Reg. datum: 15 juni 2000
Reg. datum: 28 juni 2007
Hallo,
Kan iemand mij alsjeblieft helpen. Ik had altijd een Nokia N70 met een T-Mobile flex 20 abbonnement. Nu heb ik een losse Nokis n95 gekocht en hierin mijn simkaart van de n70 geplaatst. Echter tot mijn grote schrik zit ik ineens 75 euro over mijn bundel heen, terwijl ik normaliter nooit meer dan 10 euro over mijn bundel kwam. Ik heb niets vaker dan normaal gedaan, alleen heb ik T-Zones als web toegangspunt gebruikt ipv T-Mobile internet, omdat ik een foutmelding over de packtgegevens ofzo kreeg bij t-mobile internet. Ook heb ik wat met de gps-functie geexperimenteerd (dit gaat toch niet via internet ofzo, dus zou niets moeten kosten?), maar weinig gebeld of gesmst. Kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik ben radeloos.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen. Ik had altijd een Nokia N70 met een T-Mobile flex 20 abbonnement. Nu heb ik een losse Nokis n95 gekocht en hierin mijn simkaart van de n70 geplaatst. Echter tot mijn grote schrik zit ik ineens 75 euro over mijn bundel heen, terwijl ik normaliter nooit meer dan 10 euro over mijn bundel kwam. Ik heb niets vaker dan normaal gedaan, alleen heb ik T-Zones als web toegangspunt gebruikt ipv T-Mobile internet, omdat ik een foutmelding over de packtgegevens ofzo kreeg bij t-mobile internet. Ook heb ik wat met de gps-functie geexperimenteerd (dit gaat toch niet via internet ofzo, dus zou niets moeten kosten?), maar weinig gebeld of gesmst. Kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik ben radeloos.
Reg. datum: 09 september 2006
Het progje GPSDASH had ik altijd op mijn MS smartphone, heerlijk programma om in een oogopslag je speed, kompaskoers hoogte etc op een dashboard af te lezen.
Weet iemand of zo'n progje ook voor Symbian op de N95 draait?
Reg. datum: 26 mei 2007
Reg. datum: 26 mei 2007
Weet er trouwens iemand waar ik aan kaarten kan komen voor Amerika voor Route 66?
Zoiets als sportstracker?quote:grizzlyb schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:23:
Het progje GPSDASH had ik altijd op mijn MS smartphone, heerlijk programma om in een oogopslag je speed, kompaskoers hoogte etc op een dashboard af te lezen.
http://www-research.nrcc..../SportsTracker/index.html
Holoris wijzigde dit bericht 28-06-2007 22:05 (10%)
Reg. datum: 30 mei 2007
Wat zoek je precies?quote:Ybox schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:34:
Heeft iemand al een verkoopkanaal gevonden waar met ideal Symbian Software aangeschaft kan worden ?
Heb je hier al eens gekeken?
Ik zoek een Birthday app (om de verjaardagen in de kalender te krijgen). Best Birthday is er een maar alleen te koop met Creditcard of paypalquote:Morris66 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:09:
[...]
Wat zoek je precies?
Heb je hier al eens gekeken?
Hallo radeloosje (dit lijkt wel een contactje...) waarmee wil je geholpen worden? Geld inzamelen? Nou, hier komt wat serieuze raad: bel je provider 0800-7111 en laat je uitleggen hoe die extra kosten tot stand zijn gekomen. Vertel hun ook je foutmeldingen want ze kunnen je helpen met de juiste instellingen. Succes. Ofsoquote:Kiwiman1 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:59:
Hallo,
Supertipquote:grizzlyb schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:19:
Misschien kwam het al eerder ter spraken, maar....
Ik heb nog even dat gratis gps navigatie programma van Amazegps geprobeerd. Het werkt uitstekend, met engels gesproken tekst (zelfs in het Danish))
Anders nog iets?
Hoezo supertip? Je hebt internet connectie nodig tijdens navigeren om map informatie te krijgen... En er zijn er inmiddels al een paar van die genoemd. Ik vind het maar onhandig die appzquote:
dit gaat toch vanzelf als je de verjaardag bij een contactpersoon zet?quote:Ybox schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:14:
[...]
Ik zoek een Birthday app (om de verjaardagen in de kalender te krijgen). Best Birthday is er een maar alleen te koop met Creditcard of paypal
huiswerk? ik neem de afwas toch ook niet mee naar school
Niet helemaal een echt digitaal kompas met wijzers zoals op de GPS Dash,quote:Cowboy_Bebop schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:04:
[...]
Zoiets als sportstracker?
http://www-research.nrcc..../SportsTracker/index.html

Maar toch een heeeel leuk progje.
bedankt voor de tip
Bij Kaarten moet je ook internetconnectie hebben om te kunnen navigeren. Maar dáár komt nog eens bij dat je geen gesproken navigatie of real-time routebeschrijving hebt, zonder te betalen. Deze tool lost die laatste twee problemen tenminste nog op.quote:Mau_Maus schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:32:
[...]
Hoezo supertip? Je hebt internet connectie nodig tijdens navigeren om map informatie te krijgen... En er zijn er inmiddels al een paar van die genoemd. Ik vind het maar onhandig die appz
Maar het is nog altijd hopeloos navigeren in het buitenland, ja...
Anders nog iets?
Internet connectie is niet verplicht bij de standaard navigatie van nokia... je moet inderdaad betalen voor gesproken navigatie... maar de kaarten zijn er al... je kan internet connectie gebruiken ja.. voor kleine updates die op de server staan. Ik wil gewoon tomtom of route66 of navigon, of wat voor standaard navigatie progje, waar alles offline isquote:domien-online schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:37:
[...]
Bij Kaarten moet je ook internetconnectie hebben om te kunnen navigeren. Maar dáár komt nog eens bij dat je geen gesproken navigatie of real-time routebeschrijving hebt, zonder te betalen. Deze tool lost die laatste twee problemen tenminste nog op.
Reg. datum: 26 mei 2006
Reg. datum: 26 mei 2006
nou dan heb je je nog niet goed verdiept in Nokia Maps, data verbinding is helemaal niet nodig, je kunt de kaarten voor het buitenland van te voren op je sdkaart gooien.quote:domien-online schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:37:
[...]
Bij Kaarten moet je ook internetconnectie hebben om te kunnen navigeren. Maar dáár komt nog eens bij dat je geen gesproken navigatie of real-time routebeschrijving hebt, zonder te betalen. Deze tool lost die laatste twee problemen tenminste nog op.
Voor de navigatie zul je helaas wel moeten betalen ja.
Je hebt makkelijk oordelen, als je niet alle insites hebt.quote:Mau_Maus schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:32:
[...]
Hoezo supertip? Je hebt internet connectie nodig tijdens navigeren om map informatie te krijgen... En er zijn er inmiddels al een paar van die genoemd. Ik vind het maar onhandig die appz
Ik rijd bijvoorbeeld motor. Aangezien mijn N95 niet waterdicht is, en niet echt makkelijk aan mijn stuur hangt, heb ik hem in mijn binnenzak. Ik heb vodafone met "onbeperkt" internet.
Dan is het wel erg lekker dat er een GRATIS progje is dat mij met tekst van A naar B stuurt.
Aangezien anderen er wel voordeel aan kunnen hebben dacht ik dat het wel aardig was om te plaatsen. Ik denk namelijk niet alleen in mijn eigen straatje.
Hoe krijg ik TomTom of Route 66 aant het draaien op mijn N95?
Welke versies moet ik van beide hebben? Kom d'r nu nog niet echter verder mee:S
Danku voor uw medewerking
Welke versies moet ik van beide hebben? Kom d'r nu nog niet echter verder mee:S
Danku voor uw medewerking
Reg. datum: 16 mei 2005
Reg. datum: 16 mei 2005
Ik neem aan (mijn eerste niet windows mobile telefoon wordt dit..) dat je met deze telefoon alles kunt synchroniseren uit Outlook? Ook alle informatie van je contacts, dit zou ik anders echt een minpunt vinden van de software..Outlook word namelijk door +- 90% van alle mensen gebruikt...quote:WoutF schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:42:
Is het iemand eigenlijk al gelukt de adressen vanuit Outlook te syncen? Bij mij worden alleen naam en telefoonnummer overgenomen. Maar ivm navigatie wil ik ook graag dat de N95 de adressen uit mijn Outlook bestand meeneemt.
Afspraken in je agenda van Outlook worden toch hopelijk dan wel gesynchroniseerd met tijd en datum en evt toelichting.....?
Een andere vraag omtrent het verbruik van de accu:
Iedereen klaagt altijd over de slechte accu van de telefoon. Nu zie ik op pdashop een ander type accu staan voor de N95 ( http://www.pdashop.nl/pro.../nokia-bl-5f-battery.html ). waar je langer mee zou moeten kunnen...
Heeft iemand ervaring met deze accu?
Neen, die logica van koppeling is zeer lastig blijkbaar.quote:IKKE86 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:36:
[...]
dit gaat toch vanzelf als je de verjaardag bij een contactpersoon zet?
Werkt alleen als je outlook gebruikt die zet zelf in de calender een entry, maar er is geen koppeling.
Volgens mij is dit gewoon de standaard accu van de N95, althans hij zit in mijn N95quote:V21 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:36:
[...]
Een andere vraag omtrent het verbruik van de accu:
Iedereen klaagt altijd over de slechte accu van de telefoon. Nu zie ik op pdashop een ander type accu staan voor de N95 ( http://www.pdashop.nl/pro.../nokia-bl-5f-battery.html ). waar je langer mee zou moeten kunnen...
Heeft iemand ervaring met deze accu?
BL-5F
grizzlyb wijzigde dit bericht 28-06-2007 23:52 (8%)
Dus... Is het nog steeds geen supertip. Waarom? Omdat het er al vaker dit soort progjes zijn gemeld. Dus met of zonder insites, die je dan had kunnen noemen, vind ik het geen supertip. Als ik mijn mening mag geven tenminstequote:grizzlyb schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:16:
[...]
Je hebt makkelijk oordelen, als je niet alle insites hebt.
Ik rijd bijvoorbeeld motor. Aangezien mijn N95 niet waterdicht is, en niet echt makkelijk aan mijn stuur hangt, heb ik hem in mijn binnenzak. Ik heb vodafone met "onbeperkt" internet.
Dan is het wel erg lekker dat er een GRATIS progje is dat mij met tekst van A naar B stuurt.
Aangezien anderen er wel voordeel aan kunnen hebben dacht ik dat het wel aardig was om te plaatsen. Ik denk namelijk niet alleen in mijn eigen straatje.
Reg. datum: 30 november 2003
Reg. datum: 30 november 2003
Dat had je dus niet moeten doen. Daar komen die extra kosten vandaan. T-Zones accesspoint verwijderen en voortaan alleen maar T-Mobile internet gebruiken. Ook even naar T-Mobile bellen zodat ze die 70 euro crediteren..quote:Kiwiman1 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:59:
Hallo,
Wii code: 3962-5537-5226-0232
hmm, als ik dit forum zo lees is de gps ontvangst van mijn 6110 navigator toch echt stukken beter want deze krijgt zelf een goede fiz als ik met de slider ingeschoven in mijn slaapkamer zit, 4m van het raam. 
vista prem. XP 4200 dualcore m2 - asus mn2e - 1gb ddr2 kingston, maxtor diamondmax 10 300gb - nvidia xfx 7600 extreme -
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 82 83 84 85 last
Dit topic is gesloten.