Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 82 83 84 85 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 mei 2002

quote:
WoutF schreef op maandag 25 juni 2007 @ 20:32:
Ik heb net mijn N95 gekocht, en naast speling op de slider, heb ik nog een manco. Als ik mijn oordopjes gebruik (dure sennheisers) dan hoor ik schandalig veel ruis. Elke keer als de telefoon een geluid maakt hoor ik gesis op de achtergrond. Met muziek op valt het niet zo op, maar bij elk UI geluidje hoor je het duidelijk op de achtergrond.

Is dit normaal?
Heeft iedereen last van...

Reg. datum: 30 mei 2007

quote:
Holleboomer schreef op maandag 25 juni 2007 @ 20:40:
[...]

Vodafone blokkeert het gebruik van een laptop door het checken van de user agent van je browser. Echter kan je voor firefox een handige extension downloaden waarmee het mogelijk is om de vodafone server te 'foppen'. Hierdoor lijkt het namelijk alsof je laptop een telefoon is.
Bij T-Mobile is dit geen enkel probleem. Na de installatie van de bijgeleverde PC Suite is het een koud kunstje om je laptop via je n95 te laten internetten. Dat kan via de usb kabel maar ook draadloos: via bluetooth.

Reg. datum: 11 april 2007

quote:
coldplay schreef op maandag 25 juni 2007 @ 20:35:
Ok, snel vraagje over de accu. Wie is er nog meer zwaar teleurgesteld in de duur van de accu? Ik doe beetje smsen en af en toe mn mail checken maar ik mag blij zijn als ik er een dag mee doe |:( Heb em in het begin netjes helemaal opgeladen en netjes leeggemaakt en hetzelfde verhaal nogmaals. Maar is het normaal dat je er een dag mee doet of is die accu of lader dan bagger?
Er zijn er toch die 4 dagen toekomen .Lees topic4

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
Ok, snel vraagje over de accu. Wie is er nog meer zwaar teleurgesteld in de duur van de accu? Ik doe beetje smsen en af en toe mn mail checken maar ik mag blij zijn als ik er een dag mee doe |:( Heb em in het begin netjes helemaal opgeladen en netjes leeggemaakt en hetzelfde verhaal nogmaals. Maar is het normaal dat je er een dag mee doet of is die accu of lader dan bagger?
Ik denk dat jij eerst rustig op z'n minst deel 4 door moet lezen, of doe een search. Je zult er alles over te weten komen...

Reg. datum: 31 oktober 2005

Ik ben zeer tevreden over mijn n95 maar vind het ontvangst van de interne GPS van slechte kwaliteit. Nou ben ik van plan om een externe gps muis aan te schaffen voor mijn n95. De vraag is werkt de MTK chipset van de qstarz 818 muis en dus de qstarz 818 muis wel in combinatie met mijn n95.

Meer info over GPS muis

Reg. datum: 26 mei 2006

quote:
... Heb em in het begin netjes helemaal opgeladen en netjes leeggemaakt en hetzelfde verhaal nogmaals. ....
en als je goed gelezen had staat er enkele keren vermeld dat het leegmaken net niet goed is voor de batterij. Ik heb hem nu sinds de N95 uit is in nederland, en moet zeggen de batterij is nu een stuk beter. Haal makkelijk 2 tot soms 3 dagen zelfs met muziek luisteren en internetten. Wel doe ik altijd wanneer ik GPS gebruik hem aan de lader hangen.

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
Razor109 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:36:
[...]

en als je goed gelezen had staat er enkele keren vermeld dat het leegmaken net niet goed is voor de batterij. Ik heb hem nu sinds de N95 uit is in nederland, en moet zeggen de batterij is nu een stuk beter. Haal makkelijk 2 tot soms 3 dagen zelfs met muziek luisteren en internetten. Wel doe ik altijd wanneer ik GPS gebruik hem aan de lader hangen.
Ik heb dezelfde ervaring met mijn N95. Gaat met gemak 2-3 dagen mee met normaal belgebruik en af en toe internet e.d. Wifi verbinding, USB verbinding, en natuurlijk GPS vreten stroom !

Reg. datum: 03 november 2002

quote:
Stielsky schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:46:
Onderwerp :Nokia Maps, nieuwe versie.
Ik heb vorige week via deze link het bestand "NOKIA_Maps_1_0_S60_update"

inmiddels ook de nadelen :
-'volgen-zoeken' optie bestaat niet meer ; je kan dus niet eerst een route bepalen, en vervlgens met volgen-zoeken de blauwe lijn blijven volgen (zonder navigatie aanwijzignen en dus gratis (dwz geen nokia-maps abo nodig)) : dit is natuurlijk een groot minpunt (ook op allaboutsymbian.com/forum/ genoemd) "the removed tracking feature "
Kan misschien wel met? http://www.mgmaps.com/

Reg. datum: 25 juni 2007

quote:
knoore schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:32:
Ik ben zeer tevreden over mijn n95 maar vind het ontvangst van de interne GPS van slechte kwaliteit. Nou ben ik van plan om een externe gps muis aan te schaffen voor mijn n95. De vraag is werkt de MTK chipset van de qstarz 818 muis en dus de qstarz 818 muis wel in combinatie met mijn n95.

Meer info over GPS muis
Die gpsmuis zuigt zwaar, echt een onding, zou hem niet kopen. Ik heb hem niet aan de gang gekregen op me n95.

Iemand anders andere ervaring hiermee?

quote:
marksmeets schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:50:
[...]

Die gpsmuis zuigt zwaar, echt een onding, zou hem niet kopen. Ik heb hem niet aan de gang gekregen op me n95.

Iemand anders andere ervaring hiermee?
Hmm..... iemand anders wel goede ervaringen hier mee, want ik heb een aantal goede reviews gelezen, maar vraag me dus af werkt het ook op een N95, want bij die reviews werd de muis altijd in combinatie met een PDA gebruikt.

Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
Met normaal gebruik, alleen bellen en gebeld worden doe ik twéé dagen met de accu
Als ik ga internetten, foto's maken, filmen en de GPS gebruik dan gaat deze 1 dag mee !
Het is dus normaal met deze accu, maar ik vindt wel dat hij zeer snel leeg raakt......
Daar had Nokia wel iets beter op kunnen letten :'(

Reg. datum: 27 juli 2006

Iemand nog problemen met het downloaden van PC maploader? Ik kan hem niet downloaden van de www.nokia.com/maps. Ik krijg een 403 error. Hebben meer mensen dit probleem? Is er iemand anders die mij het programma wil sturen?

quote:
Vinniema schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:14:
Iemand nog problemen met het downloaden van PC maploader? Ik kan hem niet downloaden van de www.nokia.com/maps. Ik krijg een 403 error. Hebben meer mensen dit probleem? Is er iemand anders die mij het programma wil sturen?
Nokia Map Loader
Heeft nog iemand een idee over de GPS muis?

knoore wijzigde dit bericht 25-06-2007 22:21 (10%)

Reg. datum: 16 maart 2006

Ok na tijden te hebben meegelezen in dit topic, heb ik toch nog een vraag die ik nog niet eerder heb gezien.

Als ik de slider open doe, met die "mp3 speler knoppen" dus dat het beeld gaat liggen, dan komt er meteen een visual menu, is dit ook uit te schakelen? dus als ik de slider open dat er dan niet meteen een menu komt, ik krijg het wel voor elkaar om de animatie uit te zetten, maar dat hele menu krijg ik niet weg, iemand?

Reg. datum: 30 mei 2007

quote:
Albert020 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:09:
[...]
Met normaal gebruik, alleen bellen en gebeld worden doe ik twéé dagen met de accu
Als ik ga internetten, foto's maken, filmen en de GPS gebruik dan gaat deze 1 dag mee !
... knip...
Maar wat is normaal gebruik bij een toestel met zoveel functies? Bellen alleen? Dacht het niet, he... Dan moet je een Nokia 1610 aanschaffen. >:) Dan kun je niet anders... Maar bij een N95 vallen alle functies die standaard aanwezig zijn onder normaal gebruik. Alleen de mate van gebruik van die functies kunnen verschillen maar je kunt ze niet per definitie op NUL stellen. 8)7

Morris66 wijzigde dit bericht 25-06-2007 22:52 (10%)

Reg. datum: 03 november 2002

quote:
knoore schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:18:
[...]

Nokia Map Loader
Heeft nog iemand een idee over de GPS muis?
Neem er een met een SiRF III chip.

Reg. datum: 02 juni 2001

Ik heb de sennheiser HD25-13, en totaal geen last van ruis :)
Geluid is bij mijn top 8)
quote:
WoutF schreef op maandag 25 juni 2007 @ 20:32:
Ik heb net mijn N95 gekocht, en naast speling op de slider, heb ik nog een manco. Als ik mijn oordopjes gebruik (dure sennheisers) dan hoor ik schandalig veel ruis. Elke keer als de telefoon een geluid maakt hoor ik gesis op de achtergrond. Met muziek op valt het niet zo op, maar bij elk UI geluidje hoor je het duidelijk op de achtergrond.

Is dit normaal?

mijn specsNikon D70s; kit 18-70 mm; Nikon 18-200mm AFS-DX VR 3.5-5.6G;Hoya UV 72mm HMC Pro 1;1x 1GB+2GB Sandisk Compact Flash Ultra II + Lowepro Backpack Mini Trekker AW+Crumpler Ben,s Pizza XXL

Reg. datum: 25 juni 2007

quote:
Ihagens schreef op maandag 25 juni 2007 @ 20:39:
Hey iedereen!

Ik zit al enkele dagen te toppen om de Media share functie en Wlan functie van mijn N95 aan de praat te krijgen. Ik heb 1 pc met windows vista 1 pc met xp en deze hebben een netwerk via de kpn experia box (Siemens Gigaset SX552 Wlan) router ik heb meerdere draadloze lan apperaten op werkend gekregen (laptops, PSP, PDA) maar ik krijg de N95 maar niet draaiend! mijn op de N95 heb ik alles goed ingesteld en hij vind en connect dan ook gewoon tot het netwerk alleen de router en dus ook het netwerk ziet de N95 totaal niet! en ik krijg dan ook geen gegevens overdracht. Wie kan mij helpen? (mac adressen staat niet aan op de router en voor zover ik weet ook niet op de tel de WEP key is goed ingevoerd en de codering ook) can some one help me?! 8)7
Iemand hier al een antwoord op heb egt alles geprobeert me telefoon zegt gewoon verbinding te hebben de router en pc zien de gehele telefoon niet! 8)7

Reg. datum: 26 maart 2000

quote:
pvr schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:59:
Ik heb de sennheiser HD25-13, en totaal geen last van ruis :)
Geluid is bij mijn top 8)

[...]
Met mijn Sennheiser hoofdtelefoon (HD485) heb ik er ook geen last van. Maar met mijn CX300 doppen van 60 euro dus wel. Terwijl ze het prima doen als ik ze inplug in de PC.
Reg. datum: 15 juni 2000

De nieuwe firmware heeft tot nu toe de volgende eigenschappen:

1. Tracking is still available in Maps, and it still auto-tracks when it locks the signal. It does NOT have the new map view, with the updated GPS-status and data estimation displays. It DOES come with a free, 3-day voice navigation trial (which is a GREAT touch!)

2. A-GPS uses minimal data. Getting a connection used 6kb of data; 1.5kb sent, 5.5kb received. Not too shabby. I have no idea how much it would use constantly, but I'd say that's pretty thrifty. I have an unlimited data plan, so I don't personally care.

3. WLAN is MUCH more stable. Before, I had trouble using WLAN on my N95 because it would never consistently perform in my house. I have a Linksys router with WEP key. Previously, my N95 only even detected the network 70% of the time, and 50% of that time would either disconnect randomly, or not even full connect at all. With this build, I have been able to connect and remain connected consistently, with no troubles. VERY pleased.

4. Camera - I don't see a major difference in quality, but I didn't have any problems with this previously, either. Default sharpness setting is Normal for all presets. If you change settings and exit the camera app, it resets everything.

5. It still shows EVERY number as a mobile number in the Log app.

6. Testing with my roommate's Moto S9, I am unable to get A2DP to work. The N95 will connect to the headset, but then disconnect (sort of. It shows the disconnected message and the BT icon shows it's disconnected, but if you go into the BT settings and try to manually connect, it says it's still connected. A regular BT headset works fine, as does BT to my computer/keyboard.

7. Flash is still 2.0.

bron

Reg. datum: 30 april 2007

quote:
WoutF schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:12:
[...]

Met mijn Sennheiser hoofdtelefoon (HD485) heb ik er ook geen last van. Maar met mijn CX300 doppen van 60 euro dus wel. Terwijl ze het prima doen als ik ze inplug in de PC.
Ik heb met mijn Sennheiser hoofdtelefoon (HD555) ook een lichte ruis, Dit hoor je erg goed met rustige nummers, een constante zachte ruis op de achtergrond.

I love my Pleo!

quote:
XElDiablo690 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:45:
Hij is ook klein en hij weegt niet veel, maar hij is gewoon te dik vergeleken met de rest van z'n afmetingen naar mijn mening. Is iets wat ik pas besefte toen ik m nog eens goed in m'n handen had en tsja...loop er daarna toch de hele dag meer rond. Nog een generatietje langer de kat uit de boom kijken dan maar (was een jaar van plan een N80 te kopen... maar toen kwam de N95 :P )
Ieder zijn mening!
Maar naar mijn idee ben je een beetje verpest en ben jij volgens mij niet echt helemaal bewust van de wonderbaarlijke technologie in zo'n klein "pakketje".
Eigenlijk zou je je gewoon diep en diep moeten schamen!
* Darkwolf_1982 kijkt naar zijn Nokia N95...
Te dik!?
Als deze dunner was geweest had deze niet eens lekker meer in de hand gelegen.
Ga jij eerst maar eens de Nokia N95 een tijdje gebruiken en kom er dan nog eens op terug!

Betreft het ruis probleem:
Ik heb totaal geen ruis als ik mijn stereo Bluetooth headset van Logitech gebruik.
Geen idee of er mensen zijn met andere type Bluetooth headsets die dit kunnen confirmeren.
Maar ik heb kraakhelder geluid zonder enige vorm van "bij produkten"! ;)

Zo te lezen is de nieuwe firmware niet heel erg spannend.
De grootste oplap beurt (snelheid improvements, generieke stabiliteit) heeft de Nokia N95 naar mijn idee al weer gehad!

Say hello to my portable monster a.k.a "the beast"!

Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
Morris66 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:50:
[...]

Maar wat is normaal gebruik bij een toestel met zoveel functies? Bellen alleen? Dacht het niet, he... Dan moet je een Nokia 1610 aanschaffen. >:) Dan kun je niet anders... Maar bij een N95 vallen alle functies die standaard aanwezig zijn onder normaal gebruik. Alleen de mate van gebruik van die functies kunnen verschillen maar je kunt ze niet per definitie op NUL stellen. 8)7
Had vorig jaar een N80 deze moest ik echt elkedag aan de oplader gooien, nu heb ik dus al een poosje een N95, deze moet ik om de 2 dagen aan de oplader gooien, dit is al een vebetering met de N80 al vind ik 2 dagen ook niet het veel maar goed >:)

Reg. datum: 28 december 2002

quote:
Had ik ook last van, maar ik nu tussen de 3 en 5 dagen, en dan bel ik veel
alles uit zetten bluetooth wlan, en verlichting op minimaal zetten scheelt een hoop
met navi gebruik ik autolader erbij anders is het niet te doen met interne gps muis

moet er wel bij zetten dat het alleen is, als ik de telefoon en sms functie gebruik, ga ik interneten, movies, muziek luisteren dan haal ik 2 dagen

Reg. datum: 19 mei 2003

helaas is het zo ver gekomen en heb ik mijn N95 laten vallen op asfalt :( nu zitten er 2 diepe putjes in de linkerbovenhoek op de voorkant en ook nog een een flinke in de rechteronderhoek. De achterkant is schadevrij gebleven. Als ik mocht kiezen dan had ik liever schade op de achterkant aangezien dat heel makkelijk te vervangen is maar voor hetzelfde geld had ik een dikke barst in mijn scherm. :(

Nu is mijn vraag, iemand enige ervaring met het vervangen van het voorfrontje ?

Ik heb gisteravond zitten googlen maar kon alleen maar informatie over het vervangen van de achterkant vinden ( of complete sloop de N95 uit elkaar tutorials op youtube ). Of weet iemand toevallig wat het vervangen van een voorfrontje kost bij een NSP ? dat lijkt me wijzer ivm met garantie maar als het te duur wordt ( lees : meer dan 3 a 4 tientjes ) dan kan ik het net zo goed zelf doen als het niet te moeilijk is. Ik zag namelijk officiele N95 voorfrontjes te koop bij NL webshops voor 3-4 tientjes en waarschijnlijk zou Ebay nog cheaper zijn.

dcell wijzigde dit bericht 26-06-2007 08:55 (6%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 82 83 84 85 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: