Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!
Hmm heb die Sport Tracker even geinstalleerd, straks buien even testenquote:Cowboy_Bebop schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:04:
[...]
Zoiets als sportstracker?
http://www-research.nrcc..../SportsTracker/index.html
Reg. datum: 26 juni 2007
Komt'ie dan: kick!
Gisteren had ik een vraag gelanceerd over RDM+ en Java security settings, en dat staat inmiddels alweer 'n paar pagina's terug. Dus bij deze in de herhaling / herkansing...
Heeft hier iemand de Remote Desktop toepassing RDM+ van Shape Services geïnstalleerd??
Ik wel, werkt fantastisch!
Behalve... dat ik de file transfer functie niet werkend krijg!
Bij een poging een bestand van m'n PC naar mijn telefoon te kopiëren krijg ik de foutmelding
) doorgekeken, maar ik kan nergens vinden of ik inderdaad security settings kan veranderen om dit probleem op te lossen.
Iemand enig idee??
Gisteren had ik een vraag gelanceerd over RDM+ en Java security settings, en dat staat inmiddels alweer 'n paar pagina's terug. Dus bij deze in de herhaling / herkansing...
Heeft hier iemand de Remote Desktop toepassing RDM+ van Shape Services geïnstalleerd??
Ik wel, werkt fantastisch!
Ik heb heel m'n telefoon en zelfs de handleiding (!quote:Acces denied. Please check security settings of your device. Exception: Permission = javax.microedition.io.Connector.file.read
Iemand enig idee??
Reg. datum: 30 mei 2007
Reg. datum: 30 mei 2007
Welke meerwaarde heeft dit bericht voor de N95 bezitter?quote:Darkwolf_1982 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:19:
Vandaag (of morgen) zou mijn 4 GB kaartje moeten binnenkomen.
Ik heb nog geen mailtje gehad dat het wederom verzet is naar een latere leverdatum.
Ben benieuwd...
Reg. datum: 04 maart 2003
Heeft er iemand ervaring met Rabo Mobielbankieren?
Ik heb het aangevraagd maar het werkt helaas niet.
Als ik de pagina wil berijken krijg ik een foutmelding: "Er is iets mis gegaan met de met de verbinding tussen de Rabobank en T-mobile" of ik krijg een network error.
Als ik op de rabobank site kijk bij ondersteunende toestellen staat de N95 er niet bij, maar er staat wel dat andere toestellen ook kunnen werken. Ze moeten SSL-ondersteuning hebben. Dat heeft de standaard browser van de n95 toch?
ps: wap.rabomobiel.nl
Ik heb het aangevraagd maar het werkt helaas niet.
Als ik de pagina wil berijken krijg ik een foutmelding: "Er is iets mis gegaan met de met de verbinding tussen de Rabobank en T-mobile" of ik krijg een network error.
Als ik op de rabobank site kijk bij ondersteunende toestellen staat de N95 er niet bij, maar er staat wel dat andere toestellen ook kunnen werken. Ze moeten SSL-ondersteuning hebben. Dat heeft de standaard browser van de n95 toch?
ps: wap.rabomobiel.nl
Heb net ff Rabo Mobiel Bankieren geprobeerd, werkt bij mij helaas ook niet. Vind die foutmelding trouwens best briljant..."Er ging iets mis..." haha
Dacht ook dat de N95 standaard browser SSL ondersteunt. Misschien dat 't met Opera wel lukt, iemand?
Dacht ook dat de N95 standaard browser SSL ondersteunt. Misschien dat 't met Opera wel lukt, iemand?
Reg. datum: 27 februari 2004
Reg. datum: 27 februari 2004
Zijn er mensen die bij een NSP zijn geweest om hun accu te vervangen of iets dergelijks? mijn N95 haalt nog niet eens een dag op zijn accu bij normaal gebruik, alleen bluetooth staat heel de dag aan maar ik heb weinig keus met bluetooth synchronisatie en een bluetooth carkit.
Ze willen niet zomaar een accu vervangen ze willen hem liever opsturen.
Want het zou ook een stroom circuit kunnen zijn of iets anders...
En natuurlijk ga ik niet zomaar me telefoon opsturen want ik heb niet voor niets een telefoon.
Ze willen niet zomaar een accu vervangen ze willen hem liever opsturen.
Want het zou ook een stroom circuit kunnen zijn of iets anders...
En natuurlijk ga ik niet zomaar me telefoon opsturen want ik heb niet voor niets een telefoon.
Ik heb nu opera geinstalleerd en krijg nu wel een echte foutmelding:"U heeft geen mobiele telefon waarmee u een beveiligde verbinding kunt opzetten"quote:RvdP schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:57:
Heb net ff Rabo Mobiel Bankieren geprobeerd, werkt bij mij helaas ook niet. Vind die foutmelding trouwens best briljant..."Er ging iets mis..." haha![]()
Nou, ik vind het best interessant om te horen dat de 4GB kaartjes leverbaar zijn. Als N95 bezitter dus.quote:Morris66 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:40:
[...]
Welke meerwaarde heeft dit bericht voor de N95 bezitter?
Altijd maar dat gezeik over of iemand wel iets of niet mag tikken. Straks zitten we met z'n allen trillend van angst een verhaal te tikken dat hopelijk door de postcommissie heenkomt.
You have just lost the game: http://www.losethegame.com/
Ja werkt, geinig proggie wel :-)quote:Albert020 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:51:
[...]
Hmm heb die Sport Tracker even geinstalleerd, straks buiten even testen
Albert020 wijzigde dit bericht 29-06-2007 15:09 (69%)
Reg. datum: 29 juni 2007
Ben nu ruim een week aan het spelen met de N95 en ben behoorlijk tevreden. Vanochtend bij een NSP in Utrecht binnen een kwartier het sliderprobleem opgelost.
Ik blijf met 2 vragen zitten:
Ik heb een Brodit houder voor in de auto (met oplader). Ik wil dat wanneer de N95 in de houder zit en wordt opgeladen de backlight aanblijft. Na het lezen van dit forum dacht ik de oplossing gevonden te hebben met het progje "lights on". Dit werkt echter niet, ik krijg wanneer ik de N95 in de houder steek keurig de vraag of de backlight aan moet blijven, maar na een aantal minuten springt de screensaver aan en gaat het licht weer uit. Ik heb me gek gezocht maar is het zo in te stellen dat wanneer het profiel "auto" is geselecteerd, het licht aanblijft? De time out verlichting is maar in te stellen op 60 seconden.
De tweede vraag die ik heb gaat over het printen vanaf de n95. In de gebruiksaanwijzing staat op blz 72 dat dit mogelijk zou zijn via WLAN, maar wanneer ik dit probeer, begint de N95 alleen maar over bluetooth verbindingen. Is het iemand gelukt om te printen naar een netwerk printer via WLAN
Alvast bedankt
Ik heb een Brodit houder voor in de auto (met oplader). Ik wil dat wanneer de N95 in de houder zit en wordt opgeladen de backlight aanblijft. Na het lezen van dit forum dacht ik de oplossing gevonden te hebben met het progje "lights on". Dit werkt echter niet, ik krijg wanneer ik de N95 in de houder steek keurig de vraag of de backlight aan moet blijven, maar na een aantal minuten springt de screensaver aan en gaat het licht weer uit. Ik heb me gek gezocht maar is het zo in te stellen dat wanneer het profiel "auto" is geselecteerd, het licht aanblijft? De time out verlichting is maar in te stellen op 60 seconden.
De tweede vraag die ik heb gaat over het printen vanaf de n95. In de gebruiksaanwijzing staat op blz 72 dat dit mogelijk zou zijn via WLAN, maar wanneer ik dit probeer, begint de N95 alleen maar over bluetooth verbindingen. Is het iemand gelukt om te printen naar een netwerk printer via WLAN
Alvast bedankt
Ahh dat is mooi voor jou, in heel Amsterdam bij de NSP doen ze nog niks aan het Slider probleem !quote:jeroen100 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:05:
Ben nu ruim een week aan het spelen met de N95 en ben behoorlijk tevreden. Vanochtend bij een NSP in Utrecht binnen een kwartier het sliderprobleem opgelost.
Alvast bedankt
Reg. datum: 03 februari 2005
Reg. datum: 03 februari 2005
Waarom kopen als het gewoon op internet staat? Zoek maar eens in de nieuwsgroepen.quote:Ybox schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:14:
[...]
Ik zoek een Birthday app (om de verjaardagen in de kalender te krijgen). Best Birthday is er een maar alleen te koop met Creditcard of paypal
Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030
Reg. datum: 14 juli 2004
Ik gebruik zelf het progje SmartProfiles specifiek hiervoor. Erg handig en kleine footprint (gebruikt weinig geheugen). Wel betaal-software, maar met een beetje handigheid (ahum...Emule) is dit makkelijk op te lossenquote:jeroen100 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:05:
Btw Hoe heeft men het slider-probleem opgelost ? Wordt de hele schuif vervangen of repareert men de oude oid ?
dafmay wijzigde dit bericht 29-06-2007 11:48 (4%)
Ben ik ook wel benieuwt naar, heb overgens alle 3 de NSP in Amsterdam een mail gestuurd hoe het in vredesnaam mogelijk dat in Amsterdam nog geen Slider word gerepareerd van de N95...,quote:dafmay schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:47:
[...]
Btw Hoe heeft men het slider-probleem opgelost ? Wordt de hele schuif vervangen of repareert men de oude oid ?
Terwijl dit in Utrecht binnen 15 min gefixt is
Albert020 wijzigde dit bericht 29-06-2007 11:58 (5%)
@dafmay:
Ervoor betalen is geen probleem, als het maar werkt... Ik ga ernaar op zoek. Ik hou me uiteraard aanbevolen voor gratis andere olossingen.....
Er is een nieuw onderdeeltje in gezet, maar geen compleet nieuwe schuif.
Ervoor betalen is geen probleem, als het maar werkt... Ik ga ernaar op zoek. Ik hou me uiteraard aanbevolen voor gratis andere olossingen.....
En alle speling is nu weg, zowel als je het dicht hebt en open, of zit er als je hem dicht hebt nog 1mm speling in ?quote:jeroen100 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:58:
@dafmay:
Goh, toch prettig dat het op zo'n vrij eenvoudige manier op te lossen is. Kan ook bijna niet anders, want als de kosten hoog zouden zijn, dan gaat Nokia het sliderprobleem niet zomaar door de NSP's laten oplossen.quote:jeroen100 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:58:
@dafmay:
Er zit nog iets speling in, maar dat is vrijwel verwaarloosbaar. Je merkt nu ook dat er weerstand is bij het openschuiven, hij gaat ook niet meer vanzelf open nu (als je hem uit broekzak haalt).
Aha dat is interessante info, wb meer weerstand vd slider. Ik heb namelijk zelf het sliderprobleem opgelost dmv stukje tape (zie ergens in dit forum) op rail van begeleiding slider. En dat levert ook een spelingvrije slider op, maar inderdaad met iets meer weerstand dan voorheen. Lijkt erop dat ik mijn slider dus eigenlijk niet hoef te laten repareren. Ik had namelijk gehoopt dat na vervangen van slider deze iets soepeler zou gaan.quote:jeroen100 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:14:
Er zit nog iets speling in, maar dat is vrijwel verwaarloosbaar. Je merkt nu ook dat er weerstand is bij het openschuiven, hij gaat ook niet meer vanzelf open nu (als je hem uit broekzak haalt).
dafmay wijzigde dit bericht 29-06-2007 12:19 (11%)
Maar als je hem gewoon dicht hebt, zit er dus nog wat speling in ?quote:jeroen100 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:14:
Met lopen hoor je dat geklik dus nog steeds als je hem beweegt aan je oor ?
Albert020 wijzigde dit bericht 29-06-2007 12:22 (8%)
Als je er van boven op drukt geen speling meer, bij het schuiven naar boven en beneden mischien nog een kwart mm. Echt niet meer de moeite.
off topic: gisteren mooi moment : in de auto naar CNN zitten kijken waarop een commercial voor de N95 te zien was... Had niet gedacht dat je tv kon kijken met de beperkte snelheid van web 'n walk van tmobile
off topic: gisteren mooi moment : in de auto naar CNN zitten kijken waarop een commercial voor de N95 te zien was... Had niet gedacht dat je tv kon kijken met de beperkte snelheid van web 'n walk van tmobile
Pardon!?quote:Morris66 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 09:40:
Welke meerwaarde heeft dit bericht voor de N95 bezitter?
Sorry maar hou jij eens je kritiek even heel snel voor je!?
Er zitten hier N95 bezitters met smart te wachten voor de eerste persoonlijke (uitgebreide) reviews betreft het kaartje en de functionaliteit i.c.m de Nokia N95.
Gezien het feit dat deze belofte steeds word uitgesteld naar een latere datum qua levering was dit puur ter vermelding dat de geinteresseerde binnenkort eindelijk een review kunnen gaan verwachten.
Dus gezien het feit dat het ook een hele kleine post was die je niet eens had hoeven lezen, is JOU reactie een duidelijk geval van totaal geen enkele meerwaarde noch respect.
Maar goed...
Eigenlijk kwam ik even wat posten om iets met jullie te delen wat wel degelijk meerwaarde heeft voor de meeste N95 gebruikers.
Er is een nieuwe game engine genaamd Fuse.
Deze maakt o.a gebruik van de OpenGL ES functionaliteit die o.a terug te vinden is in de N95.
Niet langer is System Rush je enige hardware accelerated game om te spelen en te showen!
Het spel dat er momenteel gebruik van maakt is namelijk Global Race.
(Er is ook een variant van het spel dat onder de naam Raging Thunder gaat. Beetje verwarrend dus.)
Informatie over beide zijn op een site te lezen, namelijk www.globalrace.net
Op de site kun je ook een account aanmaken die je weer kunt gebruiken vanaf de N95 om via WiFi of anderzijds extra tracks te downloaden en online te racen.
Een gameplay video (QuickTime) is HIER te vinden.
Download HIER het spel zelf.
Om het spel te kunnen downloaden is waarschijnlijk het aanmaken van een account op dat forum vereist!
Het topic dat ik gelinkt heb bevat de GRATIS variant van het spel en is volledig legaal te downloaden.
(Let op! Raging Thunder is gek genoeg niet gratis en zowiezo niet beschikbaar voor S60V3, Global Race dus weer wel.)
Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!
Reg. datum: 07 mei 2007
Reg. datum: 07 mei 2007
Alleen jammer dat ik dat woensdag al gepost had.quote:...
Maar goed...
Eigenlijk kwam ik even wat posten om iets met jullie te delen wat wel degelijk meerwaarde heeft voor de meeste N95 gebruikers.
[...] Global Race [...]
Whahahaha LOLquote:illuster schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:55:
[...]
Alleen jammer dat ik dat woensdag al gepost had.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 82 83 84 85 last
Dit topic is gesloten.