Reg. datum: 28 juni 2007
Mee eens.. Alleen is het kaartje dus allang verkrijgbaar bij The PhoneHouse. Ik weet niet hoe groot je een review verwacht, maar ik heb hem al. En ik heb ook al kort gepost wat ik er van vind.quote:Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:25:
[...]
Pardon!?![]()
Sorry maar hou jij eens je kritiek even heel snel voor je!?![]()
Er zitten hier N95 bezitters met smart te wachten voor de eerste persoonlijke (uitgebreide) reviews betreft het kaartje en de functionaliteit i.c.m de Nokia N95.
Gezien het feit dat deze belofte steeds word uitgesteld naar een latere datum qua levering was dit puur ter vermelding dat de geinteresseerde binnenkort eindelijk een review kunnen gaan verwachten.
Dus gezien het feit dat het ook een hele kleine post was die je niet eens had hoeven lezen, is JOU reactie een duidelijk geval van totaal geen enkele meerwaarde noch respect.
Reg. datum: 14 juli 2004
Mischien even de moeite nemen om een zoekopdracht te doen...quote:Kiwiman1 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:21:
Kan iemand mij vertellen of het gebruik van GPS en wireless lan ook nog kosten geeft?
Reg. datum: 03 februari 2005
Reg. datum: 03 februari 2005
Nee, GPS is gratis en Wlan accesspoints ook. In die zin dat je natuurlijk wel bepaalde accesspoints hebt waar je pas na betaling op in mag loggen, maar dat zie je snel genoeg (dan wordt er wel om een inlognaam en wachtwoord gevraagd). Je zult dus niet achteraf voor verassingen komen te staan.quote:Kiwiman1 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:21:
Kan iemand mij vertellen of het gebruik van GPS en wireless lan ook nog kosten geeft?
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Reg. datum: 30 mei 2007
Reg. datum: 30 mei 2007
quote:Morris66 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:40:
[...]
Welke meerwaarde heeft dit bericht voor de N95 bezitter?
Het is terechte kritiek op deze poster m.i. daar er geen enkele meerwaarde is gezien het ontbreken van details die het voor een forumlezer interessant kan maken. Er wordt nl. geen melding gemaakt van prijs, betreffende (web)winkel en eventuele gemaakte afspraken.quote:Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:25:
[...] Pardon!?![]()
Sorry maar hou jij eens je kritiek even heel snel voor je!?![]()
Er zitten hier N95 bezitters met smart te wachten voor de eerste persoonlijke (uitgebreide) reviews betreft het kaartje en de functionaliteit i.c.m de Nokia N95.
Gezien het feit dat deze belofte steeds word uitgesteld naar een latere datum qua levering was dit puur ter vermelding dat de geinteresseerde binnenkort eindelijk een review kunnen gaan verwachten.
Dus gezien het feit dat het ook een hele kleine post was die je niet eens had hoeven lezen, is JOU reactie een duidelijk geval van totaal geen enkele meerwaarde noch respect.![]()
Maar goed...
. knip...
Het betreffende bericht hoort meer thuis op zijn weblog:
Over respect gesproken: het onbreekt nogal wat forumlezers aan respect voor de huisregels hier en dat stoort me enorm. Men kick eigen berichten omhoog als men niet snel genoeg antwoord krijgt. De rode waarschuwende tekst m.b.t. illegale software is net weg vand dit forum en er wordt alweer gezeurd over cracks en Route 66. Er lopen hier 1 dags leden rond die alleen maar hun eigen vraag belangrijk vinden en nooit de moeite nemen om anderen ook eens te helpen.quote:Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:19:
Vandaag (of morgen) zou mijn 4 GB kaartje moeten binnenkomen.
Ik heb nog geen mailtje gehad dat het wederom verzet is naar een latere leverdatum.
Ben benieuwd...
Dit forum is geweldig maar zou 'n stuk prettiger lezen als men zich eens een beetje ging houden aan de huisregels hier en sowieso de netiquette in het algemeen. Wie de schoen past...
Morris66 wijzigde dit bericht 29-06-2007 16:09 (22%)
Jongens en meisjes!!
De N95 staat er weer tussen bij Nokia Maps.
http://mobilesearch.nokia.com/A4160036?maps
Ik neem aan dat dit een herziende versie is van de vorige. Dit is toch eigenlijk ook
een teken dat de nieuwe firmware wat langer op zich laat wachten?
Ik neem aan dat dit een herziende versie is van de vorige. Dit is toch eigenlijk ook
Heeft sindskort een Nokia N96 en een Iphone 3G 16GB
Ach wie zal het zeggen, het blijft gewoon rustig afwachten...quote:MichaelK1985 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:51:
Jongens en meisjes!!
En toen was het weer offline
... Hij is weer verdwenen uit de lijst.
Echt stom zeg !
Echt stom zeg !
Reg. datum: 04 mei 2007
Reg. datum: 04 mei 2007
sorry , maar de n95 staat er bij mij niet tussenquote:MichaelK1985 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:51:
Jongens en meisjes!!
Ja hij is er weer tussenuit gehaald. Kon hem ook niet downloaden. Gaf een bad gateway error. Misschien zijn ze er nog mee bezigquote:Kolibrie18 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:18:
[...]
sorry , maar de n95 staat er bij mij niet tussen
Hij stond er namelijk echt tussen.
Misschien ligt het aan mij maar ik zie de n95 er niet tussenquote:MichaelK1985 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:51:
Jongens en meisjes!!
Save the cheerleader, save the world!
Als je hem mij kan sturen.. of ergens kan uploaden. Kan ik even kijken of het een andere versie is, maar op de server van smart2go staat nog dezelfde...quote:MichaelK1985 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:51:
Jongens en meisjes!!
Hij staat nog op de site.. alleen in command tags haha
Mau_Maus wijzigde dit bericht 29-06-2007 14:25 (5%)
yep, accu was binnen een halve dag leeg, ingeleverd bij NSP, opgestuurd naar Nokia, telefoon opnieuw ingeregeld en afgesteld, na een dag of tien retour, nu minimaal 24 uur te gebruiken.quote:PSYch0landeR schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:47:
Zijn er mensen die bij een NSP zijn geweest om hun accu te vervangen of iets dergelijks? mijn N95 haalt nog niet eens een dag op zijn accu bij normaal gebruik, alleen bluetooth staat heel de dag aan maar ik heb weinig keus met bluetooth synchronisatie en een bluetooth carkit.
Ze willen niet zomaar een accu vervangen ze willen hem liever opsturen.
Want het zou ook een stroom circuit kunnen zijn of iets anders...
En natuurlijk ga ik niet zomaar me telefoon opsturen want ik heb niet voor niets een telefoon.
maar bluetooth de hele dag aan blijft natuurlijk stroom vreten.....
Hmm toch weer even over die 4gb kaartjes, ik hoor verhalen dan 4gb wel werkt in de N95 maar hij ziet maar 2gb ookal zit er 4gb in, heeft iemand hier evaring mee ?
Albert020 wijzigde dit bericht 29-06-2007 14:35 (53%)
Hij ziet gewoon de volle 4 gb hoor....quote:Albert020 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:35:
Hmm toch weer even over die 4gb kaartjes, ik hoor verhalen dan 4gb wel werkt in de N95 maar hij ziet maar 2gb ookal zit er 4gb in, heeft iemand hier evaring mee ?
Reg. datum: 09 september 2006
Hmm, op die site ging ik naar download, dan naar kiezen voor mobile search, daar staat N95 bij, dutch, en downloaden.........na 5 minuten Proxi Errorquote:KnoesP01 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:20:
[...]
Misschien ligt het aan mij maar ik zie de n95 er niet tussen
Ja ok, maar kun je ook meer dan 2 gb opslaan ?quote:
Reg. datum: 12 november 2000
Reg. datum: 12 november 2000
Klopt, dit had ik gisteren ook. We moeten gewoon geduldig zijn. Liever een uitontwikkelde update dan een overhaaste.quote:grizzlyb schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:55:
[...]
Hmm, op die site ging ik naar download, dan naar kiezen voor mobile search, daar staat N95 bij, dutch, en downloaden.........na 5 minuten Proxi Error
Ja... Sorry maar tis al tijdje duidelijk dat het er op werkt...quote:Albert020 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:58:
[...]
Ja ok, maar kun je ook meer dan 2 gb opslaan ?
Nokia Care Line gebeld en zei zeggen dat de N95 4gb niet ondersteunt, hij ziet maar 2gb zeggen ze als je er 4gb in zet zegt ie wel 4gb maar je kunt niet meer dan 2gb opslaan!, ik zuig dit niet uit me duim !quote:Mau_Maus schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:03:
[...]
Ja... Sorry maar tis al tijdje duidelijk dat het er op werkt...
Daarom mijn vraag, wie heeft er 4gb in en heeft meer dan 3gb ingebruik ?
Albert020 wijzigde dit bericht 29-06-2007 15:16 (15%)
Ik probeerde ook die andere oplossing via sms....quote:koentjuh schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:02:
[...]
Klopt, dit had ik gisteren ook. We moeten gewoon geduldig zijn. Liever een uitontwikkelde update dan een overhaaste.
Ik kreeg de sms:
Palvelussa tapahtui odottamaton virhe. sinua ei ole laskutettu.
An unexpected error occured in the service, you have not been charged.
waaruit ik opmaak dat een rekening krijgen in het Fins wordt uitgesproken als Laskutettu
Meer dan 2GB dan toch? ik heb 2,2GB in gebruik. En ik zeg niet dat je het uit je duim zuigt. Maar er zijn al meer meldingen geweest dat het werkt. Maareuh op de site van Sandisk staat dat het wel wordt ondersteunt. Misschien haalt dat je over de streep? Want dan blijft het een wellus nietus verhaal, als je de Nokia Care Line blijft geloven.... (Wat ik best begrijp)... Maar ik zeg je dat het werkt. Dus dat kan je dan aannemen of niet... dat is aan jouquote:Albert020 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:14:
[...]
Nokia Care Line gebeld en zei zeggen dat de N95 4gb niet ondersteunt, hij ziet maar 2gb zeggen ze als je er 4gb in zet zegt ie wel 4gb maar je kunt niet meer dan 2gb opslaan!, ik zuig dit niet uit me duim !
Daarom mijn vraag, wie heeft er 4gb in en heeft meer dan 3gb ingebruik ?
Mau_Maus wijzigde dit bericht 29-06-2007 15:32 (15%)
Ok als het bij jou werkt, dan is het zo en werkt het idd, dan zit Nokia Care uit zijn nek te *****quote:Mau_Maus schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:25:
[...]
Meer dan 2GB dan toch? ik heb 2,2GB in gebruik. En ik zeg niet dat je het uit je duim zuigt. Maar er zijn al meer meldingen geweest dat het werkt. Maareuh op de site van Sandisk staat dat het wel wordt ondersteunt. Misschien haalt dat je over de streep? Want dan blijft het een wellus nietus verhaal, als je de Nokia Care Line blijft geloven.... (Wat ik best begrijp)... Maar ik zeg je dat het werkt. Dus dat kan je dan aannemen of niet... dat is aan jou
Moet ik alleen nog even zien te vinden waar ik die 4gb kaartjes voor een
redelijke prijs kan kopen, vindt 80 eurie een beetje te veel van het goede.....
Thanksss
Albert020 wijzigde dit bericht 29-06-2007 15:40 (10%)
Nou uit nek lullen zal wel meevallen. Ze willen gewoon nog geen aansprakelijkheid hebben voor als het niet (goed) werkt denk ik...quote:Albert020 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:36:
[...]
Ok als het bij jou werkt, dan is het zo en werkt het idd, dan zit Nokia Care uit zijn nek te *****![]()
Moet ik alleen nog even zien te vinden waar ik die 4gb kaartjes voor een redelijk prijs kan kopen, vindt 80 eurie een beetje veel geld..........
Thanksss
Net nieuwe telefoon, net nieuwe techniek sd kaartjes... Zolang hun niet zeggen dat het ondersteund wordt. Kunnen ze ook nergens op gepakt worden... Vandaar
Reg. datum: 29 maart 2005
Reg. datum: 29 maart 2005
Kan je doen op www.sallandautomatisering.nl. Die van mij krijg ik als het goed is vandaag binnen, maja heb hem dan ook 8 juni besteld. Het is wel ff geduld hebben dus...quote:Albert020 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:36:
[...]
Ok als het bij jou werkt, dan is het zo en werkt het idd, dan zit Nokia Care uit zijn nek te *****![]()
Moet ik alleen nog even zien te vinden waar ik die 4gb kaartjes voor een
redelijke prijs kan kopen, vindt 80 eurie een beetje te veel van het goede.....
Thanksss
En misschien ligt het wel aan het merk of de 4GB microSD kaart het wel of niet goed doet op de N95. Die van Sandisk zou het dus wel moeten doen!
lauw8 wijzigde dit bericht 29-06-2007 15:43 (11%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 82 83 84 85 last
Dit topic is gesloten.