roelbb
XP to Vista upgrade via Moduslink
Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last
Nieuw TopicReg. datum: 22 juni 2000
Zojuist maar weer een email naar Microsoft gedaan, nu maar hopen dat zij het zelf gaan oplossen. Gezien sommige reacties hier zou dat mogelijk moeten zijn. Wel een absurde gang van zaken, in de US had Moduslink meteen een class-action lawsuit aan hun broek gehad, als ze zoiets flikten.
roelbb
Heb het er maar bij laten zitten.
Prutsbedrijf...
Reg. datum: 27 februari 2007
De website van Moduslink is opgedoekt.quote:MADG0BLIN schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:08:
Nope. Na hun laatste mail niet meer.
Prutsbedrijf...
Deze bedoel je?: http://www.moduslink.com/quote:reneerkens schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:16:
[...]
De website van Moduslink is opgedoekt.
Werkt goed hier.
Fok een postduif en werp hem richting mij wanneer je me nodig hebt of gebruik Direct Message :)
Dit was degene die gebruikt werd: https://upgradeweb.modusl...sumerWebsite/Default.aspxquote:Kixtart schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:20:
[...]
Deze bedoel je?: http://www.moduslink.com/
Werkt goed hier.
Die doet het dus niet meer.
Dat het nou een maandje of 2 langer duurt, ok, maar dit wordt echt wel heel gek...
Voor degenen die hem nog steeds niet hebben: In ieder geval succes...
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning
Reg. datum: 22 juni 2000
Hier hetzelfde verhaal, heb er nog een email naar Microsoft aan gewijd, maar dit keer geen reactie. Als ik een dag niets te doen heb, klim ik nog wel eens in de telefoon. Het is in ieder geval knap waardeloos en ook schandalig van Microsoft dat ze Moduslink niet gewoon op hun vingers tikken en zeggen dat ze het maar op wat voor manier ook oplossen.quote:MADG0BLIN schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:08:
Nope. Na hun laatste mail niet meer.
Prutsbedrijf...
Op deze manier kun je dus ook nooit meer zeker zijn van toekomstige upgrade acties van Microsoft...
Reg. datum: 06 juli 2004
Die 4 uur ga je wel halen op de dv9000 seriesquote:Brainsz schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:31:
zucht...microsoft site is echt lomp..
Ik ga gewoon ouderwets letters/cijfers invullen en kijken of de key klopt...
De HP upgrade assistant cd, bevat bios/sound/cpu/sata drivers voor Vista.
Je krijgt 3 stappen te zien:
eerst Systeem voorbereiden
windows vista installeren
Systeem installatie voltooren
Je kunt geen vista intalleren zonder de HP upgrade assistant.
'De upgrade kan 4 uur duren'
Ik moet een re-install doen.
Kan ik dan wel de Vista schoon installeren?
Dus Vista installen zonder serial, en er een Vista Upgrade overheen doen met deze dvd?
joeltje wijzigde dit bericht 03-08-2007 13:35 (8%)
Ik heb niets te melden.
Hoe heb je precies contact gekregen met Microsoft. Ik zou hem ook nog steeds graag ontvangen.quote:troftnom schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:32:
Ditmaal wel een reactie van Microsoft, ze waren blijkbaar nog steeds bezig om het probleem te escaleren bij Moduslink, maar vroegen ook om mijn adres. Van de week rechtstreeks van Microsoft een upgrade DVD gekregen, uiteindelijk toch nog aardig opgelost dus. Het loont dus de moeite om Microsoft te blijven vragen om een oplossing voor problemen die je nog met Moduslink hebt.
Ik heb het emailadres gebruikt dat ergens in dit draadje staat: msnlinfo@microsoft.comquote:MADG0BLIN schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:42:
[...]
Hoe heb je precies contact gekregen met Microsoft. Ik zou hem ook nog steeds graag ontvangen.
Ok dank je. Ik heb net nog een mail gestuurd naar Microsoft. Ik ben benieuwd of er nog wat uitkomt.quote:troftnom schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:31:
[...]
Ik heb het emailadres gebruikt dat ergens in dit draadje staat: msnlinfo@microsoft.com
Ik laat het hier weten.
Reg. datum: 29 augustus 2007
Ook ik ben eerst maanden bezig geweest met moduslink (niet gelukt dus) en ik heb 22 juli de eerste mail naar Microsoft gestuurd en gisteren lag er een Vista Home Premium in de brievenbus!!!
En.......het heeft me niet eens die 20 euro aan verzendkosten gekost..
Je weet wat ze zeggen....de aanhouder wint!
Succes
Nog niets opgeschoten dus... Ik zal asus eens mailen, kijken wat die zeggen.quote:Geachte heer,
Wij bedanken u voor uw e-mail aan Microsoft.
De aanbieding voor Windows Vista Express Upgrades was een afspraak tussen uw computer fabrikant en het bedrijf Moduslink. Wanneer Moduslink u hierover niet meer te woord staat, dan is uw computer fabrikant in eerste instantie verantwoordelijk voor uw ondersteuning hierin.
Wij raden u dus ook aan om daar contact mee op te nemen.
Wanneer u verdere vragen heeft, kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Microsoft B.V.
Microsoft Contact Center
e-mail: msnlinfo@microsoft.com
tel.: +31 (20) 500 1500
fax: +31 (20) 500 1970
http://www.microsoft.nl
Je kunt het zeker eens bij Asus proberen, maar daarna gewoon bij Microsoft er op blijven hammeren dat zij ook verantwoordelijk zijn geweest voor de keuze van Moduslink. Je maakt mij niet wijs dat al die computerfabrikanten uit zich zelf met Moduslink in zee zijn gegaan, dat heeft Microsoft uiteraard geregeld.quote:MADG0BLIN schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 13:37:
Heb een reactie terug van microsoft:
[...]
Nog niets opgeschoten dus... Ik zal asus eens mailen, kijken wat die zeggen.
Blijven herhalen dat dit je vertrouwen in Microsoft en hun producten heeft beschadigd en dat je voor jezelf dus nooit meer ervan uit kunt gaan dat dit soort acties van Microsoft ook echt netjes afgerond worden. En dat je ook je kennissen van je ervaringen op de hoogte gaat stellen zodat ze niet zomaar in dit soort acties trappen.
Het creditcard probleem is naar mijn mening niet iets wat een probleem zou moeten zijn, je kunt daar best een oplossing voor regelen als je goede klantenservice wilt geven. In de US zullen ze dit soort truks niet uitgehaald hebben want dan zouden ze er direct een class action lawsuit door de een of andere advocaat aan hun broek gehad hebben. Het feit dat een creditcard nummer kan veranderen is niet zo uitzonderlijk als je er maanden over doet voordat je een product kunt leveren tenslotte...
Nu vroegen ze me om het volgende te mailen:
Allemaal gemaild, behalve bewijs van betaling. Want dat kregen die prutsers bij moduslink niet voor elkaar.....quote:Naam van de computer leverancier .
- Welke versie van Vista heeft u bestelt en hoeveel.
- Bewijs van betaling aan moduslink en het ordernummer van Moduslink
- Alle communicatie e-mails tussen u en Moduslink ( waarin zij bevestigen dat de bestelling is geacepteerd )
- Uw adres gegevens.
En toen kregen we dit weer terug:
Ik denk dat ik nu Asus maar ga proberen. Of misschien ook wel niet.quote:Geachte heer Goudzwaard,
Wij bedanken u voor uw e-mail aan Microsoft.
In dit geval willen wij u verzoeken om contact op te nemen met de leverancier van uw computer.
Microsoft neemt alleen nog maar Moduslink vragen in behandeling als de klant al heeft betaald.
Ons excuus voor het ongemak
Ben het onderhand zo beu dat ik vista al bijna niet meer wil... Hoe moeilijk kan iets zijn.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Maar ik moet wel zeggen dat ik in het vervolg dus niet meer voor dit soort trucs/scams val.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - specs
Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last
Dit topic is gesloten.