Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 82 83 84 85 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 03 februari 2005

quote:
lauw8 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:15:
Aan het begin van de maand heb ik een 4GB microSD besteld op sallandautomatisering.nl. Nu kreeg ik steeds mailtjes over de verwachte leverdatum. In het laatste mailtje stond de verwachte leverdatum op 21-06-2007. Nu is deze 4GB microSD kaart nog steeds niet opgestuurd.

Ik zag dat andere mensen op dit forum ook dit kaartje hadden besteld. Hebben die hem wel al binnen?
Op Ebay zijn ze ook al ruim beschikbaar. Grote kans dat je hem dan nog eerder in huis hebt ook.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Reg. datum: 26 maart 2000

quote:
lauw8 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:03:
[...]

Wanneer had jij hem besteld?

20 juli ben ik al op vakantie, daarvoor wil ik hem echt wel hebben!
vrijdag
www.apple4me.nl

quote:
TPH heeft ze als t goed is ook, weet alleen niet wat ze kosten

Sony KDL-40V3000 + PS3

Reg. datum: 26 november 2003

quote:
bounzer schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:41:
[...]

Op Ebay zijn ze ook al ruim beschikbaar. Grote kans dat je hem dan nog eerder in huis hebt ook.
Ruim? http://search.ebay.nl/4gb...fsopZ3QQsaslcZ2QQsbrsrtZd

Jules

Reg. datum: 26 september 2004

quote:
supern0va schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:13:
Ik zat erover te denken om een N95 te halen icm een vodafone abonnement, en dan 'zorgeloos' mobiel internet @ 1.8 Mbit. Tot ik hoorde dat ze een fair use policy hebben van 50 Mb.

Vraag: Heeft iemand al ervaring met deze bundel en heeft iemand al gezeur gehad met die datalimiet?

Hoe nauw komt dat... Ik kan me voorstellen dat een datalimiet van 1 Gb krap is als je af en toe op youtube zit enzo, zoals in de reclames wordt gesuggereerd. 50 mb is bij de wilde konijnen af. :s Of krijg je alleen een afkeurend telefoontje als je 500 mb per maand gebruikt en verder niks?
Misschien off-topic maar kan me voorstellen dat men iets aan deze info heeft:

Ben vanmiddag maar een paar phone winkels af geweest en naar vodafone gebeld. Tot nu toe vergaarde informatie:

-knakker van de vodafone winkel dacht dat de fair use policy 2500 mb per maand was :s En bezwoer me dat dat sinds gisteren veranderd moest zijn naar 50 mb.

-De klantenservice van vodafone heeft geen concreet maximum verbruik. Als je 'ver' over de 50 mb per maand gaat wordt er contact met je opgenomen om een vaste prijs af te spreken. (De knaap die ik daar sprak had het zowaar over "onbeperkt internet met beperkingen" :D )

-Schijnbaar wordt streaming video via youtube niet van de 50 mb limit afgetrokken, hierover zijn 'speciale afspraken' gemaakt.

Kan iemand dat laatste bevestigen?

quote:
knny schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:15:
[...]

TPH heeft ze als t goed is ook, weet alleen niet wat ze kosten
Salland heeft mijn geld nu al, ik wacht gewoon wel.
Reg. datum: 30 april 2007

Ik heb geen internet abbo maar wou even voor de gein proberen via mijn mobiel met mijn laptop het internet op te kunnen komen. Ik gebruik de optie 'verbinding maken met het internet' in de nokia pc suite. Het lijkt goed te gaan todat hij de gebruikersnaam en het wachtwoord gaat controleren en dan krijg ik de foutmelding dat hij geen netwerkverbinding kan creeren en dat ik de verbindingseigenschappen moet controleren.
Ik hoop niet dat het al eerder is gevraagd :) Ik kon het in ieder geval niet vinden.

Reg. datum: 04 juli 2006

quote:
supern0va schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 17:13:
[...]

Misschien off-topic maar kan me voorstellen dat men iets aan deze info heeft:

Ben vanmiddag maar een paar phone winkels af geweest en naar vodafone gebeld. Tot nu toe vergaarde informatie:

-knakker van de vodafone winkel dacht dat de fair use policy 2500 mb per maand was :s En bezwoer me dat dat sinds gisteren veranderd moest zijn naar 50 mb.

-De klantenservice van vodafone heeft geen concreet maximum verbruik. Als je 'ver' over de 50 mb per maand gaat wordt er contact met je opgenomen om een vaste prijs af te spreken. (De knaap die ik daar sprak had het zowaar over "onbeperkt internet met beperkingen" :D )

-Schijnbaar wordt streaming video via youtube niet van de 50 mb limit afgetrokken, hierover zijn 'speciale afspraken' gemaakt.

Kan iemand dat laatste bevestigen?
Ik sta op het punt om een nieuw abonnement af te sluiten en ik overweeg daarbij ook Vodafone. Ook ik heb gebeld met de klantenservice en ben doorverbonden met de afdeling 'Data'. Daar wist een medewerker mij te vertellen dat 50 MB erg ruim is voor 'normaal gebruik' en hij verwacht niet eens dat ik over die 50 MB heen zal gaan. De eerste drie maanden mag je overigens onbeperkt gebruik maken van de verbinding (dus geen 50 MB restrictie).

Mocht je er toch overheen gaan, dan wordt er contact met je opgenomen. Na een aantal 'overtredingen', stelt men je een ander internetabonnement voor. Je kunt er na drie maanden dus voor kiezen om af te zien van de 'Zorgeloos Internet Blox', maar dan? Je zit immers 1 of 2 jaar vast aan Vodafone en kunt dan niet internet bij een andere provider betrekken.

Misschien dat ik toch voor Hi ga. Geen gezeik, maar wel een stuk langzamere verbinding. Lastig, lastig.

Reg. datum: 24 april 2007

quote:
Razor109 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:23:
[...]

zoals ik al eerder zei, de 4gb micro-sd kaartjes zijn vrijwel nog niet leverbaar, en staan in het systeem bij veel winkels als Pre-Order. Als je beetje had opgezocht had je gevonden dat ze vrijwel nog nergens leverbaar zijn, althans niet hier in nederland. Zal nog wel even duren voor ze overal te vinden zijn. Of't nog lukt voor 20 juli vraag ik me af. Zul je eens contact moeten opnemen met de winkel.
phonehouse in Haarlem hangen ze gewoon aan de wand hoor die 4 gig kaartjes, 79 euro, werkt als een trein

Reg. datum: 09 mei 2007

Is de snelheid er op vooruit gegaan ivm de standaard meegeleverde nokia 1 gig?

Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
Isotope schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 19:37:
Is de snelheid er op vooruit gegaan ivm de standaard meegeleverde nokia 1 gig?
Ja dat vraag ik me dus ook af, hoe is de snelheid met 4GB ?

Reg. datum: 17 maart 2006

Pff, erg hoor, dat wachten...

Telefoon besteld bij Vodafone, net weer gebeld, nou ligt hij te wachten tot TNT hem ophaald en naar de rechtmatige eigenaar verzend :P

Ik zit echt zo uit te kijken naar dit pakketje aan de deur, echt niet normaal meer.

Zo, dat wou ik ff kwijt...

Trouwens, dacht dat de N95 maar tot 2GB ondersteunde?

Reg. datum: 11 januari 2007

Ik heb de nokia ck15w in mijn auto samen met de n95.
IK vind hem tegenvallen het geluid is echt niet beter dan de ck7w die ik er eerst in had.
verder is ie traag en als ik hem gebruik met tom tom is het geluid erg zacht en dat is niet harder te zetten. Bovendien mist ie de eerste paar woorden steeds als tom iets zegt.
Dit is touwens al de tweede kit.

Voor de 4GB lovers, ik krijg net een mail van Salland binnen dat de volgende batch verwacht wordt op 29-06-2007!

En al eerder in dit topic is gemeld dat de 4GB sneller is dan de meegeleverde 1GB
Reg. datum: 20 mei 2007

Toch nog een keer over de slider: Ik heb wel wat speling maar das opzich niet zo'n probleem, echter ik vind dat de slider wel erg makkelijk opengaat in mijn broekzak. Dus een concrete vraag aan degene die hun slider hebben "gefixed": gaat de slider dan ook minder makkelijk open?

Hell yeah knakworsten!
Reg. datum: 02 november 2006

quote:
toost schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:15:
[...]

Onzin, ik ben vrijdag bij een t-mobile shop geweest en kon hem gelijk mee nemen.
klopt, zijn voldoende voorradig!

iMac 2G 20", 2,66 GHz Intel Core 2 Duo, 4GB 800 MHz, 300GB Harddisk || iPhone3G 16GB Black

Vet N82, Vetter N95, Vetst N96
Reg. datum: 23 mei 2002

quote:
RiesB schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:34:
Toch nog een keer over de slider: Ik heb wel wat speling maar das opzich niet zo'n probleem, echter ik vind dat de slider wel erg makkelijk opengaat in mijn broekzak. Dus een concrete vraag aan degene die hun slider hebben "gefixed": gaat de slider dan ook minder makkelijk open?
Nope, die van mij glijdt nog geregeld de ''mediaplayer'' stand in. Maar goed daar kan ik inmiddels wel mee leven, ben al lang blij dat de andere problemen met betrekking tot de slidefunctie tot het verleden behoren. Overigens had ik dit al met de N80 dat ie geregeld openging in de broekzak, maar ja die kon je er omgekeerd in tegenovergestelde richting in doen dan was het verholpen, en de n95 glijdt 2 kanten op, dus ja....... niks aan te doen

zie hier De C2D SPECS OF hier C2D specs .

Het is voor mij de eerste Nokia sinds jaren maar ik meen een keer te gelezen te hebben dat er een theme creator bestaat voor de Nokia's en dat die te downloaden valt bij Nokia zelf?

Is dit waar? en zo ja misschien leuk voor in de startpost?

Reg. datum: 30 november 2003

quote:
VIPAlex schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:49:
Het is voor mij de eerste Nokia sinds jaren maar ik meen een keer te gelezen te hebben dat er een theme creator bestaat voor de Nokia's en dat die te downloaden valt bij Nokia zelf?

Is dit waar? en zo ja misschien leuk voor in de startpost?
Klopt ja. Ik heb de link in één van de voorgaande topics gepost. Zoek en gij zult vinden! ;)

Wii code: 3962-5537-5226-0232

En gevonden! Heb ff je laatste berichten door gezocht :P Hij stond in deel 2 en laat ik nou net begonnen ben met lezen bij deel 3 :)

Goed, voor de mensen die hem ook niet kunnen vinden hier de link nog ff: http://www.forum.nokia.co...tudio_for_Symbian_OS.html

Maare, leuke software voor in de startpost?

quote:
WoutF schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:03:
Voor de 4GB lovers, ik krijg net een mail van Salland binnen dat de volgende batch verwacht wordt op 29-06-2007!

En al eerder in dit topic is gemeld dat de 4GB sneller is dan de meegeleverde 1GB
Van welk merk dan ?
De Sandisk staat op wachtijd meer dan 20 dagen......

quote:
Albert020 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:11:
[...]

Van welk merk dan ?
De Sandisk staat op wachtijd meer dan 20 dagen......
Diezelfde Sandisk (Sandisk Micro Secure Digital HC 4096 MB )

quote:
WoutF schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:17:
[...]

Diezelfde Sandisk (Sandisk Micro Secure Digital HC 4096 MB )
Hoe kan dat dan, op de site staat een wachttijd van meer dan 20 dagen ?
en jij zegt: 29-06-2007 dat is 3 dagen !

Albert020 wijzigde dit bericht 26-06-2007 21:24 (9%)

quote:
Albert020 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:21:
[...]

Hoe kan dat dan, op de site staat een wachttijd van meer dan 20 dagen ?
en jij zegt: 29-06-2007 dat is 3 dagen !
Misschien is de batch zo klein dat ze meteen uitgeleverd worden aan klanten die al besteld hebben. Dan heeft het idd geen zin de site aan te passen.

quote:
WoutF schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:35:
[...]

Misschien is de batch zo klein dat ze meteen uitgeleverd worden aan klanten die al besteld hebben. Dan heeft het idd geen zin de site aan te passen.
Ja dat zou het zijn, wel jammer, wil ook 4GB in me N95

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 82 83 84 85 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: