Reg. datum: 26 maart 2000
Nou toevallig is mijn scherm stuk gegaan, of althans de verbindingskabel tussen tel en scherm. Bij NSP ging de beste man even kijken waar dat toen aan lag (omdat het probleem dus was dat de tel het deed maar er geen beeld verscheen). Om je voorkantje eraf te krijgen, moet je die 4 torx schroeven losdraaien aan de achterkant van je slider. De bovenste 2 worden zichtbaar als je naar boven schuift, de onderste 2 als je m naar beneden schuift. als deze los zijn kan je je het raamwerk van je tft loshalen. Hierna kan je je nieuwe erop zetten en dichtschroeven. Hier hoef je verder je telefoon niet voor open te halen.quote:dcell schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 08:52:
helaas is het zo ver gekomen en heb ik mijn N95 laten vallen op asfaltnu zitten er 2 diepe putjes in de linkerbovenhoek op de voorkant en ook nog een een flinke in de rechteronderhoek. De achterkant is schadevrij gebleven. Als ik mocht kiezen dan had ik liever schade op de achterkant aangezien dat heel makkelijk te vervangen is maar voor hetzelfde geld had ik een dikke barst in mijn scherm.
Nu is mijn vraag, iemand enige ervaring met het vervangen van het voorfrontje ?
Ik heb gisteravond zitten googlen maar kon alleen maar informatie over het vervangen van de achterkant vinden ( of complete sloop de N95 uit elkaar tutorials op youtube ). Of weet iemand toevallig wat het vervangen van een voorfrontje kost bij een NSP ? dat lijkt me wijzer ivm met garantie maar als het te duur wordt ( lees : meer dan 3 a 4 tientjes ) dan kan ik het net zo goed zelf doen als het niet te moeilijk is. Ik zag namelijk officiele N95 voorfrontjes te koop bij NL webshops voor 3-4 tientjes en waarschijnlijk zou Ebay nog cheaper zijn.
Tis wel geen zuid-holland maar Teleworld amsterdam wil het wel doen, maar ze krijgen zo weinig onderdelen (rails) dat het een ellenlange wachtpartij wordt. Echter mijn scherm werd (door een defect, niet voor de slider) vervangen, maar Nokia heeft geen actie op de slider ondernomen, terwijl ik eerste batch n95 heb en dus behoorlijk last van (had inmiddels). Heb er op willen wachten en ook gedaan, maar in the end kan je ik je aanraden, doe het zelf. Het werkt echt perfect met een klein stukje tape (ik heb een dun randje afplaktape gebruikt op dezelfde manier zoals iemand eerder in deel 4 beschreef) op de rail van de slider. Je hebt helemaal nergens last meer van, niet van een tik noch van speling of iets dergelijks. Daarnaast is het ook kinderlijk eenvoudig te doen met de juiste t-5 schroevedraaier.quote:WoutF schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:47:
Kent iemand een NSP in zuid-holland die de slider gewoon wil vervangen? The Phone House in Leiden zegt dat ze de telefoon dan moeten terugsturen naar de fabriek
martincm wijzigde dit bericht 26-06-2007 10:22 (4%)
zie hier De C2D SPECS OF hier C2D specs .
Reg. datum: 14 juli 2004
Reg. datum: 14 juli 2004
Dat is goed balenquote:dcell schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 08:52:
helaas is het zo ver gekomen en heb ik mijn N95 laten vallen op asfaltnu zitten er 2 diepe putjes in de linkerbovenhoek op de voorkant en ook nog een een flinke in de rechteronderhoek. De achterkant is schadevrij gebleven. Als ik mocht kiezen dan had ik liever schade op de achterkant aangezien dat heel makkelijk te vervangen is maar voor hetzelfde geld had ik een dikke barst in mijn scherm.
Nu is mijn vraag, iemand enige ervaring met het vervangen van het voorfrontje ?
Ik heb gisteravond zitten googlen maar kon alleen maar informatie over het vervangen van de achterkant vinden ( of complete sloop de N95 uit elkaar tutorials op youtube ). Of weet iemand toevallig wat het vervangen van een voorfrontje kost bij een NSP ? dat lijkt me wijzer ivm met garantie maar als het te duur wordt ( lees : meer dan 3 a 4 tientjes ) dan kan ik het net zo goed zelf doen als het niet te moeilijk is. Ik zag namelijk officiele N95 voorfrontjes te koop bij NL webshops voor 3-4 tientjes en waarschijnlijk zou Ebay nog cheaper zijn.
Reg. datum: 16 maart 2006
Reg. datum: 16 maart 2006
Niemand die dit weet? of kan dit simpelweg niet?quote:blizzaa schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:32:
Ok na tijden te hebben meegelezen in dit topic, heb ik toch nog een vraag die ik nog niet eerder heb gezien.
Als ik de slider open doe, met die "mp3 speler knoppen" dus dat het beeld gaat liggen, dan komt er meteen een visual menu, is dit ook uit te schakelen? dus als ik de slider open dat er dan niet meteen een menu komt, ik krijg het wel voor elkaar om de animatie uit te zetten, maar dat hele menu krijg ik niet weg, iemand?
Vanmorgen was mijn telefoon helemaal naar de kloten, ik had een gedownload thema geïnstalleerd, en hij reageerde nergens meer op, kon hem niet eens normaal uitzetten, dus batterij eruit en weer aangedaan, precies hetzelfde, toen maar een harde reset uitgevoerd op het gevoel, want kon niet zien of hij er ook daadwerkelijk op reageerde, beeld bleef wit na het vodafone logo.. Maar dat heeft gewerkt na een tijdje prutsen, was eerst dat standaard wachtwoord namelijk vergeten, eindelijk weer aan de praat gekregen, gelukkig had ik afgelopen week net een backup gemaakt.
En dat thema heb ik meteen verwijderd!
De T-mobile shop heeft me een nieuwe (zonder speling) gegevenquote:WoutF schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:47:
Kent iemand een NSP in zuid-holland die de slider gewoon wil vervangen? The Phone House in Leiden zegt dat ze de telefoon dan moeten terugsturen naar de fabriek
Alleen nu crashed de content copier als ik mijn backup terug wil zetten
weet iemand waar zo'n oplaadstation in nederland te krijgen is? 
That Is The Question
Met welke van de volgende acties zorg je voor de best mogelijke GPS ontvangst op de Nokia N95?
1 Houdt de N95 in een hoek van 45 graden
2 De batterij volledig is opgeladen
3 Gebruiken bij helder weer
4 Door het numerieke toetsenbord te openen
ik kom er niet uit... klote gps!
1 Houdt de N95 in een hoek van 45 graden
2 De batterij volledig is opgeladen
3 Gebruiken bij helder weer
4 Door het numerieke toetsenbord te openen
ik kom er niet uit... klote gps!
iMac 2G 20", 2,66 GHz Intel Core 2 Duo, 4GB 800 MHz, 300GB Harddisk || iPhone3G 16GB Black
Reg. datum: 25 augustus 2000
Reg. datum: 25 augustus 2000
Naast de afmetingen...en om heel eerlijk te zijn ook de bouwkwaliteit. Nu blijkt dat de GPS soms te wensen over laat is de W960 (aan het eind van het jaar loopt m'n abbo af) toch wel een heel interessante optie.
Reg. datum: 26 september 2004
Reg. datum: 26 september 2004
Ik zat erover te denken om een N95 te halen icm een vodafone abonnement, en dan 'zorgeloos' mobiel internet @ 1.8 Mbit. Tot ik hoorde dat ze een fair use policy hebben van 50 Mb.
Vraag: Heeft iemand al ervaring met deze bundel en heeft iemand al gezeur gehad met die datalimiet?
Hoe nauw komt dat... Ik kan me voorstellen dat een datalimiet van 1 Gb krap is als je af en toe op youtube zit enzo, zoals in de reclames wordt gesuggereerd. 50 mb is bij de wilde konijnen af.
Of krijg je alleen een afkeurend telefoontje als je 500 mb per maand gebruikt en verder niks?
Vraag: Heeft iemand al ervaring met deze bundel en heeft iemand al gezeur gehad met die datalimiet?
Hoe nauw komt dat... Ik kan me voorstellen dat een datalimiet van 1 Gb krap is als je af en toe op youtube zit enzo, zoals in de reclames wordt gesuggereerd. 50 mb is bij de wilde konijnen af.
Heeft iemand van jullie zo'n 2-in-1 simkaart adapter in gebruik in zijn N95? Ik vroeg me af of zo'n adapter wel past tussen de accu en de batterijklep aangezien die twee relatief strak over elkaar liggen.
Ik wilde zelf de gok wagen en 1 adapter bestellen op internet, maar ik kan nu niet meer vinden waar ze te koop zijn voor rond de ¤5 (zoals een paar maanden terug).
Voorbeeld van de adapter
Ik wil liever niet gaan knippen in mijn simkaartjes of deze softwarematig proberen te rippen, maar zo'n adapter gebruiken waar 2 hele simkaarten in passen. De boel moet wel in zijn geheel passen in mijn N95 uiteraard
Ik wilde zelf de gok wagen en 1 adapter bestellen op internet, maar ik kan nu niet meer vinden waar ze te koop zijn voor rond de ¤5 (zoals een paar maanden terug).
Voorbeeld van de adapter
Ik wil liever niet gaan knippen in mijn simkaartjes of deze softwarematig proberen te rippen, maar zo'n adapter gebruiken waar 2 hele simkaarten in passen. De boel moet wel in zijn geheel passen in mijn N95 uiteraard
sl1200 wijzigde dit bericht 26-06-2007 12:15 (3%)
Specs: Game_PC HTPC Download_bak
Reg. datum: 09 september 2006
Dat lijkt me een goede oplossing om wat makkelijker mijn email op te halen via de laptop als ik op vakantie ben.quote:Holleboomer schreef op maandag 25 juni 2007 @ 20:40:
[...]
Vodafone blokkeert het gebruik van een laptop door het checken van de user agent van je browser. Echter kan je voor firefox een handige extension downloaden waarmee het mogelijk is om de vodafone server te 'foppen'. Hierdoor lijkt het namelijk alsof je laptop een telefoon is.
Welke extension moet ik downloaden en waar?
http://www.google.nl/sear...ozilla-search&start=0quote:grizzlyb schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:24:
[...]
Dat lijkt me een goede oplossing om wat makkelijker mijn email op te halen via de laptop als ik op vakantie ben.
Welke extension moet ik downloaden en waar?
Jules
Reg. datum: 30 mei 2007
Reg. datum: 30 mei 2007
Deze wellicht?quote:grizzlyb schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:24:
[...]
Dat lijkt me een goede oplossing om wat makkelijker mijn email op te halen via de laptop als ik op vakantie ben. Welke extension moet ik downloaden en waar?
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/967
quote:Modify Headers 0.6.0 Homepage
door Gareth Hunt
Add, modify and filter http request headers. You can modify the user agent string, add headers to spoof a mobile request (e.g. x-up-calling-line-id) and much more. Take a look at the help tab of the Modify Headers window...
Thanks voor het snelle antwoord,quote:Morris66 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:48:
[...]
Deze wellicht?
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/967
[...]
Whow, ik leun nog sterk op het principe plug and play.
En nu nog een cursus developer
Reg. datum: 07 mei 2007
Reg. datum: 07 mei 2007
Zoiets?quote:rataplan2 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 11:31:
weet iemand waar zo'n oplaadstation in nederland te krijgen is? [afbeelding]
http://mobilecovers.nl/product_info.php?products_id=326
Reg. datum: 14 mei 2007
Reg. datum: 14 mei 2007
quote:
kem schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:02:
wil de ps3 video 9 converter gebruiken om video bestanden en DVD's naar me N95 te zetten.
help
http://www.n95users.com/f...eo9-video-conversion.html
wanneer ik deze link volg en de zogenaamde N95 profile .zip download en in de juiste map paste. krijg ik niet de vernieuwe profile voor N95.de zip file heet ook ps3,
wat doe ik fout.?
Je zult die zip wel eerst moeten uitpakken en daarna in de juiste map zetten (lees C:\Program Files\Red Kawa\Video Converter\Profiles\Video).
Controleer even goed of je hem echt in de juiste map zet, was mij namelijk ook gebeurd.....
Ik doe het echt goed hoor, de PS3 file geunzipt en in het juiste mapje geplaatst, profiles. is een xml file ofzo. Maar zie geen nokia instellingen bij het openen van Video 9? Mail me anders even jouw profile bestand?
nog geen antwoord:S wie helpt?
kem schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:02:
wil de ps3 video 9 converter gebruiken om video bestanden en DVD's naar me N95 te zetten.
help
http://www.n95users.com/f...eo9-video-conversion.html
wanneer ik deze link volg en de zogenaamde N95 profile .zip download en in de juiste map paste. krijg ik niet de vernieuwe profile voor N95.de zip file heet ook ps3,
wat doe ik fout.?
Je zult die zip wel eerst moeten uitpakken en daarna in de juiste map zetten (lees C:\Program Files\Red Kawa\Video Converter\Profiles\Video).
Controleer even goed of je hem echt in de juiste map zet, was mij namelijk ook gebeurd.....
Ik doe het echt goed hoor, de PS3 file geunzipt en in het juiste mapje geplaatst, profiles. is een xml file ofzo. Maar zie geen nokia instellingen bij het openen van Video 9? Mail me anders even jouw profile bestand?
nog geen antwoord:S wie helpt?
Ik gebruik PS3 Video9 dagelijks en met veel plezier, nooit problemen mee gehad. Gewoon geïnstalleerd en de xml file uitgepakt op de plek die gegeven werd. Als het goed is staan de Nokia profiles dan helemaal beneden in het pulldown menu van de convert pagina van Video9. Misschien opnieuw downloaden en installeren?
Reg. datum: 29 maart 2005
Aan het begin van de maand heb ik een 4GB microSD besteld op sallandautomatisering.nl. Nu kreeg ik steeds mailtjes over de verwachte leverdatum. In het laatste mailtje stond de verwachte leverdatum op 21-06-2007. Nu is deze 4GB microSD kaart nog steeds niet opgestuurd.
Ik zag dat andere mensen op dit forum ook dit kaartje hadden besteld. Hebben die hem wel al binnen?
Ik zag dat andere mensen op dit forum ook dit kaartje hadden besteld. Hebben die hem wel al binnen?
Net nadat ik 'em besteld had kreeg ik een mail dat de levering nu op 20-7-2006 staatquote:lauw8 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:15:
Aan het begin van de maand heb ik een 4GB microSD besteld op sallandautomatisering.nl. Nu kreeg ik steeds mailtjes over de verwachte leverdatum. In het laatste mailtje stond de verwachte leverdatum op 21-06-2007. Nu is deze 4GB microSD kaart nog steeds niet opgestuurd.
Wanneer had jij hem besteld?quote:WoutF schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:21:
[...]
Net nadat ik 'em besteld had kreeg ik een mail dat de levering nu op 20-7-2006 staat
20 juli ben ik al op vakantie, daarvoor wil ik hem echt wel hebben!
Reg. datum: 05 januari 2002
Reg. datum: 05 januari 2002
Onzin, ik ben vrijdag bij een t-mobile shop geweest en kon hem gelijk mee nemen.quote:egberth schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:04:
Huidige wachttijd bij T-mobile voor een N95: 6 tot 8 weken...
Reg. datum: 26 mei 2006
Reg. datum: 26 mei 2006
zoals ik al eerder zei, de 4gb micro-sd kaartjes zijn vrijwel nog niet leverbaar, en staan in het systeem bij veel winkels als Pre-Order. Als je beetje had opgezocht had je gevonden dat ze vrijwel nog nergens leverbaar zijn, althans niet hier in nederland. Zal nog wel even duren voor ze overal te vinden zijn. Of't nog lukt voor 20 juli vraag ik me af. Zul je eens contact moeten opnemen met de winkel.quote:lauw8 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:03:
[...]
Wanneer had jij hem besteld?
20 juli ben ik al op vakantie, daarvoor wil ik hem echt wel hebben!
Sommige mensen zijn echt te lief met reagerenquote:
http://www.telecomtelecom.nl/index.php?p=5&id=4760
En nu die van jou... dan vind ik dat toch wel inmiddels genoeg om uit te kiezen lijkt me
Tuurlijk heb ik dit opgezocht. Maar sommige mensen hebben hem wel al en die sallandautomatisering.nl moeten dan geen emails sturen met leverdata die ze niet kunnen nakomen.quote:Razor109 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:23:
[...]
zoals ik al eerder zei, de 4gb micro-sd kaartjes zijn vrijwel nog niet leverbaar, en staan in het systeem bij veel winkels als Pre-Order. Als je beetje had opgezocht had je gevonden dat ze vrijwel nog nergens leverbaar zijn, althans niet hier in nederland. Zal nog wel even duren voor ze overal te vinden zijn. Of't nog lukt voor 20 juli vraag ik me af. Zul je eens contact moeten opnemen met de winkel.
Bij pricewatch op tweakers zijn er ook gewoon een paar winkels met korte levertijden.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 82 83 84 85 last
Dit topic is gesloten.