[Wanadoo/Casema Cable] Ervaringen topic - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 last
Nieuw TopicReg. datum: 16 november 2006
Dit staat momenteel aangemel als storing om te onderzoeken.quote:Roncom schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:30:
De retentie is om te huilen. Wil een film binnen halen die 18 dagen geleden is en elke file is incompleet..
hoe meer meldingen hoe beter
Venun - 70 Tauren Warrior [prot] Auchindoun
Casema
De voordeligste aanbieder voor
internet, telefonie & digitale tv.
www.casema.nl
OMG
Intel Core2Duo E6700 - MSI 975X Platinum - 2 x 1GB OCZ Platinum DDR2 EL XTC - Asus Extreme N7800GTX/2DHTV - 1.67 Terabyte - Be-Quiet P5-470W-S1.3 - Samsung 193P - Casema 20000/2000 - XBox360 Premium - Playstation 3 60GB - Nintendo Wii
Reg. datum: 13 november 2004
Waar kan ik mijn klachten kwijt dan? hebben ze een forum waar Casema medewerkers lezen en zo op de hoogte zijn van de problemen?quote:Venun schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:29:
[...]
Dit staat momenteel aangemel als storing om te onderzoeken.
De snelheid is trouwens ook niet stabiel en dan nog om tezwijgen over de retentie.
ExTrEmE25 wijzigde dit bericht 27-06-2007 17:40 (11%)
Reg. datum: 13 november 2004
Andere newsserver hebben ze nu in het gebruik, leest dit topic maar eens doorquote:Razor.Timo schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:38:
Ik had laatst een bestand en daarvan gaf grabit aan article not found. Waren stuk of 8 rars die die niet kon vinden. Hiervoor nooit last van. Het bestand was ook pas 5 dagen oud (gisteren). Ligt dit aan casema of aan de files? Heb het bij meerdere gehad en voor de "upgrade" nooit last van.
ExTrEmE25 wijzigde dit bericht 27-06-2007 17:40 (3%)
0900-8896 (¤0.10 p/min) of een serviceaanvraag aanmaken op https://secure.casema.nl/....go?form=enewservaanvraagquote:ExTrEmE25 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:34:
[...]
Waar kan ik mijn klachten kwijt dan? hebben ze een forum waar Casema medewerkers lezen en zo op de hoogte zijn van de problemen?
ASUS P5B-MX | Intel Core 2 Quad Q6600 | Corsair ValueSelect 4 GB | Samsung Spinpoint F1 750 GB | XFX GF9600 GSO | T-Mobile HSDPA
Ook aan de reacties te zien is er meer kennis aanwezig dan normaal is ;P
Maar het is uiteraard allemaal onofficieel als werknemer, dus niet wat ze zeggen zegt "Casema" of iets dergelijks maar ze zeggen het meer als tweaker met kennis van zaken.
Storingen kan je het beste gewoon opgeven door te bellen, heel duidelijk alles vertellen en dat je graag wilt dat ze er een storing van maken. Dit kan voor dit soort problemen vaak worden verzameld en dan kan er gekeken worden wat er gebeuren gaat. Hoe vaker er een belletje word gemaakt over 1 zelfde soort probleem hoe sneller er wat aan gedaan word.
En over de activatie van het modem, ik zelf liet mensen toch altijd het modem activeren via de website ook al kan je het rechstreeks invoeren. Kwestie van mensen leren wat ze nou precies zelf moeten doen. Je hebt trouwens je klant nummer niet nodig, gewoon je postcode + naam en dan het HFC Mac adres op je modem om hem te laten activeren via het modem.
Het probleem met telefonisch activeren is dat niet iedereen dat mag doen, dus als je pech hebt krijgt je een "nieuwe" aan de lijn die het niet mag doen en een verzoek moet indienen. Dit duur meestal wel 2/3 uur en dan moet je alsnog wachten en aangezien doorverbinden niet kan, kan je het beter zelf doen via de website ^^
Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei
Reg. datum: 03 januari 2003
Sinds wanneer heb je last van hogere snelheden? Daarbij is de snelheid iets verhoogd jaquote:dj_tjerk schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:27:
Zijn er meer mensen die sinds vannacht last hebben van hogere download en upload snelheden? Ik woon in 3603 en heb maxi, waarmee ik nu dus tot net geen 1000kB/s download kom.
Reg. datum: 03 januari 2003
Sh*t man, ik had er gisteren ook last van. Zo rond een uur of 20:00 haalde ik 1.9 MB/s met mijn Mega abo.quote:dj_tjerk schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:45:
Ik denk sinds vannacht 2:00 of zo.. Ik was al moe en opeens deed het internet het niet meer. Daarbij ben ik maar gaan slapen in de hoop dat het zichzelf wel repareerde, maar dat gebeurde dus niet. Uiteindelijk kwam ik er vanochtend, na een dhcp renew in de router, achter dat usenet leechen wel heel erg snel ging. Het had ook eerder geweest kunnen zijn aangezien in met QoS in de router de snelheid beperkt had voor leechen, en toevallig vanochtend even usenet voorrang wilde geven dus die toen op unlimited gezet.
Ik vermoed dat ze de snelheidsverhoging van juli al aan het doorvoeren zijn...............
Q6600@3.5 GHz crunching for TCF.
Als je wat berichten terug had gelezenquote:SergioG829 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:02:
[...]
Sh*t man, ik had er gisteren ook last van. Zo rond een uur of 20:00 haalde ik 1.9 MB/s met mijn Mega abo.![]()
![]()
Ik vermoed dat ze de snelheidsverhoging van juli al aan het doorvoeren zijn...............
Intel Core2Duo E6700 - MSI 975X Platinum - 2 x 1GB OCZ Platinum DDR2 EL XTC - Asus Extreme N7800GTX/2DHTV - 1.67 Terabyte - Be-Quiet P5-470W-S1.3 - Samsung 193P - Casema 20000/2000 - XBox360 Premium - Playstation 3 60GB - Nintendo Wii
Reg. datum: 24 februari 2004
Vandaag staat die mededeling niet meer op de service-pagina. Betekent volgens mij nog niet dat 't opgelost is, want heb nog nooit zoveel incomplete bestanden gehad. Baal daar echt van. En wie zegt "nieuwsserver bij provider is vaak een gratis extraatje" die is een dief van z'n eigen portemonnee... Ik ben destijds juist bij Casema gegaan om die goede nieuwsserver van ze; die voldeed precies aan mijn behoefte. En als ik dan nu ook nog eens een payserver moet nemen, dan ben ik duur uit, want zo scherp is Casema niet met z'n tarieven... En natuurlijk mag je hierover klagen bij Casema, ook al is 't een extraatje. Vergelijk het eens met dat je bij aankoop van een nieuwe auto een radio/cd-speler uit de onderhandeling weet te slepen. Als die radio dan binnen afzienbare tijd defect is, ga je er toch ook mee terug? 't Was namelijk "part of the deal" weet je....quote:Venun schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:29:
[...]
Dit staat momenteel aangemel als storing om te onderzoeken.
Een harde download limiet dus.quote:Could not connect (news.casema.nl ) 482 Download limiet bereikt
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Reg. datum: 13 december 2004
Ik heb zo al heel wat GB's geprobeerd, wat dus van mijn limiet af wordt gehaald maar het zijn allemaal nutteloze GB's.
Ik hoop dat hier spoedig wat aan wordt gedaan want zo'n snelle nieuwsserver is op deze manier een volstrekt zinloze wassen neus
Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.
Reg. datum: 13 juni 2007
Jaquote:Roncom schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:19:
Zijn die snelheidsverhogingen nu al ingevoerd of nog niet? Wij hebben hier een multi abbonement en downloaden hier nog steeds met dezelfde snelheden als voorheen (rond de 0,5mb/s).
Ik download al een aantal dagen met 1.9 MBps met mijn Mega abbo.
Misschien dat het afhankelijk is van waar je woont.
Ze kunnen misschien niet alle centrales in 1 keer overzetten naar de hogere snelheid.
Hmm ik heb ook een aantal films, muziek en een game gedownload. Maar niets incompleet eigelijkquote:Abbadon schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:26:
Vandaag de nieuwserver getest. Het downloaden gaat vreselijk snel. Maar ik heb er niks aan want 100%(!) van wat ik download is incompleet. Ik heb meerdere films geprobeerd van verschillende leeftijd (tussen 2 en 23 dagen). Het opvallende is dat elk bestand ongeveer evenveel incompleet is. Dus 97MB bestanden worden allemaal tot zo'n 65~70MB downgeload. 49MB bestanden houden er allemaal rond 40MB mee op etc.
Ik heb zo al heel wat GB's geprobeerd, wat dus van mijn limiet af wordt gehaald maar het zijn allemaal nutteloze GB's.
Ik hoop dat hier spoedig wat aan wordt gedaan want zo'n snelle nieuwsserver is op deze manier een volstrekt zinloze wassen neus
Jep. Hij was nog geen 20 dagen geleden gepost. Me download sneleid is dan 1200kb/s (met Grabit) wat dus gewoon niet klopt en elke file miste best veel blocks.quote:littlejoannes schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:06:
[...]
En je weet zeker dat film wel compleet gepost is?
http://www.casema.nl/pagi...jzigingen_casema_internet
Dat lijkt me wel erg vreemd...
Mijn snelheid is juist ietjes verhoogd, van 520 ongeveer naar 565 ongeveerquote:Roncom schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:05:
Ik lees nu zelfs dat de multi abbonementen zelfs achteruit gaan....
http://www.casema.nl/pagi...jzigingen_casema_internet
Dat lijkt me wel erg vreemd...
Hoeveel dagen is jouw retentie?quote:Razor.Timo schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:43:
[...]
Mijn snelheid is juist ietjes verhoogd, van 520 ongeveer naar 565 ongeveer(Casema multi)
30 dagen.quote:
Overigens tot nu toe hier ook nog geen incomplete bestanden. Mijn download is qua snelheid trouwens wel aangepast (rond de 1,85mbyte/sec) maar mijn upload zit nog steeds rond de 130kbyte/sec. Is er hier al wel iemand die de nieuwe uploadsnelheid heeft? (Zou toch effectief rond de 185kbyte/sec moeten zijn?)
http://www.file-hunter.com
Pagina: 1 2 3 4 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 last
Dit topic is gesloten.