Playstation 3, Xbox 360, PSP, Ipod Touch 16gb, Samsung i900 Omnia, Phillips 32'' hdtv, MSI RX3870, Specs PC, Specs Laptop
Het Samsung D900(i) Topic Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 16 mei 2006
Ginz wijzigde dit bericht 02-07-2007 23:36 (11%)
Reden: Aanhef en danken is niet nodig
Reg. datum: 23 april 2007
dat is niet veel anders....
Reg. datum: 21 februari 2001
Ik twijfel tussen een D900 en een D900i
Weet iemand wat er allemaal anders is aan de D900i
Als het alleen de FM Radio is, kan ik net zo goed een D900 nemen want die radio hoef ik niet
Ik heb de volgende verschillen ontdenkt:
- D900: De hoogst gemeten SAR-waarde voor dit type telefoon was 0,823 W/kg.
- D900i: De hoogst gemeten SAR-waarde voor dit type telefoon was 0,623 W/kg.
- D900: 3.4 uur spreektijd 300 uur standbytijd
- D900i: 6,5 uur spreektijd 320 uur standbytijd
- D900: 70 MB geheugen
- D900i: 60 MB geheugen
Flappie wijzigde dit bericht 29-06-2007 19:08 (55%)
meer opties
ik zou voor de i gaan, heb hem nu ook ipv de 900
Ah oke dan. Bevalt ie een beetje? Kan je misschien wat close-up foto-tjes plaatsen en foto's gemaakt met het toestel zelf?quote:Guxer schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:20:
900i heeft een betere kodak en camera
meer opties
ik zou voor de i gaan, heb hem nu ook ipv de 900
Thx
heb er nog niet echt veel foto's mee gemaakt

Ziet er goed uit. Dat chroom is ook wel leuk. Staat erg mooi.quote:Guxer schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:14:
bevalt heel goed!
heb er nog niet echt veel foto's mee gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook mooie grote knoppen. Ik heb nu een W810i maar die knopjes zijn zo klein, dat is echt super irritant!
Ik ga denk ik ook maar voor de D900i
Reg. datum: 07 juni 2007
ik hoop dat iemand mij kan helpen wat het waren probeerdsel
Reg. datum: 07 juni 2007
Reg. datum: 23 juni 2004
Ik zou hem niet zelf gaan lopen flashen. Ik had hem laatst opgestuurd omdat tijdens het bellen de verbinding soms happerde en wegviel (met andere tel niet). En bij mij hadden ze een software update gedaan. Waardoor nu mijn telefoon vast loopt als ik de camera wil gebruikenquote:SpeedfreakR schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:36:
Had dit bericht ook al in het Samsung Ultra Edition series topic gezet maar daar reageert niemand.
Ik heb een samsung D900 sinds november 2006 maar nu begint hij een beetje raar te doen, het toestenbord werkt soms wel soms niet(meer niet dan wel) vaak na een reboot werkt het eventjes. Soms denkt de telefoon ook dat ik de knopjes indruk terwijl dat niet is. Is dit een bekend probleem? en zou dit op te lossen zijn met een firmware update (op eigen risico denk ik). Ik heb geen zin om mijn telefoon namelijk 3 weken kwijt te zijn aan reparatie en ik ga ook binnenkort op vakantie dus ik wil hem ook mee nemen.
Maar dit valt onder de garantie, als je zelf gaat kloten niet natuurlijk.
Daarbij duurde het bij mij niet zo lang via hi (volgensmij zelfde reparatiedienst als van kpn) had hem vorige week donderdag op postkantoor ingeleverd en vandaag weer binnen.
Reg. datum: 28 november 2005
Nou is mijn vraag is er ook een java programma dat je kunt draaien op de telefoon, net als een spel, die mp3s kan afspelen? Ik heb wel precies gevonden wat ik zocht voor symbian, maar dat heeft de D900 niet. Het heet MP3 Music Box en is hier te krijgen. Dit is dus zo'n beetje wat ik zoek, maar dan voor een java telefoon. Ik kan me voorstellen dat er wel meer gegadigden zijn voor dit soort software, aangezien de meeste gsm's echt bagger mp3-spelers aan boord hebben. Voor de telefoons die echt gemaakt zijn voor (o.a.) mp3 zal dit wel anders zijn zoals de Nokia N95 en N91 en de walkman phones enzo.
Een uitgebreide zoektocht via Google over wat gsm fora heeft nog niets opgeleverd behalve iets dat JLayer heet en iets met Java en MP3 te maken heeft. Maar of het geschikt is voor een gsm en wat het precies doet is mij niet duidelijk.
Ik heb hier nog een paar pogingen gevonden gevonden, maar die zijn allemaal voor een specifiek model gemaakt en werken dus ook niet met mijn D900.
- Hoe is de belkwaliteit? Ik herinner me nog m'n Samsung E720. Wat een slecht geluid
- Hoe is de agenda functie. Deze wil ik absoluut veel gaan gebruiken.
- Hoe is de MP3 speler. Ik had al begrepen dan bestanden maar max 15 tekens mogen bevatten. Maar dat is geen probleem. Hoe is de kwaliteit? Ik wil hem dan gaan gebruiken met een Stereo Bluetooth headset.
- Hoe lang houd de accu het uit?
- Kun je het belsignaal en het trilalarm tegelijk aan hebben? Dat kon op mijn E710 dus niet. Of trillen, of alleen geluid.
Reg. datum: 28 november 2005
Ik heb een D900 en heb er het volgende over te melden mbt je vragen:quote:Flappie schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:17:
Ik wil deze telefoon dus gaan kopen. nog een paar vraagjes voor de D900(i) gebruikers:
- Hoe is de belkwaliteit? Ik herinner me nog m'n Samsung E720. Wat een slecht geluid
![]()
- Hoe is de agenda functie. Deze wil ik absoluut veel gaan gebruiken.
- Hoe is de MP3 speler. Ik had al begrepen dan bestanden maar max 15 tekens mogen bevatten. Maar dat is geen probleem. Hoe is de kwaliteit? Ik wil hem dan gaan gebruiken met een Stereo Bluetooth headset.
- Hoe lang houd de accu het uit?
- Kun je het belsignaal en het trilalarm tegelijk aan hebben? Dat kon op mijn E710 dus niet. Of trillen, of alleen geluid.
- De belkwaliteit is zeer goed te noemen, vind ik. Dankzij de codes uit de topicstart kun je het volume ook echt belachelijk hard zetten als je wilt. Ik vind bij andere telefoons het volume vaak te zacht, vooral in lawaaiige omgevingen.
- Agenda functie is standaard. Ik had hiervoor de nokia 6230i en ik vind die wel vergelijkbaar. Hij is best overzichtelijk, maar ik gebruik hem niet...
- MP3 speler is erg onlogisch, je hebt maar 5 playlists van ieder 30 songs en daar moet je het mee doen. Daar snap ik echt niets van. Ik heb er nog wel iets aan kunnen doen door een mod verandering, maar daar praten we hier niet over... De kwaliteit is volgens mij goed. Ik gebruik hem met een Jabra BT8010 en dat werkt makkelijk.
- De accu is echt een minpunt. Ik heb via ebay een 1000mah accu bestelt en die houd het bij licht gebruik net 2 dagen vol. Bij een beetje mp3 luisteren of een spelletje doen is hij voor het einde van 1 dag leeg
- Trillen en bellen kan tegelijk en afzonderlijk

Bij samsungs pc studio moet je als je hett synchronisatie programma hebt opgestart even bij opties in stellen welke onderdelen er gesyncd moeten worden. nu het een maal gedaan is kun je helaas niet meer terug en zal je naar mijn weten alles handmatig goed moeten zetten, hier doel ik op het verwijderen van alle data die jij niet wilt hebben.quote:ladykoko schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:57:
hallo ik heb de samsung d900i is een heel fijn toestel alleen ik heb nu een probleem, help dus. Ik heb via samsung studie mijn windows telefoon contact gechroniseerd en krijg nu bij mijn contacten op telefoon de email dit wil ik niet wat nu?? verder had ik via de telefoon bij email ook mijn gegevens ingevuld maar die wil ik ook weg hebben.
ik hoop dat iemand mij kan helpen wat het waren probeerdsel
Reg. datum: 24 januari 2000
"Zie jij de kroeg als hoeksteen van de samenleving?"
Reg. datum: 14 februari 2007
Het internetten is opzicht normaal, aleen 'webiste's met Frames geeft hij niet goed weer, en er zijn nog paar dingen die niet goed werken, maar wil je gewoon nieuws bekijken of teksten lezen op internet dan is het prima te gebruiken.quote:Shinji schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:48:
Hebben jullie trouwens ervaring met internetten op de D900, wil nu een nieuw sim-only abbonement nemen van KPN en dan vragen ze of ik onbeperkt internet wil, nu heb ik deze telefoon komend jaar nog wel, dus vroeg me af of dat een beetje werkt, anders neem ik het niet namelijk.
Telfort bied helaas geen Databundel voor prepay gebruikers maar anders had ik het zeker genomen !
( zoals ik ook al eerder had gevraagt maar nog geen antwoord op gekregen, heeft iemand geprobeert navigatie op de mobiel te gebruiken ? )
freestyler2 wijzigde dit bericht 20-07-2007 22:03 (8%)
Ik vind het best prettig zelf, ik had eerst een HTC TYTN, aka T-Mobile MDA vario 2 met internet abbonnement, maar ik vond die telefoon op den duur toch te dik voor mijn broekzak. Ik heb de d900i via marktplaats gekocht, en daar mn sim in gedaan.quote:Shinji schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:48:
Hebben jullie trouwens ervaring met internetten op de D900, wil nu een nieuw sim-only abbonement nemen van KPN en dan vragen ze of ik onbeperkt internet wil, nu heb ik deze telefoon komend jaar nog wel, dus vroeg me af of dat een beetje werkt, anders neem ik het niet namelijk.
Het bekijken van gewone nieuwspagina's en e-mail is redelijk goed, soms moet je een eind naar onder scrollen omdat bvb een index-frame bovenaan geplaatst wordt maar ik vind het niet echt hinderlijk.
Kan iemand me het volgende trouwens uitleggen; wanneer mijn telefoon afgaat gaat de beltoon in stappen van zacht naar harder, terwijl ik het volume van de beltoon op maximaal (5) heb staan. Ik vind nergens een optie om ervoor te zorgen dat het volume gewoon gelijk blijft. Op deze manier mis ik nl nog altijd de eerste 2 maal overgaan wanneer mijn telefoon ergens op mn kamer ligt, en ben ik soms nog te laat met opnemen.
Reg. datum: 07 maart 2007
Goed, hij heeft een erg goede camera enz., maar die menustructuur en van die andere kleine dingetjes..nee, toch liever een Motorola.
Reg. datum: 20 mei 2006
ik vraag me alleen af wat dat GPRS nu eigelijk is. Ik heb gezien hoe je het uit kan zetten, maar is dit een soort gelijk iets zoals bij de nokia n73, dat je navigatie, flitsers etc erop kan zetten?
|AMD 64 3000+|MSI K8N Neo-Platinum|2048 MB 400 Mhz Transcend|Club3D 7800GS AGP|Creative Xi-Fi XtremeMusic|Samsung SH-S162L|Logitech Z-5500D/diNovo Media Desktop|Telfort Internet|SonyEricsson W890i|Ceramic White Sony PSP|MSI S270 MT-37 100 GB|
Jep dat kan met de Samsung PC Studio.. alleen SMSjes die langer zijn dan 1 bericht (EMS) kunnen niet gesaved wordenquote:ck2000nl schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:26:
Is er een mogelijkheid om de smsjes in de telefoon te backuppen? Of te exporteren naar een txt file naar de computer? Kan dit met de aanschaf van een datakabel? Thanks!
Wat het backuppen van smsjes betreft...wat is Samsung toch primitief! Ze had gewoon SE moeten halen
|AMD 64 3000+|MSI K8N Neo-Platinum|2048 MB 400 Mhz Transcend|Club3D 7800GS AGP|Creative Xi-Fi XtremeMusic|Samsung SH-S162L|Logitech Z-5500D/diNovo Media Desktop|Telfort Internet|SonyEricsson W890i|Ceramic White Sony PSP|MSI S270 MT-37 100 GB|
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last