Reg. datum: 09 augustus 2005
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
Forum » Spielerij » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #4
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw Topicklopt ik sta nu al meer dan 10 punten voor dus ik kan me ook wel wat permitterenquote:
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Je zeurtquote:Joss schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:04:
Ik vind het eigenlijk echt te belachelijk voor woorden dat hier niet sneller door Tadas wordt ingegrepen. Straks kom je met 170 miljoen winst in de C3 en kan je met die nieuwe veranderingen een goede auto en goede staff kopen (waar ik al seizoenen loop te ontwikkelen).
Maargoed, fijn voor jou natuurlijk
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Tuurlijk zeur ik. Ik wordt nu al voorbij gereden door ex-c4ers die een seizoen lang geld opgepot hebben en nu meteen de duurste engine/gearbox/tyres kunnen kopen, met de beste coureurs en iedere race test ernaast. Laat staan hoe dat volgend seizoen is....quote:Marzman schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:06:
[...]
Je zeurtIk zou in ieder geval niet met hem willen ruilen
misschien kom ik jou dan volgend jaar nog wel tegen, als ik je een rondje inhaalquote:Joss schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:10:
[...]
Tuurlijk zeur ik. Ik wordt nu al voorbij gereden door ex-c4ers die een seizoen lang geld opgepot hebben en nu meteen de duurste engine/gearbox/tyres kunnen kopen, met de beste coureurs en iedere race test ernaast. Laat staan hoe dat volgend seizoen is....
Klopt ergens idd wel, beetje scheef is het wel idd.quote:Joss schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:10:
[...]
Tuurlijk zeur ik. Ik wordt nu al voorbij gereden door ex-c4ers die een seizoen lang geld opgepot hebben en nu meteen de duurste engine/gearbox/tyres kunnen kopen, met de beste coureurs en iedere race test ernaast. Laat staan hoe dat volgend seizoen is....
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Imitation is the sincerest form of flattery
In procenten is halverwege komen bij 30 actieve managers of tweede worden bij 3 actieve managers hetzelfde dus dan zou het hetzelfde beloond moeten worden. Niet meer dusquote:Stealth2000 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:16:
Eigenlijk zouden de inkomsten dus gekoppeld moeten zijn aan de prestatie. Halverwege eindigen met 30 actieve managers zou wel wat meer mogen belonen dan 2e worden van de 3.
Maar als je overgaat van C4 naar C3 dan houd je dus al je design en staff ? Dan is het inderdaad wel lekker om daar veel geld en tijd in de steken !
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
We geven jou toch niet de schuld, we misbruiken/gebruiken jou alleen als voorbeeldquote:Wes46 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:18:
ik begrijp wat jullie bedoelen maar daar kan ik toch ook niets aan doen, geloof me ik had liever dat ik in een groep van 30 rijders moest rijden dan met z'n 3en want dat is echt niets aan.![]()
klopt, maar even dat jullie niet denken dat ik het nog leuk vind ook om zo te winnenquote:Joss schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:24:
[...]
We geven jou toch niet de schuld, we misbruiken/gebruiken jou alleen als voorbeeld
Dat vind je welquote:Wes46 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:26:
[...]
klopt, maar even dat jullie niet denken dat ik het nog leuk vind ook om zo te winnen
je vind het niet leuk om zo 4e te worden.... maar 1e worden zo wel....quote:
andrestouwe wijzigde dit bericht 01-07-2007 23:02 (14%)
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Lameeuw ik wist dat er ook was ik ben Leander Mutsaers en dus diegene achter wie je staat... had ook gereageerd op je oproep om teamgenoot te wordenquote:lameeuw schreef op zondag 01 juli 2007 @ 09:02:
[...]
Hmm, C4G6..... zit ik ook in
Snap er geen bal van, DQP van 93% en nog steeds 2,8 secs langzamer dan de nummer 1 in de kwalificatie.... snap veel maar dat dus nietNajah, hopen op wederom mensen die zonder benzine komen te zitten
misschien dat er dan weer een podium plaats in zit
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Niemand weet dat, nouja...Één persoon (Tadas), maar die zegt natuurlijk niets.quote:andrestouwe schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:59:
[...]
je vind het niet leuk om zo 4e te worden.... maar 1e worden zo wel....![]()
ff bij de weg, weet iemand hier hoe het nu zit met die verrekte markt?
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Ik dacht dat ik wel duidelijk was: NIEMAND weet het, op Tadas na.quote:Luuk_Luchtloper schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:52:
Ehm, maar komt er dan een apart vakje bij m'n designer waar ik hem verlenging kan aanbieden? Of doe je dat bij market?
Je personeel een contractverlenging aanbieden is niks nieuws, dus dat had je eventueel kunnen weten. De markten zouden onderhand wel 's mogen starten inderdaad, dat je je iig alvast kunt oriënteren, maar zoals gebruikelijk blijft het weer stil en heeft men ambitieuze plannen waar ook niet iedereen even blij mee is.quote:Joss schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:27:
[...]
Ik dacht dat ik wel duidelijk was: NIEMAND weet het, op Tadas na.
Personeel nieuw contract aanbieden is wél nieuw. Het is in seizoen 1 t/m 24 gebruikt, maar na de winterstop (s25, s26) niet gebruikt. Nu in 27 zou het weer geintroduceert worden, maar aangezien het er niet is....quote:Grrrrrene schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:31:
[...]
Je personeel een contractverlenging aanbieden is niks nieuws, dus dat had je eventueel kunnen weten. De markten zouden onderhand wel 's mogen starten inderdaad, dat je je iig alvast kunt oriënteren, maar zoals gebruikelijk blijft het weer stil en heeft men ambitieuze plannen waar ook niet iedereen even blij mee is.
Nette tijden Panter, kijken of ik in die buurt kan komen vanavond...quote:Bluepanther schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:12:
Nou mensen net even gekwalificeerd. 3 van 13 zoverre maar alle toppers moeten nog. Nja we zien wel weer. DQP is wel weer goed voor elkaar en aan de rijder kan het niet liggen dus verwacht deze race als niks raars gebeurd wel punten.
Maargoed zal dit komende week allemaal niet meer mee maken. Zal vanaf nu ruim 8-9 dagen weg zijn naar het zonnige Egypte. Zijn we wel weer aan toe. Tot die tijd neem Luuk het voor me waar(met toestemming uiteraard). Dus mocht dat ik een race winnenDan moet je Luuk maar even uitlachen
tot wederzien
Luuk_Luchtloper wijzigde dit bericht 02-07-2007 10:36 (5%)
Wat voor DQP% heb je? En na een race is bij mij sowieso meer dan de helft van de onderdelen flink versleten. Alleen dingen als hydraulics, monocoque, electronics en je fuel tank (ik vergeet vast wat) kun je goed 2x gebruiken. Fuel tank misschien wel 3-4 races. Wings en brakes kun je na 1 race wel weggooien. Ik heb wel 's een race uitgereden en geëindigd met wings/brakes < 20%.quote:Requiem19 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:32:
Ik zit nog steeds een beetje te piekeren waarom ik nou afgelopen race weer gecrashed ben. Alles ging gewoon prima, totdat die knakker ineens die auto in de bandenstapel parkeert. Dit is dus de tweede keer in 3 races, beetje veel toeval hoop ik maar... Als het de volgende race weer gebeurd, doe ik toch iets fout lijkt me.
Om die crashes te voorkomen ben ik de coureur z'n concentration aan 't trainen. Dat lijkt me de enige relevante stat hiervoor. Verder reed ik in beide races dat ik crashte met vrij veel revs.Crashen is niet alleen klote voor je race, maar ook daarna. De helft van je onderdelen kapot, heel je vervang/reparatie plan in de war.
Randomness is wel leuk in zo'n spel, maar als het je ff tegenzit is t flink balen.
Dat wist ik niet, ben in s27 begonnen, dus wat daarvoor mogelijk was, was mij niet bekendquote:Joss schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:34:
[...]
Personeel nieuw contract aanbieden is wél nieuw. Het is in seizoen 1 t/m 24 gebruikt, maar na de winterstop (s25, s26) niet gebruikt. Nu in 27 zou het weer geintroduceert worden, maar aangezien het er niet is....
Hmm, ben benieuwd wat voor tijden je neerzet. Voorlopig sta ik 5e, maar alle toppers moeten nogquote:Luuk_Luchtloper schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:35:
[...]
Nette tijden Panter, kijken of ik in die buurt kan komen vanavond...
Iig alvast een prettige vakantie gewenst, zal een poging tot 1-2tje doen (al waren we afgelopen race met een 1-3tje al verdomd dichtbij
@ Joss, sorry, is nu wel duidelijk, had gewoon valse hoop dat je dat uit verleden wel wist oid
Grrrrrene wijzigde dit bericht 02-07-2007 10:38 (31%)
M'n DQP was prima. Bij beide races iets van 92 % geloof ik. Ik vervang ook standaard alle onderdelen op m'n auto ongeveer. Op de fueltank na inderdaad. Maar door zo'n crash kan je dus niet gaan testen met je oude onderdelen, omdat ze op 1 % staan. Die moet je dan dus voor je test al vervangen, waardoor je tijdens de race met een auto rondrijdt die niet 100 % is.quote:Grrrrrene schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:36:
[...]
Wat voor DQP% heb je? En na een race is bij mij sowieso meer dan de helft van de onderdelen flink versleten. Alleen dingen als hydraulics, monocoque, electronics en je fuel tank (ik vergeet vast wat) kun je goed 2x gebruiken. Fuel tank misschien wel 3-4 races. Wings en brakes kun je na 1 race wel weggooien. Ik heb wel 's een race uitgereden en geëindigd met wings/brakes < 20%.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last