Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 27 september 2006

quote:
Bulls-NL schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:26:
ik speel groten deels van de tijd toch met een kameraad en dan hebben we "free for all" we doen toch samen.
in fellowship quests pak ik amper wat op omdat er toch zoveel junk dropt waar je inv zo van vol raakt.
En ik heb helemaal geen zin om elk lijkje aan te gaan klikken of er nog een pommel voor mij inzit.
de loot quality zet ik als ik leader ben van een LFF op exceptional zodat de gele items niet gerolled hoeven worden.

misschien ga ik in vervolg ook master looter hanteren

trouwens, als je iets nodig hebt wil je graag rolen, als je het niet hoeft klik je toch op pass? natuurlijk zijn er van die figuren die alles willen hebben. Maar die paar zilver per items schiet ook niet op.

voor dat dit need/greed systeem was toegepast had ik ook wel vaak dat ik de sturdy hides misliep (was toen nog lage level) ookal rolde ik, maar toch kreeg de andere gast ze 5x achter elkaar, dus zo waterdicht is het zowizo niet. Ze kunnen beter een systeem zoals guildwars had hanteren, daar dropt een item gewoon voor een member van de party geen verandering aan. Iedereen komt aan de beurt
Ik hoop heel erg dat ik nooit bij jou in de group kom, Gele/paarse items zijn voor genoeg klassen bijzonder goed bruibaar. Dus daar moet je van af stappen want dat is serieus echt heel erg slecht om te doen.
Als je iets niet nodig hebt GREED DEFAULT. Je kan jezelf dit beter maar aanleren want anders ga je het fout doen in fellowships.
En van die junk moet je wel je paard en repairs betalen, ik weet niet welke level je bent maar die junk is vrij noodzakelijk. Een paar zilver per item schiet wel op als ze stacken. En ik weet niet wat jij zult maar ik heb zelden last van een volle inventory. EN als je de verdeling on eerlijk vind ja dat kan gebeuren ja dat iemand 6 keer achter elkaar wint. Moet je maar mee kunnen leven vind ik want iedereen klaagt er altijd over dus zal het wel eerlijk zijn :p.
En Je hoeft niet ieder lijkje aan te klikken, als er sterretjes/glitteringen boven een lijk zijn betekent dat er nog wat voor jou/hele groep inzit. Lijken niet loten is ook vrij irritant als je Quest items van die mobs nodig hebt. Die kan je pas pakken nadat de juiste persoon eerst zijn monster heeft geloot.

Maar ik zou echt ophouden met die loot quality op exceptional zetten....sorry maar dat is echt vrij debiel. Zeker later in fellowships. Nogmaals het hoeft allemaal niet iedereen maar lekker blijven needen en blijven zeggen hoe stom het allemaal wel niet is, maar je kan het beste maar zo snel mogelijk de normale en logische regelshanteren, scheelt het meest tijd en gezeur. Ik kick tegenwoordig praktisch iedereen die de loot regels niet snapt, zelfs niet nadat ik het heb uitgelegd. Vind dat ondertussen op mijn lvl(40) mensen dat horen te weten. Maar goed sommige spelers hebben hele dikke schedels:p.

Btw Botoo&legolas we moeten eens als we allemaal wat hogere lvl zijn ettenmoors is onveilig maken :9

Xdoos Gamertag: Postius

Reg. datum: 06 augustus 2004

nou om eerlijk te zijn vind ik het hele roll gebeuren wel erg irrtant, vooral als iemand gaat looten terwijl je druk in gevecht/heal zit en als die schermpjes pop-uppen, ook als je zelf loot komt het roll schermpje over het loot venster heen wat ook erg irritant is.

je hebt wel gelijk over rare/exceptional want de meeste recipes zijn ook geel dat was ik even vergeten.

maar waar maken we ons druk om? het is toch allemaal nep geld...

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
botoo schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:51:
[edit]
Ik spaar mijn destiny points niet op hoor :) maar je kan ze niet onbeperkt aan xp bonus uitgeven, daar zit een time-delay op. De reden waarom ik er toch redelijk veel over heb is omdat ik ze pas laat ontdekt had en ik ze momenteel uitsluitend aan xp-bonus spendeer.
:X shame on me, ik heb ze nog nooit gebruikt wat kun je ermee dan? Extra XP verkrijgen?

euh...ja

GT: Beestig

Heb dit zitten door lezen maar er is volgens mij niks waarom je zou stoppen met WoW en dit gaan spelen behalve voor de Lore volgens mij?

Alles wat ik lees komt ook voor in WoW of mis ik nu iets cruciaals wat speciaal is aan Lotro?

There is no art to find the minds construction in the face

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / T.net Powermod
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

quote:
Rfce schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:44:
:X shame on me, ik heb ze nog nooit gebruikt wat kun je ermee dan? Extra XP verkrijgen?
Dat niet, maar je kan wel een (blauwe) bonusbalk krijgen waardoor je xp's gedurende een poosje dubbel zo hard gaan (gaat niet op bij Q-bonus, maar wel bij mobs e.d.). Die bonusbalk is dezelfde als die je krijgt als je een poosje niet online geweest bent.
quote:
Muppet schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:50:
Alles wat ik lees komt ook voor in WoW of mis ik nu iets cruciaals wat speciaal is aan Lotro?
Andere omgeving, andere Q's, maar in basis is het natuurlijk heel vergelijkbaar. Als lotro je niet trekt zou ik er niet aan beginnen, er zijn afaik genoeg andere alternatieven.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Reg. datum: 01 oktober 2002

quote:
botoo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:59:
40 Fon? Heb ik je gisteren niet zien halen nog.
Ben blij dat ik geen mens ben maar dwarf, knielen is zo . . . ;) maar ach, als jij er gelukkig van word _/-\o_ :D

Over loot en 'need' en 'greed':
Daar schijnt toch wel wat misverstand over te zijn, 'need' klinkt imho een stuk minder hebberiger en asociaal dan 'greed'. Toch is 'need' de oncollegiale manier om voorrang op loot te krijgen.
Maar hoe kan je nu zien dat iemand in je fellowship toch op 'need' drukt ondanks de afspraak?
Als er snode opzet in het spel is zou het voor mij een reden zijn om iemand uit het follwship te kicken en dan bij voorkeur op het meest ongunstige moment.
als er een item valt met heavy armour en een minstrel wint hem (die hem nooit kan gebruiken) terwijl jij op need hebt gedrukt dan moet de minstrel ook op need hebben gedrukt. ;)

@bootoo wij waren in fornost met fon toen hij level 40 werdt, ik heb hem nog gefeliciteerd op fellow talk en hij bedankte me :)

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 26-06-2007 15:56 (6%)

quote:
Rfce schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:44:
[...]

En destiny Points, zijn belangerijk voor je Monster! Het werkt ook als XP voor je monster waarmee je hem sterker kan maken. En monsterplay is vrij vet :p
quote:
Heb dit zitten door lezen maar er is volgens mij niks waarom je zou stoppen met WoW en dit gaan spelen behalve voor de Lore volgens mij?

Ik vind de gevechten in LOTRO vetter, het is minder saai zeker endgame. Er zijn veel meer quests. De classes zijn beter uitgedacht en leuker dan in WoW. In WoW heb je voor iedere hoge instance (UBRS,Scholo,Strat etc) een Priest nodig anders kan je het gewoon bijna niet halen(mischien als je een HELE goede druid hebt met een shammie :p) hier is dat niet het geval. Nogmaals dit is allemaal mijn mening, maar vooral de klasses zijn echt beter vind ik zelf. Bij WoW zit je teveel vast aan 1 principe, klasses hier kunnen meer en zijn leuker omdat te spelen. Je kan het altijd een poging geven, veel Ex WoWers spelen tegenwoordig lotro.

Reg. datum: 06 augustus 2004

ik bedoelde trouwens met rare/exceptional uncommon/rare :)

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

Reg. datum: 26 juni 2005

quote:

Ja leuk, lees de voorgaande delen door, zoek op wow en nu erover je mond houden want praten over of vergelijken met WoW is niet meer toegestaan, zoals in de TS is vermeld.
Het spel is wel zoveel anders dan wow, het enige wat hetzelfde werkt is de UI, wat bij elke MMORPG nagenoeg precies hetzelfde werkt.
/edit: Toch leuk dat iedereen die hierover reageert gewoon de TS niet helemaal gelezen heeft.

Dekar1 wijzigde dit bericht 27-06-2007 03:15 (6%)

I've seen 'em do it, man. They fucking drown 'em in that shit.

Heb inmiddels mn hunter op lvl 42, toch maar een mount gekocht. Het is wel iets beter dan ik had verwacht, ik vind het nog steeds een slecht systeem maar het is wel te doen (geen mogelijkheid tot tracking van wood/ores, veel te langzaam en het dismounten is gewoon irritant als je op de weg rijd (je moet wel gedismount worden door mobs, maar haal die mobs dan van de hoofdweg af :P)).

Heb nu zo'n beetje alle quests in evendim en trollshaws gedaan, en een goed eind opweg in misty mountains, denk dat ik zo maar is richting angmar trek :)

Offtopic: beetje kinderachtig imho dat je geen vergelijking met wow "mag" maken omdat er een aantal mensen schijnbaar een anti-wow spirit hebben o.i.d. Het is een lotro topic ja, dat betekent toch juist dat je lotro met andere spellen kunt vergelijken in een discussietopis :?

Websnake wijzigde dit bericht 27-06-2007 10:06 (58%)

-=[ Linux ]=- -=[ OSS ]=- -=[ PHP ]=- -=[ W3 Consortium ]=-

Misschien met een fatsoenlijke vraag dat het door de vingers gezien wordt, maar niet "waarom is lotro beter dan wow" of "wow is gewoon hetzelfde als lotro toch" of "LotRO heeft alles nageaapt van WoW". Daarom is in de TS vermeldt dat discussies over WoW niet meer toegestaan zijn. Er zijn overigens genoeg recensies van LotRO waarin alle features uitbundig worden beschreven. Heeft niets met Anti-WoW spirit te maken. Ik vind het eerder kinderachtig dat mensen die WoW spelen hier een posts maken met dergelijke vragen en opmerkingen. Wat valt er te vergelijken? LotRO is zoveel anders dan WoW, gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur als je het mij vraagt. Je gaat ook niet zeggen dan EVE online hetzelfde is als LotRO of wel dan?
Genoeg over WoW.
/edit: quote weggehaalt O-)

Dekar1 wijzigde dit bericht 27-06-2007 13:58 (96%)

quote:
Dekar1 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:51:
Misschien met een fatsoenlijke vraag dat het door de vingers gezien wordt, maar niet "waarom is lotro beter dan wow" of "wow is gewoon hetzelfde als lotro toch" of "LotRO heeft alles nageaapt van WoW". Daarom is in de TS vermeldt dat discussies over WoW niet meer toegestaan zijn. Er zijn overigens genoeg recensies van LotRO waarin alle features uitbundig worden beschreven. Heeft niets met Anti-WoW spirit te maken. Ik vind het eerder kinderachtig dat mensen die WoW spelen hier een posts maken met dergelijke vragen en opmerkingen. Wat valt er te vergelijken? LotRO is zoveel anders dan WoW, gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur als je het mij vraagt. Je gaat ook niet zeggen dan EVE online hetzelfde is als LotRO of wel dan?
Genoeg over WoW.
/edit: quote weggehaalt O-)
Mensen zoals jou maken die discussie alleen maar erger door er nooit normaal op te reageren, het was volgens mij een vrij normale vraag van een huidige WoW speler die wilt overstappen en meer informatie wilt hoe het spel zich verhoudt tot WoW. Opzich een vrij goede vraag alleen ik zie niemand er ooit normaal antwoord op geven, en wat er in de TS staat.....Wie leest die dan? :+

Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
Postius schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:06:
[...]
en wat er in de TS staat.....Wie leest die dan? :+
Ik hoop iedereen die in een topic springt

quote:
Postius schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:06:
[...]

Mensen zoals jou maken die discussie alleen maar erger door er nooit normaal op te reageren, het was volgens mij een vrij normale vraag van een huidige WoW speler die wilt overstappen en meer informatie wilt hoe het spel zich verhoudt tot WoW. Opzich een vrij goede vraag alleen ik zie niemand er ooit normaal antwoord op geven, en wat er in de TS staat.....Wie leest die dan? :+
Ik weet niet of je de vorige delen hebt gezien, met name de eerste, die stikte van de WoW spelers die volhielden dat LotRO een kopie was van WoW en er niets vernieuwend in zat.
Verder zijn er reviews van het spel, als je die doorleest weet je meer van het spel dan dat wij zo in 1 post kunnen vertellen. Verder staat in de TS nog nuttige info, links en screenshots van het spel. EN het is notabene NIET meer toegestaan om over wow te praten zoals in de TS is vermeldt.
Nu kun je mij de schuld wel geven. Maar als iemand info wil over het spel kan je Hier terecht.

Reg. datum: 25 juni 2004

Ik gebruik onlangs ook pas destiny points voor de dubbel XP bonus, maar ik vraag me af: zit er een cap aan blauwe xp? Of kan blauw xp echt oneindig groot worden. Ik ben nu lvl36, dus kan mijn blauwe xp bar tot lvl50 reiken? xD

Ik neem aan van niet, maar ik heb er nog niets over een cap gelezen

Tjuk, lvl36 Human Burglar
Evernight, From Dutch Till Dawn

Ìk geloof dat je de XP bonus 5x per 24 uur kan gebruiken, maar weet het niet zeker...

too old to die young

* botoo gaat proberen om een punt achter het onnuttige 'ge-wow-el' te krijgen:
Het is wat knullig om te stellen dat je lotro niet mag vergelijken met wow, de spellen hebben immers enorme overeenkomsten en evenzovele voor- en tegenstanders. Een inhoudelijke vergelijking trekken zou imho moeten kunnen, maar nutteloos fanboy gedrag is ongewenst.

Het is ook tamelijk nuteloos om met 'hou je mond over wow' te gaan beginnen, als je dat graag aan de kaak gesteld wilt zien dan kan je één van de lokale mods aanspreken en/of een topicreport aanmaken. Het is net zo min nuttig om te stellen dat de TS toch niet gelezen word, want als iemand te lui is om zich in te lezen op iets basaals als een TS, dan heeft 'ie ook niets in het topic te zoeken.

Kunnen we nu weer 'zinvol' verder? :)
quote:
Tjukkie schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:25:
. . . zit er een cap aan blauwe xp? Of kan blauw xp echt oneindig groot worden.
Of er een absolute cap op zit weet ik niet, maar ik weet wel dat de rest van je blauwe balk meegenomen word bij een lvl-up.

Voor degenen die denken dat gamen wel/niet verslavend is staat op de FP een leuk stuk nieuws: Gaming voorlopig niet 'verslavend' in VS.
Geeft je wel te denken . . . :X

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .

Laat de topicstarter of een Mod dan op z'n minst hierover een opmerking in de TS zetten, zodat mensen weten waar ze aan toe zijn wanneer ze vragen gaan stellen over LotRO in vergelijking met WoW.

too old to die young

quote:
Websnake schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:00:
Heb inmiddels mn hunter op lvl 42, toch maar een mount gekocht. Het is wel iets beter dan ik had verwacht, ik vind het nog steeds een slecht systeem maar het is wel te doen (geen mogelijkheid tot tracking van wood/ores, veel te langzaam en het dismounten is gewoon irritant als je op de weg rijd (je moet wel gedismount worden door mobs, maar haal die mobs dan van de hoofdweg af :P)).

Heb nu zo'n beetje alle quests in evendim en trollshaws gedaan, en een goed eind opweg in misty mountains, denk dat ik zo maar is richting angmar trek :)
Een mount valt mij best mee, je moet er wel voor zorgen dat je niet aangevallen word (dus geen charge dwars door alles heen). Geen tracking is ook niet zo vreemd, dat zou irl ook niet beter gaan dan puur een beetje visueel. Dismounten gaat idd wel wat langzaam/omslachtig.
Wij hebben gisteren heel veel te paard/pony dwars door Angmar heengedenderd :Y en het aantal ongewenste (maar wel te verwachten) dismounts was minimaal. Lopend is Angmar solo heel vruchtbaar als je wilt minen, maar dan moet je wel goed kunnen rennen of een behoorlijk lvl fighter zijn (of alletwee :+ ). Ik heb vanmorgen vroeg, toen het redelijk stil was, in een half uurtje lekker wat bij elkaar kunnen schrapen (en wat onwillige Prestine gescored) :Y).

Angmar is 8) imho vergelijkbaar lvl als Trollshaws en Evendim ook al geeft de Q-tracker aan dat het wat zwaardere Q's zijn.

Reg. datum: 06 maart 2001

Die bonus XP (blauwe balk) is maximaal 1,5 lvl. Staat in de handleiding dacht ik.

Reg. datum: 01 oktober 2002

quote:
Rfce schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:11:
[...]

Jips idd the party tree. Wat zijn de quests dan?? Deze heb ik gevonden en gecompleet:
Kippenvoetbal _O_
4x dansen (dwarf, elf, men, hobbit)
Fireworks bij mekaar zoeken
3x een zoekquest van 5 items
Tavern League quest, zuipen totdat je erbij neer valt
Pie eten.
hoe vind je die dan want ik kan niks vinden geen mensen met ringen ofzo :S

Reg. datum: 03 augustus 2006

quote:
Websnake schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:00:

Offtopic: beetje kinderachtig imho dat je geen vergelijking met wow "mag" maken omdat er een aantal mensen schijnbaar een anti-wow spirit hebben o.i.d. Het is een lotro topic ja, dat betekent toch juist dat je lotro met andere spellen kunt vergelijken in een discussietopis :?
nee. Dit gaat over het spel lotro zelf. Hier vraag je dingen waar je ingame niet uitkomt of je vertelt wat je ingame hebt meegemaakt. Het is niet een vs topic.

Reg. datum: 11 juli 2006

Ik heb eerder een MMORPG gespeeld (waarvan de naam verboden is in dit topic. ;) ) en daar kon je als je er niet uitkwam met een quest even op internet kijken (thottbot) en zo precies lezen wat waar en hoe inc post van mensen die het uitgeprobeerd hadden. Bestaat er ook zoiets voor LOTRO?

Reg. datum: 17 oktober 2005

quote:
Thorgrem schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:11:
Ik heb eerder een MMORPG gespeeld (waarvan de naam verboden is in dit topic. ;) ) en daar kon je als je er niet uitkwam met een quest even op internet kijken (thottbot) en zo precies lezen wat waar en hoe inc post van mensen die het uitgeprobeerd hadden. Bestaat er ook zoiets voor LOTRO?
http://lotro.mmodb.com/
http://lotro.allakhazam.com/

en ook makkelijk:

http://www.mehq.net/dynmap/index.php

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
Legolas_1973 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:13:
[...]
hoe vind je die dan want ik kan niks vinden geen mensen met ringen ofzo :S
Welke bedoel je precies?? Zover ik weet zijn er 4 Summer Festival->
quote:
BreeLand: SE van northern bree field
The Shire: tussen The Hill en Hobbiton (Party Tree)
Ered Luin: 1 In Duillond en 1 in Thorin's Hall
De betreffende quests zijn niet altijd available, zeker de dansquests niet (die om de 20 min.)
Ik heb t even voor je opgezocht, dit zouden de questgivers moeten zijn:

The Shire (29.9S 71.5W):
Oger Brockhouse, dancequest
Ailward Grubb, Drinkfestijn, erug leuk ;)
Foxglove Tunnelly, zoek items

BreeLand (24.6S 51.6W):
Ada Musgrove, danceques
Robert Greenverge, collect fireworks
??, Pie eten
2x??, chickenrun oid.

Duillond :
Nedhrien, dancequest
??, zoek items

Thorin's Hall:
Galmi, dancequest
Ambi, zoek items