Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
Grrrrrene schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 19:15:
zelfde. Ga niet zeggen wat, maar vergelijkbaar :) Mijn auto is alleen iets onzuiniger, dus ik ben een tikkeltje zwaarder.
Aangezien je toch al zijn data in kan kijken, kan je ff een kijkje nemen bij zijn driver en zien hoe het met zijn pole skill zit enzo :9

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Blaatvlaa

quote:
JesterRace schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 02:30:
C4G6 Leander Mutsaers

Kan iemand deze toevoegen aan de startpost?

BALEN (ja met hoofdletters) lag de wedstrijd 2de en heel perfect alles uitgerekend (dacht ik) sta ik in de ingang van de pitstraat zonder benzine (arghghghghg), zo straks uitgerekend, iets te strak dus.... les voor de volgende keer altijd meer dan 10% op de benzine doen, had nu 10% extra als marge meegenomen maar was niet genoeg. Nog 7de geworden mar daar ging een hele mooie 2de plaats :(

Mijn DQP van 76% werd in de race "maar" 74% ... dat vind ik wel netjes... na 5 races zie ik nog wel verbetering dat is iig positief.
Hmm, C4G6..... zit ik ook in :)

Snap er geen bal van, DQP van 93% en nog steeds 2,8 secs langzamer dan de nummer 1 in de kwalificatie.... snap veel maar dat dus niet :P Najah, hopen op wederom mensen die zonder benzine komen te zitten >:) misschien dat er dan weer een podium plaats in zit :P

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Have Fun in Hell
Reg. datum: 24 februari 2003

Je kan meer benzine aan boord hebben hé

Blaatvlaa

quote:
nvidia schreef op zondag 01 juli 2007 @ 10:43:
Je kan meer benzine aan boord hebben hé
Ja, maar ook in de practice haal ik bij lange na de tijden niet van de meeste anderen, ook dan zit ik op bijna 3 secs achterstand....

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

FC Strijen

De heren F1Time hebben een avondje ge-biert en zijn met het volgende gekomen voor de toekomst:
quote:
Well, we had another developer’s meetings and we thought that you might like to know what is coming down the pipe. Please keep in mind that the time-frame ranges from “very soon” to Season 28/29. This is meant to be a bit of a heads-up only…and is not legally binding...

- Introducing in-race revs modulation
- Removal of the part development cap of 100%
- Removal of staffing limits
- Increase of the number of test days between races
- A true, market driven, bidding war for drivers and management
- Bidding expanded from 10 races to full season
- Hiring of staff members based on skill
- An increase on the types of parts
- Addition of a office (or facility) for staff
- Taxes are changing and will include property tax
- Non-terminal engine and gearbox incidents
- A between seasons Indy 500 open to all
- Better in-race reporting
- Supporter status will become active soon
- In-race status lights for the car, engine and gearbox
- Ban on ordering parts after you have started the practice session
- Lap records fixed
- Lots of little interface issues fixed

Think that’s about it but I am sure I’ve missed a few. We will try to answer all your questions as soon as possible but right now, we are working hard on S28 so a in-depth reply may not be possible (but we will try).

De boer dat is de kerel...

quote:
Joss schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:22:
De heren F1Time hebben een avondje ge-biert en zijn met het volgende gekomen voor de toekomst:

[...]
er zitten een aantal interessante dingen tussen, alleen vraag ik me af hoe ze het voor elkaar willen gaan krijgen met de wear van de auto met de indy 500, en het fuel gebruik vanwege de vele safetycars..... Dat zijn dingen waar je live op in moet spelen, en aangezien dat dat niet mogelijk is..... Het lijkt me echter wel gaaf, eerst een stuk of wat kwalli's, bumb day enz. Van mij mogen ze dan wel een aantal groepen samenvoegen bij een race, dat je dan daadwerkelijk met een man of 40-50 strijd om een startplaats _/-\o_

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

FC Strijen

quote:
andrestouwe schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:10:
[...]

er zitten een aantal interessante dingen tussen, alleen vraag ik me af hoe ze het voor elkaar willen gaan krijgen met de wear van de auto met de indy 500, en het fuel gebruik vanwege de vele safetycars..... Dat zijn dingen waar je live op in moet spelen, en aangezien dat dat niet mogelijk is..... Het lijkt me echter wel gaaf, eerst een stuk of wat kwalli's, bumb day enz. Van mij mogen ze dan wel een aantal groepen samenvoegen bij een race, dat je dan daadwerkelijk met een man of 40-50 strijd om een startplaats _/-\o_
Ik denk dat je je er niet teveel bij voor moet stellen. Safetycars bestaan bijvoorbeeld (nog) niet in F1Time. Het zal denk ik gewoon een 500 mijl lange race op Indy zijn, zonder al teveel poespas.

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Joss schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:12:
[...]

Ik denk dat je je er niet teveel bij voor moet stellen. Safetycars bestaan bijvoorbeeld (nog) niet in F1Time. Het zal denk ik gewoon een 500 mijl lange race op Indy zijn, zonder al teveel poespas.
Gewoon een race die flink wat zwaarder voor het materiaal is dus :)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik heb gewoon geen geluk in de races ;( Weer de motor kapot terwijl ik 2e lag in de race... Heb tot nu toe 3 races gefinished van de 7...

Pauper :P

Last.fm
Oh, my God. I care so little, I almost passed out. | Specs

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

Misschien moet je < 100% revs gaan rijden?:P
quote:
- Ban on ordering parts after you have started the practice session
Da's ontzettend kut. Ik gebruik altijd mijn oude parts tijdens de practise en warmup, maar dat kan zo dus niet meer, omdat ik die weg moet gooien en de nieuwe parts vast moet monteren voor de practise, zodat ik ondertussen m'n factory kan laten bouwen. Al die dingen die je tijdens de race aan kunt passen ben ik ook niet bijster blij mee, snap sowieso niet hoe ze dat gaan doen. Ik verwacht niet dat ze dat komend seizoen al introduceren, aangezien alle races nu vooraf doorgerekend worden. en zo'n "on-the-fly"-aanpasbare auto vereist dat de race per ronde wordt berekend.

De reden dat ik er niet blij mee ben is dat het spel zo meer tijd eist. Ik probeer er iedere race bij te zijn, maar zodra je je raceorders hebt opgegeven, kun je feitelijk de avond van de race offline zijn als dat niet anders kan. Je kunt toch niks veranderen, dus je hebt er geen voordeel bij als je meekijkt. Nu word je min of meer verplicht mee te kijken met de race en tsja, dat ga je dan ook maar doen.

Meerdere testdagen tussen races, ook een leuk punt :o Wie kan dat nou betalen? Ik kan nu per race net rondkomen als ik een nieuwe auto laat bouwen en een test doe, maar dat kan dan ook maar (ik zoek nog 2 sponsors BTW :P). Een 2e test is bijna 2 miljoen extra, ik vrees dat dat alleen voor C1 uit kan of de toprijders uit andere leagues en zo vergroot je de verschillen. Ik weet dus niet of dit een succes gaat zijn.

Die between-season Indy500 is gaaf, dan hebben we wat te doen en kan Tadas met wat meer rust bugs fixen :)

Ik hoop dat die metertjes voor je motor en versnellingsbak ook een brandstofpeil bijhouden of dat het in ieder geval mogelijk wordt je race-strategie aan te passen als je schade rijdt. Nu kom je dan binnen en voer je je eerstvolgende geplande pitstop vast uit. Als dat nog 20 rondjes rijden zou zijn, zou dat ontzettend k*t uitkomen, omdat je dan mega zwaar verder rijdt.

Al met al ben ik nog niet super enthousiast over de voorgestelde wijzigingen :)

Imitation is the sincerest form of flattery

FC Strijen

Had je zin om een boek te schrijven, ofzo? :9

Ik zie niet wat je tijdens de race zou moeten veranderen overigens hoor? Daar is Tadas ook altijd op tegen geweest, dus dat zie ik niet gebeuren.

Nu weer terug naar de GP :)

quote:
Joss schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:34:
Had je zin om een boek te schrijven, ofzo? :9
:P
quote:
Ik zie niet wat je tijdens de race zou moeten veranderen overigens hoor? Daar is Tadas ook altijd op tegen geweest, dus dat zie ik niet gebeuren.
Naja, dit "- Introducing in-race revs modulation" suggereert toch dat je iets kunt veranderen in de race. Revs naar 100% als je in de laatste ronden vecht om de punten ofzo?
quote:
Nu weer terug naar de GP :)
Wordt een mooi kampioenschap, de real life F1 :)

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Grrrrrene schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:46:

Naja, dit "- Introducing in-race revs modulation" suggereert toch dat je iets kunt veranderen in de race. Revs naar 100% als je in de laatste ronden vecht om de punten ofzo?
Dat kan je toch ook gewoon van te voren opgeven bij de raceorders. Net als de boostlaps en de pitstops.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Moge de kracht met je zijn...

quote:
Marzman schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:50:
[...]

Dat kan je toch ook gewoon van te voren opgeven bij de raceorders. Net als de boostlaps en de pitstops.
Da's volgens mij idd het idee...

Offtopic: Gisteren dus zelf geraced op Zandvoort... Managen online is één ding, maar zelf gassen... whaaa was dat gaaf zeg. Bruut geluid uit de Lambo en Porsche, heb wat gefilmd en gedaan, zal zodra ik het heb staan nog wel ff een linkje gooien voor de liefhebbers, om even weg te dromen bij het motorgeluid van die belachelijk vette auto's 8)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

FC Strijen

quote:
Marzman schreef op zondag 01 juli 2007 @ 15:50:
[...]

Precies, zo werd het op het forum geoppert. Dat je per stint (pitstop) kunt bepalen hoeveel revs je rijdt.

OK, als dat zo is, is dat wel een leuke toevoeging inderdaad. Je kunt dan ook kiezen om een lichte en een zware stint te doen of in de race je revs te beperken omdat je daar niks aan zou (moeten) hebben :)

Reg. datum: 09 augustus 2005

quote:
Grrrrrene schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:10:

[...]

Meerdere testdagen tussen races, ook een leuk punt :o Wie kan dat nou betalen?
Ik kan dat echt met gemak betalen maar ik maak dan ook per racedag 12mil winst :9

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

ZijZweep / SaaitSwiep !

quote:
Grrrrrene schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:10:

[...]
Helaas had ik de revs op de laagste stand :P

Last.fm
Oh, my God. I care so little, I almost passed out. | Specs

Reg. datum: 07 september 2006

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:01:
[...]

Offtopic: Gisteren dus zelf geraced op Zandvoort... Managen online is één ding, maar zelf gassen... whaaa was dat gaaf zeg. Bruut geluid uit de Lambo en Porsche, heb wat gefilmd en gedaan, zal zodra ik het heb staan nog wel ff een linkje gooien voor de liefhebbers, om even weg te dromen bij het motorgeluid van die belachelijk vette auto's 8)
Daar was ik ook te vinden, lekker spelen in de regen met de lambo :D Was ook een prutser in de groep die hem in het grind heeft gekregen op een metertje van de vangrail 8)7 Geluid was idd echt lekker. Iig lekker kunnen gassen 8)

quote:
Wes46 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:40:
[...]

Ik kan dat echt met gemak betalen maar ik maak dan ook per racedag 12mil winst :9
Ik denk dat je bedoelt dat je 12M binnenkrijgt? Maar dan nog: dat is natuurlijk totaal niet te vergelijken. Volgend seizoen rij je in een groep waar wel concurrentie is. Je hebt op 1 race na alles gewonnen en vanaf race 3 rijden er nog maar 3 coureurs mee 8)7 Al val je in ronde 1 uit vanwege die ene liter benzine die je meenam, dan nog krijg je een enorme bult geld binnen. Sterker nog: dat is, aangezien je toch wel promoveert, de beste taktiek nu 8)7 Een normale, competatieve groep zal je een stuk remmen in je inkomsten. Nu doe ik het momenteel niet geweldig, maar met een gemiddelde 15e plek aan het eind van de race is 1 test net te betalen, 2 kun je vergeten en is alleen weggelegd voor mensen die consequent in de top3 kwalificeren. Wie consequent in de top10 komt, zal het misschien kunnen betalen om een in de zoveel races een 2e test te doen, maar door deze maatregel zorgt Tadas ervoor dat de verschillen alleen maar groter worden, iets wat voor een spannende competitie juist niet moet gebeuren IMO.

Grrrrrene wijzigde dit bericht 01-07-2007 18:24 (8%)

Moge de kracht met je zijn...

quote:
MRCL schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:19:
[...]

Daar was ik ook te vinden, lekker spelen in de regen met de lambo :D Was ook een prutser in de groep die hem in het grind heeft gekregen op een metertje van de vangrail 8)7 Geluid was idd echt lekker. Iig lekker kunnen gassen 8)
Uhuh, kon gelukkig droog met het ding scheuren... (welke groep zat je?)

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Reg. datum: 09 augustus 2005

quote:
Grrrrrene schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:20:
[...]

Ik denk dat je bedoelt dat je 12M binnenkrijgt? Maar dan nog: dat is natuurlijk totaal niet te vergelijken. Volgend seizoen rij je in een groep waar wel concurrentie is. Je hebt op 1 race na alles gewonnen en vanaf race 3 rijden er nog maar 3 coureurs mee 8)7 Al val je in ronde 1 uit vanwege die ene liter benzine die je meenam, dan nog krijg je een enorme bult geld binnen. Sterker nog: dat is, aangezien je toch wel promoveert, de beste taktiek nu 8)7 Een normale, competatieve groep zal je een stuk remmen in je inkomsten. Nu doe ik het momenteel niet geweldig, maar met een gemiddelde 15e plek aan het eind van de race is 1 test net te betalen, 2 kun je vergeten en is alleen weggelegd voor mensen die consequent in de top3 kwalificeren. Wie consequent in de top10 komt, zal het misschien kunnen betalen om een in de zoveel races een 2e test te doen, maar door deze maatregel zorgt Tadas ervoor dat de verschillen alleen maar groter worden, iets wat voor een spannende competitie juist niet moet gebeuren IMO.
neej na aftrek van de kosten van de racedag etc. houd ik nog 12mil over 8)

Maar ik begrijp wel wat je bedoeld ja, ik heb eigenlijk wel een beetje geluk daarmee maar ik ga niet stilzitten en de race slechts beginnen met 1L brandstof om zo maar zoveel mogelijk geld binnen te krijgen. Ik ga wel voor het kampioenschap natuurlijk ;) &gt;:)

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

FC Strijen

quote:
Wes46 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:51:
[...]

neej na aftrek van de kosten van de racedag etc. houd ik nog 12mil over 8)

Maar ik begrijp wel wat je bedoeld ja, ik heb eigenlijk wel een beetje geluk daarmee maar ik ga niet stilzitten en de race slechts beginnen met 1L brandstof om zo maar zoveel mogelijk geld binnen te krijgen. Ik ga wel voor het kampioenschap natuurlijk ;) &gt;:)
33% kans, lol :P

Uiteraard. Bovendien is het verstandig om een hoop ervaring op te doen de komende races, want je kunt niet anders dan promoveren en ik kan je vast zeggen: in C3 krijg je niks cadeau :D

Wow, 12M per race binnenkrijgen, lekker hoor. Kun je mooi je fabriek vast uitbreiden en ontzettend veel testen en investeren :)

Reg. datum: 07 september 2006

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:40:
[...]

Uhuh, kon gelukkig droog met het ding scheuren... (welke groep zat je?)
Ik zat in groep 1, dus had de lambo op het eind van de dag. Ik vond het wel leuk om op een vochtige baan te rijden, met vol gas gleed de achterkant nog een beetje weg als je iets te vroeg op het gas ging 8) Heb iig geval mijn doelstelling gehaald (250 km/h) :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: