quote:
Verrek!
Je hebt gelijk.
Weet je dat ik daar 2 keer voor moest lezen daarnet voordat ik je postje vond tussen alle meuk?
Kun je nagaan hoe makkelijk ik erover heen ben gegaan omdat ik geen zin heb om elke post aandachtig door te gaan lezen daar er zoveel herhaald word aan vragen e.d.!
quote:
Mau_Maus schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:23:
Mee eens.. Alleen is het kaartje dus allang verkrijgbaar bij The PhoneHouse. Ik weet niet hoe groot je een review verwacht, maar ik heb hem al. En ik heb ook al kort gepost wat ik er van vind.
Oh.
Dat heb ik gemist dan, denk ik.
Op welke pagina stond dit?

quote:
Morris66 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:44:
Het is terechte kritiek op deze poster m.i. daar er geen enkele meerwaarde is gezien het ontbreken van details die het voor een forumlezer interessant kan maken. Er wordt nl. geen melding gemaakt van prijs, betreffende (web)winkel en eventuele gemaakte afspraken.
Over respect gesproken: het onbreekt nogal wat forumlezers aan respect voor de huisregels hier en dat stoort me enorm. Men kick eigen berichten omhoog als men niet snel genoeg antwoord krijgt. De rode waarschuwende tekst m.b.t. illegale software is net weg vand dit forum en er wordt alweer gezeurd over cracks en Route 66. Er lopen hier 1 dags leden rond die alleen maar hun eigen vraag belangrijk vinden en nooit de moeite nemen om anderen ook eens te helpen.
Dit forum is geweldig maar zou 'n stuk prettiger lezen als men zich eens een beetje ging houden aan de huisregels hier en sowieso de netiquette in het algemeen. Wie de schoen past...
Leuk en wel!
Maar jij bent geen moderator.
Ik zie je immers ook niet zeiken over anderen heen.
In ene krijg ik een reactie en nu kom je met een heel moralistisch verhaal over de regels en weet ik wat nog meer.
Als je issues hebt, dan ga je maar naar een modje toe.
Ik blijf erbij dat mijn bericht klein en onschuldig was en voor sommige er wel baat bij hebben.
(Zie ook de poster die dit bevestigde op de vorige pagina en eveneens verbaasd was over jou reactie richting mij.)
Darkwolf_1982 wijzigde dit bericht 29-06-2007 22:31 (76%)