverlenging aanbieden is niks nieuws, dus dat had je eventueel kunnen weten. De markten zouden onderhand wel 's mogen starten inderdaad, dat je je iig alvast kunt oriënteren, maar zoals gebruikelijk blijft het weer stil en heeft men ambitieuze plannen waar ook niet iedereen even blij mee is.
Personeel nieuw contract aanbieden is wél nieuw. Het is in seizoen 1 t/m 24 gebruikt, maar na de winterstop (s25, s26) niet gebruikt. Nu in 27 zou het weer geintroduceert worden, maar aangezien het er niet is.... ;)

quote:
Bluepanther schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:12:
Nou mensen net even gekwalificeerd. 3 van 13 zoverre maar alle toppers moeten nog. Nja we zien wel weer. DQP is wel weer goed voor elkaar en aan de rijder kan het niet liggen dus verwacht deze race als niks raars gebeurd wel punten.

Maargoed zal dit komende week allemaal niet meer mee maken. Zal vanaf nu ruim 8-9 dagen weg zijn naar het zonnige Egypte. Zijn we wel weer aan toe. Tot die tijd neem Luuk het voor me waar(met toestemming uiteraard). Dus mocht dat ik een race winnen :P Dan moet je Luuk maar even uitlachen ;)

tot wederzien :D
Nette tijden Panter, kijken of ik in die buurt kan komen vanavond...
Iig alvast een prettige vakantie gewenst, zal een poging tot 1-2tje doen (al waren we afgelopen race met een 1-3tje al verdomd dichtbij 8)

@ Joss, sorry, is nu wel duidelijk, had gewoon valse hoop dat je dat uit verleden wel wist oid

Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 02-07-2007 10:36 (5%)

quote:
Requiem19 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:32:
Ik zit nog steeds een beetje te piekeren waarom ik nou afgelopen race weer gecrashed ben. Alles ging gewoon prima, totdat die knakker ineens die auto in de bandenstapel parkeert. Dit is dus de tweede keer in 3 races, beetje veel toeval hoop ik maar... Als het de volgende race weer gebeurd, doe ik toch iets fout lijkt me.

Om die crashes te voorkomen ben ik de coureur z'n concentration aan 't trainen. Dat lijkt me de enige relevante stat hiervoor. Verder reed ik in beide races dat ik crashte met vrij veel revs.Crashen is niet alleen klote voor je race, maar ook daarna. De helft van je onderdelen kapot, heel je vervang/reparatie plan in de war.

Randomness is wel leuk in zo'n spel, maar als het je ff tegenzit is t flink balen.
Wat voor DQP% heb je? En na een race is bij mij sowieso meer dan de helft van de onderdelen flink versleten. Alleen dingen als hydraulics, monocoque, electronics en je fuel tank (ik vergeet vast wat) kun je goed 2x gebruiken. Fuel tank misschien wel 3-4 races. Wings en brakes kun je na 1 race wel weggooien. Ik heb wel 's een race uitgereden en geëindigd met wings/brakes < 20%.
quote:
Joss schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:34:
[...]

Personeel nieuw contract aanbieden is wél nieuw. Het is in seizoen 1 t/m 24 gebruikt, maar na de winterstop (s25, s26) niet gebruikt. Nu in 27 zou het weer geintroduceert worden, maar aangezien het er niet is.... ;)
Dat wist ik niet, ben in s27 begonnen, dus wat daarvoor mogelijk was, was mij niet bekend :)
quote:
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:35:
[...]

Nette tijden Panter, kijken of ik in die buurt kan komen vanavond...
Iig alvast een prettige vakantie gewenst, zal een poging tot 1-2tje doen (al waren we afgelopen race met een 1-3tje al verdomd dichtbij 8)

@ Joss, sorry, is nu wel duidelijk, had gewoon valse hoop dat je dat uit verleden wel wist oid
Hmm, ben benieuwd wat voor tijden je neerzet. Voorlopig sta ik 5e, maar alle toppers moeten nog :X Als ik maar in de top10 blijf zou dat een record voor me zijn. Als ik de race dan uit kan rijden heb ik zowaar kans op punten. Met 1 puntje kom je nog niet uit de relegation-groep :X

Grrrrrene wijzigde dit bericht 02-07-2007 10:38 (31%)

Tim M.

quote:
Grrrrrene schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:36:
[...]

Wat voor DQP% heb je? En na een race is bij mij sowieso meer dan de helft van de onderdelen flink versleten. Alleen dingen als hydraulics, monocoque, electronics en je fuel tank (ik vergeet vast wat) kun je goed 2x gebruiken. Fuel tank misschien wel 3-4 races. Wings en brakes kun je na 1 race wel weggooien. Ik heb wel 's een race uitgereden en geëindigd met wings/brakes < 20%.
M'n DQP was prima. Bij beide races iets van 92 % geloof ik. Ik vervang ook standaard alle onderdelen op m'n auto ongeveer. Op de fueltank na inderdaad. Maar door zo'n crash kan je dus niet gaan testen met je oude onderdelen, omdat ze op 1 % staan. Die moet je dan dus voor je test al vervangen, waardoor je tijdens de race met een auto rondrijdt die niet 100 % is.

Op 't F1time forum heb ik ook al naar de oorzaak van een crash gevraagd, daar werd ik ook niet veel wijzer van :). Voorlopig houd ik 't maar op randomness. Of misschien een combinatie van setup/randomness. Een te onevenwichtige setup (100 frontwing/5 rearwing bijv) zou er misschien ook mee te maken kunnen hebben.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: