Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 oktober 2002

quote:
Rfce schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:57:
[...]

Welke bedoel je precies?? Zover ik weet zijn er 4 Summer Festival->

[...]

De betreffende quests zijn niet altijd available, zeker de dansquests niet (die om de 20 min.)
Ik heb t even voor je opgezocht, dit zouden de questgivers moeten zijn:

The Shire (29.9S 71.5W):
Oger Brockhouse, dancequest
Ailward Grubb, Drinkfestijn, erug leuk ;)
Foxglove Tunnelly, zoek items

BreeLand (24.6S 51.6W):
Ada Musgrove, danceques
Robert Greenverge, collect fireworks
??, Pie eten
2x??, chickenrun oid.

Duillond :
Nedhrien, dancequest
??, zoek items

Thorin's Hall:
Galmi, dancequest
Ambi, zoek items
thnx heb inmiddels al wat gedaan (lees het nu pas)

fireworks quest
3 x de 5 items zoeken

dance quest 2x mislukt en duurt 20 min dus :(
bier drinken ook maar alleen maar 6 pints en verder niet, als ik hem opnieuw doe ook weer 6 biertjes
drinken :?

dansen dus gedaan en alles ging goed maar geen ring geen quest info hopelijk gaat dat goed :D

bierdrinken moet ik vaker doen lees ik nu |:(

ok dans quest zuigt 3 x mislukt nu elke keer een eeuw wachten.
chickenrun heb je 9 anderen nodig veld is al weet ik hoe lang leeg SIGH
pie eaten kan ik nergens vinden

verderop bij bree tikkertje gedaan nou ja kon ik ook niet echt wat mee winnen geen quest ofzo wel grappig....

vandaag zeker laatste dag ? morgen patch

wat kan je voor geheime dingen winnen want ik ben het best wel zat :(

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 27-06-2007 20:30 (21%)

jawohl!
Reg. datum: 21 juli 2001

WoW word saai, dus m'n vriendin en ik hebben besloten om ook LOTRO te gaan spelen.
Als het goed is liggen er nu 2 doosjes op mij te wachten tot ik thuiskom om ze te gaan installeren :)

Maar nu nog een vraagje: omdat we waarschijnlijk toch veel samen zullen spelen, welke 2 classes vullen elkaar het beste aan? Zij wil waarschijnlijk hunter spelen omdat ze dat vanuit WoW is gewend, maar als er nu een duo is dat echt veel beter werkt dan "iets" en hunter, kan ik altijd nog wel even op haar inpraten >:)
Zelf heb ik niet echt een voorkeur voor een class, alleen wil ik wel proberen te voorkomen dat ik (weer) een overpopulated class speel.

-insert charnames+lvl's here-

Reg. datum: 17 oktober 2005

quote:
Smurf schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:45:
WoW word saai, dus m'n vriendin en ik hebben besloten om ook LOTRO te gaan spelen.
Als het goed is liggen er nu 2 doosjes op mij te wachten tot ik thuiskom om ze te gaan installeren :)

Maar nu nog een vraagje: omdat we waarschijnlijk toch veel samen zullen spelen, welke 2 classes vullen elkaar het beste aan? Zij wil waarschijnlijk hunter spelen omdat ze dat vanuit WoW is gewend, maar als er nu een duo is dat echt veel beter werkt dan "iets" en hunter, kan ik altijd nog wel even op haar inpraten >:)
Zelf heb ik niet echt een voorkeur voor een class, alleen wil ik wel proberen te voorkomen dat ik (weer) een overpopulated class speel.
Ok, voor de duidelijkheid, ik speel dus op snowbourn en de drukste server.

Mijn mening is dat de echt veel gespeelde classen de hunter & champion (DPS) zijn, gemiddelde class is guardian & captain (en inmiddels ook wel de minstrel denk ik) . Ik zie jammergenoeg nog steeds te weinig burglars & lore-masters. Terwijl die echt handige en broodnodige dingen kunnen doen in een fellowship.

Als je samen met een hunter gaat spelen is misschien een guardian iets voor jou. Jij houdt ze op afstand en zij nuked ze. Of champion, op lvl20 kunnen die ook heavy armour gebruiken dus dan kun je ook wel redelijk tanken + damage doen. Of Captain, die kunnen ook heavy armour op lvl20 gaan gebruiken en hebben aardige buffs.

Of te wel, het maakt eigenlijk vrij weinig uit wat je kiest. Elke class heeft zijn eigen voor en nadelen, ook als je veel samenspeelt met je vriendin.

Een captain of minstrel bij de hunter, voor buffs en heals. Ook guardian kan voor tanken.

Reg. datum: 06 augustus 2004

quote:
Postius schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:47:
[...]

Ik hoop heel erg dat ik nooit bij jou in de group kom,
Helaas is het vanavond gebeurd :P Wel een zenuw slopend potje voor een minstrell :X
Maar uiteindelijk mooi gelukt. d:)b

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

Reg. datum: 06 maart 2001

quote:

Ik speel ook samen met mijn vriendin. Zij is ook hunter en ik ben loremaster. Bewust gekozen. De loremaster heeft een pet die kan tanken (aangezien een hunter alleen op afstand serieuze damage kan doen is dat wel zo handig) en een loremaster kan healen. Niet vaak of veel maar met zn 2en meestal wel net genoeg ;) Ik moet zeggen dat het best een fijne combi is.

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
Legolas_1973 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:42:
[...]
vandaag zeker laatste dag ? morgen patch
wat kan je voor geheime dingen winnen want ik ben het best wel zat :(
Dansen moeilijk?? Zijn me alle 4 in 1x gelukt, gewoon lezen welke pas je moet doen.... Als je ze alle 4 voltooit hebt, kun je apparte danspassen maken, naast /dance, /dance1, /dance2 en /dance3 kun je dat /dance_man, /dance_dwarf, /dance_elf en /dance_hobbit doen ;)

Nadat je de chickenrun voltooit, krijg je net zoals na het bierdrinken en pie eten een extra title. Je kunt zover ik weet geen extra skills of items winnen (op de fireworks quest en die zoekquests na, daarvoor krijg je summerfireworks en resp. pipe-weed).
quote:
Freelance schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:53
Ik zie jammergenoeg nog steeds te weinig burglars & lore-masters.
Ik ben een lvl20 Burglar op Swowbourn (Tiberivs), zijn er nog leuke NL kinships hier?? Niet voor die-hard raiden oid, gewoon om mekaar zo af en toe te helpen met quests/crafting.

euh...ja

Reg. datum: 06 oktober 2005

Ik zou in iedergeval een classe zoeken die wat kan healen. Dus minstril, loremaster of een captain.
Als je het belangrijk vindt om altijd snel met een vol fellowship te spelen wordt je guardian en minstrel. Maar als je veel met z'n tweeen speelt is dit niet echt een goede combinatie om snel te levellen. Kan me verder geen combinatie van classe bedenken die niet zou werken.
quote:

Shuttle st20g5

Certified nutcase

Gisteren voor het eerst uitgenodigd voor een raid, maar wat een zootje ongeregeld bij elkaar zeg...iedereen werd ook zomaar uitgenodigd zonder te weten wat er ging gebeuren. Dat was eigenlijk al de eerste indicatie dat het niets zou worden. Vervolgens gingen we spelen, niet iedereen was al op de plek van bestemming, maar er werd toch begonnen (indicatie 2) Eenmaal bezig bleek dat er geen teamgevoel was. Iedereen deed maar wat. En met een groep van 15 man, was er geen minstrel te vinden...ik speelde met mijn lore-master en deed mijn best de tegenstand tot stilstand te houden, maar iedereen die ik stunde, kreeg vervolgens klappen van de rest...met als gevolg dat een groep van 8 man, achter mekaar defeated werd...ik overleefde ternauwernood...maar ben dus wel meteen die groep uitgegaan...no way..zo graag wil ik nu ook weer niet raiden...toch jammer want het leek me best leuk om eens mee te maken.

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

een raid moet je ook samenstellen uit 2 of 3 bestaande fellowships die opzichzelf staand al zelfvoorzienend zijn, anders kan je als minstrel op 15 balkjes gaan letten in plaats van 5

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

Certified nutcase

quote:
Bulls-NL schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:45:
een raid moet je ook samenstellen uit 2 of 3 bestaande fellowships die opzichzelf staand al zelfvoorzienend zijn, anders kan je als minstrel op 15 balkjes gaan letten in plaats van 5
Zoals ik zelf ook al zei..ik heb nog geen raids gedaan...is het overigens altijd zo dat je hele scherm dan vol staat met balkjes, dat kan ik namelijk niet echt praktisch noemen...

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Gezocht: meer gametijd
Reg. datum: 02 maart 2006

quote:
dragonspirit schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:38:
[...]
Zoals ik zelf ook al zei..ik heb nog geen raids gedaan...is het overigens altijd zo dat je hele scherm dan vol staat met balkjes, dat kan ik namelijk niet echt praktisch noemen...
Spelen in fellowship is niet echt overzichtelijk te noemen. Het is meestal TAB'ben en aanvalstoetsen rammen of klikken. En dan nog krijg ik regelmatig 'Must face target' message. En, om het helemaal leuk te maken, verschijnen de loot vensters mooi midden in je beeld. Dat is het laatste wat je wil hebben als je elites staat te verhakselen.

Mja, mijn reso is dan ook slechts 1024 x 768, zit namelijk met ouder systeem te spelen, met nog een 6600GT 128 MB ram aan boord.

Hurtebise wijzigde dit bericht 28-06-2007 12:14 (9%)

Reg. datum: 11 mei 2007

Speel nu inmiddels op Eldar heb daar een lvl14 Guardian :)
Bevalt me prima :D Ik vind de effecten zeer nice als je de Chapters enzo gaat doen.

Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
dragonspirit schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:38:
[...]

balkjes kun je uitzetten in de knop van o en dan vitals.. dus zie je ze niet meer

Certified nutcase

Iemand die al kan inloggen momenteel? Ik kom nog niet voorbij het "Update Programs" onderdeel helaas. Zag al wel op de site staan dat alle servers weer up zijn...voor mij dus alleen niet.. :(

jawohl!

quote:
qntal schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 08:51:
[...]

Ik speel ook samen met mijn vriendin. Zij is ook hunter en ik ben loremaster. Bewust gekozen. De loremaster heeft een pet die kan tanken (aangezien een hunter alleen op afstand serieuze damage kan doen is dat wel zo handig) en een loremaster kan healen. Niet vaak of veel maar met zn 2en meestal wel net genoeg ;) Ik moet zeggen dat het best een fijne combi is.
Het is een champion/loremaster combo geworden, LM leek me zowiezo al een interessant, en had al ergens gelezen dat deze goed samenging met vrijwel elke andere class. Had verwacht dat mn gf voor hunter zou gaan, maar uiteindelijk leek de champ haar toch leuker.

Had eerder op de avond al ff solo met een burgular gespeeld, maar wat doet die weinig dmg vergeleken met LM. Hopelijk veranderd dat snel, anders roll ik wel wat anders voor de solo uurtjes.

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
Hurtebise schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:12:
[...]
verschijnen de loot vensters mooi midden in je beeld.
Is het niet mogelijk om de default position van het lootscherm te verplaatsen middels CTRL+/
Zo kun je namelijk zowat alle default schermen verplaatsen, neem aan ook het loot-scherm.

Wat wel irri is dat als je ook iets wilt looten, en er een need/greed komt of nog was, deze achter je lootscherm valt :S (maar goed, denk dat je die via bovenstaande actie ook wel van elkaar kan scheiden, k heb t zelf nog niet geprobeerd iig)

euh...ja

jawohl!

Het liefste heb ik gewoon (weer) een autoloot optie, zonder te hoeven shift-klikken :)

Where wind is Trouble
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
dragonspirit schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:45:
Iemand die al kan inloggen momenteel? Ik kom nog niet voorbij het "Update Programs" onderdeel helaas. Zag al wel op de site staan dat alle servers weer up zijn...voor mij dus alleen niet.. :(
Dat was de update.... :) Lees het forum van LOTRO eens door.. Weekly maint. is op donderdag nu.. Tevens hebben wij nu de patch gekregen van de US.. Wat een verandering.. Check the icoontjes voor crafting spul.. Fel Groen :)

Reg. datum: 27 september 2006

quote:
Stronkie schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:27:
[...]

Dat was de update.... :) Lees het forum van LOTRO eens door.. Weekly maint. is op donderdag nu.. Tevens hebben wij nu de patch gekregen van de US.. Wat een verandering.. Check the icoontjes voor crafting spul.. Fel Groen :)
Euh...dat was al zo sinds de evendim patch?

Xdoos Gamertag: Postius

Reg. datum: 17 oktober 2005

quote:
Postius schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:39:
[...]

Euh...dat was al zo sinds de evendim patch?
nee het was eerst minder fel, de kleur is inderdaad anders.

de vorige leek waarschijnlijk teveel op quest items

Reg. datum: 26 juni 2005

Ik vind de kleur ook prettiger om naar te kijken. Ook gemakkelijk alle craft items spotten in je inventory zo.

I've seen 'em do it, man. They fucking drown 'em in that shit.

ik vind het wel jammer dat ze de kleur aanduiding per tier weggehaald hebben (sturdy geel en prestine paars etc) zo moet je speciaal kijken welke stack nou de juiste is.

Reg. datum: 26 juni 2005

quote:
Bulls-NL schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 01:31:
ik vind het wel jammer dat ze de kleur aanduiding per tier weggehaald hebben (sturdy geel en prestine paars etc) zo moet je speciaal kijken welke stack nou de juiste is.
Dit was eerst wel inderdaad, maar was sinds de vorige patch ook al niet meer.

I've seen 'em do it, man. They fucking drown 'em in that shit.

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: