Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #3
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 15 december 2004
zoals je zei, vraagje voor de kenners hequote:Bluepanther schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:55:
Je kon het niet beter zeggen, heb ik toch ff helemaal vergeten de regels bij te pakken.
thnx mark
VI.776 Sportclub Rijssen (766340)
Bij minder dan 10 willen anderen pas een contract bij je tekenen.
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Dat staat in de melding die ik krijg als ik nu probeer te onderhandelen met een driver.quote:Joss schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:38:
[...]
Waar komen die 13 vandaan dan? 10 weet ik uit ervaring en vertaling:
Driver pagina, dan het vraagtekentje bij Driver contract.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Reg. datum: 09 augustus 2005
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Zojuist prectise gehad op Estoril. DQP viel me reuze mee dit keer en heb hem hoger dan ik ooit gehaald had
Nu nog een goede strategie voor de race en heb ik goede vertrouwen voor meer puntjes.
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Reg. datum: 11 juli 2004
Sta momenteel als nr 1 ned in een treintje van 7 stuks op de grid.
Nu hopen dat strategie een keer klopt
Fun en suc6 allemaal.
... and don't i know it ...
Nr 1 van een Nederlands treintje joh...quote:geepee schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:47:
ben ook tevree met estoril so far.
Sta momenteel als nr 1 ned in een treintje van 7 stuks op de grid.
Nu hopen dat strategie een keer klopten de techniek lang genoeg meegaat
Fun en suc6 allemaal.
Maar Neerlands hoop in bange dagen (aangezien we met Albers ook niet echt kunnen pochen) moet natuurlijk nog komen: Team Be on Edge!
Nehh, alle gekheid op een stokje, staat idd een leuke rij Hollanders zo en jij en Muller staan wel redelijk dicht achter die Roemeen (die niet slecht is), dus ziet er prima uit. Ben benieuwd hoe het zal gaan, strategie opties nog maar eens gaan doornemen en em morgen maar op de grid pleuren.
En dan hopelijk natuurlijk voor het treintje
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Waar wacht je op dan?quote:
Nope, alles was nog minimaal 35%...quote:Joss schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:12:
[...]
Heb je een onderdeel op je wagen zitten dat inmiddels 0% is? Dan stopt hij namelijk met testen (krijg je wel gewoon de volledige boost als het goed is).
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, ATI HD 4870OC
En de winst die je hebt gemaakt met die test... is die wel redelijk? Heb zelf net ook getest, maar wederom geen problemen namelijk.quote:
Joss wijzigde dit bericht 27-06-2007 23:36 (12%)
Prima joh, jij je zin.quote:
Heb m'n wagen 0,7 sec. voor die van GeePee en zijn treintje geparkeerd op de grid. Op de voorlopige 3e plaats (met nog vele goede kandidaten te gaan)
Maar redelijk goede tijd en een topstrategie, dus nu maar hopen dat de boel heel blijft vrijdag...
Ik heb voor de zekerheid maar wat biedingen uitgebracht, maar ik denk ook dat hij nog gereset moet worden: er is veeeeeeeeeeeeeeel te weinig aanbod
Imitation is the sincerest form of flattery
Vandaag mijn quali maar eens doen. Ik mik dit keer op een top 10 positie. Eens afwachten
@GeePee Je mag die roemeen wel eens lekker van de baan schuiven. Directe concurrent
Mijn coureur heeft 130 DQP en 180 DRP.
Bij de kwalificatie verdeel ik 80% van die 130 over de 5 'skills'. Dan blijven er dus 26 punten over.
Vervolgens doe ik het volgende bij de race-orders:
Stel ik had bij acceleration 30 ingevuld bij de qualificatie, dan doe ik bij racingorders:
(30/130) * 180
Zo werk ik vervolgens al die items af en daarna ga ik het percentage berekenen t.o.v. van het totaal aantal DRP. Dit heb ik nodig om vervolgens de overgebleven punten te distribueren. Uiteindelijk hou ik 0 punten over bij DRP.
Ben ik beetje goed op weg of slaat het allemaal nergens op?
TutanRamon wijzigde dit bericht 28-06-2007 09:23 (0%)
Reden: typo
Life is like a box of chocolates. It's a cheap thoughtless perfunctory gift that nobody ever asks for. - Cigarette-smoking man, The X-Files
Reg. datum: 09 augustus 2005
ik denk niet dat je het goed doet, ik doe het namelijk anders en bij mij klopt het best wel goed. Heb weinig afwijking met de DRP ten opzichte van de DQPquote:TutanRamon schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 09:22:
Nog even een vraag over DRQ/DRP.
Mijn coureur heeft 130 DQP en 180 DRP.
Bij de kwalificatie verdeel ik 80% van die 130 over de 5 'skills'. Dan blijven er dus 26 punten over.
Vervolgens doe ik het volgende bij de race-orders:
Stel ik had bij acceleration 30 ingevuld bij de qualificatie, dan doe ik bij racingorders:
(30/130) * 180
Zo werk ik vervolgens al die items af en daarna ga ik het percentage berekenen t.o.v. van het totaal aantal DRP. Dit heb ik nodig om vervolgens de overgebleven punten te distribueren. Uiteindelijk hou ik 0 punten over bij DRP.
Ben ik beetje goed op weg of slaat het allemaal nergens op?
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
Life is like a box of chocolates. It's a cheap thoughtless perfunctory gift that nobody ever asks for. - Cigarette-smoking man, The X-Files
Ik ga je niet heel de methode uitleggen (buiten dat die volgensmij al wel een (paar) keer voorbij is gekomen), maar je doet het inderdaad verkeerd (denk ik, heb hem niet uitgebreid bekeken).quote:
Je moet er rekening mee houden dat race line niet in de verdeling van de DRP voor komt. Mede daardoor moet je bij de omrekening naar DRP geen gebruik maken van je absolute DQP/DRP waarden, maar moet je altijd kijken naar hoeveel punten je over hebt.
Na 3 races moet je er wel achter kunnen komen of je berekeningen goed zijn. Als je DRP meer dan 4% daalt of stijgt, zit je fout. (ookal zal je met die stijging geen probleem hebben)
Joss wijzigde dit bericht 28-06-2007 10:07 (17%)
Heb dus gekwalificeerd op 90% revs
Grrrrrene wijzigde dit bericht 28-06-2007 11:19 (41%)
Hij gaat lekker rené!quote:Grrrrrene schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:18:
Mental note: nooit meer practise --> qualification proces aflopen als je niet 100% wakker bent
Heb dus gekwalificeerd op 90% revsOh well, misschien dat ik dan nu 's niet zo hard terugzak in de race, maar meteen al op de juiste plek begin
Ik ga maar 's een stappenplan schrijven wat ik letterlijk moet volgen
Het komt gewoon omdat je 1 dag lekker los kunt gaan met de knopjes en er vervolgens geen f*ck meer te doen is. Wat dat betreft heeft m'n teamgenoot betere zenuwen
Grrrrrene wijzigde dit bericht 28-06-2007 11:40 (35%)
Wow, zonde, anders had je echt voor of net achter mij gestaan...quote:Grrrrrene schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:18:
Mental note: nooit meer practise --> qualification proces aflopen als je niet 100% wakker bent
Heb dus gekwalificeerd op 90% revsOh well, misschien dat ik dan nu 's niet zo hard terugzak in de race, maar meteen al op de juiste plek begin
Iig goed teken dan voor je race...
Ach, ik quali altijd op dezelfde revs als in de race.. Zoals je zegt sta je dan direct waar je de race ook ongeveer zal staan.quote:Grrrrrene schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:18:
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, ATI HD 4870OC
Niet overdrijven he! 1% revs scheelt amper 1 tiende, 10% bijna een secondequote:Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:00:
[...]
Wow, zonde, anders had je echt voor of net achter mij gestaan...
Iig goed teken dan voor je race...
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.