Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Runescape #2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 09 september 2005

Heb ik trouwens al verteld dat evil chickens friendly chickens kunnen worden bij de yews in edge? Ik heb een aantal weken geleden gereport, maar het is niet aangepast. Ik heb het nu al een aantal keren gereproduced.

Krijg een evil chick, loop de deur uit, doe deze dicht. De kip is nu opgesloten. Loop naar buiten, en blijf even kijken of de kip blijft. Loop nu naar de bank oid, kom terug, en de kip is lief :P Heb ze nooit weg zien gaan :+

Net zoiets als Drunken Dwarfs of MOMs die blijven staan als je niet 'doei' oid tegen ze zegt, maar dan een beetje vergaard. Die kippen zouden, net als tree spirits, weg moeten gaan.

Q.E.D.

Acties: [view]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Mja dat heb ik ook wel gehad. Gebeurd eigenlijk wel vrij vaak en bij iedereen.

RoD wijzigde dit bericht 23-06-2007 14:43 (3%)

Reg. datum: 24 maart 2004

Dat gebeurd wel vaker. Ik heb ook van die 'lieve' tree spirits bijvoorbeeld. Als je even wegloopt, maar nog dichtbij dat ze neit verdwijnen en je loopt na 1-2 minuten weer terug vallen ze je niet meer aan. Je kan ze wel aanvallen, maar als je het laat blijven ze er gewoon altijd staan. Wel grappig, en algemeen bekend denk ik wel.

...Dat maakt het niet minder een bug ;)

Q.E.D.

Reg. datum: 04 november 2006

Kan iemand me vertellen hoe/waar je aan een toy mouse komt? Had van iemand gehoord dat als je ze opwind en weer dropt dat je dan 30 agility xp krijgt >:)

Waarschijnlijk Diango; die verkoopt ook die plates.

Q.E.D.

Reg. datum: 19 mei 2006

Nee, ik heb gekeken, die verkoop alleen toy horses en spinning plates.. En je holiday items kan je terugkrijgen, voor de rest kan je niks bij hem..

Maar lijkt me wel een coole manier om agility te trainen :D
Reg. datum: 13 maart 2005

Zelf maken in je huis, en ja ze geven agility xp.

Dat ding vliegt als een gek in het rond, dus probeer em dan maar weer te pakken te krijgen. Bijzonder trage manier om agility te trainen.

Gister trouwens een d skirt van de metals 8)

RoD wijzigde dit bericht 24-06-2007 13:29 (14%)

Reg. datum: 13 oktober 2006

Zeker niet waar! Toy mice is DE snelste manier om agility van 1-52 te krijgen. (paar uur) Ik weet een plaats waar maar 2 squares zijn, namelijk in barbarian outpost agility arena. Je neemt stuk of 20 mice mee (kopen voor 5k ea of mij laten maken in me hawt huis ;)). Dan ga je naar barbarian agility over ropeswing, over log, up in the hut, over die planks en daar moet je stoppen. Dan ga je op die planks staan, heb je nog 1 square voor je. Waar je nu staat drop je alle wound mice, dan stap je naar het andere vakje en begin je te massclicken op de mice die je gedropt hebt ^^. Als je meer info wilt voeg me ff toe op msn: dimitrimetten@hotmail.com ik heb er speciaal een guide voor gemaakt die normaal verkocht zou worden maar voor GoTters is ie gratis ofc ;).

Mwa, voor zulke lage levels is het misschien handig. Maar op 70+ is het bijzonder traag.

http://i15.tinypic.com/534mvm1.png
Heb nog 4k chinchompas in de bank, eens ff flink wat range xp trainen :p

Waar ga je trainen?

Waarschijnlijk bij de zombie monkeys op Ape Atoll? Ik wil mijn 6-7k chins ook nog eens gebruiken maar vind het een beetje zonde van de p pots. Misschien dat ik ze maar eens in pest control ga gebruiken.

Ja is pc niet beter??

Reg. datum: 04 november 2006

quote:
Pap3rclip schreef op zondag 24 juni 2007 @ 15:19:
Zeker niet waar! Toy mice is DE snelste manier om agility van 1-52 te krijgen. (paar uur) Ik weet een plaats waar maar 2 squares zijn, namelijk in barbarian outpost agility arena. Je neemt stuk of 20 mice mee (kopen voor 5k ea of mij laten maken in me hawt huis ;)). Dan ga je naar barbarian agility over ropeswing, over log, up in the hut, over die planks en daar moet je stoppen. Dan ga je op die planks staan, heb je nog 1 square voor je. Waar je nu staat drop je alle wound mice, dan stap je naar het andere vakje en begin je te massclicken op de mice die je gedropt hebt ^^. Als je meer info wilt voeg me ff toe op msn: dimitrimetten@hotmail.com ik heb er speciaal een guide voor gemaakt die normaal verkocht zou worden maar voor GoTters is ie gratis ofc ;).
Heb je toegevoegd ;)

quote:
RoD schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:49:
Waarschijnlijk bij de zombie monkeys op Ape Atoll? Ik wil mijn 6-7k chins ook nog eens gebruiken maar vind het een beetje zonde van de p pots. Misschien dat ik ze maar eens in pest control ga gebruiken.
Yup, paperclip, goedkoper mar niet sneller en vooral saaier.

heb er nog 500 over, ff gebruiken en dan heb ik in 5 uurtjes 900k range xp gehad :)

Vrij nice. Vooral aangezien ik voor 99 hunter ga en dan dus 48k chins heb :Y)

Zo even naar de metal dragons met 5k casts. Hopelijk gaat me dat magic 84 opleveren, dan kan ik graveyard teleport doen en makkelijk green hides halen :)

En heb me ook maar 10k red chins gehaald :D nu nog ff 52>55 range trainen en dan in MM-dungeon chins gooien. Welk lvl zou de eerste 5k me geven en welk lvl de 5k erna?

quote:
Pap3rclip schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:06:
En heb me ook maar 10k red chins gehaald :D nu nog ff 52>55 range trainen en dan in MM-dungeon chins gooien. Welk lvl zou de eerste 5k me geven en welk lvl de 5k erna?
Als je goede range en pray bonus hebt, range pray en range pots gebruikt dan zal het 100k per 1k chins gemiddeld zijn op jouw lvl.
en 1mil exp is lvl 73-74. Ik zou het dus niet doen en pas op 70 beginnen met chinchompas.

Ik train wel met range pots. Ranger set, fury, full blue dhide, god cape, archer ring. En hoeveel xp krijg je dan vanaf lvl 70?

Pap3rclip wijzigde dit bericht 25-06-2007 21:11 (5%)

quote:
Pap3rclip schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:10:
Ik train wel met range pots. Ranger set, fury, full blue dhide, god cape, archer ring. En hoeveel xp krijg je dan vanaf lvl 70?
Archer ring zou ik ring of life van maken, lvl 70 is een 150k per 1k chins met die equip

vandaag 2 solo full rune pks en 1 pure pk, scim en 108 addy arrows :)

Goed... * RoD schrapt metal dragons van z'n lijstje. 5k casts en een melee trip vol met pots... niks. :( Flink veel geld aan verloren. Ik hou het wel bij skills. Dat is tenminste voorspelbaar :|

Game engine update! Klinkt veelbelovend. Ben benieuwd wat voor leuke nieuwe dingen we gaan krijgen, misschien wel een betere bank interface.
En dit is er veranderd:
http://i17.tinypic.com/6bcv4p2.png

Reg. datum: 19 mei 2006

Even voor de duidelijkheid, dat balkje is van chat ;)

Maar ook dat irritante Loading... Please Wait tekst is weg :) Komt nu in een zwart balkje linksboven te staan :X

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: