Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Runescape #2

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic

Acties: [view]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Chat, friends list, quest list... Gewoon een algemeen scrollbalkje dus :) En die please loading vind ik wel mooi eigenlijk :9
Ik verwacht hier heel veel moois van.

Reg. datum: 24 maart 2004

quote:
RoD schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:30:
Game engine update! Klinkt veelbelovend. Ben benieuwd wat voor leuke nieuwe dingen we gaan krijgen, misschien wel een betere bank interface.
En dit is er veranderd:
[afbeelding]
Ik hoop dat ze eindelijk eens een nieuwe bank interface er in gooien. M'n idee (wat gejat van de rest tho): Items kan je tags geven, en dan in je eigen tags zoeken. Bv: Een spade kan je handig gebruiken bij farming, maar hoort ook beetje bij questen en clue scrolls. Als je een spade daar onder tagt, is dat probleem opgelost. Zelfde geld voor equipment; gewoon een tag aanmaken met 'RC Abyss equipment' en daar staat glories, black dhide en zo, gewoon wat je nodig hebt..

Natuurlijk het is maar een idee, maar ik hoop wel dat ze het zo doen.

Overgens, blijkbaar kost het veeel werk om zoo'n scrollbar te vervangen; in de emoticons pane is dat nog niet veranderd

Reg. datum: 13 oktober 2006

Ik zou wel een update in het trade window willen zien. Dat je bv. een kleine chatbox hebt voor de communiceren met degene waar je mee tradet.

quote:
Hans1990 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:58:
[...]

Ik hoop dat ze eindelijk eens een nieuwe bank interface er in gooien. M'n idee (wat gejat van de rest tho): Items kan je tags geven, en dan in je eigen tags zoeken. Bv: Een spade kan je handig gebruiken bij farming, maar hoort ook beetje bij questen en clue scrolls. Als je een spade daar onder tagt, is dat probleem opgelost. Zelfde geld voor equipment; gewoon een tag aanmaken met 'RC Abyss equipment' en daar staat glories, black dhide en zo, gewoon wat je nodig hebt..

Natuurlijk het is maar een idee, maar ik hoop wel dat ze het zo doen.

Overgens, blijkbaar kost het veeel werk om zoo'n scrollbar te vervangen; in de emoticons pane is dat nog niet veranderd
quote:
Pap3rclip schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 18:52:
Ik zou wel een update in het trade window willen zien. Dat je bv. een kleine chatbox hebt voor de communiceren met degene waar je mee tradet.
Twee veelgehoorde suggesties inderdaad. Ik denk eigenlijk dat we toch wel wat mogen verwachten op dit gebied. De nieuwspost doet in ieder geval vermoeden dat dit wel het gebied is waarop er verbeteringen aangebracht kunnen worden.

Reg. datum: 13 maart 2005

Als je nu een kill hebt die groter is dan het speelscherm, loopt het door over de chatbox _/-\o_

Dat hebben ze ook veranderd. Menuutjes gaan nu door 'ontzichtbare' lijnen heen. Eerst ging de menuutjes niet buiten je inventory, of buiten de chat, of buiten het speelscherm; nu overlapt alles. Het truukje van Withdraw All is nu ook wat opgeschoven, eerst was dat de een na laatste rij in je inventory en nu net aan de laatste. Het is ff wennen, maar nu ten zeerste vervelend.

all flames intended

Update!
quote:
This week brings the arrival of many additions to your skills that are all barbaric in origin. Some of these new activities are easy for most players, others will test your survivability to the limits...

Otto Godblessed has been researching his history and training people in the ways of his ancestors, and now he's ready to teach you. From his hut on the banks of the lake at the top of Baxtorian Falls, you'll go Fishing with your bare hands, mix fish eggs into your potions, wield one-handed spears and, finally, go deep into the ancient cavern beneath the lake.

The new abilities you can learn from Otto have new things to do right up to level 95 Firemaking, 85 Crafting, 96 Fishing, 76 Strength, 85 Herblore and 90 Smithing. If you're keen to haul sharks from the sea bare-handed or to send ancient barbarian heroes to their rest in style, you'd best check out Otto's training. And then there's the cavern...

Once you gain access to the Ancient Cavern, you'll find some of the most dangerous beasts in all the lands of RuneScape, beasts that the barbarians have been fighting for centuries. Of course, danger comes with rewards, and there are rumours of a rather impressive-looking red helm sometimes dropped by the new mithril dragons.
Dus... Mithril dragons en Dragon full helms.

Het is hardstikke druk bij de mith dragons (zoals te verwachten), en ze zijn behoorlijk pittig. Ze melee-en, magen, rangen en doen natuurlijk ook fire breath. Ik mage ze, en kan er met één inventory pots/runes/food 4 à 5 killen :/

Misschien dat blood blitz nog wat zou helpen, maar dan wordt het wel weer een erg dure grap...

It isn't the software that's free, it's you.

Had het ook al gezien. Die dragon full helm is niet zo geweldig dus ik heb nog geen moeite genomen om die dragons eens te bekijken. Ga het voorlopig ook niet doen denk ik. Als ik een rare drop wil ga ik wel bij de "mindere" metal dragons knokken. Daarvan kan ik er toch zeker 50-100 van platslaan per invy :Y)

all flames intended

Het ging me ook niet zozeer om die helm zelf, maar om de cash die hij opbrengt nu hij nog net nieuw is :P

Magoed, ik hou het voor gezien, te druk, en het kost me teveel.

Volgens mij is zelfs het dragonfire shield op dit moment meer waard. :)

Volgens mij niet, ik weet niet hoeveel dragonfire shields zijn maar op het moment zie ik d-helms voor ongeveer 30 -40m verkocht worden. Soms nog wel meer, de prijzen zijn nog neit stabiel en ik snap niet waarom mensen nu die dingen kopen. Gewoon geld vergooien lijkt me, want na een maand zullen ze wel bij de 8 - 10m hangen.

Zo, even weer een update geven wat ik de laatste tijd heb gedaan. 70 herblore gehaald, 70 farming en gister nog 80 smithing. Nu ben ik ff weer aan het zoeken welke skill ik nu tot een goal ga trainen, denk dat het slayer wordt.

Ik heb ze al voor minder dan 20mil gezien, maar het schommelt ontzettend inderdaad. Overigens ga ik die helm sowieso niet kopen... alleen maar def bonuses.

De eerste paar zijn voor 150mil gegaan.
Verder is t ding behoorlijk lelijk.

all flames intended

Aaaaaaaaaaaaargh!

Defender zijn in barbarian assault is ZO frustrerend als je brakke healers hebt :(
Wat je al niet over moet hebben voor dat torso...

Reg. datum: 19 mei 2006

idd, ik wou hem ook gaan halen, nee, zijn er van die noob defenders die niet kunen callen en andersom.. Nouja, maar gestopt met die torso halen :P
all flames intended

Ja, same here... Leuk, dat torso, maar dit heb ik er niet voor over. Misschien dat ik nog eens terug ga als ik een degelijk team heb.

Ik vind het uberhaubt een kloten minigame. Geen torso voor mij dus :) Met een clan is het misschien wel leuk om te doen, als iedereen een beetje weet wat ie aan het doen is...

haha, dat is zo makkelijk met 1 def he :)

meer kamers in je poh, verder niet veel, maar wel handig :)

Verder bevalt 88 range met 65 str enorm, pks :)
http://i17.tinypic.com/6bub9rr.png
En als ik dood ga, verlies ik dus echt niets O-)

Mja, die kamers boeien mij niet zoveel. De meeste kamers zijn onzinnig en alleen leuk als je van die lame house parties gaat houden. :P

Nette verzameling runite trouwens. Ik heb ook een leuke verzameling, vooral van clues. Helaas vind je daar geen rune kites dus kan nooit full rune verkopen :/

quote:
RoD schreef op maandag 09 juli 2007 @ 18:44:
Helaas vind je daar geen rune kites dus kan nooit full rune verkopen :/
Moet geen probleem zijn als iedereen defenders gebruikt :)

De meeste klanten zijn toch F2P'ers die full rune willen... dus met kite. Helaas.

Awesome God
Reg. datum: 16 mei 2006

Full rune kan je makkelijk in w1 kopen voor 165k-170k
Dat doe ik altijd tenminste dan verkopen in een andere world voor 180-185k maak ik als f2p ook nog een beetje winst. :P

In heaven all the interesting people are missing!
There are 10 kinds of people, those who understand binary and those who don't.

Heh, ik kwam net een leuk trucje tegen om te voorkomen dat je pass ed gestolen wordt door keyloggers. Met je G15 toetsenbord een macro maken voor je RSN+enter en een een macro voor je pass. Als het goed is registreert een keylogger dit niet (Whatpulse deed het in ieder geval niet :) )

Simpel, maar doeltreffend.

Reg. datum: 09 september 2005

WhatPulse is gemaakt om niet gemacro'ed te worden, waar een keylogger gemaakt is om JUIST alles te zien ;)

Net zoiets als mensen die denken dat je, door het on-screen keyboard te gebruiken niet gelogged kan worden :P

TheZeroorez wijzigde dit bericht 12-07-2007 16:10 (34%)

Q.E.D.

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: